Geen idee wat dit is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:00 schreef TheMagnificent het volgende:
18 Mart Çanakkale deniz zaferi'nin yıldönümü kutlu olsun.Şehitlerimizin ruhları şad olsun.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Dus, extra alert zijn in de buurt van dit rattenvolk.
Stem je soms op pvv?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent wel behoorlijk naief. Kijk eens naar de officiele cijfers. Met je Limburg.
http://twicsy.com/i/iX8zeb
Marokkanen zijn de grootste dieven van Nederland. Dit zijn feiten. Nee, dit betekent inderdaad niet dat alle Marokkanen stelen, maar wel dat de kans dat je wordt bestolen in de buurt van Marokkanen veel groter is.
Waarom zeg je sen anlamazsin. Alsof ik dom ben. Nvm dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, origineel weer. Wat voor reactie had je dan verwacht?
Je bent gewoon een ordinaire Turkse racistquote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:55 schreef Bortecinem het volgende:
Cry me a river alstjeblieft. Heb meteen daarna al uitgelegd wat ik ermee bedoelde. En daarna nog een keer, eeeeeen nog een keer. Jullie gaan er ook alleen maar over door om de sensatie op te voeren zodat jullie nog eventjes de moraalridder kunnen uithangen. Hoop dat jullie ego van vandaag is gestreeld. Jullie zijn goede mensen.
Er staat '18 Mart Çanakkale deniz zaferi'nin yıldönümü'; wat valt daar niet aan te begrijpen? Dan zoek ik daar inderdaad een bepaalde bedoeling achter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom zeg je sen anlamazsin. Alsof ik dom ben. Nvm dan.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ordinaire Turkse racist
Racist ja! MAAR NIET ORDINAIR.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ordinaire Turkse racist
Kom je ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
En jullie willen allemaal samen gaan meeten? Dit wordt nog gezellig.
Ik kom als TM komt. Kan ik smacken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
En jullie willen allemaal samen gaan meeten? Dit wordt nog gezellig.
oh ik heel soms. Ik kan soms nog steeds niet twee dezelfde ogen makenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Grappig, ik begin bij de wing.
Ik vandaag wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oh ik heel soms. Ik kan soms nog steeds niet twee dezelfde ogen maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vandaag wel.één oog is altijd mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vandaag heel rebels geen make up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
één oog is altijd mooier.
vandaag heel rebels geen make up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wauw. Doe es pic via DM.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb me vandaag vol geplamuurd
Primer, foundation, poeder, donkere poeder op jukbeendertjes, blusher, oogschaduw, eyeliner, oogpotlood en mascara.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |