Nou ja het hoeft niet pas bij de laatste foto gevonden te worden natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Om iets te kunnen herkennen van wrakdelen of reddingsboten het je foto's van hooguit 100x100 meter nodig.
Dat is 10.000m2
Het zoekgebied is 40.000.000.000.000 m2
Dat zijn 4 miljard foto's.
Paradijsje daaro.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:20 schreef Co_OL het volgende:
Zijn ze eigenlijk al op de cocus eilanden geweest?
Maar zo'n oceaan ligt vol met containers, afgewaaide dekzeilen en olievlekkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Nou ja het hoeft niet pas bij de laatste foto gevonden te worden natuurlijk
Er kan allicht een begin mee gemaakt worden
Is ook zo, ben dan ook bang dat het voorlopig niet gevonden gaat worden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar zo'n oceaan ligt vol met containers, afgewaaide dekzeilen en olievlekken
Dat levert ook duizenden valse hits op die met honderden vliegtuigen nagetrokken moeten worden.
Maar ik verwacht dat al die miljarden foto's er ook niet zijn, wel op google earth natuurlijk maar niet van de afgelopen week.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Co_OL het volgende:
Binnen drie dagen komt er wel wat naar buiten
Nog 3 dagen wachtenquote:
Heeft zijn vriendin waarschijnlijk gezien na het leggen van tarotkaartenquote:
Wat is er zo speciaal aan 22 maart?quote:
That's what we're trying to find out.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan 22 maart?
De eerste dag na het begin van de lentequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan 22 maart?
De zon staat precies boven mijn stad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:42 schreef eight het volgende:
[..]
That's what we're trying to find out.
Misschien heeft hij zwaar getafeld...quote:
Enorm ja, tis een beetje als een kraslot, je weet dat het niks wordt maar tochquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:34 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
Ben al weer aan het zoeken, alleen deze keer veel wolken en mist..
Je gaat inderdaad zelf aan de slag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:41 schreef Woods het volgende:
Hoe werkt dat Tomnod? Jullie moeten zoeken naar wrakstukken oid maar dat kunnen hun niet zelf met software ofzo??
Een pasfoto van barbapapaquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:51 schreef El_Matador het volgende:
'navond. Moet er nog iets in de OP?
Vorige week vrijdag zitten surfen over dat tomnod, en ik bleek de "koffers" gevonden te hebben.quote:
Dat Tomnod saai is en zonde van de tijdquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:51 schreef El_Matador het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag zitten surfen over dat tomnod, en ik bleek de "koffers" gevonden te hebben.
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines - Nieuws- en speculatietopic #30quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:51 schreef El_Matador het volgende:
maar de hele wereld geloofde je niet?quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag zitten surfen over dat tomnod, en ik bleek de "koffers" gevonden te hebben.
Post staat tussen mijn andere 1100 in dit topic, heb hem gisteren nog gequote.quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar de hele wereld geloofde je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |