Ik verzamel ze ook niet per se om ze te spelen, maar voor de verzamelwaardequote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:46 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds gog.com bestaat en steam ook met oude games komt koop ik helemaal niks meer fysiek (zeker niet omdat b.v. Beyond Good & Evil gewoon niet meer wil werken op W7 vanwege een niet ondersteunde kopieerbeveiliging
Voor mij is het denk ik ook gewoon nostalgie, iets vast kunnen pakken dat heel oud isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:41 schreef PizzaDevil het volgende:
[..]
Ik verzamel ze ook niet per se om ze te spelen, maar voor de verzamelwaarde
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:22 schreef RagnarLK het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste aanwinstBoxed SNES geen enkele schade of yellowing !
Was maar 70 Euro, Inclusief Mario World.
Sparen niet echt, maar bij mn ouwelui thuis liggen nog wel enkele dozen van spellen die ik / mijn broer in de jaren 90 nieuw gekocht hadden. Quake 1 + beide Mission Packs bijvoorbeeld. Uiteraard ziet het er toffer uit, zo'n grote box, maar idd, het neemt nogal wat ruimte in beslag.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:06 schreef PizzaDevil het volgende:
Verzamelt hier nog iemand ''Big Box''-PC Games?
al mijn dozen zijn inmiddels wel weg, kost veels te veel ruimte die ik niet hebquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:41 schreef PizzaDevil het volgende:
[..]
Ik verzamel ze ook niet per se om ze te spelen, maar voor de verzamelwaarde
Verkocht of...?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
al mijn dozen zijn inmiddels wel weg, kost veels te veel ruimte die ik niet heb
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:22 schreef RagnarLK het volgende:
[ afbeelding ]
ik gok weggedonderd.. aangezien diezelfde dozen voor 1 euro/gulden bij de gameshop/gamemania in de schappen stonden, met tientallenquote:
Ik verzamel ze!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Sparen niet echt, maar bij mn ouwelui thuis liggen nog wel enkele dozen van spellen die ik / mijn broer in de jaren 90 nieuw gekocht hadden. Quake 1 + beide Mission Packs bijvoorbeeld. Uiteraard ziet het er toffer uit, zo'n grote box, maar idd, het neemt nogal wat ruimte in beslag.
Ik ga ook wel eens naar wat kringloopwinkels, om daar oude games te kopen, vaak voor nog geen euro per stuk. Het is dan alleen maar het cd-hoesje, maar dat mag de pret niet drukkenNog goedkoper dan via gog.com of Steam dus.. gewoon installeren en draaien onder DOS-box.
Waarom koop je van een belg amerikaanse games ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:51 schreef Poepz0r het volgende:
Bovenste games zijn retro tochVan een Belg gekocht voor iets van 3-4 euro per game
[ afbeelding ]
Ik heb onlangs een boxed SNES gekocht, waarvan de eigenaar dacht dat hij defect was. Inclusief Boxed, complete Nederlandse Zelda, Ghouls n Ghosts en nog 5 andere games voor ¤ 50,00.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:22 schreef RagnarLK het volgende:
[ afbeelding ]
Mazzeltjes, ze bestaan nog!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een boxed SNES gekocht, waarvan de eigenaar dacht dat hij defect was. Inclusief Boxed, complete Nederlandse Zelda, Ghouls n Ghosts en nog 5 andere games voor ¤ 50,00.
Een defecte snes voor 50 euro?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een boxed SNES gekocht, waarvan de eigenaar dacht dat hij defect was. Inclusief Boxed, complete Nederlandse Zelda, Ghouls n Ghosts en nog 5 andere games voor ¤ 50,00.
Hij was uiteindelijk niet defect. Maar een mint conditie Zelda is dat al lang en breed waard.quote:
Goeie deal alleen je Zelda is al bijna het dubbele waardquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van de week nog Hopkins FBI in doos tegengekomen in kringloop, in seal nog zelfs! (Durf alleen niet te zeggen of het originele seal is, of door iemand zelf gemaakt?) Doos ziet er zo goed als nieuw uit iigquote:
Beters ja! Ik bij de kringloop ook 3 Thunderdome-video's gevonden (had ze zelf al), 10 cent per stuk! Die kan ik makkelijk voor tientallen euro's per stuk kwijt aan verzamelaarsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier liggen Sega MegaDrive spellen voor 10 cent tussen de videobanden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:48 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Beters ja! Ik bij de kringloop ook 3 Thunderdome-video's gevonden (had ze zelf al), 10 cent per stuk! Die kan ik makkelijk voor tientallen euro's per stuk kwijt aan verzamelaars
Mooie collectie! Bijna al die spellen wel eens keertje gespeeldquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:53 schreef Reintji het volgende:
Op vakantie "The Goonies" gescoord, bijna 20 boxed Konami's nu.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |