abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137876764
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Hoezo, ga je dan ruzie met mij maken?
Ja, ik wilde wat salafi vriendjes brengen :( :( :(
pi_137876769
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb me vandaag vol geplamuurd :')

Primer, foundation, poeder, donkere poeder op jukbeendertjes, blusher, oogschaduw, eyeliner, oogpotlood en mascara.
Foundation, poeder, blush, eyeliner, mascara en een kleurtje op mn lippen. Voel me naakt zonder make-up. :')
pi_137876793
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:21 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ja, ik wilde wat salafi vriendjes brengen :( :( :(
Je bent niet grappig?
pi_137876840
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Foundation, poeder, blush, eyeliner, mascara en een kleurtje op mn lippen. Voel me naakt zonder make-up. :')
Hoe zie je er zonder make-up uit dan?

Nja, foto's zouden handig zijn (om het te kunnen vergelijken, heb serieus geen verstand al die hierboven genoemde zaken), maar begrijp wel als je daar geen zin in hebt. :P.
pi_137876851
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Je bent niet grappig?
Goeie ruzie.
pi_137876870
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Wauw. Doe es pic via DM.
Je ziet t niet. Tis erg licht gedaan. :P
pi_137876888
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe zie je er zonder make-up uit dan?

Nja, foto's zouden handig zijn (om het te kunnen vergelijken, heb serieus geen verstand al die hierboven genoemde zaken), maar begrijp wel als je daar geen zin in hebt. :P.
Ja, gewoon. Maar ik voel me naakt zonder. Heb ook het idee dat ik er zonder moe uitzie. :P
pi_137876924
Ik heb normaliter alleen mascara/eyeliner/oogschaduw en poeder op.

Vandaag had ik zin in meer.
pi_137876956
Ik voel me trouwens altijd blij als mensen me goedkeuren zonder make up. :@
pi_137876980
Ik kan ook niet zonder uit huis. :@ interesseert me niet of ik dan te laat ben ofzo. :{w
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_137877008
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ja, gewoon. Maar ik voel me naakt zonder. Heb ook het idee dat ik er zonder moe uitzie. :P
Kun je eigenlijk knuffelen (gezicht tegen het lichaam van de ander) zonder dat je haar/zijn shirt/overhemd/whatnot te besmeuren met make-up?

Want dat idee heb ik bij zoveel make-up. :').
pi_137877028
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik kan ook niet zonder uit huis. :@ interesseert me niet of ik dan te laat ben ofzo. :{w
:@
Zie ze wel eens opmaken in de trein of bus.. Dat gaat wel ver. :')
pi_137877045
wtf met jullie man :')

Ik ben wat dit betreft echt wel blij met Julis.
pi_137877048
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kun je eigenlijk knuffelen (gezicht tegen het lichaam van de ander) zonder dat je haar/zijn shirt/overhemd/whatnot te besmeuren met make-up?

:@ soms _O-
pi_137877070
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

:@
Zie ze wel eens opmaken in de trein of bus.. Dat gaat wel ver. :')
oh dar doe ik nooit :')
pi_137877160
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Niet als ik foundation op heb. Draag dat ook liever niet eigk. Je moet er dan rekening mee houden nml.
pi_137877181
Heb vandaag zelfs mn wenkbrauwen gekleurd. :') Terwijl ik zat wenkies heb
pi_137877281
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag zelfs mn wenkbrauwen gekleurd. :') Terwijl ik zat wenkies heb
Probleem is dat wanneer je dat doet (veel make up) , en je doet de volgende keer minder, ze vragen of je ziek bent/zeldzame huidaandoening hebt.
pi_137877311
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dat heb ik niet meer per se.. ga nu ook zonder make up t huis uit. Dat is een kwestie van wennen.
pi_137877326
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Probleem is dat wanneer je dat doet (veel make up) , en je doet de volgende keer minder, ze vragen of je ziek bent/zeldzame huidaandoening hebt.
Het viel ze niet eens op hier :')
pi_137877389
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:37 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Het viel ze niet eens op hier :')
Jij zei dat het licht was :*
pi_137877407
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 02:12 schreef Bortecinem het volgende:

Wat een fucking mierenneuker ben jij.
Man man man. Seriously, je manier van discussie siert je niet.

quote:
Natuurlijk bedoel ik die 99% niet letterlijk. Maar dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de cijfers is een feit. Ik liet een onderzoek zien. Jij daarentegen zegt steeds dat ik het verkeerd heb, dat het niet klopt, maar wat er niet klopt, water verkeerd is, zeg je niet.

Zeg eens, klopt het niet dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit? Dat het percentage criminelen onder Marokkanen vs Nederlanders en Turken een stuk hoger ligt?

[..]

Nee, jij raakt kant noch wal. :') Dat een cultuur botst betekent niet dat de andere ook moet botsen. De Chinese en Marokkaanse cultuur zijn absoluut niet met elkaar te vergelijken, ze verschillen net zo veel van elkaar als dat de Marokkaanse cultuur verschilt van de Nederlandse, misschien wel meer. Dus dat de Chinezen minder botsen met Nederlanders ondanks hun cultuurverschillen betekent niet dat het niet aan de Marokkaanse cultuur kan liggen waardoor Marokkanen vandaag de dag zo zijn.

Sowieso assimileren Chinezen veel sneller.
Praat je er bewust omheen of begrijp je het gewoon niet? Oververtegenwoordigd of niet, deze mensen zijn niet crimineel omdat ze Marokkaan zijn. Nee, criminaliteit is gecorreleerd met sociaal-economische status (algemene kennis). Een mogelijke conclusie zou kunnen zijn dat Turken kennelijk een hogere sociaal-economische status hebben (bijv.) en niet:

Gegeven: Turken & Marokkanen hebben gelijke sociaal-economische achtergrond. (dit was jouw stelling overigens)
- Uit onderzoek blijkt dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit.
Conclusie: Marokkanen zijn rattenvolk.

Je komt wel met cultuurwrijving/botsing theorieën. Laat daar anders even getoetste onderzoekspapers van zien. Lijkt wel alsof je die argumenten uit je duim hebt gezogen.

En als je niet netjes kan blijven beschouw je mijn post maar als niet-gepost. Wat ontzettend jammer dit. Dat wel.
pi_137877679
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Jij zei dat het licht was :*
Klopt. Altijd licht. Gebruik bijv ook geen lippenstift :P
pi_137877858
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:47 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Klopt. Altijd licht. Gebruik bijv ook geen lippenstift :P
Nee ik ook niet. Er ligt al een enorme nadruk op mijn ogen. Met lippenstift is het overdreven.
pi_137877949
Is het niet raar dat je je zonder make-up niet 'durft' te vertonen aan anderen?

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2014 11:55:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')