SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben jij dat stijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een stemfie van Pechtold voor je toffe reactie
[ afbeelding ]
Stinho hoe ging je duits?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een stemfie van Pechtold voor je toffe reactie
[ afbeelding ]
ha-ha-ha.quote:
Ja, datquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:50 schreef Saind het volgende:
Deze OP is in het openbaar wel wat lastig
Mja, alleen Scarlett is classy en sexy inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:50 schreef Saind het volgende:
Inderdaad, zometeen denken mensen dat ik plaatjes van Nicki zit te bekijkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:50 schreef Saind het volgende:
JUICHEN.gifquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Loewie geen club in de Premier League vindt voor volgend seizoen, gaat hij met pensioen.
Ik zit met m'n rug naar het kantoor van het studenten service centre. Ik denk dat ik straks een training zelfbeheersing aangeboden ga krijgenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Inderdaad, zometeen denken mensen dat ik plaatjes van Nicki zit te bekijken
Dat geld boeit mij niet. Dat er vrouwmensen zijn die tranen in de ogen krijgen van het lachen om die kneus daarentegen... Infantiel gedoe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een debiel is dat, maar blijkbaar verdient hij 3 ton per maand met debiel zijn.
Vrouwen hebben gewoon geen humor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geld boeit mij niet. Dat er vrouwmensen zijn die tranen in de ogen krijgen van het lachen om die kneus daarentegen... Infantiel gedoe.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet je maar niet Fokken in het openbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |