Die ronselaar uit Soest staat gewoon op de stembiljetten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs de PVDA is nog jaloers op jouw stemmenronselskills.
Terecht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ronselaar uit Soest staat gewoon op de stembiljetten.
Pownews verdwijnt waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ronselaar uit Soest staat gewoon op de stembiljetten.
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze hebben toch wel veel goede dingen aangetoond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, kansloze omroep
"Maar ze zorgen voor een nieuw geluid"!
Opdoeken die publieke omroep.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen we er nog een nieuwe aidsomroep voor terug?
Zoals?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze hebben toch wel veel goede dingen aangetoond.
Op naar een commercieel bestel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opdoeken die publieke omroep.
Weg ermee.
TR gemaaktquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik hoop altijd dat Rutger een keer wordt doodgestoken live op tv als hij weer mensen aan het irriteren is.
Ik bedoel dan meer de controle/waakhodnfunctie die moet worden nageleefd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals?
Vooral open deuren, maar soms wel vermakelijke televisie zoals met die flits-agent
Rutger zit toch niet op fok.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TR gemaakt
Privé DM's van je krijgen vind ik toch gezelliger.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze hebben toch wel veel goede dingen aangetoond.
Inderdaad. Al zijn die verslaggevers echtquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik boeiender dan bijvoorbeeld die amateurjournalistiek van WNL in de ochtend.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ja echt briljante journalistiek.
Het enige dat ze hebben gedaan is elke keer op dezelfde manier lopen zieken en tegen dingen aan trappen. Echt briljant verder dat ze die foutparkeerders een lesje hebben geleerd ook, ha!
Die aflevering die ze hadden rond dat Europese Hof, van mensen die inchecken om hun dagvergoeding op te eisen vond ik wel interessant.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Ja echt briljante journalistiek.
Het enige dat ze hebben gedaan is elke keer op dezelfde manier lopen zieken en tegen dingen aan trappen. Echt briljant verder dat ze die foutparkeerders een lesje hebben geleerd ook, ha!
Dat heb ik nooit gezien, dus kan ik niet echt over oordelenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik boeiender dan bijvoorbeeld die amateurjournalistiek van WNL in de ochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |