Ja dit inderdaad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Je was net een stuk minder subtiel en genuanceerd in je bewoordingen. Dan kun je uiteraard verwachten dat mensen daar aanstoot aan nemen. Kreten als 'rattenvolk' doel ik dan voornamelijk op. Vooral wanneer je weet dat er mensen met die achtergrond hier meeposten zou je secuurder kunnen zijn in je woordkeuze.
Ik beweerde helemaal niks anders. Een post of twee daarna licht ik deze reactie toe. Maar om de een of andere reden kies jij er steeds voor om die te negeren.quote:
Wat een fucking mierenneuker ben jij. Natuurlijk bedoel ik die 99% niet letterlijk. Maar dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de cijfers is een feit. Ik liet een onderzoek zien. Jij daarentegen zegt steeds dat ik het verkeerd heb, dat het niet klopt, maar wat er niet klopt, water verkeerd is, zeg je niet.quote:Maar dan nog raken je argumenten kant noch wal. Hoe kom je überhaupt aan die 99%? Je maakt allerlei aannames die nergens op gebaseerd en op basis daarvan noem je een bepaald volk rattenvolk
Nee, jij raakt kant noch wal.quote:En de Chinezen? Hun cultuur ligt dichterbij de Nederlandse cultuur wil je zeggen (aangezien zij ondervertegenwoordigd zijn in de criminaliteit)?
Dit gaat echt nergens over sorry.
Je snapt zelf toch ook wel dat wanneer je dat soort krachttermen gebruikt mensen weinig oog hebben voor je verdere argumentatie? Vooral als allochtoon in Nederland zou je dit moeten begrijpen, denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:55 schreef Bortecinem het volgende:
Cry me a river alstjeblieft. Heb meteen daarna al uitgelegd wat ik ermee bedoelde. En daarna nog een keer, eeeeeen nog een keer. Jullie gaan er ook alleen maar over door om de sensatie op te voeren zodat jullie nog eventjes de moraalridder kunnen uithangen. Hoop dat jullie ego van vandaag is gestreeld. Jullie zijn goede mensen.
Ah ah ah, dat name!quote:
Ik doe eerst eyeliner en daarna mascara, anders kan ik er niet bij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:16 schreef Stimorol- het volgende:
Dames hoe doen jullie t met eye liner.. denk dat jullie ook lange wimpers hebben. Het komt ook daar waardoor ik geen mooie lijn kan zetten.
Doe ik swsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik doe eerst eyeliner en daarna mascara, anders kan ik er niet bij.
Ik heb gel-liner met een kwastje, veel fijner.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe ik sws
Ik moet er nu extra langs met kohl om het lijntje goed te krijgen. Maar dat doet af aan het effect.
Die had ik idd hiervoor. Ging ietssss makkelijker. Goeie tip eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb gel-liner met een kwastje, veel fijner.
[ afbeelding ]
oog dicht, van binnen uit beginnen, stukje voor stukje en niet alles in 1x. Daarna je wing maken. En daarna mascara.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:16 schreef Stimorol- het volgende:
Dames hoe doen jullie t met eye liner.. denk dat jullie ook lange wimpers hebben. Het komt ook daar waardoor ik geen mooie lijn kan zetten.
Grappig, ik begin bij de wing.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oog dicht, van binnen uit beginnen, stukje voor stukje en niet alles in 1x. Daarna je wing maken. En daarna mascara.
Dan weet je ook hoe ik me enkele dagen geleden voelde...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:55 schreef Bortecinem het volgende:
Cry me a river alstjeblieft. Heb meteen daarna al uitgelegd wat ik ermee bedoelde. En daarna nog een keer, eeeeeen nog een keer. Jullie gaan er ook alleen maar over door om de sensatie op te voeren zodat jullie nog eventjes de moraalridder kunnen uithangen. Hoop dat jullie ego van vandaag is gestreeld. Jullie zijn goede mensen.
Goedemoggel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 05:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik bedoel, Ahoiooooooo mina!
Goedemorgen schatjes
Ik ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Grappig, ik begin bij de wing.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ookIk zie er weer geweldig uit. Leve make up .
Mn gedachte minuut 1 op de fiets. Daarna vloek ik dat ik te warm gekleed ben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:51 schreef Crip het volgende:
Ik had een dikkere jas aan moeten doen... jeetje mina
Zat ik maar op de fiets nu.. hou van fietsen. Alleen stage is te ver daarvoor. Zit te bibberen op een ijzeren bankje :/quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn gedachte minuut 1 op de fiets. Daarna vloek ik dat ik te warm gekleed ben.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn gedachte minuut 1 op de fiets. Daarna vloek ik dat ik te warm gekleed ben.
Funest vr mn foundation dat hijgend fietsen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Zat ik maar op de fiets nu.. hou van fietsen. Alleen stage is te ver daarvoor. Zit te bibberen op een ijzeren bankje :/
Know that feellquote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Funest vr mn foundation dat hijgend fietsen.
Ik ga m'n haar ook kort knippen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:58 schreef Crip het volgende:
Ik vind het zonde als van die mooie oudere vrouwen hun haar kort knippen en een apart kleur geven. Sommigen staat het maar bij veel is het zo zonde man.
Midlife crisis gespot.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga m'n haar ook kort knippen.
Cry me a river bitchquote:Op dinsdag 18 maart 2014 06:52 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, je bent een racist. Klaar dot com
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 06:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
hahahaha borte, sabah sabah ne güldüm be 😂
Hayye is abi in het Arabisch, hahaha.
Tuurlijk weet ik wat 'haije' is, ik gebruik het heel vaak.
Gelukkig heb je andere mensen om op mee te liften, wat zou je als halve gare anders moeten.quote:
Shaniqua in the building.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een tutjes hier man. I am out.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gelukkig heb je andere mensen om op mee te liften, wat zou je als halve gare anders moeten.
Wat een tutjes hier man. I am out.
Aminquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:00 schreef TheMagnificent het volgende:
18 Mart Çanakkale deniz zaferi'nin yıldönümü kutlu olsun.Şehitlerimizin ruhları şad olsun.
Aminquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:00 schreef TheMagnificent het volgende:
18 Mart Çanakkale deniz zaferi'nin yıldönümü kutlu olsun.Şehitlerimizin ruhları şad olsun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |