Je hebt geluk mannetje. Aangifte doen is mij teveel werk.quote:
quote:Melding doen van bedreiging heeft niet zoveel zin, als je geen aangifte doet bij de politie.
Vind je contact met de politie nog een stap te ver? Met al je vragen over veiligheid kun je terecht op: vraaghetdepolitie.nl. Daar staan politiemensen voor je klaar om een betrouwbaar antwoord op je vraag te geven. Als je liever anoniem wilt blijven kan dit ook.
Ach, dat WNL is wel van TMG maar het is vooral Hart van Nederlandachtig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezien, dus kan ik niet echt over oordelen
Het is toch geen bedreiging man. Ik zit enkel te wachten op mooie televisie. Mooie televisie heeft een martelaar nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt geluk mannetje. Aangifte doen is mij teveel werk.
[..]
Vind ik de laatste tijd enorm meevallen.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
TV sowieso afschaffen alleen nog Netflix met voetbal.
VI is in ieder geval niet van belastinggeld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind ik de laatste tijd enorm meevallen.
VI gaat nauwelijks nog inhoudelijk over het voetbal al is dat ook lastig zonder beelden.
Met Kieft is het nog wel goed meestal. Maandag was wel lachen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind ik de laatste tijd enorm meevallen.
VI gaat nauwelijks nog inhoudelijk over het voetbal al is dat ook lastig zonder beelden.
Ik word altijd zo moe van lachen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met Kieft is het nog wel goed meestal. Maandag was wel lachen.
Hee joh paardenlul!quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word altijd zo moe van lachen.
Pic van je baardquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja... ik ga even mijn haren ietwat fatsoeneren en naar buiten. Anders dansen mijn haren wel erg als die van Pam in de wind
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een barkie man.
Altijd tientjes maar wel meerder keren per weekquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een barkie man.
Mijn CC kan geen bedragen lager dan 100E aan, altijd alles of niets dus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd tientjes maar wel meerder keren per week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |