Hier wel! Hangt even af van de staat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:42 schreef Retarded het volgende:
Cooldie heb ik ook gehad. Ik heb nu alleen nog de GBA SP NES editie .. helemaal in de stijl van de NES. Erg leuk ding, maar misschien dat ik hem ga verkopen.
Zou iemand daar interesse in hebben? In doos, en een hoop GBA games erbij. Zal als ik thuis ben eens een lijstje en foto maken.
Deze is het dus: http://img4.wikia.nocooki(...)GBA_SP_NES_Style.jpg
reden dat ik die micro had gekocht omdat het me deed denken aan de game & watch spellen van vroeger.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hier wel! Hangt even af van de staat.
@Redboyke, leuke koop die SP. Volgens mij is die GBA SP NES editie niet standaard in de 101 uitvoering.
die famicom heb ik van ebay van een spanjaard voor 150¤ maar heb gezien in de comments dat die meerdere verkocht heeft. wat mij stoort aan die faceplates van ebay is dat ze allemaal gefotografeerd zijn uit een doosje of zonder plastiek rond en dan ga ik er maar van uit dat ze vol krassen staan vind ook dat ze er redelijk veel geld voor vragen. de helft van een 2dehands micro voor een faceplate dat nieteens dezelfde kleur als je micro is vind ik veel geld.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:00 schreef Reintji het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk je micro idd. Marktplaats? Ben zelf ook al erg lang opzoek naar die versie.
Heb een surf blauwe 101. Echt mazzel mee gehad op MP. Via eBay kun je wel aan faceplates voor die micro komen.
Nais!!quote:
Jup.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Nais!!
Al klinkt het wel trager dan de console versie. Volgens mij..
Die heb ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:42 schreef Retarded het volgende:
Cooldie heb ik ook gehad. Ik heb nu alleen nog de GBA SP NES editie .. helemaal in de stijl van de NES. Erg leuk ding, maar misschien dat ik hem ga verkopen.
Zou iemand daar interesse in hebben? In doos, en een hoop GBA games erbij. Zal als ik thuis ben eens een lijstje en foto maken.
Deze is het dus: http://img4.wikia.nocooki(...)GBA_SP_NES_Style.jpg
Ja, dat de build anders is wist ik maar dat het ook trager is of lijkt te zijn wist ik nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup.
Ook heb je op de console 3 levens. Het is een andere build met coins enzo
Ik ken deze nog wel van vroeger ja. Hoe kom je dr aan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup.
Ook heb je op de console 3 levens. Het is een andere build met coins enzo
Je quote de verkeerdequote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ken deze nog wel van vroeger ja. Hoe kom je dr aan?
Die heb ik ook een keer gespeeld iddquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:46 schreef T42 het volgende:
@poit is de arcade uitvoering spel is veel moeilijker tijd gaat sneller minder levens
op de verzamelaarsjaarbeurs kun je er op spelenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:25 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gespeeld iddWel heel erg lang geleden trouwens. Mooie kast heb je gebouwd kerel!
Hoofdlettersquote:Op zondag 11 mei 2014 15:52 schreef gamemastermaarten het volgende:
[ afbeelding ]
ijgenlijk ben ik al te laat maar sinds 21 april bestaat de gameboy 25 jaar gefeliciteerd en ik heb ze alle twee nog de europese versie en de japanse versie die nu 25 jaar is gemaakt
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik ookEn een micro ook trouwens. Nog helemaal in de doos. Ooit gekocht omdat ik gewoon alles wilde hebben
Dat Gameboy koffertje heb ik ook, maar dan van Mario Landquote:Op zondag 13 juli 2014 12:52 schreef gamemastermaarten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Neo Geo AES game collectie staat weer te glimmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |