Ik stem D66.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:16 schreef Elan het volgende:
Stijn stem jij straks de rest van je leven PVV na je Marokkanen-incident op jeugdige leeftijd?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi Stijn. Op wie heb jij gestemd? Oh wacht...
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zin om weer naar bed te gaan. Het leven van een uitkeringstrekker zou mij wel liggen.
Ik stem SP.
Grootste Gemeente Mongool MiddenNederland vind ik beter passen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:19 schreef GGMM het volgende:
Stemwijzer gedaan.
Er is gewoon geen enkele partij die echt overeenkomt met mijn wensen.
Vanaf nu richt ik zelf een partij op.
GGMM
Groots Gemeentebelang & Mooie Meiden.
100% SoSjaal!quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Grootste Gemeente Mongool MiddenNederland vind ik beter passen.
nee tochquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag ik niet op elke europese partij stemmen die ik wil
Ik heb 5 awards gewonnen, domme kabouter.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:23 schreef Elan het volgende:
Zelfs tijdens verkiezingen op FOK! stemt er al niemand op René. Moet je nagaan in wat voor bubble hij leeft.
Hahahquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Grootste Gemeente Mongool MiddenNederland vind ik beter passen.
Ja stuk voor stuk om te bevestigen wat wij allang weten namelijk dat je een enorme debiel bent.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 5 awards gewonnen, domme kabouter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste moderator 2010, 2011 & 2012.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja stuk voor stuk om te bevestigen wat wij allang weten namelijk dat je een enorme debiel bent.
Jeetje. Wat een harde aanvallen dit :s :squote:Op woensdag 19 maart 2014 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja stuk voor stuk om te bevestigen wat wij allang weten namelijk dat je een enorme debiel bent.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:24 schreef Pistone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik heb mij al een week niet geschoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willekeur viert hoogtijdagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |