SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
[ Bericht 14% gewijzigd door PlayingWithFire op 18-03-2014 00:00:45 ]~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Collega jat telefoon, omdat de nieuwe schoonmaker toch wel verdacht gaat worden.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Even opzoeken..
Mijn vader werkt al jaaaren met dezelfde mensen, laat zijn tel altijd op tafel liggen, nieuwe Marokkaanse schoonmaker komt en weg is tel.
Echt typisch dit. Serieus mensen, Marokkaan in de buurt? Hide your wifes, hide your kids, hide your phones.
FBI deze gast.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Collega jat telefoon, omdat de nieuwe schoonmaker toch wel verdacht gaat worden.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Collega jat telefoon, omdat de nieuwe schoonmaker toch wel verdacht gaat worden.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, vond hij er kinderachtig uitzien.
Balen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Even opzoeken..
Mijn vader werkt al jaaaren met dezelfde mensen, laat zijn tel altijd op tafel liggen, nieuwe Marokkaanse schoonmaker komt en weg is tel.
Echt typisch dit. Serieus mensen, Marokkaan in de buurt? Hide your wifes, hide your kids, hide your phones.
Collega's waren bij hem, werkplek was leeg, op schoonmaker na. You do the math.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is zo vanzelfsprekend dat het je niet eens is opgevallen.
Echte liefde man. Maar hij ziet me niet staan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is zo vanzelfsprekend dat het je niet eens is opgevallen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben een closet pervert. Ben veel over mezelf te weten gekomen vandaag.
Ik begrijp dan niet waarom je gelijk uithaalt naar Marokkanen? Want Nederlanders of Turken doen dit natuurlijk nooit?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Collega's waren bij hem, werkplek was leeg, op schoonmaker na. You do the math.
Sorry, mijn foutquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Echte liefde man. Maar hij ziet me niet staan.
Hug it out bro,quote:
Verleid hem dan. Zelfs een moslim zoals hij kan sommige zaken niet weerstaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Met jouw omvang heus welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Kijk wat je zegt. Straks krijg ik een foto waarbij ik een hele teen zie ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verleid hem dan. Zelfs een moslim zoals hij kan sommige zaken niet weerstaan.
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kijk wat je zegt. Straks krijg ik een foto waarbij ik een hele teen zie ofzo
Is dit een serieuze vraag? Het betreft een Marokkaan en Marokkanen zijn veeeel vaker dief dan alle andere volken in NL. De kans dat je wordt bestolen in de buurt van een Marokkaan is vele male groter dan in de buurt van een Nederlander of Turk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik begrijp dan niet waarom je gelijk uithaalt naar Marokkanen? Want Nederlanders of Turken doen dit natuurlijk nooit?
Liefde gaat door de maagquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tawbah istighfar en schone lei morgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben een closet pervert. Ben veel over mezelf te weten gekomen vandaag.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kijk wat je zegt. Straks krijg ik een foto waarbij ik een hele teen zie ofzo
Woah, Arcadia tochquote:
Je komt uit Limburg, ik neem het je niet kwalijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag? Het betreft een Marokkaan en Marokkanen zijn veeeel vaker dief dan alle andere volken in NL. De kans dat je wordt bestolen in de buurt van een Marokkaan is vele male groter dan in de buurt van een Nederlander of Turk.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Straks krijg ik een sucuk in mijn keel
SPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit jij dan ook in de kast? Wat doen wij in de kast? BLIJF VAN ME AF. Zogenaamd hoofddoek abaya. Maar gewoon lekker in de kast met jongensquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan moet je de kastdeur eens open doen.. maarja.. dan zie je me al helemaal niet meer.
Hij was een paar uur geleden nog in vol verdriet van zijn valparkietquote:
niet grappigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hij was een paar uur geleden nog in vol verdriet van zijn valparkiet
Er was een meisje die me had opgefleurd erover.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hij was een paar uur geleden nog in vol verdriet van zijn valparkiet
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Arcadia en zijn cross dress fetishSPOILER: 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, one luv bruuder. rabi ghaleek.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zit jij dan ook in de kast? Wat doen wij in de kast? BLIJF VAN ME AF. Zogenaamd hoofddoek abaya. Maar gewoon lekker in de kast met jongens
Je bent aan het overdrijven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Dus, extra alert zijn in de buurt van dit rattenvolk.
Ik wens jouw familie veel sterkte toe als jij elke dag zo bentquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, one luv bruuder. rabi ghaleek.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijpelijk dat je boos bent, maar maak geen onderscheid tussen volkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Ben gewoon vrolijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wens jouw familie veel sterkte toe als jij elke dag zo bent
Zo mag ik het horen!quote:
Je bent wel behoorlijk naief. Kijk eens naar de officiele cijfers. Met je Limburg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je komt uit Limburg, ik neem het je niet kwalijk.
Ik heb zo vaak telefoons en andere spullen laten liggen bij Marokkanen. Er is nooit iets verdwenen.
Wrom noem je homo kan toch niet ben gezonde jongeman met voorkeur voor het slanke type en niet dikkerds als jij waarom gelijk doen alsof ik homo ben als ik jou niet wil itaqillah aub.quote:
Hhhhh, oke Ar je bent niet homo. Klaar niets om je onzeker over te voelen.. komt goed sjatsju.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wrom noem je homo kan toch niet ben gezonde jongeman met voorkeur voor het slanke type en niet dikkerds als jij waarom gelijk doen alsof ik homo ben als ik jou niet wil itaqillah aub.
Vermakelijk om te zien de hypocrisie bij bepaalde personen en dan doel ik niet alleen op jou.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Okequote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhh, oke Ar je bent niet homo. Klaar niets om je onzeker over te voelen.. komt goed sjatsju.
Echt he. De hypocrieten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vermakelijk om te zien de hypocrisie bij bepaalde personen en dan doel ik niet alleen op jou.
Het ene moment preken ze alsof ze een Nobelprijs hebben gewonnen en discussiëren ze over gelijkheid etc en het andere moment is het één en al denigreren en shit.
Het zijn gewoon feiten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je boos bent, maar maak geen onderscheid tussen volk
Je link doet het niet ten eerste. Ten tweede zou je nooit statistisch achter die cijfers komen over kleine diefstallen. Anders zou je qua verhouding de Roemenen ook wel op nummer 1 kunnen zetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent wel behoorlijk naief. Kijk eens naar de officiele cijfers. Met je Limburg.
http://twicsy.com/i/iX8zeb
Marokkanen zijn de grootste dieven van Nederland. Dit zijn feiten. Nee, dit betekent inderdaad niet dat alle Marokkanen stelen, maar wel dat de kans dat je wordt bestolen in de buurt van Marokkanen veel groter is.
Alsjeblieft niet. Jij steunde haar gwn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik hou van Crip en Arcadia discussies. Ik wil ze beiden meeten
Alsof mensen stil moeten zijn om over bepaalde dingen onzeker te zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:14 schreef Arcadia het volgende:
> Zegt dat ze onzeker is
> praat aan 1 stuk door op Teamspeak
Wat een leugenaar
Kan, maar rattenvolk? Crip zit er ook bij, niet tof tegenover haar.quote:
Itaqillah! Gewoon rustig zeggen dat je pauze hebt. Welou onzekerheid. Ok.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Alsof mensen stil moeten zijn om over bepaalde dingen onzeker te zijn.
okquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Itaqillah! Gewoon rustig zeggen dat je pauze hebt. Welou onzekerheid. Ok.
Hahahaha typisch hoe je van onderwerp probeert te veranderen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vermakelijk om te zien de hypocrisie bij bepaalde personen en dan doel ik niet alleen op jou.
Het ene moment preken ze alsof ze een Nobelprijs hebben gewonnen en discussiëren ze over gelijkheid etc en het andere moment is het één en al denigreren en shit.
Nee ik had het al geraden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
Je zou het nooit geloven maar ik ben best verlegen.
Meen je dat?quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
hhhhhhhhhhhhquote:
Google 'wie stelen het meest'.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je link doet het niet ten eerste. Ten tweede zou je nooit statistisch achter die cijfers komen over kleine diefstallen. Anders zou je qua verhouding de Roemenen ook wel op nummer 1 kunnen zetten.
Jij?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
Hihih, maakt niet uit schatje. Ik ga ook zo slapen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat wordt een gezellige discussie. Jammer dat ik naar bed moet.
quote:
Praat je nu expres zo extreem?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Google 'wie stelen het meest'.
Oh en nu kloppen de cijfers niet?Wat een Mocrolove hier. Zo ver gaan dat je zelfs de statistieken niet accepteert.
En zeg maar gerust zigeuners. Wat Marokkanen zijn in NL, zijn zigeuners in heel Europa maar dan 100 x erger. Zij zijn de kanker van Europa. Dat weet iedereen.
Sssshhh. Don't unleash the dragon.quote:
Te veel negatieve ervaringen gehad met dit volk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan, maar rattenvolk? Crip zit er ook bij, niet tof tegenover haar.
Jij bent echt fake. Succes met je leven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Google 'wie stelen het meest'.
Oh en nu kloppen de cijfers niet?Wat een Mocrolove hier. Zo ver gaan dat je zelfs de statistieken niet accepteert.
En zeg maar gerust zigeuners. Wat Marokkanen zijn in NL, zijn zigeuners in heel Europa maar dan 100 x erger. Zij zijn de kanker van Europa. Dat weet iedereen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:22 schreef Crip het volgende:
Ken best veel chille zigeuners...
Ken best veel chille kampers/tokkies whatever
Ken best veel chille Roemenen
Ken best veel chille Nederlanders
Ken best veel chille Turken
Ken best veel chille Marokkanen
Ken best veel chille mensen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Te veel negatieve ervaringen gehad met dit volk.
HAHAHAHAHHAHA WTH SLA JIJ DAT OPquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1iLmIwXrE24.
. Oh boy.
Genoeg (niet-)Turken die veel negatievere ervaringen hebben gehad met Turken. Zou je het OK vinden wanneer zij jou zouden behandelen zoals jij nu Marokkanen behandelt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Helaasch viel/val je wel op hun mannetjes.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn zus is raarquote:
En het enige wat jij kan is van alles roepen over mensen maar een fatsoenlijke discussie aangaan en uberhaupt iets proberen te onderbouwen ho maar. Jij bent werkelijk waar de meest achterlijke persoon in dit topic.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent echt fake. Succes met je leven.
Ik moest je vandaag nog Appen omdat jij niet had gebeld.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Neuh, ik weet alleen hoe ik er ongeveer op heb gereageerd.
Heeft ze het bewaard...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1iLmIwXrE24.
. Oh boy.
quote:
Ja, zou het heel goed kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Genoeg (niet-)Turken die veel negatievere ervaringen hebben gehad met Turken. Zou je het OK vinden wanneer zij jou zouden behandelen zoals jij nu Marokkanen behandelt?
Er zijn best veel Marokkaanse players op de markt ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Helaasch viel/val je wel op hun mannetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik leef nog.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik moest je vandaag nog Appen omdat jij niet had gebeld.
Hoe gaat het?
Alles goed?
Goedzo.quote:
Denken dat ik de moeite doe om met iemand discussie aan te gaan die zulke uitspraken doet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En het enige wat jij kan is van alles roepen over mensen maar een fatsoenlijke discussie aangaan en uberhaupt iets proberen te onderbouwen ho maar. Jij bent werkelijk waar de meest achterlijke persoon in dit topic.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En nu zeggen dat ik dit ben. Wat erg ben jij.
Nee, op hun uiterlijk. En dan de Arabische variant, de iets donkerdere beschaafde variant.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
okequote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, op hun uiterlijk. En dan de Arabische variant, de iets donkerdere beschaafde variant.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, op hun uiterlijk. En dan de Arabische variant, de iets donkerdere beschaafde variant.
Het feit dat jij na al die jaren op mij blijft reageren zegt genoeg. Je bent gewoon te achterlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denken dat ik de moeite doe om met iemand discussie aan te gaan die zulke uitspraken doet.
Ik heb je nooit inhoudelijk zien discussiëren. Je schopt alleen maar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denken dat ik de moeite doe om met iemand discussie aan te gaan die zulke uitspraken doet.
Dit. Che in a nutshell.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb je nooit inhoudelijk zien discussiëren. Je schopt alleen maar.
SWAG.quote:
Ahww.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik moest je vandaag nog Appen omdat jij niet had gebeld.
Hoe gaat het?
Alles goed?
Cry me a river..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:32 schreef Arcadia het volgende:
Sorry Borte. Maar wat je zegt kan gewoon echt niet...
Zegt Arcadia; terwijl hij nog een moment geleden een meisje dreigde in elkaar te slaan terwijl hij haar dik noemdequote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:32 schreef Arcadia het volgende:
Sorry Borte. Maar wat je zegt kan gewoon echt niet...
Vriendinnen die op bezoek komen denken dan "wat een maffe vriend heb je zeg".quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je foto hangen in mijn kamer.
Nou nou. Het feit dat jouw vader bestolen is door een Marokkaan heeft eerder met de sociaal-economische status van die persoon te maken en niet met zijn etnische achtergrond. Het had net zo goed die Anita om de hoek kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
zGquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:32 schreef Arcadia het volgende:
je hebt wel een grote berberse rat in dit topic tho, maar dat is voor een andere keer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zegt Arcadia; terwijl hij nog een moment geleden een meisje dreigde in elkaar te slaan terwijl hij haar dik noemde
Aww my ass, Ik wil gratis eten.quote:
Viezerikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je foto hangen in mijn kamer.
Nee, waarschuw liever anderen. Is veel effectiever. Even mensen met de neus op de feiten drukken.quote:
Ameen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef Crip het volgende:
"O mensen! Waarlijk jullie Heer is Eén en jullie vader (Adam) is één. Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier, en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier; een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden". (Uitspraak van de Profeet Mohamed, gemeld door Imaam Ahmad, 22391, al-Silsilat al-Saheeh 2700)
quote:
Het is geen feit, maar een vermoeden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nou nou. Het feit dat jouw vader bestolen is door een Marokkaan heeft eerder met de sociaal-economische status van die persoon te maken en niet met zijn etnische achtergrond. Het had net zo goed die Anita om de hoek kunnen zijn.
Die is van mij?quote:
Turken en Marokkanen delen dezelfde sociaal-economische achtergrond en status, maar Marokkanen stelen twee keer zo veel. Het is meer dan dat, het is hun culuur.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nou nou. Het feit dat jouw vader bestolen is door een Marokkaan heeft eerder met de sociaal-economische status van die persoon te maken en niet met zijn etnische achtergrond. Het had net zo goed die Anita om de hoek kunnen zijn.
Dat zijn veelal mensen die Marokkanen en anderen voor Turken aanzien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Genoeg (niet-)Turken die veel negatievere ervaringen hebben gehad met Turken.
Sylvia Scherp!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is geen feit, maar een vermoeden.
En ik maar denken dat je een lief meisje bent...quote:
Is cultuurquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen delen dezelfde sociaal-economische achtergrond en status, maar Marokkanen stelen twee keer zo veel. Het is meer dan dat, het is hun culuur.
En nee, het had niet net zo goed Anita kunnen zijn. Die kans was een stuk kleiner geweest.
Even ergens opslaan :3quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een lief meisje bent...
* sylvesterrr heeft duidelijk geen mensenkennis.
Hun cultuur?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen delen dezelfde sociaal-economische achtergrond en status, maar Marokkanen stelen twee keer zo veel. Het is meer dan dat, het is hun culuur.
En nee, het had niet net zo goed Anita kunnen zijn. Die kans was een stuk kleiner geweest.
Doe even normaal joh.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De onderste heeft gedurende z'n leven waarschijnlijk meer gejat (op legale wijze) dan de jongeman.quote:
Dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminele statistieken is volgens mij bij iedereen bekend. Ik ga me daardoor niet anders opstellen richting een Marokkaanse collega; dat is onzin.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, waarschuw liever anderen. Is veel effectiever. Even mensen met de neus op de feiten drukken.
Heel mooi. Maar ze is in standje woedend. Hier luistert ze niet naarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:41 schreef Crip het volgende:
*“O mensheid, Wij hebben jullie geschapen uit een man en een vrouw en Wij hebben jullie tot volken en stammen gemaakt, opdat jullie elkaar leren kennen. Voorwaar, de meest edele van jullie is bij Allah degene die het meest (Allah) vreest. Voorwaar, Allah is van alles op de hoogte, Alwetend.”
Ja, blijkbaar zorgt de Nederlandse en Berberse cultuur voor veel wrijvingen en botsingen waardoor Marokkanen vandaag de dag zich zo gedragen in NL. Of ligt het soms aan hun DNA wil je beweren?quote:
Klinkt aannemelijk aangezien die jongeman een huurmoordenaar was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De onderste heeft gedurende z'n leven waarschijnlijk meer gejat (op legale wijze) dan de jongeman.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:41 schreef Crip het volgende:
*“O mensheid, Wij hebben jullie geschapen uit een man en een vrouw en Wij hebben jullie tot volken en stammen gemaakt, opdat jullie elkaar leren kennen. Voorwaar, de meest edele van jullie is bij Allah degene die het meest (Allah) vreest. Voorwaar, Allah is van alles op de hoogte, Alwetend.”
Ik heb het over mensen die je niet kent, Mootje in de bus, Khadijah bij je in de rij aan de kassa.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminele statistieken is volgens mij bij iedereen bekend. Ik ga me daardoor niet anders opstellen richting een Marokkaanse collega; dat is onzin.
My bad. Was ook een aya van maar dit is een hadith zie ikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dt zeg je toch alleen bij Koranverzen? Dit is een hadith.
Je weet wie die jongeman is he?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De onderste heeft gedurende z'n leven waarschijnlijk meer gejat (op legale wijze) dan de jongeman.
Wat een haat zeg allemaal tjongejongequote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen die je niet kent, Mootje in de bus, Khadijah bij je in de rij aan de kassa.
Nee, wist ik niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je weet wie die jongeman is he?
http://www.revu.nl/files/(...)-de-Mocro-maffia.pdf
Oh laten we Ali de schoonmaker niet vergeten naturlich.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen die je niet kent, Mootje in de bus, Khadijah bij je in de rij aan de kassa.
Mijn pa zou boos worden op mij en niet op de schoonmaaksterquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh laten we Ali de schoonmaker niet vergeten naturlich.
Hahahahaaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn pa zou boos worden op mij en niet op de schoonmaakster!
Van de Turken kan ik minstens 15 namen noemen die in de drugs- en mensenhandel zitten in Groningen. En dat terwijl ik nauwelijks contact heb met Turken. Vraag me af hoeveel dat getal in Rotterdam of Amsterdam is. Ach iesh koeltoer hè.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar zorgt de Nederlandse en Berberse cultuur voor veel wrijvingen en botsingen waardoor Marokkanen vandaag de dag zich zo gedragen in NL. Of ligt het soms aan hun DNA wil je beweren?
Zoals gezegd, Turken delen dezelfe sociaal-economische achtergrond, maar hebben een hele andere positie in NL dan Marokkanen. Het kan niet anders dan dat het aan hun cultuur ligt.
Dat dusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahahaa"beter op je spullen letten!"
Super erg is het niet maja mag gern abaya op stage en iets anders dan een callcenter baan vind je ook niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:46 schreef Che_ het volgende:
Crip, ik heb medelijden met je daar in het bolwerk van de PVV. Vooral met abayah en al. Of valt het wel mee?
Ik zeg niet dat stelen Marokkaanse cultuur is, ga terug en lees mijn toelichting op de vorige pagina.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:51 schreef Crip het volgende:
Zo'n zeg je eerlijk Borte, ik vind het jammer om zulke woorden uit je vingers te zien vloeien. Als Marokkaan zijnde weet ik hoeveel Marokkaanse jongeren zich steeds moeten verantwoorden voor daden van anderen alleen maar omdat ze uit het zelfde land komen. Het klopt dat er veel Marokkaanse dieven zijn maar hoe kun je dat bestempelen als cultuur? De meeste pedofielen in NL zijn Nederlands is dat dan ook nlse cultuur? Kwetst me best erg om eerlijk te zijn ook al doe ik niets verkeerd. Maar het idee dat zelfs anderen "allochtonen" Zo'n beeld schetsen maakt me sad. I.p.v een eenheid zijn word er gegeneraliseerd. Maar goed.. tijd om te slapen salaam alaykom ghayr
Spreek je morgen, hehehehquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:51 schreef Crip het volgende:
Zo'n zeg je eerlijk Borte, ik vind het jammer om zulke woorden uit je vingers te zien vloeien. Als Marokkaan zijnde weet ik hoeveel Marokkaanse jongeren zich steeds moeten verantwoorden voor daden van anderen alleen maar omdat ze uit het zelfde land komen. Het klopt dat er veel Marokkaanse dieven zijn maar hoe kun je dat bestempelen als cultuur? De meeste pedofielen in NL zijn Nederlands is dat dan ook nlse cultuur? Kwetst me best erg om eerlijk te zijn ook al doe ik niets verkeerd. Maar het idee dat zelfs anderen "allochtonen" Zo'n beeld schetsen maakt me sad. I.p.v een eenheid zijn word er gegeneraliseerd. Maar goed.. tijd om te slapen salaam alaykom ghayr
Oh heb je post verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Van de Turken kan ik minstens 15 namen noemen die in de drugs- en mensenhandel zitten in Groningen. En dat terwijl ik nauwelijks contact heb met Turken. Vraag me af hoeveel dat getal in Rotterdam of Amsterdam is. Ach iesh koeltoer hè.
Julis, zG, sylvesterrr,quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Van de Turken kan ik minstens 15 namen noemen die in de drugs- en mensenhandel zitten in Groningen. En dat terwijl ik nauwelijks contact heb met Turken. Vraag me af hoeveel dat getal in Rotterdam of Amsterdam is. Ach iesh koeltoer hè.
Heheheheh herkenbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat dus!
En alsof dat niet genoeg zou zijn. Gaat hij dat ieder dag herhalen, voor de rest van mijn leven.
Verhuizen dan laterquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Super erg is het niet maja mag gern abaya op stage en iets anders dan een callcenter baan vind je ook niet.
Oke.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken zitten inderdaad vaak in de onderwereld. Turken zijn ook een vies volk. Kom je daar nu pas achter? Ik vertrouw Turken voor geen meter, vooral de mannen niet.
Maar daar hebben wij, de gewone man, minder snel mee te maken.
Ik zag niet dat je je post had gewijzigd. Bedoel je dat miezerig onderzoekje van een of ander tijdschrift waar Turken wat criminaliteit betreft het laagst scoorden? Zoveel onderzoeken die het tegendeel beweren. Mijn vraag is alleen, moeten we alles wat instanties als CBS beweren bestempelen als cultuur?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh heb je post verkeerd gelezen.
Dat Turken ook wat kunnen qua criminaliteit heeft niemand ontkend, maar puur naar de statistieken gekeken zijn we niet te vergelijken met Mocro's. Jouw persoonlijke informatie doet weinig toe.
Het betreft diefstal, niet criminaliteit in zijn algemeen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik zag niet dat je je post had gewijzigd. Bedoel je dat miezerig onderzoekje van een of ander tijdschrift waar Turken wat criminaliteit betreft het laagst scoorden? Zoveel onderzoeken die het tegendeel beweren. Mijn vraag is alleen, moeten we alles wat instanties als CBS beweren bestempelen als cultuur?
Maar dan nog raken je argumenten kant noch wal. Hoe kom je überhaupt aan die 99%? Je maakt allerlei aannames die nergens op gebaseerd en op basis daarvan noem je een bepaald volk rattenvolk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
En de Chinezen? Hun cultuur ligt dichterbij de Nederlandse cultuur wil je zeggen (aangezien zij ondervertegenwoordigd zijn in de criminaliteit)?quote:De Marokkaanse cultuur ligt nu eenmaal verder van de Nederlandse cultuur af waardoor wrijvingen en botsingen ontstaan waardoor Marokkanen zich vandaag de dag bevinden in de positie waarin ze nu zitten.
Ja dit inderdaad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Je was net een stuk minder subtiel en genuanceerd in je bewoordingen. Dan kun je uiteraard verwachten dat mensen daar aanstoot aan nemen. Kreten als 'rattenvolk' doel ik dan voornamelijk op. Vooral wanneer je weet dat er mensen met die achtergrond hier meeposten zou je secuurder kunnen zijn in je woordkeuze.
Ik beweerde helemaal niks anders. Een post of twee daarna licht ik deze reactie toe. Maar om de een of andere reden kies jij er steeds voor om die te negeren.quote:
Wat een fucking mierenneuker ben jij. Natuurlijk bedoel ik die 99% niet letterlijk. Maar dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de cijfers is een feit. Ik liet een onderzoek zien. Jij daarentegen zegt steeds dat ik het verkeerd heb, dat het niet klopt, maar wat er niet klopt, water verkeerd is, zeg je niet.quote:Maar dan nog raken je argumenten kant noch wal. Hoe kom je überhaupt aan die 99%? Je maakt allerlei aannames die nergens op gebaseerd en op basis daarvan noem je een bepaald volk rattenvolk
Nee, jij raakt kant noch wal.quote:En de Chinezen? Hun cultuur ligt dichterbij de Nederlandse cultuur wil je zeggen (aangezien zij ondervertegenwoordigd zijn in de criminaliteit)?
Dit gaat echt nergens over sorry.
Je snapt zelf toch ook wel dat wanneer je dat soort krachttermen gebruikt mensen weinig oog hebben voor je verdere argumentatie? Vooral als allochtoon in Nederland zou je dit moeten begrijpen, denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:55 schreef Bortecinem het volgende:
Cry me a river alstjeblieft. Heb meteen daarna al uitgelegd wat ik ermee bedoelde. En daarna nog een keer, eeeeeen nog een keer. Jullie gaan er ook alleen maar over door om de sensatie op te voeren zodat jullie nog eventjes de moraalridder kunnen uithangen. Hoop dat jullie ego van vandaag is gestreeld. Jullie zijn goede mensen.
Ah ah ah, dat name!quote:
Ik doe eerst eyeliner en daarna mascara, anders kan ik er niet bij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:16 schreef Stimorol- het volgende:
Dames hoe doen jullie t met eye liner.. denk dat jullie ook lange wimpers hebben. Het komt ook daar waardoor ik geen mooie lijn kan zetten.
Doe ik swsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik doe eerst eyeliner en daarna mascara, anders kan ik er niet bij.
Ik heb gel-liner met een kwastje, veel fijner.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe ik sws
Ik moet er nu extra langs met kohl om het lijntje goed te krijgen. Maar dat doet af aan het effect.
Die had ik idd hiervoor. Ging ietssss makkelijker. Goeie tip eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb gel-liner met een kwastje, veel fijner.
[ afbeelding ]
oog dicht, van binnen uit beginnen, stukje voor stukje en niet alles in 1x. Daarna je wing maken. En daarna mascara.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:16 schreef Stimorol- het volgende:
Dames hoe doen jullie t met eye liner.. denk dat jullie ook lange wimpers hebben. Het komt ook daar waardoor ik geen mooie lijn kan zetten.
Grappig, ik begin bij de wing.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oog dicht, van binnen uit beginnen, stukje voor stukje en niet alles in 1x. Daarna je wing maken. En daarna mascara.
Dan weet je ook hoe ik me enkele dagen geleden voelde...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:55 schreef Bortecinem het volgende:
Cry me a river alstjeblieft. Heb meteen daarna al uitgelegd wat ik ermee bedoelde. En daarna nog een keer, eeeeeen nog een keer. Jullie gaan er ook alleen maar over door om de sensatie op te voeren zodat jullie nog eventjes de moraalridder kunnen uithangen. Hoop dat jullie ego van vandaag is gestreeld. Jullie zijn goede mensen.
Goedemoggel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 05:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik bedoel, Ahoiooooooo mina!
Goedemorgen schatjes
Ik ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Grappig, ik begin bij de wing.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ookIk zie er weer geweldig uit. Leve make up .
Mn gedachte minuut 1 op de fiets. Daarna vloek ik dat ik te warm gekleed ben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:51 schreef Crip het volgende:
Ik had een dikkere jas aan moeten doen... jeetje mina
Zat ik maar op de fiets nu.. hou van fietsen. Alleen stage is te ver daarvoor. Zit te bibberen op een ijzeren bankje :/quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn gedachte minuut 1 op de fiets. Daarna vloek ik dat ik te warm gekleed ben.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn gedachte minuut 1 op de fiets. Daarna vloek ik dat ik te warm gekleed ben.
Funest vr mn foundation dat hijgend fietsen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Zat ik maar op de fiets nu.. hou van fietsen. Alleen stage is te ver daarvoor. Zit te bibberen op een ijzeren bankje :/
Know that feellquote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Funest vr mn foundation dat hijgend fietsen.
Ik ga m'n haar ook kort knippen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:58 schreef Crip het volgende:
Ik vind het zonde als van die mooie oudere vrouwen hun haar kort knippen en een apart kleur geven. Sommigen staat het maar bij veel is het zo zonde man.
Midlife crisis gespot.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga m'n haar ook kort knippen.
Cry me a river bitchquote:Op dinsdag 18 maart 2014 06:52 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, je bent een racist. Klaar dot com
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 06:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
hahahaha borte, sabah sabah ne güldüm be 😂
Hayye is abi in het Arabisch, hahaha.
Tuurlijk weet ik wat 'haije' is, ik gebruik het heel vaak.
Gelukkig heb je andere mensen om op mee te liften, wat zou je als halve gare anders moeten.quote:
Shaniqua in the building.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een tutjes hier man. I am out.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gelukkig heb je andere mensen om op mee te liften, wat zou je als halve gare anders moeten.
Wat een tutjes hier man. I am out.
Aminquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:00 schreef TheMagnificent het volgende:
18 Mart Çanakkale deniz zaferi'nin yıldönümü kutlu olsun.Şehitlerimizin ruhları şad olsun.
Aminquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:00 schreef TheMagnificent het volgende:
18 Mart Çanakkale deniz zaferi'nin yıldönümü kutlu olsun.Şehitlerimizin ruhları şad olsun.
Geen idee wat dit is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:00 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Stem je soms op pvv?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent wel behoorlijk naief. Kijk eens naar de officiele cijfers. Met je Limburg.
http://twicsy.com/i/iX8zeb
Marokkanen zijn de grootste dieven van Nederland. Dit zijn feiten. Nee, dit betekent inderdaad niet dat alle Marokkanen stelen, maar wel dat de kans dat je wordt bestolen in de buurt van Marokkanen veel groter is.
Waarom zeg je sen anlamazsin. Alsof ik dom ben. Nvm dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, origineel weer. Wat voor reactie had je dan verwacht?
Je bent gewoon een ordinaire Turkse racistquote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:55 schreef Bortecinem het volgende:
Er staat '18 Mart Çanakkale deniz zaferi'nin yıldönümü'; wat valt daar niet aan te begrijpen? Dan zoek ik daar inderdaad een bepaalde bedoeling achter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom zeg je sen anlamazsin. Alsof ik dom ben. Nvm dan.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ordinaire Turkse racist
Racist ja! MAAR NIET ORDINAIR.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ordinaire Turkse racist
Kom je ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
En jullie willen allemaal samen gaan meeten? Dit wordt nog gezellig.
Ik kom als TM komt. Kan ik smacken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
En jullie willen allemaal samen gaan meeten? Dit wordt nog gezellig.
oh ik heel soms. Ik kan soms nog steeds niet twee dezelfde ogen makenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Grappig, ik begin bij de wing.
Ik vandaag wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oh ik heel soms. Ik kan soms nog steeds niet twee dezelfde ogen maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vandaag wel.één oog is altijd mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vandaag heel rebels geen make up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
één oog is altijd mooier.
vandaag heel rebels geen make up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wauw. Doe es pic via DM.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb me vandaag vol geplamuurd
Primer, foundation, poeder, donkere poeder op jukbeendertjes, blusher, oogschaduw, eyeliner, oogpotlood en mascara.
Ja, ik wilde wat salafi vriendjes brengenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoezo, ga je dan ruzie met mij maken?
Foundation, poeder, blush, eyeliner, mascara en een kleurtje op mn lippen. Voel me naakt zonder make-up.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb me vandaag vol geplamuurd
Primer, foundation, poeder, donkere poeder op jukbeendertjes, blusher, oogschaduw, eyeliner, oogpotlood en mascara.
Je bent niet grappig?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, ik wilde wat salafi vriendjes brengen![]()
![]()
Hoe zie je er zonder make-up uit dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Foundation, poeder, blush, eyeliner, mascara en een kleurtje op mn lippen. Voel me naakt zonder make-up.
Ja, gewoon. Maar ik voel me naakt zonder. Heb ook het idee dat ik er zonder moe uitzie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe zie je er zonder make-up uit dan?
Nja, foto's zouden handig zijn (om het te kunnen vergelijken, heb serieus geen verstand al die hierboven genoemde zaken), maar begrijp wel als je daar geen zin in hebt..
Kun je eigenlijk knuffelen (gezicht tegen het lichaam van de ander) zonder dat je haar/zijn shirt/overhemd/whatnot te besmeuren met make-up?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, gewoon. Maar ik voel me naakt zonder. Heb ook het idee dat ik er zonder moe uitzie.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik kan ook niet zonder uit huis.interesseert me niet of ik dan te laat ben ofzo.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk knuffelen (gezicht tegen het lichaam van de ander) zonder dat je haar/zijn shirt/overhemd/whatnot te besmeuren met make-up?
Want dat idee heb ik bij zoveel make-up..
oh dar doe ik nooitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zie ze wel eens opmaken in de trein of bus.. Dat gaat wel ver.
Niet als ik foundation op heb. Draag dat ook liever niet eigk. Je moet er dan rekening mee houden nml.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk knuffelen (gezicht tegen het lichaam van de ander) zonder dat je haar/zijn shirt/overhemd/whatnot te besmeuren met make-up?
Want dat idee heb ik bij zoveel make-up..
Probleem is dat wanneer je dat doet (veel make up) , en je doet de volgende keer minder, ze vragen of je ziek bent/zeldzame huidaandoening hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag zelfs mn wenkbrauwen gekleurd.Terwijl ik zat wenkies heb
Dat heb ik niet meer per se.. ga nu ook zonder make up t huis uit. Dat is een kwestie van wennen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik kan ook niet zonder uit huis.interesseert me niet of ik dan te laat ben ofzo.
Het viel ze niet eens op hierquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Probleem is dat wanneer je dat doet (veel make up) , en je doet de volgende keer minder, ze vragen of je ziek bent/zeldzame huidaandoening hebt.
Man man man. Seriously, je manier van discussie siert je niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:12 schreef Bortecinem het volgende:
Wat een fucking mierenneuker ben jij.
Praat je er bewust omheen of begrijp je het gewoon niet? Oververtegenwoordigd of niet, deze mensen zijn niet crimineel omdat ze Marokkaan zijn. Nee, criminaliteit is gecorreleerd met sociaal-economische status (algemene kennis). Een mogelijke conclusie zou kunnen zijn dat Turken kennelijk een hogere sociaal-economische status hebben (bijv.) en niet:quote:Natuurlijk bedoel ik die 99% niet letterlijk. Maar dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de cijfers is een feit. Ik liet een onderzoek zien. Jij daarentegen zegt steeds dat ik het verkeerd heb, dat het niet klopt, maar wat er niet klopt, water verkeerd is, zeg je niet.
Zeg eens, klopt het niet dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit? Dat het percentage criminelen onder Marokkanen vs Nederlanders en Turken een stuk hoger ligt?
[..]
Nee, jij raakt kant noch wal.Dat een cultuur botst betekent niet dat de andere ook moet botsen. De Chinese en Marokkaanse cultuur zijn absoluut niet met elkaar te vergelijken, ze verschillen net zo veel van elkaar als dat de Marokkaanse cultuur verschilt van de Nederlandse, misschien wel meer. Dus dat de Chinezen minder botsen met Nederlanders ondanks hun cultuurverschillen betekent niet dat het niet aan de Marokkaanse cultuur kan liggen waardoor Marokkanen vandaag de dag zo zijn.
Sowieso assimileren Chinezen veel sneller.
Nee ik ook niet. Er ligt al een enorme nadruk op mijn ogen. Met lippenstift is het overdreven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Klopt. Altijd licht. Gebruik bijv ook geen lippenstift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |