SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben jij dat stijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een stemfie van Pechtold voor je toffe reactie
[ afbeelding ]
Stinho hoe ging je duits?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een stemfie van Pechtold voor je toffe reactie
[ afbeelding ]
ha-ha-ha.quote:
Ja, datquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:50 schreef Saind het volgende:
Deze OP is in het openbaar wel wat lastig
Mja, alleen Scarlett is classy en sexy inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:50 schreef Saind het volgende:
Inderdaad, zometeen denken mensen dat ik plaatjes van Nicki zit te bekijkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:50 schreef Saind het volgende:
JUICHEN.gifquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Loewie geen club in de Premier League vindt voor volgend seizoen, gaat hij met pensioen.
Ik zit met m'n rug naar het kantoor van het studenten service centre. Ik denk dat ik straks een training zelfbeheersing aangeboden ga krijgenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Inderdaad, zometeen denken mensen dat ik plaatjes van Nicki zit te bekijken
Dat geld boeit mij niet. Dat er vrouwmensen zijn die tranen in de ogen krijgen van het lachen om die kneus daarentegen... Infantiel gedoe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een debiel is dat, maar blijkbaar verdient hij 3 ton per maand met debiel zijn.
Vrouwen hebben gewoon geen humor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geld boeit mij niet. Dat er vrouwmensen zijn die tranen in de ogen krijgen van het lachen om die kneus daarentegen... Infantiel gedoe.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet je maar niet Fokken in het openbaar
Dat journalistje is toch ook wel lekker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, e01 t/m e03 gehad. Toffe serie.
Ik vind d'r net niet op de een of andere manier.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat journalistje is toch ook wel lekker.
Ja dat heb ik ook wel hoor. Maar die tetten en dat witte jurkje waren niet slecht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind d'r net niet op de een of andere manier.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel hoor. Maar die tetten en dat witte jurkje waren niet slecht.
Ik denk dat ze je lul er helemaal vanaf draait.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zit dat wief de hele dag in een hok bij konijntjes lief worteltjes te eten.
Fotootje ervan in de krant alles.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je lul er helemaal vanaf draait.
Oh. Niet veel mis opzich met die muziek hoor, beetje standaard alleenquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik liep alvast vooruit op de eerste meningen over wat ik luister.
haha faalquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint er zelf ook, dus ja, dat zie ik.
Zij speelt in American Horror Story.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zit dat wief de hele dag in een hok bij konijntjes lief worteltjes te eten.
Maar je moest niet keihard lachen om de SP sjalen actie?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Pauw en Witteman gisterenDie Tim Fransen
.
Die Roger van Boxtel kwam alleen maar reclame maken voor de D66 en Sap zei bijna niets.
Ik leerde laatst het woord sjalot kennen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je moest niet keihard lachen om de SP sjalen actie?
Wat een raar woord eigenlijk 'sjalen'
Moest jij lachen om Tim Fransen? Die had het Leids Cabaret Festival gewonnenquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je moest niet keihard lachen om de SP sjalen actie?
Wat een raar woord eigenlijk 'sjalen'
Lekker. Veel sterker van smaak.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik leerde laatst het woord sjalot kennen.
Ik houd sowieso niet van cabaret/standup komedie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest jij lachen om Tim Fransen? Die had het Leids Cabaret Festival gewonnen![]()
.
Ik vind Martijn Koning wel een baas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker. Veel sterker van smaak.
[..]
Ik houd sowieso niet van cabaret/standup komedie.
En Pieter Jan danquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker. Veel sterker van smaak.
[..]
Ik houd sowieso niet van cabaret/standup komedie.
Wanneer weer een CUL topic?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb laatst zelf uiensoep gemaakt. Dat is ook best lekker eigenlijk.
Pieter-Jan benoemd actuele problemen op een Jip en Janneke niveau zodat zelfs de onderste laag van de samenleving een mening kan vormen over de belangrijke zaken die spelen in het leven. Het knappe is dat er in de onderlaag van zijn optredens zulke subtiele en diepgaande grappen zitten dat het zelfs een geweldige ervaring voor de intellectuelen onder ons is.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieter-Jan benoemd actuele problemen op een Jip en Janneke niveau zodat zelfs de onderste laag van de samenleving een mening kan vormen over de belangrijke zaken die spelen in het leven. Het knappe is dat er in de onderlaag van zijn optredens zulke subtiele en diepgaande grappen zit dat het zelfs een geweldige ervaring voor de intellectuelen onder ons is.
Wat Pieter doet gaat veel verder dan enkel dom grapjes vertellen.
Inso, waarom kunnen American Football fans niet gewoon toegeven dat er gemiddeld 5 extreem dikke spelers meedoen binnen een team? Het zal heus een functie hebben binnen de scrum/het tackelen maar dik zijn ze.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso, waarom kunnen American Football fans niet gewoon toegeven dat er gemiddeld 5 extreem dikke spelers meedoen binnen een team? Het zal heus een functie hebben binnen de scrum/het tackelen maar dik zijn ze.
Netjes hoor. 150 kilo bij een lengte van 1,88quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de VS is dit hooguit chubby.
Ik zie het ter plekke wel. Momenteel nog geen zin gevonden uberhaupt die kant op te gaan.quote:
Nee ik had ook totaal geen motivatie. Maar toch maar even de partijprogramma's beetje doorgelezen en stemwijzer gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het ter plekke wel. Momenteel nog geen zin gevonden uberhaupt die kant op te gaan.
Blanco stemmen uit principe word ik ook altijd een beetje treurig van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee ik had ook totaal geen motivatie. Maar toch maar even de partijprogramma's beetje doorgelezen en stemwijzer gedaan.
Ik vind eigenlijk alle partijen ruk, en blanco stemmen heeft ook geen zin
SGPquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:02 schreef GGMM het volgende:
Degene die mij als eerste quote (muv mensen die ik negeer) mag bepalen waar ik op stem vanavond.
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 19-03-2014 om 11:57:08BREAKING: Het voetbal uit de Nederlandse eredivisie is de komende drie jaar ook te zien bij NOS Studio Sport. reageer retweet
Niks mis mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 19-03-2014 om 11:57:08BREAKING: Het voetbal uit de Nederlandse eredivisie is de komende drie jaar ook te zien bij NOS Studio Sport. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |