En het enige wat jij kan is van alles roepen over mensen maar een fatsoenlijke discussie aangaan en uberhaupt iets proberen te onderbouwen ho maar. Jij bent werkelijk waar de meest achterlijke persoon in dit topic.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent echt fake. Succes met je leven.
Ik moest je vandaag nog Appen omdat jij niet had gebeld.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Neuh, ik weet alleen hoe ik er ongeveer op heb gereageerd.
Heeft ze het bewaard...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1iLmIwXrE24.
. Oh boy.
quote:
Ja, zou het heel goed kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Genoeg (niet-)Turken die veel negatievere ervaringen hebben gehad met Turken. Zou je het OK vinden wanneer zij jou zouden behandelen zoals jij nu Marokkanen behandelt?
Er zijn best veel Marokkaanse players op de markt ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Helaasch viel/val je wel op hun mannetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik leef nog.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik moest je vandaag nog Appen omdat jij niet had gebeld.
Hoe gaat het?
Alles goed?
Goedzo.quote:
Denken dat ik de moeite doe om met iemand discussie aan te gaan die zulke uitspraken doet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En het enige wat jij kan is van alles roepen over mensen maar een fatsoenlijke discussie aangaan en uberhaupt iets proberen te onderbouwen ho maar. Jij bent werkelijk waar de meest achterlijke persoon in dit topic.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En nu zeggen dat ik dit ben. Wat erg ben jij.
Nee, op hun uiterlijk. En dan de Arabische variant, de iets donkerdere beschaafde variant.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
okequote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, op hun uiterlijk. En dan de Arabische variant, de iets donkerdere beschaafde variant.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, op hun uiterlijk. En dan de Arabische variant, de iets donkerdere beschaafde variant.
Het feit dat jij na al die jaren op mij blijft reageren zegt genoeg. Je bent gewoon te achterlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denken dat ik de moeite doe om met iemand discussie aan te gaan die zulke uitspraken doet.
Ik heb je nooit inhoudelijk zien discussiëren. Je schopt alleen maar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denken dat ik de moeite doe om met iemand discussie aan te gaan die zulke uitspraken doet.
Dit. Che in a nutshell.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb je nooit inhoudelijk zien discussiëren. Je schopt alleen maar.
SWAG.quote:
Ahww.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik moest je vandaag nog Appen omdat jij niet had gebeld.
Hoe gaat het?
Alles goed?
Cry me a river..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:32 schreef Arcadia het volgende:
Sorry Borte. Maar wat je zegt kan gewoon echt niet...
Zegt Arcadia; terwijl hij nog een moment geleden een meisje dreigde in elkaar te slaan terwijl hij haar dik noemdequote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:32 schreef Arcadia het volgende:
Sorry Borte. Maar wat je zegt kan gewoon echt niet...
Vriendinnen die op bezoek komen denken dan "wat een maffe vriend heb je zeg".quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je foto hangen in mijn kamer.
Nou nou. Het feit dat jouw vader bestolen is door een Marokkaan heeft eerder met de sociaal-economische status van die persoon te maken en niet met zijn etnische achtergrond. Het had net zo goed die Anita om de hoek kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Dus, extra alert zijn in de buurt van dit rattenvolk.
zGquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:32 schreef Arcadia het volgende:
je hebt wel een grote berberse rat in dit topic tho, maar dat is voor een andere keer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zegt Arcadia; terwijl hij nog een moment geleden een meisje dreigde in elkaar te slaan terwijl hij haar dik noemde
Aww my ass, Ik wil gratis eten.quote:
Viezerikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je foto hangen in mijn kamer.
Nee, waarschuw liever anderen. Is veel effectiever. Even mensen met de neus op de feiten drukken.quote:
Ameen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef Crip het volgende:
"O mensen! Waarlijk jullie Heer is Eén en jullie vader (Adam) is één. Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier, en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier; een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden". (Uitspraak van de Profeet Mohamed, gemeld door Imaam Ahmad, 22391, al-Silsilat al-Saheeh 2700)
quote:
Het is geen feit, maar een vermoeden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nou nou. Het feit dat jouw vader bestolen is door een Marokkaan heeft eerder met de sociaal-economische status van die persoon te maken en niet met zijn etnische achtergrond. Het had net zo goed die Anita om de hoek kunnen zijn.
Die is van mij?quote:
Turken en Marokkanen delen dezelfde sociaal-economische achtergrond en status, maar Marokkanen stelen twee keer zo veel. Het is meer dan dat, het is hun culuur.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nou nou. Het feit dat jouw vader bestolen is door een Marokkaan heeft eerder met de sociaal-economische status van die persoon te maken en niet met zijn etnische achtergrond. Het had net zo goed die Anita om de hoek kunnen zijn.
Dat zijn veelal mensen die Marokkanen en anderen voor Turken aanzien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Genoeg (niet-)Turken die veel negatievere ervaringen hebben gehad met Turken.
Sylvia Scherp!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is geen feit, maar een vermoeden.
En ik maar denken dat je een lief meisje bent...quote:
Is cultuurquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen delen dezelfde sociaal-economische achtergrond en status, maar Marokkanen stelen twee keer zo veel. Het is meer dan dat, het is hun culuur.
En nee, het had niet net zo goed Anita kunnen zijn. Die kans was een stuk kleiner geweest.
Even ergens opslaan :3quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een lief meisje bent...
* sylvesterrr heeft duidelijk geen mensenkennis.
Hun cultuur?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen delen dezelfde sociaal-economische achtergrond en status, maar Marokkanen stelen twee keer zo veel. Het is meer dan dat, het is hun culuur.
En nee, het had niet net zo goed Anita kunnen zijn. Die kans was een stuk kleiner geweest.
Doe even normaal joh.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De onderste heeft gedurende z'n leven waarschijnlijk meer gejat (op legale wijze) dan de jongeman.quote:
Dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminele statistieken is volgens mij bij iedereen bekend. Ik ga me daardoor niet anders opstellen richting een Marokkaanse collega; dat is onzin.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, waarschuw liever anderen. Is veel effectiever. Even mensen met de neus op de feiten drukken.
Heel mooi. Maar ze is in standje woedend. Hier luistert ze niet naarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:41 schreef Crip het volgende:
*“O mensheid, Wij hebben jullie geschapen uit een man en een vrouw en Wij hebben jullie tot volken en stammen gemaakt, opdat jullie elkaar leren kennen. Voorwaar, de meest edele van jullie is bij Allah degene die het meest (Allah) vreest. Voorwaar, Allah is van alles op de hoogte, Alwetend.”
Ja, blijkbaar zorgt de Nederlandse en Berberse cultuur voor veel wrijvingen en botsingen waardoor Marokkanen vandaag de dag zich zo gedragen in NL. Of ligt het soms aan hun DNA wil je beweren?quote:
Klinkt aannemelijk aangezien die jongeman een huurmoordenaar was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De onderste heeft gedurende z'n leven waarschijnlijk meer gejat (op legale wijze) dan de jongeman.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:41 schreef Crip het volgende:
*“O mensheid, Wij hebben jullie geschapen uit een man en een vrouw en Wij hebben jullie tot volken en stammen gemaakt, opdat jullie elkaar leren kennen. Voorwaar, de meest edele van jullie is bij Allah degene die het meest (Allah) vreest. Voorwaar, Allah is van alles op de hoogte, Alwetend.”
Ik heb het over mensen die je niet kent, Mootje in de bus, Khadijah bij je in de rij aan de kassa.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminele statistieken is volgens mij bij iedereen bekend. Ik ga me daardoor niet anders opstellen richting een Marokkaanse collega; dat is onzin.
My bad. Was ook een aya van maar dit is een hadith zie ikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dt zeg je toch alleen bij Koranverzen? Dit is een hadith.
Je weet wie die jongeman is he?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De onderste heeft gedurende z'n leven waarschijnlijk meer gejat (op legale wijze) dan de jongeman.
Wat een haat zeg allemaal tjongejongequote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen die je niet kent, Mootje in de bus, Khadijah bij je in de rij aan de kassa.
Nee, wist ik niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je weet wie die jongeman is he?
http://www.revu.nl/files/(...)-de-Mocro-maffia.pdf
Oh laten we Ali de schoonmaker niet vergeten naturlich.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen die je niet kent, Mootje in de bus, Khadijah bij je in de rij aan de kassa.
Mijn pa zou boos worden op mij en niet op de schoonmaaksterquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh laten we Ali de schoonmaker niet vergeten naturlich.
Hahahahaaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn pa zou boos worden op mij en niet op de schoonmaakster!
Van de Turken kan ik minstens 15 namen noemen die in de drugs- en mensenhandel zitten in Groningen. En dat terwijl ik nauwelijks contact heb met Turken. Vraag me af hoeveel dat getal in Rotterdam of Amsterdam is. Ach iesh koeltoer hè.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar zorgt de Nederlandse en Berberse cultuur voor veel wrijvingen en botsingen waardoor Marokkanen vandaag de dag zich zo gedragen in NL. Of ligt het soms aan hun DNA wil je beweren?
Zoals gezegd, Turken delen dezelfe sociaal-economische achtergrond, maar hebben een hele andere positie in NL dan Marokkanen. Het kan niet anders dan dat het aan hun cultuur ligt.
Dat dusquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahahaa"beter op je spullen letten!"
Super erg is het niet maja mag gern abaya op stage en iets anders dan een callcenter baan vind je ook niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:46 schreef Che_ het volgende:
Crip, ik heb medelijden met je daar in het bolwerk van de PVV. Vooral met abayah en al. Of valt het wel mee?
Ik zeg niet dat stelen Marokkaanse cultuur is, ga terug en lees mijn toelichting op de vorige pagina.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:51 schreef Crip het volgende:
Zo'n zeg je eerlijk Borte, ik vind het jammer om zulke woorden uit je vingers te zien vloeien. Als Marokkaan zijnde weet ik hoeveel Marokkaanse jongeren zich steeds moeten verantwoorden voor daden van anderen alleen maar omdat ze uit het zelfde land komen. Het klopt dat er veel Marokkaanse dieven zijn maar hoe kun je dat bestempelen als cultuur? De meeste pedofielen in NL zijn Nederlands is dat dan ook nlse cultuur? Kwetst me best erg om eerlijk te zijn ook al doe ik niets verkeerd. Maar het idee dat zelfs anderen "allochtonen" Zo'n beeld schetsen maakt me sad. I.p.v een eenheid zijn word er gegeneraliseerd. Maar goed.. tijd om te slapen salaam alaykom ghayr
Spreek je morgen, hehehehquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:51 schreef Crip het volgende:
Zo'n zeg je eerlijk Borte, ik vind het jammer om zulke woorden uit je vingers te zien vloeien. Als Marokkaan zijnde weet ik hoeveel Marokkaanse jongeren zich steeds moeten verantwoorden voor daden van anderen alleen maar omdat ze uit het zelfde land komen. Het klopt dat er veel Marokkaanse dieven zijn maar hoe kun je dat bestempelen als cultuur? De meeste pedofielen in NL zijn Nederlands is dat dan ook nlse cultuur? Kwetst me best erg om eerlijk te zijn ook al doe ik niets verkeerd. Maar het idee dat zelfs anderen "allochtonen" Zo'n beeld schetsen maakt me sad. I.p.v een eenheid zijn word er gegeneraliseerd. Maar goed.. tijd om te slapen salaam alaykom ghayr
Oh heb je post verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Van de Turken kan ik minstens 15 namen noemen die in de drugs- en mensenhandel zitten in Groningen. En dat terwijl ik nauwelijks contact heb met Turken. Vraag me af hoeveel dat getal in Rotterdam of Amsterdam is. Ach iesh koeltoer hè.
Julis, zG, sylvesterrr,quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Van de Turken kan ik minstens 15 namen noemen die in de drugs- en mensenhandel zitten in Groningen. En dat terwijl ik nauwelijks contact heb met Turken. Vraag me af hoeveel dat getal in Rotterdam of Amsterdam is. Ach iesh koeltoer hè.
Heheheheh herkenbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat dus!
En alsof dat niet genoeg zou zijn. Gaat hij dat ieder dag herhalen, voor de rest van mijn leven.
Verhuizen dan laterquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Super erg is het niet maja mag gern abaya op stage en iets anders dan een callcenter baan vind je ook niet.
Oke.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken zitten inderdaad vaak in de onderwereld. Turken zijn ook een vies volk. Kom je daar nu pas achter? Ik vertrouw Turken voor geen meter, vooral de mannen niet.
Maar daar hebben wij, de gewone man, minder snel mee te maken.
Ik zag niet dat je je post had gewijzigd. Bedoel je dat miezerig onderzoekje van een of ander tijdschrift waar Turken wat criminaliteit betreft het laagst scoorden? Zoveel onderzoeken die het tegendeel beweren. Mijn vraag is alleen, moeten we alles wat instanties als CBS beweren bestempelen als cultuur?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh heb je post verkeerd gelezen.
Dat Turken ook wat kunnen qua criminaliteit heeft niemand ontkend, maar puur naar de statistieken gekeken zijn we niet te vergelijken met Mocro's. Jouw persoonlijke informatie doet weinig toe.
Het betreft diefstal, niet criminaliteit in zijn algemeen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik zag niet dat je je post had gewijzigd. Bedoel je dat miezerig onderzoekje van een of ander tijdschrift waar Turken wat criminaliteit betreft het laagst scoorden? Zoveel onderzoeken die het tegendeel beweren. Mijn vraag is alleen, moeten we alles wat instanties als CBS beweren bestempelen als cultuur?
Maar dan nog raken je argumenten kant noch wal. Hoe kom je überhaupt aan die 99%? Je maakt allerlei aannames die nergens op gebaseerd en op basis daarvan noem je een bepaald volk rattenvolk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
En de Chinezen? Hun cultuur ligt dichterbij de Nederlandse cultuur wil je zeggen (aangezien zij ondervertegenwoordigd zijn in de criminaliteit)?quote:De Marokkaanse cultuur ligt nu eenmaal verder van de Nederlandse cultuur af waardoor wrijvingen en botsingen ontstaan waardoor Marokkanen zich vandaag de dag bevinden in de positie waarin ze nu zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |