abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 maart 2014 @ 18:41:07 #1
424277 gallade.
Pokemon Master
pi_137852066


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad.

In 2012 zijn Black 2 en White 2 uitgekomen. Het speelt zich wederom af in Unova, maar wel 2 jaar later dan Black en White. Er is dan ook behoorlijk wat veranderd in de regio. Dit keer kun je vanaf het begin Pokémon van alle generaties vangen.

Januari 2013 zijn X & Y, de eerste spellen van de 6e generatie aangekondigd. De spellen zijn uitgekomen in oktober 2013. Nieuw is ook dat deze spellen alleen speelbaar zijn op een Nintendo 3DS. Een ander nieuw onderdeel is de Pokémon Bank. Hiermee kun je veel Pokémon op internet opslaan - Eerst een 30 dagen trial en daarna tegen een betaling van een paar euro per jaar. Om Pokémon van oudere generaties over te zetten moet je wél Poké Transporter downloaden.

De Pokémon franchise is na zestien jaar nog altijd zeer populair en er staan ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



Wat een schatje. O+

Game on!

Trading zone:
Gen 1

Gen 2

Gen 3

Gen 4

Gen 5

Friendcodes Pokémon X/Y
http://wiki.fok.nl/index.php/Pokemon

Wil je ook in deze lijst?
Voeg het toe aan de Wiki!
Noteer het als volgt: FC - FOK! username - Mii name - Ingame name

Friendsafari types en pokémons
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regels van het chainen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momenteel verbannen naar Ubers
Mega Kangaskhan
H H
pi_137876115
Hoi! :)

Als ik mensen aan mijn vriendenlijst toe wil voegen, moet ik ze dan gewoon toevoegen en daarna een PM sturen om te vragen of zij mij ook toevoegen? Of gaat dat hier anders? :D

Groetjes!
pi_137876184
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 schreef CrystalAnn het volgende:
Hoi! :)

Als ik mensen aan mijn vriendenlijst toe wil voegen, moet ik ze dan gewoon toevoegen en daarna een PM sturen om te vragen of zij mij ook toevoegen? Of gaat dat hier anders? :D

Groetjes!
Waarschijnlijk wel het makkelijkst ja. Echt druk is het hier ook niet.
pi_137877464
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:02 schreef Syntos het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel het makkelijkst ja. Echt druk is het hier ook niet.
Ik lees altijd nog wel mee. :) Nog steeds actief in ieder geval.

Gisteren m'n Celebi gehad van pokebank. *O*

En een projectje gestart voor een drizzle Politoed.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_137880062
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 schreef CrystalAnn het volgende:
Hoi! :)

Als ik mensen aan mijn vriendenlijst toe wil voegen, moet ik ze dan gewoon toevoegen en daarna een PM sturen om te vragen of zij mij ook toevoegen? Of gaat dat hier anders? :D

Groetjes!
Let me know, altijd op zoek naar meer Friend Safaris.

Ik lees nog altijd mee. Even druk met mijn nieuwe PS4 en Pokémon Battle, maar speel nog altijd.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 14:07:10 #6
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_137883151
Ik speel ook nog regelmatig, ben van plan binnenkort overnieuw te beginnen.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:53:37 #7
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137887107
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:41 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ik lees altijd nog wel mee. :) Nog steeds actief in ieder geval.

Gisteren m'n Celebi gehad van pokebank. *O*

En een projectje gestart voor een drizzle Politoed.
Ik heb nog wel 5iv poliwags met juiste ability dacht ik.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_137887392
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:53 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ik heb nog wel 5iv poliwags met juiste ability dacht ik.
Ja ik ook ondertussen, via GTS een 4iv getraded met de HA. Maar bedankt. :)
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:07:02 #9
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_137887652
Iemand ff battle?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_137900586
hoe kan je je save verwijderen bij pokemon X. :')
pi_137901104
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
hoe kan je je save verwijderen bij pokemon X. :')
Volgens Google is het UP + B +X op het ''Press Start'' scherm. ;)
pi_137916847
Gisteren een paar battles met een vriend gedaan. Dik verloren. _O- Maar goed, hij had voorkennis wat betreft mijn rain-team en ook volledig IV/EV getrainde pokes.

Jammer dat je geen wifi battles kunt doen in de battle maison, was wel leuk geweest om samen wat BP's te farmen. ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:53:12 #13
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137947009
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:53 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ik heb nog wel 5iv poliwags met juiste ability dacht ik.
Poliswags*
Hier met die kaas.
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:55:08 #14
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137947133
quote:
10s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:54 schreef Seikcid het volgende:
Gisteren een paar battles met een vriend gedaan. Dik verloren. _O- Maar goed, hij had voorkennis wat betreft mijn rain-team en ook volledig IV/EV getrainde pokes.

Jammer dat je geen wifi battles kunt doen in de battle maison, was wel leuk geweest om samen wat BP's te farmen. ;(
Zeer herkenbaar. Had een battle gedaan met een vriend van t weekend. Zwaar verloren :') met z'n kut STEEL-type team :(

Had wel gewonnen met Legendaries vs. Legendaries.
Hier met die kaas.
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:55:55 #15
422485 Chizu
Pokemon Master
pi_137947187
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:20 schreef Syntos het volgende:

[..]

Volgens Google is het UP + B +X op het ''Press Start'' scherm. ;)
Inderdaad. Geen UP + SELECT + B meer ;(
Hier met die kaas.
pi_138008835
Iemand nog first/second/third gen starters voor me, heb net Pokemon Y en wil graag nog wel een water en vuur type uit die generaties (voorkeur naar squirtle/totodile en charmander/torchic).
pi_138031058
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 16:08 schreef R4m0n_46 het volgende:
Iemand nog first/second/third gen starters voor me, heb net Pokemon Y en wil graag nog wel een water en vuur type uit die generaties (voorkeur naar squirtle/totodile en charmander/torchic).
Hey, ik heb squirtle, totodile, charmander, torchic en chimchar en nog een paar andere.
Dus ik kan je wel wat geven
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
pi_138031062
Oke dit ging prongeluk
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
pi_138031066
Als iemand vrienden wilt zijn 0533 6076 8089.
Thankss
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
  zaterdag 22 maart 2014 @ 08:35:12 #20
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_138031228
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 schreef CrystalAnn het volgende:
Hoi! :)

Als ik mensen aan mijn vriendenlijst toe wil voegen, moet ik ze dan gewoon toevoegen en daarna een PM sturen om te vragen of zij mij ook toevoegen? Of gaat dat hier anders? :D

Groetjes!
Je mag mij toevoegen als je wilt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 08:02 schreef mawtje het volgende:
Als iemand vrienden wilt zijn 0533 6076 8089.
Thankss
Ik heb je toegevoegd. Mijn FC is 2878-9816-47OO.
pi_138038639
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 07:59 schreef mawtje het volgende:

[..]

Hey, ik heb squirtle, totodile, charmander, torchic en chimchar en nog een paar andere.
Dus ik kan je wel wat geven
Top! Ik kan je er niet echt wat voor terug geven alleen, is dat erg? Zal je ff als friend toevoegen. Mijn FC is 4098 - 4354 - 1611.
pi_138106510
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:42 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Top! Ik kan je er niet echt wat voor terug geven alleen, is dat erg? Zal je ff als friend toevoegen. Mijn FC is 4098 - 4354 - 1611.
Geen probleem, ik heb je toegevoegd.
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
pi_138121551
Heeft er iemand toevallig nog een Goldeen/Seaking met zijn Hidden Ability Lightningrod over?

[ Bericht 11% gewijzigd door Syntos op 24-03-2014 20:46:04 ]
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:20:22 #24
400505 Seikcid
Since 1922
pi_138161322
Shiny 6IV Greninja met protean geruild. En een shiny Chansey met 5IV's. Allebei ook goede nature enzo.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_138171673
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:12 schreef mawtje het volgende:

[..]

Geen probleem, ik heb je toegevoegd.
Ben je toevallig zo nog online?
  zaterdag 29 maart 2014 @ 09:58:28 #26
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_138291153
Kan iemand me helpen? Ik heb op dit moment een Gurdurr level 36, wil hem graag traden met iemand waardoor hij kan evolueren.

Ik speel Black version.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 11:17:21 #27
351676 Groby
Dank Memer
pi_138292809
Tip: doe je Vivillon in de GTS. Omdat die oranje (continental) in weinig plekken verkrijgbaar zijn waaronder Nederland zijn die dingen goudmijntjes _O_ tot nu toe een Suicune, Entei, Raikou, shiny Raikou, Moltres, 2 Articunos, Zapdos en Ho-Oh ervoor ontvangen _O-
It’s coming home
pi_138294007
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:17 schreef Groby het volgende:
Tip: doe je Vivillon in de GTS. Omdat die oranje (continental) in weinig plekken verkrijgbaar zijn waaronder Nederland zijn die dingen goudmijntjes _O_ tot nu toe een Suicune, Entei, Raikou, shiny Raikou, Moltres, 2 Articunos, Zapdos en Ho-Oh ervoor ontvangen _O-
Happiny's werken ook prima. Chansey niet te vangen in X en Y. Voor Happiny moet je nog wat moeite doen door een Chansey te breeden met een Incense. Daar heb ik inmiddels een Reshiram, Rayquaza, Latias en wat anderen voor gevangen :P

Had echt nooit verwacht dat er mensen zijn die die trades zouden maken. Al die retards met legendaries voor normale pokemon. Maar dus toch. :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_138304802
Ik bedenk me nu pas dat de naam Holo Caster een beetje ongelukkig gekozen is...
pi_138323250
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:02 schreef Syntos het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel het makkelijkst ja. Echt druk is het hier ook niet.
ik lees momenteel alleen een beetje mee..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 30 maart 2014 @ 14:30:26 #31
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_138326363
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 11:17 schreef Groby het volgende:
Tip: doe je Vivillon in de GTS. Omdat die oranje (continental) in weinig plekken verkrijgbaar zijn waaronder Nederland zijn die dingen goudmijntjes _O_
Echt? Volgens mij is Continental nog wel relatief gangbaar, hoor. Maar aan de andere kant, toen ik net op de GTS keek, was er van de circa 15 Vivillon maar eentje niet Elegant (Japan). Dus maar een Continental op gezet voor een Finneon.

Ik snap de lol van het verzamelen van die dingen ook niet zo goed. Voor Unown had je tenminste nog de Unown Dex of de Unown Report, maar voor zover ik weet, krijg je voor het verzamelen van alle Vivillon helemaal niets. En ik las net ergens dat iemand ze dan ook nog allemaal shiny wilde hebben... 8)7
pi_138353202
Goeie tip van die Vivillon. Heb gisteren er een Rayquaza, Entei, Lugia en een Groudon mee gescoord.
pi_138373376
Tussen 14 en 30 april geeft Game Mania codes weg voor een Magmar of Electabuzz, afhankelijk van of je X of Y hebt. Magmar heeft de Magmarizer, Electabuzz de Electirizer. Beiden zijn level 30.
pi_138374061

Jammer dat er niet bijstaat of ze nog speciale moves hebben oid.
Was een goed excuus geweest om weer een keertje naar Amsterdam te gaan. :)
pi_138374147
Full details have been given. Both Pokémon will be Level 30. Electabuzz has the ability Vital Spirit and the moves Low Kick, Shock Wave, Light Screen & Thunder Punch. Magmar has the ability Vital Spirit and the moves Smokescreen, Fire Spin, Confuse Ray & Fire Punch. The download has to take place before September 30th
pi_138374445
Niks bijzonders dus, jammer. Mischien leuk voor de mensen die nog niet zo ver zijn.
pi_138391254
Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  roze dinsdag 1 april 2014 @ 11:54:59 #38
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_138394131
quote:
Jep, zo baas _O_ Pokemon vangen in Google Maps _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_138395178
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:54 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Jep, zo baas _O_ Pokemon vangen in Google Maps _O_
ik heb er al 69 _O_

maar kan geen venusaur vinden :'(
Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:43:26 #40
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_138405495
Showdown is hilarisch.

Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 1 april 2014 @ 18:50:49 #41
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_138405701


:')
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:05:25 #42
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_138432556
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 19:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat de naam Holo Caster een beetje ongelukkig gekozen is...
Bij zo'n naam ga je je wel afvragen of ze er eigenlijk wel over na hebben gedacht.

Ik laat m'n 3DS'en vanaf nu gewoon op de zomertijd staan. :(
Ik stel de zomertijd in en meteen gaan alle dagelijkse dingen op slot (Grand Lake Hotel, Nimbasa sporthallen, Join Avenue, rival battles, etc.). Waardeloos.

Dat breeden is wel vreemd: ik geef een 5IV outstanding Pokémon een Destiny Knot en de kinderen zijn 1IV above average. :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_138434040
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:05 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Bij zo'n naam ga je je wel afvragen of ze er eigenlijk wel over na hebben gedacht.

Ik laat m'n 3DS'en vanaf nu gewoon op de zomertijd staan. :(
Ik stel de zomertijd in en meteen gaan alle dagelijkse dingen op slot (Grand Lake Hotel, Nimbasa sporthallen, Join Avenue, rival battles, etc.). Waardeloos.

Dat breeden is wel vreemd: ik geef een 5IV outstanding Pokémon een Destiny Knot en de kinderen zijn 1IV above average. :?
Destiny Knot geeft 5 willekeurige IVs door, verdeeld over beide ouders. Kan dus zijn dat er 3 van het mannetje en 2 van het vrouwtje over gaan.
  woensdag 2 april 2014 @ 13:56:32 #44
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_138434209
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:50 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Destiny Knot geeft 5 willekeurige IVs door, verdeeld over beide ouders. Kan dus zijn dat er 3 van het mannetje en 2 van het vrouwtje over gaan.
Da's ook kut. Dan heb je dus eigenlijk 2 relatively superior/outstanding ouders nodig. -O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_138434563
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:56 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Da's ook kut. Dan heb je dus eigenlijk 2 relatively superior/outstanding ouders nodig. -O-
Ja, helaas wel.
pi_138509788
Eerste shiny ooit net tegengekomen in Friend Safari. Een Kirlia!
pi_138533790
En nog een shiny Clawitzer erbij ook _O-

Zijn er trouwens nog mensen hier met een Ditto-safari?
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:24:23 #48
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_138534221
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:56 schreef TheFastOne het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen hier met een Ditto-safari?
Ja, Mystikvm.
pi_138579015
Ik heb een shiny typhlosion whoeehoee
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
pi_138583031
Nog 5 Pokemon en ik heb mijn Living Pokedex compleet :D Porygon2, Uxie, Mesprit, Landorus en Tornadus. Daarnaast nog een aantal event pokemon maar die tel ik ff niet mee.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_138590364
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:15 schreef Sjiznit het volgende:
Nog 5 Pokemon en ik heb mijn Living Pokedex compleet :D Porygon2, Uxie, Mesprit, Landorus en Tornadus. Daarnaast nog een aantal event pokemon maar die tel ik ff niet mee.
Nice! Ben er ook bijna, op event Pokémon als Shaymin na.
pi_138591518
Wat wel lomp is dat voor je lucky egg ding moet je de kalos dex met kalos pokemon vangen. Mijn Moltres uit Pokemon Soulsilver telt dus niet mee voor die. Moet een Moltres uit Pokemon X of Y zijn om die dex te completen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_138591984
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:16 schreef Sjiznit het volgende:
Wat wel lomp is dat voor je lucky egg ding moet je de kalos dex met kalos pokemon vangen. Mijn Moltres uit Pokemon Soulsilver telt dus niet mee voor die. Moet een Moltres uit Pokemon X of Y zijn om die dex te completen.
Vang wat Continental Vivillon en ruil ze op de GTS. Het kan een paar dagen duren, maar uiteindelijk krijg je er wel eentje. Anders wil ik mijn Moltres wel even heen en terug ruilen, zodra ik weer verbinding kan maken met wifi.
pi_138601935
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:23 schreef Syntos het volgende:

[..]

Vang wat Continental Vivillon en ruil ze op de GTS. Het kan een paar dagen duren, maar uiteindelijk krijg je er wel eentje. Anders wil ik mijn Moltres wel even heen en terug ruilen, zodra ik weer verbinding kan maken met wifi.
Gaat er niet om dat het niet te doen is, is gewoon lomp. Heb een Kingdra, waarom moet ik er een speciaal uit de Kalos regio?
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 april 2014 @ 14:29:30 #55
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138689447
Charizard in super smash Ą!!!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 12 april 2014 @ 19:56:35 #56
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_138802847
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:35 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Gaat er niet om dat het niet te doen is, is gewoon lomp. Heb een Kingdra, waarom moet ik er een speciaal uit de Kalos regio?
Wat een achterlijke regel. :{ Sowieso zijn Moltres, Zapdos en Articuno irritant in XY omdat je steeds tegenkomt, maar dan niks kunt doen.

Chansey met Softboiled, Refresh en Minimize. }:| 23 Ultra Balls nodig gehad om dat ding te vangen.

Wonder Trade is echt verslavend. Ik ga speciaal Pokémon met egg moves breeden om ze op te kunnen sturen. En dan maar hopen dat je geen Pidgey van level 3 terugkrijgt ( :( ).

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 12-04-2014 20:05:28 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:02:54 #57
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_138803081
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 19:56 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Wat een achterlijke regel. :{ Sowieso zijn Moltres, Zapdos en Articuno irritant in XY omdat je steeds tegenkomt, maar dan niks kunt doen.

Chansey met Softboiled, Refresh en Minimize. }:| 23 Ultra Balls nodig gehad om dat ding te vangen.

Wonder Trade is echt verslavend. Ik ga speciaals Pokémon met egg moves breeden om ze op te kunnen sturen. En dan maar hopen dat je geen Pidgey van level 3 terugkrijgt ( :( ).
quote:
The three legendary birds Articuno, Zapdos, and Moltres can also be found in Pokemon X and Y. Which legendary bird you can catch is based on which Pokemon you chose as your starter. Articuno will appear if you chose Chespin, Zapdos if you chose Fennekin, and Moltres if you chose Froakie

Zapdos can be found roaming the wild; after the first encounter, the Pokedex can be used to locate it. Zapdos has been spotted in the following Routes after beating the Elite Four: Route 22, Route 18 (can encounter even while using repel)

Articuno can be found roaming in the wild, after the first encounter the Pokedex map can be used to locate it. Articuno has been spotted in the following Routes after beating the Elite Four: Route 19, Route 15,

Moltres can be found roaming the wild, after the first encounter the Pokedex map in the Coastal Region can be used to locate it. Moltres has been spotted in the following Routes after beating the Elite Four:Route 18, Route 4, Route 5

Once you Encounter them once, they will instantly flee, not giving you a chance to fight them. You must track them down, like you did with Entei, Raikou, and Suicune. However, they will continue to flee for a total of nine times. After that, they will be at the Sea Spirit's Den, where you can battle and capture them. They will be level 70.
;)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:13:45 #58
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_138803508
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

[..]

;)
Hopelijk ben ik Zapdos al 9 keer tegengekomen, want dat beest is echt irritant.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_138819681
quote:
The next batch of CoroCoro information has been posted to Japanese forums and this batch showcases more information about the upcoming movie, Diancie & the Cocoon of Destruction. This reveals the details of the Diancie event. It will be distributed in theates in Japan from July 19th to September 30th. Diancie is Level 50 and has the moves Diamond Storm, Reflect, Moonblast and Return. It's holding a Normal Gem.
Zal in Europa ook wel weer met 1 of ander kutevent te verkrijgen zijn. Waarom niet gewoon distributie via WiFi?
pi_138820516


:D

Living dex complete. Ook alle Kalos dex met Kalos Pokemon gevuld. Misschien maar weer eens naar het breeden kijken ;)
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_138820595
Heel nice!
pi_138820667
De laatste gingen verassend snel eigenlijk. Uxie en Mesprit waren snel geruild voor mijn Happiny's.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 16 april 2014 @ 17:47:47 #63
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_138948723
Bezig met dex ben nog op zoek naar een gogoat, pangoro, malamar, heliolisk, tyrantrum, goodra.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 21 april 2014 @ 15:09:49 #64
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_139110373
is er nog iemand die Magmar gehaald heeft? En die wil ruilen om te evolueren?
pi_139524057
Iemand die me wilt helpen om mijn feebas en poliwhirl te evolueren? Ik heb de items al
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:20:43 #66
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_139663655
Nieuwe games aangekondigd voor November, Pokemon Omega Ruby en Alpha Sapphire.

Super veel zin in.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_139665674
Supertof, heel erg veel zin in!!
pi_139690340
Heeft er iemand nog een Eviolite over?
pi_139692519
Ik heb nog wel een mudkip in Y.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 mei 2014 @ 00:57:33 #73
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139728200
Ruby en Saphire is wel leuk maar ook weer een remake van Nintendo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 09:15:08 #74
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_139731329
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Heel blij mee. De derde generatie is de enige die ik nog nooit gespeeld heb, dus voor mij zal het min of meer nieuw zijn. Ik heb er wel eens aan gedacht om het op een emulator te spelen, maar dit in de hoop op een remake nooit gedaan.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 18:37:53 #75
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_139748017
heb X&Y nooit gekocht, maar Alpha Sapphire wil ik echt heel graag!!!
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 18:48:41 #76
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_139748297
Heeft iemand hier een HA shelmet/accelgor?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  vrijdag 9 mei 2014 @ 19:05:30 #77
366803 AthCom
Overigens ...
pi_139748876
Tof nieuws, ik vond R/S/E altijd wel leuk.
Moira. is tof. :7
  maandag 26 mei 2014 @ 18:10:36 #78
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_140392930
Iemand die mij wil helpen om 2x te evo traden? Heb nog wat flawless 5iv pokes ter compensatie.

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:44 schreef Mystikvm het volgende:
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef Nikmans het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 11:47 schreef Sjiznit het volgende:


[ Bericht 86% gewijzigd door CapnIzzy op 26-05-2014 18:27:21 ]
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 26 mei 2014 @ 18:13:04 #79
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_140393008
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  vrijdag 30 mei 2014 @ 09:44:29 #80
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_140531154
Is het nog waard om X te kopen?
Wil hem en ga het wss doen, maar advies nodig :P
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 mei 2014 @ 11:06:20 #81
176766 crew  zoem
zoemt
pi_140532863
Het duurt nog tot november voordat OR/AS uit komt. Dus ik zou het gewoon doen als je het wil spelen. Veel goedkoper gaat het spel de komende tijd niet worden.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:24:34 #82
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_140533371
Verwacht er niet te veel van overigens. Slechtste spel tot nu toe.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 20:19:17 #83
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_140548619
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 11:24 schreef Faux. het volgende:
Verwacht er niet te veel van overigens. Slechtste spel tot nu toe.
Hoezo? De pokémon, de regio, de story?
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_140548800
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:19 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Hoezo? De pokémon, de regio, de story?
Nauwelijks post-game content. De nadruk lag duidelijk bij competitive gameplay bij X/Y.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 20:49:01 #85
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_140549716
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:23 schreef Syntos het volgende:

[..]

Nauwelijks post-game content. De nadruk lag duidelijk bij competitive gameplay bij X/Y.
Het is toch ook gewoon een remake? Persoonlijk vond ik gen III niet eens zo slecht, en als het op mijn lijst zou komen vind ik gen IV minder interessant dan Gen III, met het enige verschil dat de 'online' mogelijkheden van Gen IV beter waren.
pi_140549744
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Het is toch ook gewoon een remake? Persoonlijk vond ik gen III niet eens zo slecht, en als het op mijn lijst zou komen vind ik gen IV minder interessant dan Gen III.
Maar we hebben het over X/Y, niet Gen3 ( _O_ ) en de remakes. ;)
  vrijdag 30 mei 2014 @ 20:54:26 #87
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_140549891
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:50 schreef Syntos het volgende:

[..]

Maar we hebben het over X/Y, niet Gen3 ( _O_ ) en de remakes. ;)
Gen III is Ruby /Saphire/Emerald :P
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:02:12 #88
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_140550176
oh verkeerd begrepen :Y)
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:29:13 #89
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_140551179
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:19 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Hoezo? De pokémon, de regio, de story?
Allemaal eigenlijk. Kalos voelde heel leeg aan. Weet dat niet zo heel goed te beargumenteren, maar had nergens een wow-gevoel bij of zo. Het kon zich niet meten aan Mt. Coronet in Sinnoh of N's Castle in Unova, bijvoorbeeld. Story spreekt voor zich: slechtste tot nu toe. Ben 't ook compleet vergeten, eigenlijk :P En zoals hier boven ook gezegd wordt: weinig post-story. Geen Battle Frontiers of Battle Area's. X&Y zijn voor mij de meest vergeetbare spellen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 1 juni 2014 @ 11:45:45 #90
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_140592959
Waar haal ik goedkoop een 2ds + pokemon x of y?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_140593173
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:45 schreef dikkedaniel het volgende:
Waar haal ik goedkoop een 2ds + pokemon x of y?
Kijk eens in V&A.
Ik zie regelmatig 2/3DS+Pokemon X/Y voorbij komen.
  zondag 1 juni 2014 @ 18:17:59 #92
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_140602977
Is er hier eigenlijk iemand die bevoegd is te stemmen bij Smogon?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 juni 2014 @ 12:00:39 #93
176766 crew  zoem
zoemt
pi_140827376
Er is nieuwe informatie over OR/AS. Er komen mega-evoluties voor sceptile, swampert, diancie, kyogre en groudon.
pi_140828430
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:00 schreef zoem het volgende:
Er is nieuwe informatie over OR/AS. Er komen mega-evoluties voor sceptile, swampert, diancie, kyogre en groudon.
Die laatste 2 zijn devolutions, prehistoric..
pi_140930084
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:00 schreef zoem het volgende:
Er is nieuwe informatie over OR/AS. Er komen mega-evoluties voor sceptile, swampert, diancie, kyogre en groudon.
pi_140939965
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:18 schreef Hermanna het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik vind die van Sceptile wel erg stoer..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_140941256
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:18 schreef Hermanna het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ben sowieso geen fan van dat hele Mega evolutie concept, maar die Mega-evo van Swampert ziet er gewoon echt niet uit :r :r
Hoi.
pi_140943994
28 november komen de games hier uit. Duurt lang!
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 11 juni 2014 @ 10:17:46 #99
176766 crew  zoem
zoemt
pi_140946606
Beetje jammer dat het in Japan en de VS al een week eerder gereleased wordt.

Nieuw filmpje met footage van de (d)evoluties:

  woensdag 11 juni 2014 @ 19:03:55 #100
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_140962963
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 00:34 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:

[..]

Ben sowieso geen fan van dat hele Mega evolutie concept, maar die Mega-evo van Swampert ziet er gewoon echt niet uit :r :r
Ziet er juist het beste uit :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_140963163
Mega-Swamproid. _O_
  woensdag 11 juni 2014 @ 19:34:20 #102
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_140963954
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 19:10 schreef Syntos het volgende:
Mega-Swamproid. _O_
Ja, met die huidige typing gaat die flink de boel afbreken :7
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 12 juni 2014 @ 20:14:05 #103
176766 crew  zoem
zoemt
pi_141003073
Potver, heb er zin in. Ben benieuwd hoe ze die Diancie gaan verspreiden. Hoop met een gewone WiFi-distributie.
  donderdag 12 juni 2014 @ 21:08:07 #105
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_141004082
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 20:50 schreef Mystikvm het volgende:
Potver, heb er zin in. Ben benieuwd hoe ze die Diancie gaan verspreiden. Hoop met een gewone WiFi-distributie.
Net zoals met torchic toentertijd hoop ik
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 12 juni 2014 @ 21:24:20 #106
176766 crew  zoem
zoemt
pi_141005076
Het wordt sowieso weer eens tijd voor een wifi distri, want Torchic is al bijna driekwart jaar geleden.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:14:34 #108
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_141041060
quote:
Wow bazen sableye _O_
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_141060814
quote:
ja ik ook, valt een beetje tegen
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 15 juni 2014 @ 19:51:36 #110
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_141120155
Bijna de gehele pokedex vol op X, mis alleen nog alle event Legendaries die niet te verkrijgen zijn op het GTS ;(
pi_141121376
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 19:51 schreef TheFastOne het volgende:
Bijna de gehele pokedex vol op X, mis alleen nog alle event Legendaries die niet te verkrijgen zijn op het GTS ;(
Welke mis je nog? Ik wil ze wel heen en weer ruilen zodat je ze in je Pokedex hebt.
(Ik wil ze dus wel weer terug. ;) )
  zondag 15 juni 2014 @ 20:19:55 #112
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_141122043
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:09 schreef Syntos het volgende:

[..]

Welke mis je nog? Ik wil ze wel heen en weer ruilen zodat je ze in je Pokedex hebt.
(Ik wil ze dus wel weer terug. ;) )
Allemaal dus :')

Mew, Celebi, Jirachi, Keldeo, Manaphy, Deoxys, Darkrai, Genesect, Victini en Arceus.
pi_141122095
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:19 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Allemaal dus :')

Mew, Celebi, Jirachi, Keldeo, Manaphy, Deoxys, Darkrai, Genesect, Victini en Arceus.
Als jij de tijd hebt. :)
  zondag 15 juni 2014 @ 20:21:57 #114
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_141122195
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:20 schreef Syntos het volgende:

[..]

Als jij de tijd hebt. :)
DM gestuurd.
pi_141123665
Gefeliciteerd. :P Nu eens kijken waar die bende ook al weer stond.
  zondag 15 juni 2014 @ 20:53:25 #116
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_141124179
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:44 schreef Syntos het volgende:
Gefeliciteerd. :P Nu eens kijken waar die bende ook al weer stond.
Syntos _O_
  dinsdag 17 juni 2014 @ 09:32:38 #117
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141190410
Mensen hier bekend met Pokemon Showdown?

Is een website waar je eigen teams kunt samenstellen op verschillende niveaus en dan battelen.

Gisteren een tijd lang met Fera (een user hier) gedaan. Erg leuk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 17 juni 2014 @ 10:53:18 #118
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_141192556
ben begonnen aan black 1 maar mag ik gvd 10 meter lopen zonder lastig gevallen te worden door mijn 'vrienden'. ik ben avonturier ze hoeven mijn handje niet vast te houden
:')
pi_141194461
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben begonnen aan black 1 maar mag ik gvd 10 meter lopen zonder lastig gevallen te worden door mijn 'vrienden'. ik ben avonturier ze hoeven mijn handje niet vast te houden
Hetzelfde gezeur met die ''vrienden'' in B2/W2. Echt vreselijk irritant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, even mijn hart gelucht. :P

[ Bericht 17% gewijzigd door Syntos op 17-06-2014 11:58:11 ]
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:21:22 #120
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_141543463
Nieuwe start gemaakt met X, en nu al mijn vrienden kwijt... :(

Mijn nieuwe ingame naam is Saartje. (naar een van mijn Caviadames.)
  donderdag 26 juni 2014 @ 00:28:21 #121
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_141561504
Yo negers.
Als je ff chicks wilt clocken op pkmn online of wilt traden of battlen...? Voeg me toe en check mn superswagg! Mn FC is 448500277150
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_141645431
Mocht iemand mij hier nog mee kunnen helpen. :)
Die stomme vlag emoticons komen doordat het een copy/paste is. Er zou 'w/' moeten staan.

Looking for:
-Celebi

Vivillon patterns:
Ocean, Pokeball

Naive pokemon with Syncronizer

The following Pokemon or their evolution with their HA:
Caterpie w/ Run Away
Weedle w/ Run Away
Rattata w/ Hustle
Ekans w/ Unnerve
Clefairy w/ Friend Guard
Venonat w/ Run Away
Diglett w/ Sand Force
Meowth w/ Unnerve
Psyduck w/ Swift Swim
Mankey w/ Defiant
Machop w/ Steadfast
Bellsprout w/ Gluttony
Tentacool w/ Rain Dish
Geodude w/ Sand Veil
Seel w/ Ice Body
Shellder w/ Overcoat
Onix w/ Weak Armor
Drowzee w/ Inner Focus
Krabby w/ Sheer Force
Voltorb w/ Aftermath
Exeggute w/ Harvest
Cubone w/ Battle Armor
Hitmonlee w/ Unburden
Lickitung w/ Cloud Nine
Kangaskhan w/ Inner Focus
Horsea w/ Damp
Goldeen w/ Lightningrod
Mr. Mime w/ Technician
Scyther w/ Steadfast
Electabuzz w/ Vital Spirit
Magmar w/ Vital Sprit
Tauros w/ Sheer Force
Lapras w/ Hydration
Porygon w/ Analytic
Aerodactyl w/ Unnerve
Snorlax w/ Gluttony
Articuno w/ Snow Cloack
Zapdos w/ Lightingrod
Moltres w/ Flame Body
Mewto w/ Unnerve
Scatterbug w/ Friend Guard
Litleo w/ Moxie
Flabebe w/ Symbiosis
Skiddo w/ Grass Pelt
Pancham w/ Scrappy
Spritzee w/ Aroma Veil
Inkay w/ Infiltrator
Binacle w/ Pickpocket
Skrelp w/ Adaptability
Helioptile w/ Solar Power
Tyrunt w/ Rock Head
Amaura w/ Snow Warning
Hawlucha w/ Mold Breaker
Carbink w/ Sturdy
Phantump w/ Harvest
Pumpkaboo w/ Insomnia

For trade:
Nincada -Sp.A
Nincada -Speed
3x Axew -Atk
Axew -Sp.Def
Bagon -Def
Bagon -Sp.D
Fletchling -Speed
Fletchling -Def
Fletchling -Sp.D
Abra -HP
Abra -Sp.D
Honedge -Atk
Honedge -Speed
Rhyhorn -Sp.D
Rhyhorn -Attack
3x Tynamo -Sp.D
Tynamo -Speed
2x Froakie -Atk
2x Froakie -Speed
Froakie -Sp.A
Froakie -HP
Noibat -Sp.A
Noibat -Def
Eevee -HP
Eevee -Sp.A
3x Eevee -Sp.D
Absol -HP
Absol -Speed
2x Zubat -HP
Kangaskhan -Sp.D
Kangaskhan -HP
3x Swinub -HP
2x Swinub -Def
2x Swinub -Sp.D
Swinub -Atk
Swinub -Sp.A
Trevenant -Def
Trevenant -Sp.A
Tyrunt -Sp.A
2x Tyrunt -HP
2x Tyrunt -Atk
Tyrunt -Speed
Tyrunt -Sp.D
Scyther -Atk
Houndour -Speed
Scatterbug -HP
Magikarp -Sp.D
Roselia -Sp.A
Helioptile -Def
Smeargle -HP
Smeargle -Sp.A
Charmander -Sp.A
Buizel -Def
Scrafty -Sp.A
Furfrou -Sp.D
Gible -Sp.D
Larvesta 6IV
marill -Def
Sableye -HP
Sableye -Def
Larvitar -Atk
pi_141864311


:')
pi_141864859
Vond deze ook wel komisch na vier jaar op FOK!. :')
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:52:41 #125
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_141891269
Ik heb al 3 jaar geen Pokemon gespeeld... wat heb ik gemist? :@

:T
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:57:46 #126
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_141891445
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:50 schreef Syntos het volgende:
Vond deze ook wel komisch na vier jaar op FOK!. :')
[ afbeelding ]
Echt fantastisch :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 6 juli 2014 @ 21:03:30 #127
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_141981633
Pokémon US National Championships zijn nu bezig

http://twitch.tv/pokemon
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_142035923
Fancy Pattern Vivillon is nu te downloaden via Mystery Gift, om te vieren dat er 100 miljoen trades via GTS zijn gedaan. Je kunt hem tot 31 juli downloaden.



[ Bericht 5% gewijzigd door Mystikvm op 08-07-2014 08:53:27 ]
  maandag 14 juli 2014 @ 13:54:54 #129
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_142281119
Wie heeft een electric friend safari waar ik een luxray oid kan vangen?
Laat ff snel je friendcode weten. Ik ben je dan heeel dankbaar :)
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  maandag 14 juli 2014 @ 14:18:04 #130
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_142282141
Voor het eerst een shiney tegengekomen, in pokemon black een karrablast :') Met een quick ball gelijk gevangen.
Maar4 ik moet mijn geleende DS teruggeven, heeft er misschien iemand nog eentje te koop?
:')
  maandag 14 juli 2014 @ 14:21:29 #131
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_142282309
En die kan blijkbaar alleen evolueren als ik hem ruil :?
Maar dan heb ik hem toch niet. Nu zit ik opgscheept met deze badass :')

:')
  maandag 14 juli 2014 @ 14:26:12 #132
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_142282487
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En die kan blijkbaar alleen evolueren als ik hem ruil :?
Maar dan heb ik hem toch niet. Nu zit ik opgscheept met deze badass :')

[ afbeelding ]
Je kan deze alleen evolueren als je ruilt met iemand anders die Shelmet met je ruilt :7 - zorg gewoon dat het iemand is die je vertrouwt. Dan ruil je twee keer, krijg je allebei je eigen poke weer terug.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 14 juli 2014 @ 14:34:19 #133
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_142282833
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:26 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Je kan deze alleen evolueren als je ruilt met iemand anders die Shelmet met je ruilt :7 - zorg gewoon dat het iemand is die je vertrouwt. Dan ruil je twee keer, krijg je allebei je eigen poke weer terug.
Ik snap niet eens hoe mijn DS op internet moet _O- Gedoe. En ik ken ook niemand die black 1 2 speelt :N Nee ruilen heb ik nog nooit gedaan
:')
  maandag 14 juli 2014 @ 14:35:41 #134
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142282885
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik snap niet eens hoe mijn DS op internet moet _O- Gedoe. En ik ken ook niemand die black 1 2 speelt :N Nee ruilen heb ik nog nooit gedaan
Ik snap daar ook geen kut van _O-

De oude gameboy was zoveel makkelijker.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 14 juli 2014 @ 14:44:35 #135
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_142283262
quote:
17s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik snap daar ook geen kut van _O-

De oude gameboy was zoveel makkelijker.
Op de basisschool had iedereen pokemon ja, maar ik kon niet ruilen omdat ik een duitse versie had. Er gingen geruchten dat het hele spel kapot zou gaan zodra je een poging zou doen om te ruilen :P
:')
  maandag 14 juli 2014 @ 20:54:16 #136
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_142298405
Nooit gehoord van Google cq handleidingen zeker?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_142433307
Ik ga eens een kanto johto team maken op LG met pokemons die ik nooit gebruikt heb.

Scizor was altijd baas boven baas. Behalve tegen fire. Maar heb hem al veel te vaak gebruikt.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 11:20:41 #138
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_142435029
Waarom is Pokemon niet op de mobiel! :'(
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_142435255
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:20 schreef corehype het volgende:
Waarom is Pokemon niet op de mobiel! :'(
Yellow,Crystal en Emerald werken prima hier op de telefoon hoor. :P
  vrijdag 18 juli 2014 @ 11:51:38 #140
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_142436210
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:26 schreef Syntos het volgende:

[..]

Yellow,Crystal en Emerald werken prima hier op de telefoon hoor. :P
FF kijken wat er voor emulator is voor de Android :T
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  vrijdag 18 juli 2014 @ 12:11:11 #141
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_142437034
HALLO HALLO

IEMAND DIE POKEMON NA DE 5E GENERATIE SPEELT OP DE ANDROID EMULATOR???

:T
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_142439362
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:26 schreef Syntos het volgende:

[..]

Yellow,Crystal en Emerald werken prima hier op de telefoon hoor. :P
Hier screenshots van mijn mobiel (S4):



Tot aan gen 5 werkt het perfect
Vanaf gen 6 is emulaten niet met mogelijk. 3DS spellen kan men blijkbaar niet cracken.


pi_142439396
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef corehype het volgende:
HALLO HALLO

IEMAND DIE POKEMON NA DE 5E GENERATIE SPEELT OP DE ANDROID EMULATOR???

:T
Gen 6 is niet te emuleren helaas. Tot en met gen 5 kan alles ^O^
pi_142689275
Nu als een Eindbaas Crystal aan het uitspelen, 32 uur erop zitten en nu bij de elite 4,
Ben tegen Lance ( ja toch ? :`) ) aan het vechten en mijn ferligatr verslaat zijn Dragonites
met slash _O- _O- _O-
S A D B O Y S I/ ! $
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:53:42 #145
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_142689722
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:37 schreef RagnarLK het volgende:
Nu als een Eindbaas Crystal aan het uitspelen, 32 uur erop zitten en nu bij de elite 4,
Ben tegen Lance ( ja toch ? :`) ) aan het vechten en mijn ferligatr verslaat zijn Dragonites
met slash _O- _O- _O-
Wees er maar trots op :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_142693013
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:53 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Wees er maar trots op :')
Ben ik inderdaad behoorlijk :)
Ook ben jij een enorme staatsmongool als ik je posts lees, Dus hierbij ignored :W
S A D B O Y S I/ ! $
pi_142695288
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef RagnarLK het volgende:

[..]

Ben ik inderdaad behoorlijk :)
Ook ben jij een enorme staatsmongool als ik je posts lees, Dus hierbij ignored :W
Nee, jij laat je van je beste kant zien :')
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:27:29 #148
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_142696436
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:37 schreef RagnarLK het volgende:
Nu als een Eindbaas Crystal aan het uitspelen, 32 uur erop zitten en nu bij de elite 4,
Ben tegen Lance ( ja toch ? :`) ) aan het vechten en mijn ferligatr verslaat zijn Dragonites
met slash _O- _O- _O-
Red is de eindbaas van Crystal.
  donderdag 24 juli 2014 @ 22:41:21 #149
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_142700056
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef RagnarLK het volgende:

[..]

Ben ik inderdaad behoorlijk :)
Ook ben jij een enorme staatsmongool als ik je posts lees, Dus hierbij ignored :W
Vrij treurig dat je dat gaat lezen. Daar is alles wel mee gezegd.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_142702370
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:06 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, jij laat je van je beste kant zien :')
In en uitloggen :`) Bitch please
quote:
16s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Red is de eindbaas van Crystal.
FFFFUUUUU
S A D B O Y S I/ ! $
pi_142737238
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:41 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Vrij treurig dat je dat gaat lezen. Daar is alles wel mee gezegd.
Dumbass, Is hier wel op zijn plek voor je Capn
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:37 schreef RagnarLK het volgende:
Nu als een Eindbaas Crystal aan het uitspelen, 32 uur erop zitten en nu bij de elite 4,
Ben tegen Lance ( ja toch ? :`) ) aan het vechten en mijn ferligatr verslaat zijn Dragonites
met slash _O- _O- _O-
Niet zijn Dragonites domineren met een Psychic attack :`)
  zaterdag 26 juli 2014 @ 03:12:37 #152
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_142741002
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:02 schreef Dixon het volgende:

[..]

Dumbass, Is hier wel op zijn plek voor je Capn

[..]

Niet zijn Dragonites domineren met een Psychic attack :`)
Wat? :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_142788865
Heeft iemand een 5IV Jolly Meowth voor mij? Nu ik 6 boxes vol heb met 4IVs ben ik er wel een beetje klaar mee.
  zondag 27 juli 2014 @ 23:08:03 #154
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_142796081
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef Mystikvm het volgende:
Heeft iemand een 5IV Jolly Meowth voor mij? Nu ik 6 boxes vol heb met 4IVs ben ik er wel een beetje klaar mee.
Heb je geen 6iv ditto dan? :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_142797168
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:08 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Heb je geen 6iv ditto dan? :P
Nee, anders had ik deze vraag niet gesteld :P
  zondag 27 juli 2014 @ 23:46:06 #156
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_142797479
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, anders had ik deze vraag niet gesteld :P
Ben je online? Geef mij er 1 en geef me 10 minuten :P Flawless is -spa of -atk?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zondag 27 juli 2014 @ 23:46:28 #157
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_142797493
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, anders had ik deze vraag niet gesteld :P
Geef me een dagje.
pi_142802947
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:46 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Ben je online? Geef mij er 1 en geef me 10 minuten :P Flawless is -spa of -atk?
-atk

[ Bericht 0% gewijzigd door Mystikvm op 28-07-2014 08:02:48 ]
pi_142946510
Welk Pokémonteam van 6 (inc. starter) is in staat alle HM's te leren in Emerald?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:05:17 #160
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_142949087
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Welk Pokémonteam van 6 (inc. starter) is in staat alle HM's te leren in Emerald?
Linoone
-cut hm01
-surf hm03
-strength hm04
-rock smash hm06

Smeargle (kan je alle moves leren, zoek een guide op youtube als je niet weet)
-fly hm02
-flash hm05
-dive hm08
-waterfall hm07
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 08:31:50 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_143190389
Na Twitch plays Pokemon, nu een vis:

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 08:37:16 #162
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143190462
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na Twitch plays Pokemon, nu een vis:

[ afbeelding ]
te droog voor woorden natuurlijk :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:19:03 #163
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_143213893
*rekt zich uit* de tijd is snel voorbijgegaan, is het niet?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:30:05 #164
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_143214317
Gasten, ik ga Diancies weggeven als t lukt. Iemand interesse?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_143214424
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef SGYENZO het volgende:
Gasten, ik ga Diancies weggeven als t lukt. Iemand interesse?
Hier. :W
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:37:51 #166
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_143214680
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:32 schreef Syntos het volgende:

[..]

Hier. :W
Cool, ik ga even wat dingen regelen though! Wanneer kan je?
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_143214729
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:37 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Cool, ik ga even wat dingen regelen though! Wanneer kan je?
Ik heb de komende vier uur de tijd. Mits mijn 3DS verbinding wil maken met de wifi.
Mijn FC is in ieder geval 1418-7097-6280.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:43:16 #168
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_143214981
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:38 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ik heb de komende vier uur de tijd. Mits mijn 3DS verbinding wil maken met de wifi.
Mijn FC is in ieder geval 1418-7097-6280.
Ik kan morgen 's avonds. Mijn FC is 0619 - 4450 - 4979
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_143215012
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef SGYENZO het volgende:

[..]

Ik kan morgen 's avonds. Mijn FC is 0619 - 4450 - 4979
Prima. ^O^
pi_143218011
Meh, dat zullen wel hacks zijn, of niet?
pi_143218060
Er zijn onderhand tig klonen van dezelfde Diancie.
Maakt mij verder niet zo veel uit.
pi_143218810
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 22:57 schreef Syntos het volgende:
Er zijn onderhand tig klonen van dezelfde Diancie.
Maakt mij verder niet zo veel uit.
True, maar vooralsnog heb ik geen enkele clone. Wil het graag zo houden. Als ik een shiny lvl 100 Groudon krijg, dan gooi ik hem op Wonder Trade. Vind het minder tof om te weten dat iets gehackt is.

Ieder zijn ding, natuurlijk.
pi_143219205
Gehackte shinies/6IV's/events kan ik altijd nog gebruiken om te ruilen.

Verder houd ik legit shinies/event pokemon wel gescheiden omdat die nog waarde hebben.
Zodra er hier een Diancie event komt gaat die gewoon bij de rest van mijn legit events. :)

[ Bericht 14% gewijzigd door Syntos op 08-08-2014 23:32:11 ]
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 19:44:06 #174
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_143238732
Ik Ben on.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_143238866
Hier ook online.

[ Bericht 26% gewijzigd door Syntos op 09-08-2014 20:02:36 ]
pi_143265787
Vanaf 29 augustus kun je de Vivillon met Pokeball pattern downloaden. OR en AS lanceren met een shiny Beldum met een mega stone die je dan kunt downloaden.
pi_143275124
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef SGYENZO het volgende:
Gasten, ik ga Diancies weggeven als t lukt. Iemand interesse?
Ik wil er ook een :)
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
  maandag 11 augustus 2014 @ 18:24:17 #178
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_143309299
Hoe kom je aan die Diancies? Ik wil er wel een.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_143313890
Ik ga vandaag een nieuwe run met HG doen. Noem eens 5 pokémons voor in mijn team.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:13:07 #180
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_143316778
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:17 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga vandaag een nieuwe run met HG doen. Noem eens 5 pokémons voor in mijn team.
Vaporeon sowieso :P
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_143323741
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:17 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga vandaag een nieuwe run met HG doen. Noem eens 5 pokémons voor in mijn team.
Ik ben laatst ook met HG begonnen.
Mijn teampje tot nu toe is: Feraligatr, Arcanine, Heracross, Ampharos, Piloswine, *fly HM*
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:23:26 #182
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_143323773
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:17 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga vandaag een nieuwe run met HG doen. Noem eens 5 pokémons voor in mijn team.
specs weedle
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_143326733
Ik ga nu voor vaporeon, heracross, ampharos, metagross, arcanine/houndoom. En dan nog een hm slaaf.
Jammer dat er nogsteeds hm's zijn.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 02:03:12 #184
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_143328582
wie heeft luxio/luxray? pm ff en zeg ook wat je ervoor terug wilt.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 07:14:48 #185
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_143329685
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef SGYENZO het volgende:
Gasten, ik ga Diancies weggeven als t lukt. Iemand interesse?
Klinkt niet volkomen legaal. Diancies kunnen namelijk niet geruild worden momenteel.

Binnenkort kun je sowieso een speciale Diancie verwachten via de Wonder Gift.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_143335854
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 07:14 schreef MhZero het volgende:
Klinkt niet volkomen legaal. Diancies kunnen namelijk niet geruild worden momenteel.
Kan prima hoor. Een tijdje geleden is een legit Japanse Diancie gekloond/t en verspreid via wifi trading.
pi_143376967

Creatief zeg. :')
pi_143377191
Shellbro en Swamproid. _O_
pi_143410308
Ik wilde vandaag een nieuwe HG playthrough doen.. doe ik mn doosje open.. zit hij er niet in :(
en ook nergens te vinden in huis.. ouders gebeld.. daar ook niks.. ben bang dat hij samen met mijn PHATds die kapot was is weggegooid.. ik vroeg of mn vader toen nog wilde kijken of er een spel in zat.. toen vond hij nog emerald in de GBA slot en ik ben nu bang dat hij geen idee had dat er ook een andere "spel ingang" was

en dit is al 2 jaar geleden.. dus RIP mijn HG game
pi_143562312
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:09 schreef GhpH het volgende:

[..]

Hier screenshots van mijn mobiel (S4):

[ afbeelding ]

Tot aan gen 5 werkt het perfect
Vanaf gen 6 is emulaten niet met mogelijk. 3DS spellen kan men blijkbaar niet cracken.


[ afbeelding ]
Welke is dit ?
pi_143566542
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:23 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Welke is dit ?
Bovenste is HeartGold/SoulSilver.
Onderste FireRed/LeafGreen.
pi_143568138
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:23 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Welke is dit ?
DraStic voor de DS. Is normaal en betaalde app maar als je goed kan googlen dan is die gratis.

(DraStic apk + SD data)
pi_143568298
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:20 schreef Danter het volgende:
Ik wilde vandaag een nieuwe HG playthrough doen.. doe ik mn doosje open.. zit hij er niet in :(
en ook nergens te vinden in huis.. ouders gebeld.. daar ook niks.. ben bang dat hij samen met mijn PHATds die kapot was is weggegooid.. ik vroeg of mn vader toen nog wilde kijken of er een spel in zat.. toen vond hij nog emerald in de GBA slot en ik ben nu bang dat hij geen idee had dat er ook een andere "spel ingang" was

en dit is al 2 jaar geleden.. dus RIP mijn HG game
Een moment stilte voor onze gesneuvelde broeder.
pi_143658090
Is het de tijd en moeite waard om in de 4e gen voor een 6 IV te gaan breeden, of om het gewoon bij 2 te houden?
Of is dat uberhaupt niet mogelijk gezien de Destiny Knot niet werkt zoals het in X en Y doet?

[ Bericht 10% gewijzigd door DannyDeko op 21-08-2014 11:06:32 ]
pi_143674933
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 20:12 schreef Syntos het volgende:

[..]

Bovenste is HeartGold/SoulSilver.
Onderste FireRed/LeafGreen.
Hoe draai je de tegels in de ruins of alph op een emulator in heartholg of soulsilver? :P
pi_143675027
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hoe draai je de tegels in de ruins of alph op een emulator in heartholg of soulsilver? :P
Geen idee. Ik gebruik geen emulator.
Gewoon op het touch screen gedeelte klikken?
pi_143688494
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:26 schreef Syntos het volgende:

[..]

Geen idee. Ik gebruik geen emulator.
Gewoon op het touch screen gedeelte klikken?
Al gevonden, spelen op normale snelheid.

Verder net Diamond uitgespeeld, behoorlijke tegenvaller tov oudere series. Emerald was toch veel leuker
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:44:26 #199
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_143859530
Als dat naar de wiiu komt en je kanje eigen pokemon importeren koop ik het.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_143876076
Pokemon X uitgespeeld binnen 2 weken. Ook nog mensen belang bij een Nintendo 2ds + Pokemon X? Is dus nog zo goed als nieuw.
pi_143886801
quote:
Cool :) Ben benieuwd hoe dat gaat werken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 27 augustus 2014 @ 20:18:04 #202
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_143892789
Welke oude knar met een electric safari met Luxio wil me ff frienden?

448500277150

Bvd
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_143921715
Tot 9 september is de Pokeball pattern Vivillon te downloaden via WiFi :)
  zondag 31 augustus 2014 @ 18:19:08 #204
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_144030587
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 20:18 schreef dikkedaniel het volgende:
Welke oude knar met een electric safari met Luxio wil me ff frienden?

448500277150

Bvd
Ik heb je toegevoegd.
pi_144061811
Hoi kan iemand hier mij helpen mijn safari zone type te achterhalen?
Naam: Mandy
Code 2552-2839-6887
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_144062408
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:28 schreef sweetlady-o het volgende:
Hoi kan iemand hier mij helpen mijn safari zone type te achterhalen?
Naam: Mandy
Code 2552-2839-6887
Voeg me toe en geef me even een paar minuten. :)

1418-7097-6280
pi_144062685
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:46 schreef Syntos het volgende:

[..]

Voeg me toe en geef me even een paar minuten. :)

1418-7097-6280
Gedaan. Alvast bedankt :D
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_144062805
Je hebt een Poison safari, met Venomoth, Kakuna en Muk. :P
pi_144062893
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:58 schreef Syntos het volgende:
Je hebt een Poison safari, met Venomoth, Kakuna en Muk. :P
Mijn dank is groot. Jammer genoeg niet echt pokemon waar men om zal vragen maar ach....
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 september 2014 @ 18:04:27 #210
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_144107160
Pokemon Diamond maar eens gedownload en nu voor het eerst een DS-game spelen op mijn tablet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 4 september 2014 @ 15:10:49 #211
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_144169206
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:19 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Ik heb je toegevoegd.
Heb je ook een luxio? Of iets anders leuks wat we kunnen ruilen?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_144170325
Nintendo 2DS + Pokemon X. Ongeveer 2/3 weken gebruikt, maar ben er mee uitgespeeld. Kan ik hier iemand mee verblijden?





  donderdag 4 september 2014 @ 17:48:51 #213
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_144174726
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:46 schreef johannesvank het volgende:
Nintendo 2DS + Pokemon X. Ongeveer 2/3 weken gebruikt, maar ben er mee uitgespeeld. Kan ik hier iemand mee verblijden?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gratis?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 4 september 2014 @ 18:57:53 #214
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144176795
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:46 schreef johannesvank het volgende:
Nintendo 2DS + Pokemon X. Ongeveer 2/3 weken gebruikt, maar ben er mee uitgespeeld. Kan ik hier iemand mee verblijden?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik denk dat je meer mensen bereikt in het V&A subforum :)
pi_144178036
Iemand die een fairy friend safari heeft met togepi erin?
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 4 september 2014 @ 19:32:09 #216
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144178084
Als het alleen om de togepi gaat heb ik die nog wel liggen volgens mij.
pi_144178137
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:32 schreef zoem het volgende:
Als het alleen om de togepi gaat heb ik die nog wel liggen volgens mij.
Ik ook, maar ik wil het breeden versnellen :p
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 4 september 2014 @ 20:03:03 #218
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144179205
Ergens een 5/6IV ditto vandaan halen?
pi_144179297
Ja, die moet ik sowieso nog
  donderdag 4 september 2014 @ 21:31:17 #220
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_144183457
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 19:32 schreef zoem het volgende:
Als het alleen om de togepi gaat heb ik die nog wel liggen volgens mij.
Hebje luxio liggen yo thanks man
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_144183630
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:46 schreef johannesvank het volgende:
Nintendo 2DS + Pokemon X. Ongeveer 2/3 weken gebruikt, maar ben er mee uitgespeeld. Kan ik hier iemand mee verblijden?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wachten op Omega Ruby/Alpha Sapphire.
It’s coming home
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 4 september 2014 @ 21:52:45 #222
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144184282
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:31 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Hebje luxio liggen yo thanks man
Had em nog niet, maar kon zojuist traden op GTS tegen een Bouffalant. Even wat eggs uitbroeden.

Heb nu 2 Shinx uitgebroed die je kunt levelen naar een Luxio. FC: 5258-0049-1668.

[ Bericht 5% gewijzigd door zoem op 04-09-2014 22:06:56 ]
  donderdag 4 september 2014 @ 23:13:29 #223
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_144187389
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:52 schreef zoem het volgende:

[..]

Had em nog niet, maar kon zojuist traden op GTS tegen een Bouffalant. Even wat eggs uitbroeden.

Heb nu 2 Shinx uitgebroed die je kunt levelen naar een Luxio. FC: 5258-0049-1668.
Thanks super vet. Heb je geadd.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 4 september 2014 @ 23:19:29 #224
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144187618
^O^
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:00:21 #225
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_144192777
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:10 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Heb je ook een luxio?
Ja, in mijn Friend Safari. Dat was je punt toch juist?
pi_144192941
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:48 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Gratis?
Lijkt me wel heel sterk :)
- Djehoetie / Jehuty -
  vrijdag 5 september 2014 @ 08:39:08 #227
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_144193107
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:46 schreef johannesvank het volgende:
Nintendo 2DS + Pokemon X. Ongeveer 2/3 weken gebruikt, maar ben er mee uitgespeeld. Kan ik hier iemand mee verblijden?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ligt aan de prijs, ben al een tijdje aan het zoeken voor een nieuwe nintendo handheld, die van mij is gesneuveld tijdens Pokemon Black. V&A topic/PM? :)
  zaterdag 6 september 2014 @ 00:41:53 #228
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_144227508
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 08:00 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Ja, in mijn Friend Safari. Dat was je punt toch juist?
oh ik kwam alleen dedenne en pikachu tegen, maar miss niet lang genoeg gezocht :@
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_144396155
Zo, ik heb X maar opnieuw gekocht. Jammer dat ik nu wel opnieuw moet beginnen. Spelen er uberhaupt nog mensen?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144396217
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:52 schreef Roburtt het volgende:
Zo, ik heb X maar opnieuw gekocht. Jammer dat ik nu wel opnieuw moet beginnen. Spelen er uberhaupt nog mensen?
Ja hoor. Niet zo heel veel, wacht vooral op de nieuwe games over 2 maanden.
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 10 september 2014 @ 18:54:43 #231
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144396234
Jawel, alleen niet meer zo fanatiek als eerst. Ik ben bezig met de post-game van Black 2 en het completen van m'n dex in Y. Het is (nog lang) wachten op OR/AS.
pi_144397371
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja hoor. Niet zo heel veel, wacht vooral op de nieuwe games over 2 maanden.
Ah okay. Ja ik ook, maar ik denk dat het online battle gedeelte vooral op X en Y blijft
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144414203
Heeft iemand een protean froakie voor me?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144414907
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:20 schreef Roburtt het volgende:
Heeft iemand een protean froakie voor me?
Als je even hebt, ik zal vast wel weer een dozijn van WT krijgen straks. :')

Timid Protean Froakie staat voor je klaar. :)
1418-7097-6280. IGN=Simon.

[ Bericht 10% gewijzigd door Syntos op 11-09-2014 11:55:39 ]
pi_144416958
quote:
12s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:54 schreef Syntos het volgende:

[..]

Als je even hebt, ik zal vast wel weer een dozijn van WT krijgen straks. :')

Timid Protean Froakie staat voor je klaar. :)
1418-7097-6280. IGN=Simon.
Top, ben aan het werk tot 5, maar rond half 6/6 uur heb ik wel even tijd.
1650-2268-1710. IGN Kronos.

edit: Nee helemaal niet, ik werk tot 2 en heb school tot 6 :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144426193
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:13 schreef Roburtt het volgende:
edit: Nee helemaal niet, ik werk tot 2 en heb school tot 6
Quote me maar wanneer je tijd hebt. ^O^
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 11 september 2014 @ 17:29:03 #237
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144426462
Mocht iemand nog een Diancie in de verloting hebben, dan houd ik me aanbevolen.
pi_144427309
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:20 schreef Syntos het volgende:

[..]

Quote me maar wanneer je tijd hebt. ^O^
Ben thuis en heb gegeten, hoop schoolwerk te doen maar kan uiteraard tussendoor!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144427569
Ik ben de komende twee uur aan het WTen, dus stuur maar een trade request wanneer je wilt. :)
pi_144427661
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:04 schreef Syntos het volgende:
Ik ben de komende twee uur aan het WTen, dus stuur maar een trade request wanneer je wilt. :)
Fc staat wat posts hierboven. Ik ben er over een half uurtje I guess.

Trouwens waarom twee hele uren wondertraden :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144427715
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:08 schreef Roburtt het volgende:
Trouwens waarom twee hele uren wondertraden
Gewoon tijdens het gamen en internetten af en toe wat op WT gooien voor de PokeMiles.
Makkelijkste manier om aan Rare Candies te komen en soms krijg ik nog wel eens wat leuks. :Y

Zit hierdoor al tegen de 999:59 aan. :@
pi_144428426
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:10 schreef Syntos het volgende:

[..]

Gewoon tijdens het gamen en internetten af en toe wat op WT gooien voor de PokeMiles.
Makkelijkste manier om aan Rare Candies te komen en soms krijg ik nog wel eens wat leuks. :Y

Zit hierdoor al tegen de 999:59 aan. :@
Ik ben er klaar voor
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144429167
Thanks!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144446486
quote:
11s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:29 schreef zoem het volgende:
Mocht iemand nog een Diancie in de verloting hebben, dan houd ik me aanbevolen.
Nog even wachten en je kunt hem zelf oppikken ;)
pi_144448312
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:15 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Nog even wachten en je kunt hem zelf oppikken ;)
Wifi event of moet je ergens heen?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144448588
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 september 2014 10:46 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Wifi event of moet je ergens heen?
Nog niet bekend. Enige dat bekend is, is dat de event op 6 november begint. Op 15 oktober begint in Europa schijnbaar het event voor een witte Gengar.

edit: Wel bekend blijkbaar: Je moet naar de Intertoys of "Bartmsit"* voor codes. Ff kijken of ik een keer onherkenbaar binnen kan lopen dus..

*Spelling volgens Serebii.

[ Bericht 13% gewijzigd door Lhyanna op 12-09-2014 11:02:04 ]
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 12 september 2014 @ 11:10:15 #247
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144448935
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 10:56 schreef Lhyanna het volgende:
Ff kijken of ik een keer onherkenbaar binnen kan lopen dus..
Zo erg is het toch ook weer niet _O-
pi_144448997
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:10 schreef zoem het volgende:

[..]

Zo erg is het toch ook weer niet _O-
Kan natuurlijk ook hier in Rotterdam die codes halen, hier kennen ze me niet .
Zonder gekheid, ik voel me wel een beetje oud om trots te zeggen dat ik Pokémon speel :P
pi_144449086
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:13 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Kan natuurlijk ook hier in Rotterdam die codes halen, hier kennen ze me niet .
Zonder gekheid, ik voel me wel een beetje oud om trots te zeggen dat ik Pokémon speel :P
Ik ook. Liggen die codes niet gewoon op de toonbank dat je er eentje af kunt pakken?
pi_144449265
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ook. Liggen die codes niet gewoon op de toonbank dat je er eentje af kunt pakken?
Laten we het hopen :p
pi_144449682
Waar staat dat die codes bij Bart Smit te verkrijgen zijn?
Op Serebii zie ik het nergens staan.

Zou wel mooi zijn, met drie Bart Smit filialen en een Intertoys in de stad en dan bij elk filiaal een code vragen. :')

[ Bericht 34% gewijzigd door Syntos op 12-09-2014 11:51:29 ]
pi_144450170
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:37 schreef Syntos het volgende:
Waar staat dat die codes bij Bart Smit te verkrijgen zijn?
Op Serebii zie ik het nergens staan.

Zou wel mooi zijn, met drie Bart Smit filialen en een Intertoys in de stad en dan bij elk filiaal een code vragen. :')
Staat onder "Current & Upcoming Events"
pi_144450259
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 11:54 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Staat onder "Current & Upcoming Events"
Gevonden. ^O^
pi_144453931
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 10:56 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Nog niet bekend. Enige dat bekend is, is dat de event op 6 november begint. Op 15 oktober begint in Europa schijnbaar het event voor een witte Gengar.

edit: Wel bekend blijkbaar: Je moet naar de Intertoys of "Bartmsit"* voor codes. Ff kijken of ik een keer onherkenbaar binnen kan lopen dus..

*Spelling volgens Serebii.
Mooi, een vriend van me werkt bij de Intertoys :P. En ja, ik heb het ook een beetje dat ik me te oud voel haha
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144637330
Hmm.. ik denk ik zal mn Legendaries die ik in mn Diamond game heb eens overzetten naar Pokemon Bank.. Werkt WiFi niet meer voor oude games?
Iemand enig idee hoe ik ze op een andere manier in BW/BW2 krijg? :{
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_144637828
Je hebt geen wifi nodig om Gen4 pokemon over te zetten naar Gen5. Alleen twee DSsen/3DSsen.
Voor B2/W2 moet je eerst de E4 verslaan en dan kan je in ergens in de nieuwe vrijgegeven routes bij een lab je pokemon importeren.
pi_144642503
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:13 schreef Syntos het volgende:
Je hebt geen wifi nodig om Gen4 pokemon over te zetten naar Gen5. Alleen twee DSsen/3DSsen.
Voor B2/W2 moet je eerst de E4 verslaan en dan kan je in ergens in de nieuwe vrijgegeven routes bij een lab je pokemon importeren.
ah mooi. Heb bij white al 8 badges, zal me dan eens door die Victory Road worstelen en dan die e4 verslaan..

Thnx ^O^
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_144652544
Metapod used Harden
pi_144652615
pi_144658559
Iemand waarmee ik even een pokémon heen en weer kan ruilen voor een evolutie?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144658614
quote:
_O-
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144658638
quote:
10s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:30 schreef Roburtt het volgende:
Iemand waarmee ik even een pokémon heen en weer kan ruilen voor een evolutie?
Stuur maar een trade request. :W
IGN: Simon. 1418-7097-6280
pi_144662307
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:33 schreef Syntos het volgende:

[..]

Stuur maar een trade request. :W
IGN: Simon. 1418-7097-6280
Top, kom er zo aan.
IGN kronos 1650-2268-1710
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144662845
'Communication with the trainer was disrupted'

Gebeurt welk vaak de laatste tijd heb ik het gevoel.
pi_144662949
quote:
15s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:58 schreef Syntos het volgende:
'Communication with the trainer was disrupted'

Gebeurt welk vaak de laatste tijd heb ik het gevoel.
Thanks!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144664206
Heeft er trouwens nog iemand een ongebruikte Magmar van dat event bij Gamemania een paar maanden terug te ruil?
pi_144669068
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:46 schreef Syntos het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand een ongebruikte Magmar van dat event bij Gamemania een paar maanden terug te ruil?
Ik hoor hier nu pas voor het eerst over, dus nee ik niet iig haha :P. Wat was het dan?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144670572
quote:
10s.gif Op donderdag 18 september 2014 20:08 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ik hoor hier nu pas voor het eerst over, dus nee ik niet iig haha :P. Wat was het dan?
Bij Gamemania kon je in de zomer een code krijgen voor een Electabuzz of Magmar met hun benodigde evolutie item, afhankelijk van welke versie je had.
Behalve een event ball en een ribbon was er niks bijzonders aan.

Ben net begonnen met het verzamelen van legit event Pokemon. :)

http://www.serebii.net/xy/serialcode.shtml
pi_144749880
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:42 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ah mooi. Heb bij white al 8 badges, zal me dan eens door die Victory Road worstelen en dan die e4 verslaan..

Thnx ^O^
zoo.. Inmiddels heb ik al mijn legendary (event) Pokemon in de Pokemon Bank ^O^
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_144766693
pi_144792339
Ben eindelijk bij de league, dus straks shiny hunten in friend safari's. Welke hebben jullie?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144792378
Wild Donphan van HG, de Red Gyarados van HG, Dratini en Haxorus van White en een wild Spritzee van Y. :)
pi_144792646
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:25 schreef Syntos het volgende:
Wild Donphan van HG, de Red Gyarados van HG, Dratini en Haxorus van White en een wild Spritzee van Y. :)
Oh nice. Ik heb nog een shiny golduck en puppitar op HG staan, en nu heb ik een shiny greninja, venusaur en Gengar.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144793861
Die credits duren wel een beetje lang :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144795039
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 17:06 schreef Roburtt het volgende:
Die credits duren wel een beetje lang :')
A of B ingedrukt houden of gewoon een soft reset (L+R+Start of Select).
pi_144795126
quote:
12s.gif Op maandag 22 september 2014 17:45 schreef Syntos het volgende:

[..]

A of B ingedrukt houden of gewoon een soft reset (L+R+Start of Select).
Oh lol, achja. Heeft iemand een pokémon met illuminate abillity?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  maandag 22 september 2014 @ 17:54:26 #277
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_144795302
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 16:24 schreef Roburtt het volgende:
Ben eindelijk bij de league, dus straks shiny hunten in friend safari's. Welke hebben jullie?
Doe je competitive?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_144795310
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:54 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Doe je competitive?
Ga ik wel weer doen, tijd geleden wel. Eerst iig een shiny vangen.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  maandag 22 september 2014 @ 17:57:23 #279
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_144795375
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 17:54 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ga ik wel weer doen, tijd geleden wel. Eerst iig een shiny vangen.
Als ik jou was zou ik die shiny charm, en een 6iv Japanse ditto bemachtigen. Kan je gemakkelijk 5/6ivs shinies breeden. In safari heb je misschien geluk, maar daar is het gemiddeld 2-3 ivs. Shinies gebruik je eigenlijk toch in comp. battles :P In je bank laten staan is ook maar so so
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_144795407
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:57 schreef CapnIzzy het volgende:
shiny charm, en een 6iv Japanse ditto bemachtigen. Kan je gemakkelijk 5/6ivs shinies breeden. In safari heb je misschien geluk, maar daar is het gemiddeld 2-3 ivs. Shinies gebruik je eigenlijk toch in comp. battles In je bank laten staan is ook maar so so
Shiny charm? :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144795419
Ho shit national dex vol.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  maandag 22 september 2014 @ 17:59:33 #282
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_144795434
http://www.serebii.net/itemdex/shinycharm.shtml

As of Pokémon X & Y, the rate increases from the standard 1 in 4096 to 1 in 1365.3. It is not known if it affects breeding
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 22 september 2014 @ 18:00:12 #283
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_144795461
http://www.serebii.net/itemdex/ovalcharm.shtml

An oval charm said to increase the chance of Pokémon Eggs being found at the Day Care.

Die heb je dan ook gelijk ;)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 22 september 2014 @ 18:01:09 #284
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_144795494
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 17:59 schreef Roburtt het volgende:
Ho shit national dex vol.
Met GTS kost je dat twee weken (gewoon batches vol met grimers (of andere lastig obtainable pokes) breeden)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_144797602
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 18:01 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Met GTS kost je dat twee weken (gewoon batches vol met grimers (of andere lastig obtainable pokes) breeden)
Hm misschien dat ik na m'n examens daar maar aan ga beginnen
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144813611
Aankomend weekend is er een fairy only tournament, mocht je zin hebben in competitie ;). Moet je wel nog ff snel inschrijven.

Denk dat ik ook nog ff snel mn dex ga completen. Dat samen met nog een aantal pokemon breeden is hopelijk voldoende afleiding tot super smash bros en de volgende pokemon uitkomen.
pi_144815969
Heeft iemand een pokémon met illuminate abillity voor me? :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144816106
Zal vanavond als ik eraan denk voor je kijken

Edit: Waarom trouwens per se illuminate?
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 23 september 2014 @ 11:04:14 #289
176766 crew  zoem
zoemt
pi_144816458
Gewoon op route 7 Volbeat vangen :?
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:49 schreef Lhyanna het volgende:
Edit: Waarom trouwens per se illuminate?
If a Pokémon with Illuminate is leading the party, the wild Pokémon encounter rate is increased to 200%. It shares this trait with Arena Trap.
pi_144816595
Arena trap en swarm doen het idd ook, maar daarom dus mijn vraag, waarom per se illuminate :p
pi_144816605
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:10 schreef Lhyanna het volgende:
rm doen het idd ook, maar daarom dus mijn vraag, waarom per se illuminate :p
Oh, dat wist ik niet :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144816621
Gewoon een volbeat vangen dus, buiten friend safaris. 100% kans op de goede ability :p
pi_144816955
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:12 schreef Lhyanna het volgende:
Gewoon een volbeat vangen dus, buiten friend safaris. 100% kans op de goede ability :p
Ah route 7. Thanks.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144831628
Shiny Ralts :7
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144845293
Lekker. Goede stats ook of is ie waardeloos? :P
(Ik heb trouwens nog een pokemon met illuminate, kan hem vanavond na 23:30 nog wel ruilen als je hem nog nodig hebt)
pi_144850434
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 08:54 schreef Lhyanna het volgende:
ook of is ie waardeloos?
(Ik heb trouwens nog een pokemon met illuminate, kan hem vanavo
Iemand was hem aan het breeden en kreeg hem toen, dus moet nog even checken hoe de iv's zijn :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144851549
Nice, heb wel een keer een shiny zelf uit een ei gehaald, maar nog nooit zomaar één gekregen
pi_144857887
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:07 schreef Lhyanna het volgende:
Nice, heb wel een keer een shiny zelf uit een ei gehaald, maar nog nooit zomaar één gekregen
Hij/zij was desprate naar een extremespeed dratini die ik toevallig had gekregen via wondertrade
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  woensdag 24 september 2014 @ 19:51:31 #299
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_144867336
Ik ben opnieuw begonnen met een andere naam en ben al mijn vrienden kwijt. Hoe kan ik die weer toevoegen? :?
pi_144868108
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:51 schreef baniekje het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen met een andere naam en ben al mijn vrienden kwijt. Hoe kan ik die weer toevoegen? :?
Al speel je x/y op de 2/3ds zou jeze gewoon nog moeten hebben
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_144882976
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:51 schreef baniekje het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen met een andere naam en ben al mijn vrienden kwijt. Hoe kan ik die weer toevoegen? :?
Wachten tot zij weer online zijn, dus dat kan even duren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')