Hahahaha typisch hoe je van onderwerp probeert te veranderen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vermakelijk om te zien de hypocrisie bij bepaalde personen en dan doel ik niet alleen op jou.
Het ene moment preken ze alsof ze een Nobelprijs hebben gewonnen en discussiëren ze over gelijkheid etc en het andere moment is het één en al denigreren en shit.
Nee ik had het al geraden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
Je zou het nooit geloven maar ik ben best verlegen.
Meen je dat?quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
hhhhhhhhhhhhquote:
Google 'wie stelen het meest'.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je link doet het niet ten eerste. Ten tweede zou je nooit statistisch achter die cijfers komen over kleine diefstallen. Anders zou je qua verhouding de Roemenen ook wel op nummer 1 kunnen zetten.
Jij?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
Hihih, maakt niet uit schatje. Ik ga ook zo slapen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat wordt een gezellige discussie. Jammer dat ik naar bed moet.
quote:
Praat je nu expres zo extreem?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Google 'wie stelen het meest'.
Oh en nu kloppen de cijfers niet?Wat een Mocrolove hier. Zo ver gaan dat je zelfs de statistieken niet accepteert.
En zeg maar gerust zigeuners. Wat Marokkanen zijn in NL, zijn zigeuners in heel Europa maar dan 100 x erger. Zij zijn de kanker van Europa. Dat weet iedereen.
Sssshhh. Don't unleash the dragon.quote:
Te veel negatieve ervaringen gehad met dit volk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan, maar rattenvolk? Crip zit er ook bij, niet tof tegenover haar.
Jij bent echt fake. Succes met je leven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Google 'wie stelen het meest'.
Oh en nu kloppen de cijfers niet?Wat een Mocrolove hier. Zo ver gaan dat je zelfs de statistieken niet accepteert.
En zeg maar gerust zigeuners. Wat Marokkanen zijn in NL, zijn zigeuners in heel Europa maar dan 100 x erger. Zij zijn de kanker van Europa. Dat weet iedereen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:22 schreef Crip het volgende:
Ken best veel chille zigeuners...
Ken best veel chille kampers/tokkies whatever
Ken best veel chille Roemenen
Ken best veel chille Nederlanders
Ken best veel chille Turken
Ken best veel chille Marokkanen
Ken best veel chille mensen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Te veel negatieve ervaringen gehad met dit volk.
HAHAHAHAHHAHA WTH SLA JIJ DAT OPquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:23 schreef Julis het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1iLmIwXrE24.
. Oh boy.
Genoeg (niet-)Turken die veel negatievere ervaringen hebben gehad met Turken. Zou je het OK vinden wanneer zij jou zouden behandelen zoals jij nu Marokkanen behandelt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Helaasch viel/val je wel op hun mannetjes.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |