abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137937521
జ్ఞ‌ా
pi_137937533
Wie kan mij uitleggen wat er leuk aan is?

Speel ik het ondertussen nog een keer.
జ్ఞ‌ా
  woensdag 19 maart 2014 @ 20:31:51 #3
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_137937787
Voor als je van dat soort kutgames houdt, ik kwam laatst nog zoiets tegen: https://play.google.com/s(...)om.gopxl.game.shifts
Ondanks dat het een irritante kutgame is, toch wel verslavend.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_137939588
Er is geen zak aan.
Ура для россии
  woensdag 19 maart 2014 @ 21:01:21 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_137939701


Nou die 2048 tile ga ik nooit halen :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_137940084


:(

Score
5160
జ్ఞ‌ా
pi_137941013
5404, game over :(
జ్ఞ‌ా
  woensdag 19 maart 2014 @ 21:48:39 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_137943094
Leuk spel. 512 is maximale na 3 keer spelen!
The End Times are wild
pi_137943652
hoerenspel
It's not too late to change your hikikomori ways!
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 08:30:43 #10
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137956401
1024 hoogste hokje hier, toen gin ie kut
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_137956815
Grappig spel, ik heb er alleen geen geduld voor :P
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:27:19 #12
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_137959132
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_137959836
Ben tot 1024 gekomen op de DOGE versie met score 17000 en een beetje. Had voor die 2e 1024 al beide vakjes klaar maar toen was het over ;(
pi_137959997
Geinig spel. :D.
pi_137960250
512 hier.



Tweede spel, nadat ik de bedoeling begreep in het eerste.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2014 11:07:17 ]
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:11:57 #16
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_137960408
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_137963048
Ik snapte deze al niet

No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_137964755
Wilde vandaag toch al niet productief zijn :')
pi_137966085
Daar ging mijn productiviteit voor vandaag....
Huh? Cause I can't keep track of your professions honey! Last month you were a wine connoisseur, and now you're an aspiring landscape architect, Isn't that right?
pi_138001733


u mad?
It's not too late to change your hikikomori ways!
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:08:17 #21
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138021546
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:54 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]

u mad?


No
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 22 maart 2014 @ 13:22:12 #22
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138037883


Godver, bijna :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 22 maart 2014 @ 18:46:56 #23
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138049731


Eindelijk :D
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138070645
Score 14668
Best 14668

FUUUUUUUUUUUUUUCK.
జ్ఞ‌ా
pi_138070702
జ్ఞ‌ా
pi_138071017
*O*



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138072311


FUCKING EINDELIJK *G*
జ్ఞ‌ా
  zondag 23 maart 2014 @ 14:47:24 #28
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_138073488
Zelfde principe als Cookie Clicker
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 23 maart 2014 @ 15:04:02 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_138074073
De 1024 haal ik wel. Ik bouw op van boven naar beneden. Maar op zeker moment kom ik op een punt waarbij ik de boel omlaag moet schuiven, waardoor er boven een laag cijfer komt dat ik niet meer op kan ruimen! Hoe pak je dit aan?
The End Times are wild
  zondag 23 maart 2014 @ 18:52:09 #30
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_138082559
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:04 schreef LXIV het volgende:
De 1024 haal ik wel. Ik bouw op van boven naar beneden. Maar op zeker moment kom ik op een punt waarbij ik de boel omlaag moet schuiven, waardoor er boven een laag cijfer komt dat ik niet meer op kan ruimen! Hoe pak je dit aan?
Je moet naar een hoek toe werken, zodat je van 2 kanten kan opbouwen. Soms heb je pech en dan kan het net niet, als er een 4 spawnt ipv een 2 bijvoorbeeld. Af en toe moet je dan inderdaad een klein getal toelaten, en die moet je zo snel mogelijk ophogen. Zorg er voor dat je altijd je hoogste getal in een hoek hebt, de een na grootste naarnaast etc.

Mijn record is 23500 oid, 1x 2048 en meerdere grote getallen.
Chaos is a ladder.
  zondag 23 maart 2014 @ 20:25:28 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_138086984
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:52 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Je moet naar een hoek toe werken, zodat je van 2 kanten kan opbouwen. Soms heb je pech en dan kan het net niet, als er een 4 spawnt ipv een 2 bijvoorbeeld. Af en toe moet je dan inderdaad een klein getal toelaten, en die moet je zo snel mogelijk ophogen. Zorg er voor dat je altijd je hoogste getal in een hoek hebt, de een na grootste naarnaast etc.

Mijn record is 23500 oid, 1x 2048 en meerdere grote getallen.
Ok, die methode volg ik ook.
Is 4096 theoretisch niet haalbaar?
The End Times are wild
  zondag 23 maart 2014 @ 20:59:50 #32
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138089148
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 18:52 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Je moet naar een hoek toe werken, zodat je van 2 kanten kan opbouwen. Soms heb je pech en dan kan het net niet, als er een 4 spawnt ipv een 2 bijvoorbeeld. Af en toe moet je dan inderdaad een klein getal toelaten, en die moet je zo snel mogelijk ophogen. Zorg er voor dat je altijd je hoogste getal in een hoek hebt, de een na grootste naarnaast etc.

Mijn record is 23500 oid, 1x 2048 en meerdere grote getallen.
Zo doe ik het ook ja.

Mijn record staat nu op 25488 :7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 24 maart 2014 @ 09:06:45 #33
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_138105149
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ok, die methode volg ik ook.
Is 4096 theoretisch niet haalbaar?
Jawel, dat is wel haalbaar maar je moet geen fouten maken, consistent zijn en redelijk veel geluk hebben. Als je bijvoorbeeld al veel grote getallen boven in een hoek hebt wordt het erg krap en kan het voorkomen dat je gedwongen wordt om een keer naar beneden te schuiven zodat er een klein getal achter de grote getallen kan komen. Omdat je niet weet waar het nieuwe getal verschijnt kan je geluk hebben, maar als het vaak genoeg gebeurt wordt de kans wel heel klein dat het altijd precies goed komt. Maar als je vaak genoeg probeert en sowieso geen fouten maakt is het wel mogelijk om 4096 te halen.
Chaos is a ladder.
  maandag 24 maart 2014 @ 11:09:38 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_138107857
Ok. En 4096 is dus ook ingeprogrammeerd. Raar dat ze het dan niet 4096 genoemd hebben.

Het lijkt trouwens wel dat als je (verplicht) naar beneden moet schuiven, het getal altijd boven komt op een ongunstige plaats.
The End Times are wild
pi_138108850
3012 na 1x spelen. Ik snap niet hoe de besturing werkt :')
Children of the night. What music they make.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:02:24 #36
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_138109324
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:45 schreef DeHovenier het volgende:
3012 na 1x spelen. Ik snap niet hoe de besturing werkt :')
Je stuurt met de pijltjes. Alle blokken schuiven zo ver als mogelijk door in de gekozen richting. Als twee blokken met het zelfde getal naast elkaar liggen in de gekozen richting vormen die samen één blok met de dubbele waarde. Daarna verschijnt er een nieuw blok van 2 of soms 4 in een lege plek.

Zo moet je dus genoeg blokken laten samengaan om van 2 -> 4 -> 8 naar 512 -> 1028 -> 2048 te gaan.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_138109364
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:02 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Je stuurt met de pijltjes. Alle blokken schuiven zo ver als mogelijk door in de gekozen richting. Als twee blokken met het zelfde getal naast elkaar liggen in de gekozen richting vormen die samen één blok met de dubbele waarde. Daarna verschijnt er een nieuw blok van 2 of soms 4 in een lege plek.

Zo moet je dus genoeg blokken laten samengaan om van 2 -> 4 -> 8 naar 512 -> 1028 -> 2048 te gaan.
Ja dat snap ik wel. Maar je kan dus niet 1 blok verplaatsen met je pijltjes? Dat is dan gelijk een hele rij?
Children of the night. What music they make.
  maandag 24 maart 2014 @ 12:39:52 #38
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138110409
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 12:03 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel. Maar je kan dus niet 1 blok verplaatsen met je pijltjes? Dat is dan gelijk een hele rij?
Klopt, anders zou het wel heel makkelijk zijn.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138110485
Ok, op de doge-versie ben ik tot 17k gekomen, en had ik 1024. Toch maar eens proberen te "winnen" :P
  maandag 24 maart 2014 @ 13:45:41 #40
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_138112383
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 11:09 schreef LXIV het volgende:
Ok. En 4096 is dus ook ingeprogrammeerd. Raar dat ze het dan niet 4096 genoemd hebben.

Het lijkt trouwens wel dat als je (verplicht) naar beneden moet schuiven, het getal altijd boven komt op een ongunstige plaats.
De schrijver van het script heeft zelf niet eens hoger dan 512 gehaald vertelt hij in een interview :P

De getallen verschijnen volledig willekeurig, de stapelrichting maakt echt niet uit.
Chaos is a ladder.
pi_138113202
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 13:45 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

De schrijver van het script heeft zelf niet eens hoger dan 512 gehaald vertelt hij in een interview :P

De getallen verschijnen volledig willekeurig, de stapelrichting maakt echt niet uit.
Meer dan 512 halen is toch niet zo moeilijk?
Children of the night. What music they make.
  maandag 24 maart 2014 @ 14:16:13 #42
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_138113405
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:09 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Meer dan 512 halen is toch niet zo moeilijk?
Nee. Maar hij heeft het spel in 10 minuten geprogrammeerd, een paar keer getest en online gegooid. Hij is het daarna zelfs vergeten.
Chaos is a ladder.
pi_138113502
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:16 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Nee. Maar hij heeft het spel in 10 minuten geprogrammeerd, een paar keer getest en online gegooid. Hij is het daarna zelfs vergeten.
Ok.
Children of the night. What music they make.
  maandag 24 maart 2014 @ 15:11:03 #44
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_138115475


Als je het truukje door hebt, gaat het wel ineens een stuk gemakkelijker :)
Robert Moog died for our synths
pi_138116942
Oh hehe, je moet het getal 2048 halen, niet de score :')
Children of the night. What music they make.
pi_138118444
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:16 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

Nee. Maar hij heeft het spel in 10 minuten geprogrammeerd, een paar keer getest en online gegooid. Hij is het daarna zelfs vergeten.
10 minute lijkt me stug, hier ben je toch wel een paar avonden zoet mee.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_138166492
జ్ఞ‌ా
pi_138170414
Yes yes yes. FUCK YES! Ein-de-lijk gehaald :D
Uiteindelijk heb ik nog 22.700 als score gehaald _O_

  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:44:32 #49
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138172683
15824 15824
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:51:14 #50
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138176623
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:37 schreef µ het volgende:
Sterkte.
Ik zat al op dit soort varianten te wachten :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')