Kijk eens in V&A.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:45 schreef dikkedaniel het volgende:
Waar haal ik goedkoop een 2ds + pokemon x of y?
Die laatste 2 zijn devolutions, prehistoric..quote:Op zondag 8 juni 2014 12:00 schreef zoem het volgende:
Er is nieuwe informatie over OR/AS. Er komen mega-evoluties voor sceptile, swampert, diancie, kyogre en groudon.
quote:Op zondag 8 juni 2014 12:00 schreef zoem het volgende:
Er is nieuwe informatie over OR/AS. Er komen mega-evoluties voor sceptile, swampert, diancie, kyogre en groudon.
Ben sowieso geen fan van dat hele Mega evolutie concept, maar die Mega-evo van Swampert ziet er gewoon echt niet uitquote:
Ziet er juist het beste uitquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:34 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
[..]
Ben sowieso geen fan van dat hele Mega evolutie concept, maar die Mega-evo van Swampert ziet er gewoon echt niet uit![]()
Ja, met die huidige typing gaat die flink de boel afbrekenquote:
Net zoals met torchic toentertijd hoop ikquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:50 schreef Mystikvm het volgende:
Potver, heb er zin in. Ben benieuwd hoe ze die Diancie gaan verspreiden. Hoop met een gewone WiFi-distributie.
Wow bazen sableyequote:
ja ik ook, valt een beetje tegenquote:
Welke mis je nog? Ik wil ze wel heen en weer ruilen zodat je ze in je Pokedex hebt.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:51 schreef TheFastOne het volgende:
Bijna de gehele pokedex vol op X, mis alleen nog alle event Legendaries die niet te verkrijgen zijn op het GTS
Allemaal dusquote:Op zondag 15 juni 2014 20:09 schreef Syntos het volgende:
[..]
Welke mis je nog? Ik wil ze wel heen en weer ruilen zodat je ze in je Pokedex hebt.
(Ik wil ze dus wel weer terug.)
Als jij de tijd hebt.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:19 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Allemaal dus![]()
Mew, Celebi, Jirachi, Keldeo, Manaphy, Deoxys, Darkrai, Genesect, Victini en Arceus.
Syntosquote:Op zondag 15 juni 2014 20:44 schreef Syntos het volgende:
Gefeliciteerd.Nu eens kijken waar die bende ook al weer stond.
Hetzelfde gezeur met die ''vrienden'' in B2/W2. Echt vreselijk irritant.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben begonnen aan black 1 maar mag ik gvd 10 meter lopen zonder lastig gevallen te worden door mijn 'vrienden'. ik ben avonturier ze hoeven mijn handje niet vast te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, even mijn hart gelucht.
[ Bericht 17% gewijzigd door Syntos op 17-06-2014 11:58:11 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |