Hier wel! Hangt even af van de staat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:42 schreef Retarded het volgende:
Cooldie heb ik ook gehad. Ik heb nu alleen nog de GBA SP NES editie .. helemaal in de stijl van de NES. Erg leuk ding, maar misschien dat ik hem ga verkopen.
Zou iemand daar interesse in hebben? In doos, en een hoop GBA games erbij. Zal als ik thuis ben eens een lijstje en foto maken.
Deze is het dus: http://img4.wikia.nocooki(...)GBA_SP_NES_Style.jpg
reden dat ik die micro had gekocht omdat het me deed denken aan de game & watch spellen van vroeger.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hier wel! Hangt even af van de staat.
@Redboyke, leuke koop die SP. Volgens mij is die GBA SP NES editie niet standaard in de 101 uitvoering.
die famicom heb ik van ebay van een spanjaard voor 150¤ maar heb gezien in de comments dat die meerdere verkocht heeft. wat mij stoort aan die faceplates van ebay is dat ze allemaal gefotografeerd zijn uit een doosje of zonder plastiek rond en dan ga ik er maar van uit dat ze vol krassen staan vind ook dat ze er redelijk veel geld voor vragen. de helft van een 2dehands micro voor een faceplate dat nieteens dezelfde kleur als je micro is vind ik veel geld.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:00 schreef Reintji het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk je micro idd. Marktplaats? Ben zelf ook al erg lang opzoek naar die versie.
Heb een surf blauwe 101. Echt mazzel mee gehad op MP. Via eBay kun je wel aan faceplates voor die micro komen.
Nais!!quote:
Jup.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Nais!!
Al klinkt het wel trager dan de console versie. Volgens mij..
Die heb ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:42 schreef Retarded het volgende:
Cooldie heb ik ook gehad. Ik heb nu alleen nog de GBA SP NES editie .. helemaal in de stijl van de NES. Erg leuk ding, maar misschien dat ik hem ga verkopen.
Zou iemand daar interesse in hebben? In doos, en een hoop GBA games erbij. Zal als ik thuis ben eens een lijstje en foto maken.
Deze is het dus: http://img4.wikia.nocooki(...)GBA_SP_NES_Style.jpg
Ja, dat de build anders is wist ik maar dat het ook trager is of lijkt te zijn wist ik nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup.
Ook heb je op de console 3 levens. Het is een andere build met coins enzo
Ik ken deze nog wel van vroeger ja. Hoe kom je dr aan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup.
Ook heb je op de console 3 levens. Het is een andere build met coins enzo
Je quote de verkeerdequote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken deze nog wel van vroeger ja. Hoe kom je dr aan?
Die heb ik ook een keer gespeeld iddquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:46 schreef T42 het volgende:
@poit is de arcade uitvoering spel is veel moeilijker tijd gaat sneller minder levens
op de verzamelaarsjaarbeurs kun je er op spelenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gespeeld iddWel heel erg lang geleden trouwens. Mooie kast heb je gebouwd kerel!
Hoofdlettersquote:Op zondag 11 mei 2014 15:52 schreef gamemastermaarten het volgende:
[ afbeelding ]
ijgenlijk ben ik al te laat maar sinds 21 april bestaat de gameboy 25 jaar gefeliciteerd en ik heb ze alle twee nog de europese versie en de japanse versie die nu 25 jaar is gemaakt
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik ookEn een micro ook trouwens. Nog helemaal in de doos. Ooit gekocht omdat ik gewoon alles wilde hebben
Dat Gameboy koffertje heb ik ook, maar dan van Mario Landquote:Op zondag 13 juli 2014 12:52 schreef gamemastermaarten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Neo Geo AES game collectie staat weer te glimmen.
Je zou hier kunnen kijken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:00 schreef Jehuty het volgende:
Cool, een retroverzamelaarstopic. Ik verzamel zelf Mega Man games, helaas een wat duurdere serie om te verzamelen. Daarnaast heb ik nog geen zeer grote verzameling, hier en daar koop ik iets om het uit te breiden. Zijn er nog mensen die wat tips hebben voor sites om te zoeken naar koopjes? Zelf kijk ik vaak op eBay (helaas sturen niet alle Amerikaanse verkopers echter naar Europa) en retrogamefreak heeft ook een mooi aanbod.
Wat heb je zoal al liggen dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:00 schreef Jehuty het volgende:
Cool, een retroverzamelaarstopic. Ik verzamel zelf Mega Man games, helaas een wat duurdere serie om te verzamelen. Daarnaast heb ik nog geen zeer grote verzameling, hier en daar koop ik iets om het uit te breiden. Zijn er nog mensen die wat tips hebben voor sites om te zoeken naar koopjes? Zelf kijk ik vaak op eBay (helaas sturen niet alle Amerikaanse verkopers echter naar Europa) en retrogamefreak heeft ook een mooi aanbod.
Ik wil ze het liefste compleet in de doos, in redelijk goede conditie op zijn minst. Een paar deukjes in de doos vind ik niet erg, maar stickers en aardig beschadigde dozen vermijd ik. Eens denken wat ik tot nu toe heb...ik had sowieso al een aantal Mega Man games die niet (meer) compleet zijn voordat ik wat serieuzer ging verzamelen, dus op den duur wil ik deze ook compleet hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:28 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Wat heb je zoal al liggen dan?Ik ´spaar´ ook Megaman-games, toevallig vandaag maar weer eens verder gegaan met Megaman 7.
Ik ken wel een paar Nederlandse sites waar je de nodige Megaman spellen kunt kopen, maar die zullen niet bepaald goedkoop zijn, zoals je zelf al aangeeft.. Gaat het je puur en alleen om de spellen, of ben je zo'n verzamelaar die ook per se boekjes/doosjes in mint conditie wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik je aanrakenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:14 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb ooit een Mega Man X gevonden op de vrijmarkt voor 1 euro.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:21 schreef VRIDZ het volgende:
Ik heb het niet zo op die Battle Network etc reeks, voor mij alleen de platformers..
Wist je dat er ook een Megaman Anniversary Edition is (Megaman 1 t/m 8) op zowel GameCube als PS2? Idem voor Megaman X Collection, dan heb je Megaman X1 t/m X6 op 1 schijfje. Ik ben er ook pas een paar jaar terug achtergekomen, plus de game is dacht ik alleen in Azië / Amerika uitgebracht, niet in Europa. Ik heb er iig een Freeloader voor nodig om m te spelen.
En als we het er toch over hebben, zal ik mijn Megaman-collectie maar even ook hier postenMerendeel is alleen de cartridge (vooral de oudere delen);
Ik vind de Battle Network serie best vermakelijk. Niet veel diepgang ofzo, maar toch leuk om bekende bazen terug te zien komen en de gameplay is prima. Maar dat is een mooie verzameling! Voornamelijk X2, X3 en IV en V zijn wat zeldzamer en een zeer mooi onderdeel van je collectie. Ik ben inderdaad op de hoogte van de Anniversary/Collection games. Waarschijnlijk haal ik die nog op een gegeven moment, maar het liefste wil ik ook de oorspronkelijke versies. Ik ga maar weer eens even eBay en dergelijken afstruinen, ik zou graag een mooie X1 willen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet zeggen dat ik Battle Network nooit gespeeld heb, dus ik kan er ook niet over oordelen.. Ik heb gewoon liever de platformersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:11 schreef Jehuty het volgende:
[..]
Ik vind de Battle Network serie best vermakelijk. Niet veel diepgang ofzo, maar toch leuk om bekende bazen terug te zien komen en de gameplay is prima. Maar dat is een mooie verzameling! Voornamelijk X2, X3 en IV en V zijn wat zeldzamer en een zeer mooi onderdeel van je collectie. Ik ben inderdaad op de hoogte van de Anniversary/Collection games. Waarschijnlijk haal ik die nog op een gegeven moment, maar het liefste wil ik ook de oorspronkelijke versies. Ik ga maar weer eens even eBay en dergelijken afstruinen, ik zou graag een mooie X1 willen hebben.
Meh niet echt retroquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
Oe ik zat even te zoeken op googleplay en ik ga deze maar eens even checken![]()
https://play.google.com/s(...)m.Triolith.MEGATROID
Ik zag er nog eentje, die ga ik ook even checken, de muziek is wel retro iig, deze: https://play.google.com/s(...)hamps.smashteamarenaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh niet echt retro![]()
Al ziet de opzet er wel geinig uit
Komt weer helemaal terug he dat retrogamen voor ons is het gewoon een stukkie jeugdsentimentquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag er nog eentje, die ga ik ook even checken, de muziek is wel retro iig, deze: https://play.google.com/s(...)hamps.smashteamarena
Oh dat is een tof ding! Ik heb geen tablet maar nu wil ik er eentjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt weer helemaal terug he dat retrogamen voor ons is het gewoon een stukkie jeugdsentiment![]()
Anyway dit is op zich ook wel cool:
Mame4droid je hebt duizenden roms van allerlei consoles en systemen tot aan de ZX Spectrum en de c64 aan toe maar ook NES, SNES, Sega etc zo'n systeem laatst gekocht voor twee tientjes en je tieft je iPad op ander merk tablet er in en je kunt spelen was vooraf behoorlijk sceptisch maar het is best geinig vooral omdat het aanbod nagenoeg eindeloos is.
Wil je niet dood maken met een blije mus, maar wil je die voor de verzameling/heb, of echt om te gebruiken? In dat laatste geval, kan ik je de Gameboy Player voor de GameCube veel harder aanbevelen!quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:54 schreef RagnarLK het volgende:
GameBoy Player voor SNES komt als het goed is vandaag binnen
Both, En GameCubequote:Op woensdag 23 juli 2014 21:18 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Wil je niet dood maken met een blije mus, maar wil je die voor de verzameling/heb, of echt om te gebruiken? In dat laatste geval, kan ik je de Gameboy Player voor de GameCube veel harder aanbevelen!
Much, Maar ehm sorry, Wat ik eigenlijk probeerde te zeggenquote:
Oe dat ziet er best leuk uit!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef VRIDZ het volgende:
En nog even voor de Megaman-liefhebbers; Ik weet niet of jullie ook bekend zijn het met spel Ikaruga (Dreamcast / GameCube)? Dat is iig een hardcore topdown vliegtuig shoot m up (check hier een filmpje van het hele spel, wsl door een Aziaat gespeeld gezien de skills)
Welnu, liefhebbers hebben een crossover gemaakt tussen dit spel en Megaman, en je kunt t gewoon online spelenOnder de noemer Megaman Polarity.. Er zijn ondertussen al meerdere delen/hoofdstukken van, kom ik net zelf achter.
http://www.classicgamesar(...)rity-flash-game.html
Het zal wel uitdraaien op een smaak-kwestie, maar toch benieuwd wat er dan mis mee is volgens jou?quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:28 schreef RagnarLK het volgende:
[..]
Much, Maar ehm sorry, Wat ik eigenlijk probeerde te zeggenIs dat ik
op het werk mijn SNES heb staan, en een oude beeld buis TV, Dus als ik niks te doen heb
doe ik gewoon dat
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:08 schreef Scorpie het volgende:
Leuk topic. Ik ben bezig een arcade kast te bouwen
Ik kon er nooit mee inkomenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:17 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Het zal wel uitdraaien op een smaak-kwestie, maar toch benieuwd wat er dan mis mee is volgens jou?
Maareuhm, doe mij jouw werk!
sinds gog.com bestaat en steam ook met oude games komt koop ik helemaal niks meer fysiek (zeker niet omdat b.v. Beyond Good & Evil gewoon niet meer wil werken op W7 vanwege een niet ondersteunde kopieerbeveiligingquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:06 schreef PizzaDevil het volgende:
Verzamelt hier nog iemand ''Big Box''-PC Games?
Ik heb er nog wel een heel zooitje. Alleen jammer dat ze zoveel ruimte in beslag nemenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:06 schreef PizzaDevil het volgende:
Voor dat soort problemen, heb ik een aantal retro-bakken gebouwdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:46 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds gog.com bestaat en steam ook met oude games komt koop ik helemaal niks meer fysiek (zeker niet omdat b.v. Beyond Good & Evil gewoon niet meer wil werken op W7 vanwege een niet ondersteunde kopieerbeveiliging
Ik verzamel ze ook niet per se om ze te spelen, maar voor de verzamelwaardequote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:46 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds gog.com bestaat en steam ook met oude games komt koop ik helemaal niks meer fysiek (zeker niet omdat b.v. Beyond Good & Evil gewoon niet meer wil werken op W7 vanwege een niet ondersteunde kopieerbeveiliging
Voor mij is het denk ik ook gewoon nostalgie, iets vast kunnen pakken dat heel oud isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:41 schreef PizzaDevil het volgende:
[..]
Ik verzamel ze ook niet per se om ze te spelen, maar voor de verzamelwaarde
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:22 schreef RagnarLK het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste aanwinstBoxed SNES geen enkele schade of yellowing !
Was maar 70 Euro, Inclusief Mario World.
Sparen niet echt, maar bij mn ouwelui thuis liggen nog wel enkele dozen van spellen die ik / mijn broer in de jaren 90 nieuw gekocht hadden. Quake 1 + beide Mission Packs bijvoorbeeld. Uiteraard ziet het er toffer uit, zo'n grote box, maar idd, het neemt nogal wat ruimte in beslag.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:06 schreef PizzaDevil het volgende:
al mijn dozen zijn inmiddels wel weg, kost veels te veel ruimte die ik niet hebquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:41 schreef PizzaDevil het volgende:
[..]
Ik verzamel ze ook niet per se om ze te spelen, maar voor de verzamelwaarde
Verkocht of...?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
al mijn dozen zijn inmiddels wel weg, kost veels te veel ruimte die ik niet heb
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:22 schreef RagnarLK het volgende:
[ afbeelding ]
ik gok weggedonderd.. aangezien diezelfde dozen voor 1 euro/gulden bij de gameshop/gamemania in de schappen stonden, met tientallenquote:
Ik verzamel ze!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Sparen niet echt, maar bij mn ouwelui thuis liggen nog wel enkele dozen van spellen die ik / mijn broer in de jaren 90 nieuw gekocht hadden. Quake 1 + beide Mission Packs bijvoorbeeld. Uiteraard ziet het er toffer uit, zo'n grote box, maar idd, het neemt nogal wat ruimte in beslag.
Ik ga ook wel eens naar wat kringloopwinkels, om daar oude games te kopen, vaak voor nog geen euro per stuk. Het is dan alleen maar het cd-hoesje, maar dat mag de pret niet drukkenNog goedkoper dan via gog.com of Steam dus.. gewoon installeren en draaien onder DOS-box.
Waarom koop je van een belg amerikaanse games ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:51 schreef Poepz0r het volgende:
Bovenste games zijn retro tochVan een Belg gekocht voor iets van 3-4 euro per game
[ afbeelding ]
Ik heb onlangs een boxed SNES gekocht, waarvan de eigenaar dacht dat hij defect was. Inclusief Boxed, complete Nederlandse Zelda, Ghouls n Ghosts en nog 5 andere games voor ¤ 50,00.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:22 schreef RagnarLK het volgende:
[ afbeelding ]
Mazzeltjes, ze bestaan nog!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een boxed SNES gekocht, waarvan de eigenaar dacht dat hij defect was. Inclusief Boxed, complete Nederlandse Zelda, Ghouls n Ghosts en nog 5 andere games voor ¤ 50,00.
Een defecte snes voor 50 euro?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een boxed SNES gekocht, waarvan de eigenaar dacht dat hij defect was. Inclusief Boxed, complete Nederlandse Zelda, Ghouls n Ghosts en nog 5 andere games voor ¤ 50,00.
Hij was uiteindelijk niet defect. Maar een mint conditie Zelda is dat al lang en breed waard.quote:
Goeie deal alleen je Zelda is al bijna het dubbele waardquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van de week nog Hopkins FBI in doos tegengekomen in kringloop, in seal nog zelfs! (Durf alleen niet te zeggen of het originele seal is, of door iemand zelf gemaakt?) Doos ziet er zo goed als nieuw uit iigquote:
Beters ja! Ik bij de kringloop ook 3 Thunderdome-video's gevonden (had ze zelf al), 10 cent per stuk! Die kan ik makkelijk voor tientallen euro's per stuk kwijt aan verzamelaarsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier liggen Sega MegaDrive spellen voor 10 cent tussen de videobanden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:48 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Beters ja! Ik bij de kringloop ook 3 Thunderdome-video's gevonden (had ze zelf al), 10 cent per stuk! Die kan ik makkelijk voor tientallen euro's per stuk kwijt aan verzamelaars
Mooie collectie! Bijna al die spellen wel eens keertje gespeeldquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:53 schreef Reintji het volgende:
Op vakantie "The Goonies" gescoord, bijna 20 boxed Konami's nu.
[ afbeelding ]
wij (mijn zoon van 15 en ik) gaan ook weerquote:Op zondag 7 september 2014 11:13 schreef VRIDZ het volgende:
Nog meer mensen hier die komend weekend naar de Retrogame Experience in Hilversum gaan?
Heb 2 gratis kaartjes gewonnen via FOK
we zijn in de grote vakantie naar het bonami spelcomputermuseum geweest.quote:Op zondag 7 september 2014 17:48 schreef Reintji het volgende:
Ja las het. Nice! Ga wel naar de Bonami beurs.
Vorig jaar was idd tof, sowieso ook erg mooi gebouw! Ik was toen alleen de zaterdag gegaan. Toen ik savonds thuis kwam, had ik een mail van Magix Buttons, dat ik gratis kaartje had gewonnen. Ook fijn, hadden ze op een onmogelijk tijdstip gestuurd, plus ik had de kaartjes toen al gekochtquote:Op zondag 7 september 2014 19:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wij (mijn zoon van 15 en ik) gaan ook weerhet was vorig jaar zo gaaf!
vorig jaar konden wij er met onze museumjaarkaarten gratis naar binnen.
ik hoop dat dat dit jaar ook weer zo is.
zo ja dan gaan we waarschijnlijk zaterdag en zondag
Vorig jaar ofzo geweest, zeker tof ja! Had toen ook nog een shirt gewonnen omdat ik het dagrecord Tetris had verbrokenquote:Op zondag 7 september 2014 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
we zijn in de grote vakantie naar het bonami spelcomputermuseum geweest.
dat was wel een enorme stap terug in de tijd zeg !
heel anders dan de retrogame experience (en ook een takkeneind weg met openbaar vervoer)
maar wel heel apart
is die beurs dan ook in epen?
Heb mn mening net al geplaatst onder het frontpage-artikel hierover. Maar het was idd stuk koeler in de arcade-zaal, sowieso vanwege de airco die er nu aanwezig was, maar ook omdat er minder kasten stonden. Ze hadden nu een veel groter oppervlak, ook de blauwe zaal erbij. Ik had ook verwacht dat er meer in het Atrium zou staan, net als vorig jaar, maar goed. Naar mijn idee was het minder druk dan vorig jaar. Ben deze keer alle 3 de dagen geweest, alleen zondag was het merkbaar wat drukker, maar zaterdag en vooral vrijdag was het vrij rustig. Ideaal dus om veel te spelen!quote:Op zondag 14 september 2014 11:20 schreef lady-wrb het volgende:
en hoe vonden jullie de retrogame experience 2014?
ik heb er een beetje gemengde gevoelens over.
de arcade hallen waren beter opgezet in elk geval. vorig jaar was één, die constant propvol, erg warm en benauwd was. het was een stuk beter te doen in elk geval.
ik heb mezelf vooral vermaakt met de japanse arcadekasten. ik heb nog pijn in mijn armen van het met die tafel gooien en pijn in mijn armspieren van het rammen op de knoppen van de bishy bashy kast
ik vond het jammer dat ze de oude systemen in die donkere hal hadden weggezet. dat was vorig jaar beneden een stuk uitgebreider.
nu was er beneden weinig anders te doen dan de verkopers met hun handel
mijn zoon van 15 was mee (fanatiek retrogamer) en die was ook helemaal weg van die kastquote:Op maandag 15 september 2014 11:07 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Heb mn mening net al geplaatst onder het frontpage-artikel hierover. Maar het was idd stuk koeler in de arcade-zaal, sowieso vanwege de airco die er nu aanwezig was, maar ook omdat er minder kasten stonden. Ze hadden nu een veel groter oppervlak, ook de blauwe zaal erbij. Ik had ook verwacht dat er meer in het Atrium zou staan, net als vorig jaar, maar goed. Naar mijn idee was het minder druk dan vorig jaar. Ben deze keer alle 3 de dagen geweest, alleen zondag was het merkbaar wat drukker, maar zaterdag en vooral vrijdag was het vrij rustig. Ideaal dus om veel te spelen!
Vond de 70/80/90s muziek in de arcadehal ook wel tof gedaan, leuke wat onbekendere nummers erbij ook! Ook de lezingen / 'shows' waren een leuke toevoeging, al waren ze niet allemaal even interessant. Toch wat opgestoken over Sega. Gamequiz was ook leuk, je kon een SNES of Megadrive winnen!
De blauwe zaal vond ik ook tof gedaan, met al die consoles met beamers! Dat gaf ook aardig de arcade-beleving mee, dat anderen makkelijker met je mee kunnen kijken wat je aan het doen was. Op vrijdag had ik zelf ook een GameCube-spel meegenomen (Mario Smash Football), en had dat met beamer gespeeld, ipv Monkey Ball :p
Ook tof, die kunst, en Nintendo-collectie, en de LucasArts-collectie.
Ik heb me goed vermaakt in ieder geval! En wat is die kast + beleving van Dariusburst EX gruwelijk vet zeg!Hier een filmpje met gameplay door wsl aardig ervaren spelers;
Metal Gear compleet is nog wel wat waard idd. Tussen de 50-75 euro moet dat wel opleveren denk ik.quote:Op maandag 15 september 2014 14:59 schreef Goejedag het volgende:
Ik heb metal gear liggen voor de msx2 in doos. Is dat nog iets waard?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |