Ja, met die huidige typing gaat die flink de boel afbrekenquote:
Net zoals met torchic toentertijd hoop ikquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:50 schreef Mystikvm het volgende:
Potver, heb er zin in. Ben benieuwd hoe ze die Diancie gaan verspreiden. Hoop met een gewone WiFi-distributie.
Wow bazen sableyequote:
ja ik ook, valt een beetje tegenquote:
Welke mis je nog? Ik wil ze wel heen en weer ruilen zodat je ze in je Pokedex hebt.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:51 schreef TheFastOne het volgende:
Bijna de gehele pokedex vol op X, mis alleen nog alle event Legendaries die niet te verkrijgen zijn op het GTS
Allemaal dusquote:Op zondag 15 juni 2014 20:09 schreef Syntos het volgende:
[..]
Welke mis je nog? Ik wil ze wel heen en weer ruilen zodat je ze in je Pokedex hebt.
(Ik wil ze dus wel weer terug.)
Als jij de tijd hebt.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:19 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Allemaal dus![]()
Mew, Celebi, Jirachi, Keldeo, Manaphy, Deoxys, Darkrai, Genesect, Victini en Arceus.
Syntosquote:Op zondag 15 juni 2014 20:44 schreef Syntos het volgende:
Gefeliciteerd.Nu eens kijken waar die bende ook al weer stond.
Hetzelfde gezeur met die ''vrienden'' in B2/W2. Echt vreselijk irritant.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben begonnen aan black 1 maar mag ik gvd 10 meter lopen zonder lastig gevallen te worden door mijn 'vrienden'. ik ben avonturier ze hoeven mijn handje niet vast te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, even mijn hart gelucht.
[ Bericht 17% gewijzigd door Syntos op 17-06-2014 11:58:11 ]
Echt fantastischquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:50 schreef Syntos het volgende:
Vond deze ook wel komisch na vier jaar op FOK!.![]()
[ afbeelding ]
Je kan deze alleen evolueren als je ruilt met iemand anders die Shelmet met je ruiltquote:Op maandag 14 juli 2014 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En die kan blijkbaar alleen evolueren als ik hem ruil
Maar dan heb ik hem toch niet. Nu zit ik opgscheept met deze badass
[ afbeelding ]
Ik snap niet eens hoe mijn DS op internet moetquote:Op maandag 14 juli 2014 14:26 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Je kan deze alleen evolueren als je ruilt met iemand anders die Shelmet met je ruilt- zorg gewoon dat het iemand is die je vertrouwt. Dan ruil je twee keer, krijg je allebei je eigen poke weer terug.
Ik snap daar ook geen kut vanquote:Op maandag 14 juli 2014 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap niet eens hoe mijn DS op internet moetGedoe. En ik ken ook niemand die black 1 2 speelt
Nee ruilen heb ik nog nooit gedaan
Op de basisschool had iedereen pokemon ja, maar ik kon niet ruilen omdat ik een duitse versie had. Er gingen geruchten dat het hele spel kapot zou gaan zodra je een poging zou doen om te ruilenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap daar ook geen kut van
De oude gameboy was zoveel makkelijker.
FF kijken wat er voor emulator is voor de Androidquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:26 schreef Syntos het volgende:
[..]
Yellow,Crystal en Emerald werken prima hier op de telefoon hoor.
Hier screenshots van mijn mobiel (S4):quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:26 schreef Syntos het volgende:
[..]
Yellow,Crystal en Emerald werken prima hier op de telefoon hoor.
Gen 6 is niet te emuleren helaas. Tot en met gen 5 kan allesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef corehype het volgende:
HALLO HALLO
IEMAND DIE POKEMON NA DE 5E GENERATIE SPEELT OP DE ANDROID EMULATOR???
Wees er maar trots opquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:37 schreef RagnarLK het volgende:
Nu als een Eindbaas Crystal aan het uitspelen, 32 uur erop zitten en nu bij de elite 4,
Ben tegen Lance ( ja toch ?) aan het vechten en mijn ferligatr verslaat zijn Dragonites
met slash![]()
![]()
Ben ik inderdaad behoorlijkquote:
Nee, jij laat je van je beste kant zienquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef RagnarLK het volgende:
[..]
Ben ik inderdaad behoorlijk
Ook ben jij een enorme staatsmongool als ik je posts lees, Dus hierbij ignored
Red is de eindbaas van Crystal.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:37 schreef RagnarLK het volgende:
Nu als een Eindbaas Crystal aan het uitspelen, 32 uur erop zitten en nu bij de elite 4,
Ben tegen Lance ( ja toch ?) aan het vechten en mijn ferligatr verslaat zijn Dragonites
met slash![]()
![]()
Vrij treurig dat je dat gaat lezen. Daar is alles wel mee gezegd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef RagnarLK het volgende:
[..]
Ben ik inderdaad behoorlijk
Ook ben jij een enorme staatsmongool als ik je posts lees, Dus hierbij ignored
In en uitloggenquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, jij laat je van je beste kant zien
FFFFUUUUUquote:
Dumbass, Is hier wel op zijn plek voor je Capnquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:41 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Vrij treurig dat je dat gaat lezen. Daar is alles wel mee gezegd.
Niet zijn Dragonites domineren met een Psychic attackquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:37 schreef RagnarLK het volgende:
met slash![]()
![]()
Wat?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:02 schreef Dixon het volgende:
[..]
Dumbass, Is hier wel op zijn plek voor je Capn
[..]
Niet zijn Dragonites domineren met een Psychic attack
Heb je geen 6iv ditto dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:21 schreef Mystikvm het volgende:
Heeft iemand een 5IV Jolly Meowth voor mij? Nu ik 6 boxes vol heb met 4IVs ben ik er wel een beetje klaar mee.
Ben je online? Geef mij er 1 en geef me 10 minutenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, anders had ik deze vraag niet gesteld
Geef me een dagje.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, anders had ik deze vraag niet gesteld
-atkquote:Op zondag 27 juli 2014 23:46 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ben je online? Geef mij er 1 en geef me 10 minutenFlawless is -spa of -atk?
Linoonequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Welk Pokmonteam van 6 (inc. starter) is in staat alle HM's te leren in Emerald?
te droog voor woorden natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na Twitch plays Pokemon, nu een vis:
[ afbeelding ]
Hier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef SGYENZO het volgende:
Gasten, ik ga Diancies weggeven als t lukt. Iemand interesse?
Cool, ik ga even wat dingen regelen though! Wanneer kan je?quote:
Ik heb de komende vier uur de tijd. Mits mijn 3DS verbinding wil maken met de wifi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:37 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Cool, ik ga even wat dingen regelen though! Wanneer kan je?
Ik kan morgen 's avonds. Mijn FC is 0619 - 4450 - 4979quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:38 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik heb de komende vier uur de tijd. Mits mijn 3DS verbinding wil maken met de wifi.
Mijn FC is in ieder geval 1418-7097-6280.
Prima.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik kan morgen 's avonds. Mijn FC is 0619 - 4450 - 4979
True, maar vooralsnog heb ik geen enkele clone. Wil het graag zo houden. Als ik een shiny lvl 100 Groudon krijg, dan gooi ik hem op Wonder Trade. Vind het minder tof om te weten dat iets gehackt is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:57 schreef Syntos het volgende:
Er zijn onderhand tig klonen van dezelfde Diancie.
Maakt mij verder niet zo veel uit.
Ik wil er ook eenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef SGYENZO het volgende:
Vaporeon sowiesoquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:17 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga vandaag een nieuwe run met HG doen. Noem eens 5 pokmons voor in mijn team.
Ik ben laatst ook met HG begonnen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:17 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga vandaag een nieuwe run met HG doen. Noem eens 5 pokmons voor in mijn team.
specs weedlequote:Op maandag 11 augustus 2014 20:17 schreef Roburtt het volgende:
Klinkt niet volkomen legaal. Diancies kunnen namelijk niet geruild worden momenteel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef SGYENZO het volgende:
Kan prima hoor. Een tijdje geleden is een legit Japanse Diancie gekloond/t en verspreid via wifi trading.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:14 schreef MhZero het volgende:
Klinkt niet volkomen legaal. Diancies kunnen namelijk niet geruild worden momenteel.
Welke is dit ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hier screenshots van mijn mobiel (S4):
[ afbeelding ]
Tot aan gen 5 werkt het perfect
Vanaf gen 6 is emulaten niet met mogelijk. 3DS spellen kan men blijkbaar niet cracken.
[ afbeelding ]
DraStic voor de DS. Is normaal en betaalde app maar als je goed kan googlen dan is die gratis.quote:
Een moment stilte voor onze gesneuvelde broeder.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:20 schreef Danter het volgende:
Ik wilde vandaag een nieuwe HG playthrough doen.. doe ik mn doosje open.. zit hij er niet in
en ook nergens te vinden in huis.. ouders gebeld.. daar ook niks.. ben bang dat hij samen met mijn PHATds die kapot was is weggegooid.. ik vroeg of mn vader toen nog wilde kijken of er een spel in zat.. toen vond hij nog emerald in de GBA slot en ik ben nu bang dat hij geen idee had dat er ook een andere "spel ingang" was
en dit is al 2 jaar geleden.. dus RIP mijn HG game
Hoe draai je de tegels in de ruins of alph op een emulator in heartholg of soulsilver?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:12 schreef Syntos het volgende:
[..]
Bovenste is HeartGold/SoulSilver.
Onderste FireRed/LeafGreen.
Geen idee. Ik gebruik geen emulator.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe draai je de tegels in de ruins of alph op een emulator in heartholg of soulsilver?
Al gevonden, spelen op normale snelheid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:26 schreef Syntos het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruik geen emulator.
Gewoon op het touch screen gedeelte klikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |