SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben jij dat stijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een stemfie van Pechtold voor je toffe reactie
[ afbeelding ]
Stinho hoe ging je duits?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een stemfie van Pechtold voor je toffe reactie
[ afbeelding ]
ha-ha-ha.quote:
Ja, datquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:50 schreef Saind het volgende:
Deze OP is in het openbaar wel wat lastig
Mja, alleen Scarlett is classy en sexy inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:50 schreef Saind het volgende:
Inderdaad, zometeen denken mensen dat ik plaatjes van Nicki zit te bekijkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:50 schreef Saind het volgende:
JUICHEN.gifquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Loewie geen club in de Premier League vindt voor volgend seizoen, gaat hij met pensioen.
Ik zit met m'n rug naar het kantoor van het studenten service centre. Ik denk dat ik straks een training zelfbeheersing aangeboden ga krijgenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Inderdaad, zometeen denken mensen dat ik plaatjes van Nicki zit te bekijken
Dat geld boeit mij niet. Dat er vrouwmensen zijn die tranen in de ogen krijgen van het lachen om die kneus daarentegen... Infantiel gedoe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een debiel is dat, maar blijkbaar verdient hij 3 ton per maand met debiel zijn.
Vrouwen hebben gewoon geen humor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geld boeit mij niet. Dat er vrouwmensen zijn die tranen in de ogen krijgen van het lachen om die kneus daarentegen... Infantiel gedoe.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet je maar niet Fokken in het openbaar
Dat journalistje is toch ook wel lekker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, e01 t/m e03 gehad. Toffe serie.
Ik vind d'r net niet op de een of andere manier.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat journalistje is toch ook wel lekker.
Ja dat heb ik ook wel hoor. Maar die tetten en dat witte jurkje waren niet slecht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind d'r net niet op de een of andere manier.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel hoor. Maar die tetten en dat witte jurkje waren niet slecht.
Ik denk dat ze je lul er helemaal vanaf draait.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zit dat wief de hele dag in een hok bij konijntjes lief worteltjes te eten.
Fotootje ervan in de krant alles.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je lul er helemaal vanaf draait.
Oh. Niet veel mis opzich met die muziek hoor, beetje standaard alleenquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik liep alvast vooruit op de eerste meningen over wat ik luister.
haha faalquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint er zelf ook, dus ja, dat zie ik.
Zij speelt in American Horror Story.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zit dat wief de hele dag in een hok bij konijntjes lief worteltjes te eten.
Maar je moest niet keihard lachen om de SP sjalen actie?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Pauw en Witteman gisterenDie Tim Fransen
.
Die Roger van Boxtel kwam alleen maar reclame maken voor de D66 en Sap zei bijna niets.
Ik leerde laatst het woord sjalot kennen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je moest niet keihard lachen om de SP sjalen actie?
Wat een raar woord eigenlijk 'sjalen'
Moest jij lachen om Tim Fransen? Die had het Leids Cabaret Festival gewonnenquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je moest niet keihard lachen om de SP sjalen actie?
Wat een raar woord eigenlijk 'sjalen'
Lekker. Veel sterker van smaak.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik leerde laatst het woord sjalot kennen.
Ik houd sowieso niet van cabaret/standup komedie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest jij lachen om Tim Fransen? Die had het Leids Cabaret Festival gewonnen![]()
.
Ik vind Martijn Koning wel een baas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker. Veel sterker van smaak.
[..]
Ik houd sowieso niet van cabaret/standup komedie.
En Pieter Jan danquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker. Veel sterker van smaak.
[..]
Ik houd sowieso niet van cabaret/standup komedie.
Wanneer weer een CUL topic?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb laatst zelf uiensoep gemaakt. Dat is ook best lekker eigenlijk.
Pieter-Jan benoemd actuele problemen op een Jip en Janneke niveau zodat zelfs de onderste laag van de samenleving een mening kan vormen over de belangrijke zaken die spelen in het leven. Het knappe is dat er in de onderlaag van zijn optredens zulke subtiele en diepgaande grappen zitten dat het zelfs een geweldige ervaring voor de intellectuelen onder ons is.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieter-Jan benoemd actuele problemen op een Jip en Janneke niveau zodat zelfs de onderste laag van de samenleving een mening kan vormen over de belangrijke zaken die spelen in het leven. Het knappe is dat er in de onderlaag van zijn optredens zulke subtiele en diepgaande grappen zit dat het zelfs een geweldige ervaring voor de intellectuelen onder ons is.
Wat Pieter doet gaat veel verder dan enkel dom grapjes vertellen.
Inso, waarom kunnen American Football fans niet gewoon toegeven dat er gemiddeld 5 extreem dikke spelers meedoen binnen een team? Het zal heus een functie hebben binnen de scrum/het tackelen maar dik zijn ze.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso, waarom kunnen American Football fans niet gewoon toegeven dat er gemiddeld 5 extreem dikke spelers meedoen binnen een team? Het zal heus een functie hebben binnen de scrum/het tackelen maar dik zijn ze.
Netjes hoor. 150 kilo bij een lengte van 1,88quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de VS is dit hooguit chubby.
Ik zie het ter plekke wel. Momenteel nog geen zin gevonden uberhaupt die kant op te gaan.quote:
Nee ik had ook totaal geen motivatie. Maar toch maar even de partijprogramma's beetje doorgelezen en stemwijzer gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het ter plekke wel. Momenteel nog geen zin gevonden uberhaupt die kant op te gaan.
Blanco stemmen uit principe word ik ook altijd een beetje treurig van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee ik had ook totaal geen motivatie. Maar toch maar even de partijprogramma's beetje doorgelezen en stemwijzer gedaan.
Ik vind eigenlijk alle partijen ruk, en blanco stemmen heeft ook geen zin
SGPquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:02 schreef GGMM het volgende:
Degene die mij als eerste quote (muv mensen die ik negeer) mag bepalen waar ik op stem vanavond.
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 19-03-2014 om 11:57:08BREAKING: Het voetbal uit de Nederlandse eredivisie is de komende drie jaar ook te zien bij NOS Studio Sport. reageer retweet
Niks mis mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 19-03-2014 om 11:57:08BREAKING: Het voetbal uit de Nederlandse eredivisie is de komende drie jaar ook te zien bij NOS Studio Sport. reageer retweet
Sorry, ik stem uit principe niet op de SGPquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blanco stemmen uit principe word ik ook altijd een beetje treurig van.
[..]
SGP
Beter dan dat het SBS6 of FOX zou worden met dat afgetrapte kanaal. Betekent dan wel dat ze de CL afstoten.quote:
Als Feyenoord zou winnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik stem uit principe niet op de SGP
Overigens had jij beloofd om op die baron te stemmen.
Lokaal Amersfoortquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik stem uit principe niet op de SGP
Overigens had jij beloofd om op die baron te stemmen.
Mwah, als er geen enkele partij aansluit bij je eigen mening...quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blanco stemmen uit principe word ik ook altijd een beetje treurig van.
[..]
SGP
Een lokale partijquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:02 schreef GGMM het volgende:
Degene die mij als eerste quote (muv mensen die ik negeer) mag bepalen waar ik op stem vanavond.
Plaats bet op gelijkspelquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:10 schreef Elan het volgende:
Heb zin om op United - Olympiakos te wedden maar geen vertrouwen in beide clubs.
Nee wie er doorgaat.quote:
Je mag tegenwoordig niet meer bepalen of je gaat stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:14 schreef Pistone het volgende:
Van die bn'ers die denken je te moeten/kunnen overtuigen om te gaan stemmen.
Is dat dan al joh?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig niet meer bepalen of je gaat stemmen.
Ben benieuwd naar de Europese Verkiezingen in mei.
Ik sttem op griekse dageraad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig niet meer bepalen of je gaat stemmen.
Ben benieuwd naar de Europese Verkiezingen in mei.
Kan toch heul niet gek.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sttem op griekse dageraad.
Ik stem D66.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:16 schreef Elan het volgende:
Stijn stem jij straks de rest van je leven PVV na je Marokkanen-incident op jeugdige leeftijd?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi Stijn. Op wie heb jij gestemd? Oh wacht...
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zin om weer naar bed te gaan. Het leven van een uitkeringstrekker zou mij wel liggen.
Ik stem SP.
Grootste Gemeente Mongool MiddenNederland vind ik beter passen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:19 schreef GGMM het volgende:
Stemwijzer gedaan.
Er is gewoon geen enkele partij die echt overeenkomt met mijn wensen.
Vanaf nu richt ik zelf een partij op.
GGMM
Groots Gemeentebelang & Mooie Meiden.
100% SoSjaal!quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Grootste Gemeente Mongool MiddenNederland vind ik beter passen.
nee tochquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag ik niet op elke europese partij stemmen die ik wil
Ik heb 5 awards gewonnen, domme kabouter.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:23 schreef Elan het volgende:
Zelfs tijdens verkiezingen op FOK! stemt er al niemand op René. Moet je nagaan in wat voor bubble hij leeft.
Hahahquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Grootste Gemeente Mongool MiddenNederland vind ik beter passen.
Ja stuk voor stuk om te bevestigen wat wij allang weten namelijk dat je een enorme debiel bent.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 5 awards gewonnen, domme kabouter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste moderator 2010, 2011 & 2012.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja stuk voor stuk om te bevestigen wat wij allang weten namelijk dat je een enorme debiel bent.
Jeetje. Wat een harde aanvallen dit :s :squote:Op woensdag 19 maart 2014 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja stuk voor stuk om te bevestigen wat wij allang weten namelijk dat je een enorme debiel bent.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:24 schreef Pistone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik heb mij al een week niet geschoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willekeur viert hoogtijdagen.
Die ronselaar uit Soest staat gewoon op de stembiljetten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs de PVDA is nog jaloers op jouw stemmenronselskills.
Terecht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ronselaar uit Soest staat gewoon op de stembiljetten.
Pownews verdwijnt waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ronselaar uit Soest staat gewoon op de stembiljetten.
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze hebben toch wel veel goede dingen aangetoond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, kansloze omroep
"Maar ze zorgen voor een nieuw geluid"!
Opdoeken die publieke omroep.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen we er nog een nieuwe aidsomroep voor terug?
Zoals?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze hebben toch wel veel goede dingen aangetoond.
Op naar een commercieel bestel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opdoeken die publieke omroep.
Weg ermee.
TR gemaaktquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoop altijd dat Rutger een keer wordt doodgestoken live op tv als hij weer mensen aan het irriteren is.
Ik bedoel dan meer de controle/waakhodnfunctie die moet worden nageleefd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals?
Vooral open deuren, maar soms wel vermakelijke televisie zoals met die flits-agent
Rutger zit toch niet op fok.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TR gemaakt
Privé DM's van je krijgen vind ik toch gezelliger.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze hebben toch wel veel goede dingen aangetoond.
Inderdaad. Al zijn die verslaggevers echtquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik boeiender dan bijvoorbeeld die amateurjournalistiek van WNL in de ochtend.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ja echt briljante journalistiek.
Het enige dat ze hebben gedaan is elke keer op dezelfde manier lopen zieken en tegen dingen aan trappen. Echt briljant verder dat ze die foutparkeerders een lesje hebben geleerd ook, ha!
Die aflevering die ze hadden rond dat Europese Hof, van mensen die inchecken om hun dagvergoeding op te eisen vond ik wel interessant.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ja echt briljante journalistiek.
Het enige dat ze hebben gedaan is elke keer op dezelfde manier lopen zieken en tegen dingen aan trappen. Echt briljant verder dat ze die foutparkeerders een lesje hebben geleerd ook, ha!
Dat heb ik nooit gezien, dus kan ik niet echt over oordelenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik boeiender dan bijvoorbeeld die amateurjournalistiek van WNL in de ochtend.
Je hebt geluk mannetje. Aangifte doen is mij teveel werk.quote:
quote:Melding doen van bedreiging heeft niet zoveel zin, als je geen aangifte doet bij de politie.
Vind je contact met de politie nog een stap te ver? Met al je vragen over veiligheid kun je terecht op: vraaghetdepolitie.nl. Daar staan politiemensen voor je klaar om een betrouwbaar antwoord op je vraag te geven. Als je liever anoniem wilt blijven kan dit ook.
Ach, dat WNL is wel van TMG maar het is vooral Hart van Nederlandachtig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezien, dus kan ik niet echt over oordelen
Het is toch geen bedreiging man. Ik zit enkel te wachten op mooie televisie. Mooie televisie heeft een martelaar nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt geluk mannetje. Aangifte doen is mij teveel werk.
[..]
Vind ik de laatste tijd enorm meevallen.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TV sowieso afschaffen alleen nog Netflix met voetbal.
VI is in ieder geval niet van belastinggeld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind ik de laatste tijd enorm meevallen.
VI gaat nauwelijks nog inhoudelijk over het voetbal al is dat ook lastig zonder beelden.
Met Kieft is het nog wel goed meestal. Maandag was wel lachen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind ik de laatste tijd enorm meevallen.
VI gaat nauwelijks nog inhoudelijk over het voetbal al is dat ook lastig zonder beelden.
Ik word altijd zo moe van lachen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met Kieft is het nog wel goed meestal. Maandag was wel lachen.
Hee joh paardenlul!quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van lachen.
Pic van je baardquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja... ik ga even mijn haren ietwat fatsoeneren en naar buiten. Anders dansen mijn haren wel erg als die van Pam in de wind
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een barkie man.
Altijd tientjes maar wel meerder keren per weekquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een barkie man.
Mijn CC kan geen bedragen lager dan 100E aan, altijd alles of niets dus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd tientjes maar wel meerder keren per week
O heb geeneens creditkaart johquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn CC kan geen bedragen lager dan 100E aan, altijd alles of niets dus.
En bitcoins.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:43 schreef Elan het volgende:
Al doet Happel ook tenniswedstrijden dat vind ik helemaal kut.
Over 2.5 bij Manu-Olympiakos is misschien ook nog wel redelijk, @ 1.97quote:
Gewoon via iDeal.quote:
Ik zet meestal heel veel in op zeker heden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
O heb geeneens creditkaart joh![]()
Heb van Happel geleerd dat je die shit heel geleidelijk moet opbouwen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij kocht ze en een dag later viel dat Mt Gox om ofzo![]()
ja ik, beetje werken in winkel als hobby erbijquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:47 schreef Elan het volgende:
Er is sowieso één user op FOK! die meer dan 3 ton gemaakt heeft met de bitcoin omdat die is ingestapt toen minen nog rendabel was en hij veel geïnvesteerd heeft in de juiste spullen toen.
Tong ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:47 schreef Elan het volgende:
Er is sowieso één user op FOK! die meer dan 3 ton gemaakt heeft met de bitcoin omdat die is ingestapt toen minen nog rendabel was en hij veel geïnvesteerd heeft in de juiste spullen toen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik, beetje werken in winkel als hobby erbij
good life hoor.
morgen weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Winkel dicht vandaag? Of ben je alweer ontslagen?
Verkopen we alleen maar polskie wodkiquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
We kunnen samen wel een slijterij beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |