Ja, ik wilde wat salafi vriendjes brengenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoezo, ga je dan ruzie met mij maken?
Foundation, poeder, blush, eyeliner, mascara en een kleurtje op mn lippen. Voel me naakt zonder make-up.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb me vandaag vol geplamuurd
Primer, foundation, poeder, donkere poeder op jukbeendertjes, blusher, oogschaduw, eyeliner, oogpotlood en mascara.
Je bent niet grappig?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, ik wilde wat salafi vriendjes brengen![]()
![]()
Hoe zie je er zonder make-up uit dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Foundation, poeder, blush, eyeliner, mascara en een kleurtje op mn lippen. Voel me naakt zonder make-up.
Ja, gewoon. Maar ik voel me naakt zonder. Heb ook het idee dat ik er zonder moe uitzie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe zie je er zonder make-up uit dan?
Nja, foto's zouden handig zijn (om het te kunnen vergelijken, heb serieus geen verstand al die hierboven genoemde zaken), maar begrijp wel als je daar geen zin in hebt..
Kun je eigenlijk knuffelen (gezicht tegen het lichaam van de ander) zonder dat je haar/zijn shirt/overhemd/whatnot te besmeuren met make-up?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, gewoon. Maar ik voel me naakt zonder. Heb ook het idee dat ik er zonder moe uitzie.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik kan ook niet zonder uit huis.interesseert me niet of ik dan te laat ben ofzo.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk knuffelen (gezicht tegen het lichaam van de ander) zonder dat je haar/zijn shirt/overhemd/whatnot te besmeuren met make-up?
Want dat idee heb ik bij zoveel make-up..
oh dar doe ik nooitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zie ze wel eens opmaken in de trein of bus.. Dat gaat wel ver.
Niet als ik foundation op heb. Draag dat ook liever niet eigk. Je moet er dan rekening mee houden nml.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk knuffelen (gezicht tegen het lichaam van de ander) zonder dat je haar/zijn shirt/overhemd/whatnot te besmeuren met make-up?
Want dat idee heb ik bij zoveel make-up..
Probleem is dat wanneer je dat doet (veel make up) , en je doet de volgende keer minder, ze vragen of je ziek bent/zeldzame huidaandoening hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
Heb vandaag zelfs mn wenkbrauwen gekleurd.Terwijl ik zat wenkies heb
Dat heb ik niet meer per se.. ga nu ook zonder make up t huis uit. Dat is een kwestie van wennen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik kan ook niet zonder uit huis.interesseert me niet of ik dan te laat ben ofzo.
Het viel ze niet eens op hierquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Probleem is dat wanneer je dat doet (veel make up) , en je doet de volgende keer minder, ze vragen of je ziek bent/zeldzame huidaandoening hebt.
Man man man. Seriously, je manier van discussie siert je niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:12 schreef Bortecinem het volgende:
Wat een fucking mierenneuker ben jij.
Praat je er bewust omheen of begrijp je het gewoon niet? Oververtegenwoordigd of niet, deze mensen zijn niet crimineel omdat ze Marokkaan zijn. Nee, criminaliteit is gecorreleerd met sociaal-economische status (algemene kennis). Een mogelijke conclusie zou kunnen zijn dat Turken kennelijk een hogere sociaal-economische status hebben (bijv.) en niet:quote:Natuurlijk bedoel ik die 99% niet letterlijk. Maar dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de cijfers is een feit. Ik liet een onderzoek zien. Jij daarentegen zegt steeds dat ik het verkeerd heb, dat het niet klopt, maar wat er niet klopt, water verkeerd is, zeg je niet.
Zeg eens, klopt het niet dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit? Dat het percentage criminelen onder Marokkanen vs Nederlanders en Turken een stuk hoger ligt?
[..]
Nee, jij raakt kant noch wal.Dat een cultuur botst betekent niet dat de andere ook moet botsen. De Chinese en Marokkaanse cultuur zijn absoluut niet met elkaar te vergelijken, ze verschillen net zo veel van elkaar als dat de Marokkaanse cultuur verschilt van de Nederlandse, misschien wel meer. Dus dat de Chinezen minder botsen met Nederlanders ondanks hun cultuurverschillen betekent niet dat het niet aan de Marokkaanse cultuur kan liggen waardoor Marokkanen vandaag de dag zo zijn.
Sowieso assimileren Chinezen veel sneller.
Nee ik ook niet. Er ligt al een enorme nadruk op mijn ogen. Met lippenstift is het overdreven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Klopt. Altijd licht. Gebruik bijv ook geen lippenstift
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |