Dit. Che in a nutshell.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb je nooit inhoudelijk zien discussiëren. Je schopt alleen maar.
SWAG.quote:
Ahww.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik moest je vandaag nog Appen omdat jij niet had gebeld.
Hoe gaat het?
Alles goed?
Cry me a river..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:32 schreef Arcadia het volgende:
Sorry Borte. Maar wat je zegt kan gewoon echt niet...
Zegt Arcadia; terwijl hij nog een moment geleden een meisje dreigde in elkaar te slaan terwijl hij haar dik noemdequote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:32 schreef Arcadia het volgende:
Sorry Borte. Maar wat je zegt kan gewoon echt niet...
Vriendinnen die op bezoek komen denken dan "wat een maffe vriend heb je zeg".quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je foto hangen in mijn kamer.
Nou nou. Het feit dat jouw vader bestolen is door een Marokkaan heeft eerder met de sociaal-economische status van die persoon te maken en niet met zijn etnische achtergrond. Het had net zo goed die Anita om de hoek kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Dus, extra alert zijn in de buurt van dit rattenvolk.
zGquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:32 schreef Arcadia het volgende:
je hebt wel een grote berberse rat in dit topic tho, maar dat is voor een andere keer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zegt Arcadia; terwijl hij nog een moment geleden een meisje dreigde in elkaar te slaan terwijl hij haar dik noemde
Aww my ass, Ik wil gratis eten.quote:
Viezerikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je foto hangen in mijn kamer.
Nee, waarschuw liever anderen. Is veel effectiever. Even mensen met de neus op de feiten drukken.quote:
Ameen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:34 schreef Crip het volgende:
"O mensen! Waarlijk jullie Heer is Eén en jullie vader (Adam) is één. Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier, en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier; een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden". (Uitspraak van de Profeet Mohamed, gemeld door Imaam Ahmad, 22391, al-Silsilat al-Saheeh 2700)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |