Sorry, ik stem uit principe niet op de SGPquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blanco stemmen uit principe word ik ook altijd een beetje treurig van.
[..]
SGP
Beter dan dat het SBS6 of FOX zou worden met dat afgetrapte kanaal. Betekent dan wel dat ze de CL afstoten.quote:
Als Feyenoord zou winnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik stem uit principe niet op de SGP
Overigens had jij beloofd om op die baron te stemmen.
Lokaal Amersfoortquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik stem uit principe niet op de SGP
Overigens had jij beloofd om op die baron te stemmen.
Mwah, als er geen enkele partij aansluit bij je eigen mening...quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blanco stemmen uit principe word ik ook altijd een beetje treurig van.
[..]
SGP
Een lokale partijquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:02 schreef GGMM het volgende:
Degene die mij als eerste quote (muv mensen die ik negeer) mag bepalen waar ik op stem vanavond.
Plaats bet op gelijkspelquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:10 schreef Elan het volgende:
Heb zin om op United - Olympiakos te wedden maar geen vertrouwen in beide clubs.
Nee wie er doorgaat.quote:
Je mag tegenwoordig niet meer bepalen of je gaat stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:14 schreef Pistone het volgende:
Van die bn'ers die denken je te moeten/kunnen overtuigen om te gaan stemmen.
Is dat dan al joh?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig niet meer bepalen of je gaat stemmen.
Ben benieuwd naar de Europese Verkiezingen in mei.
Ik sttem op griekse dageraad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig niet meer bepalen of je gaat stemmen.
Ben benieuwd naar de Europese Verkiezingen in mei.
Kan toch heul niet gek.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sttem op griekse dageraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |