te droog voor woorden natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na Twitch plays Pokemon, nu een vis:
[ afbeelding ]
Hier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef SGYENZO het volgende:
Gasten, ik ga Diancies weggeven als t lukt. Iemand interesse?
Cool, ik ga even wat dingen regelen though! Wanneer kan je?quote:
Ik heb de komende vier uur de tijd. Mits mijn 3DS verbinding wil maken met de wifi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:37 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Cool, ik ga even wat dingen regelen though! Wanneer kan je?
Ik kan morgen 's avonds. Mijn FC is 0619 - 4450 - 4979quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:38 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik heb de komende vier uur de tijd. Mits mijn 3DS verbinding wil maken met de wifi.
Mijn FC is in ieder geval 1418-7097-6280.
Prima.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:43 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik kan morgen 's avonds. Mijn FC is 0619 - 4450 - 4979
True, maar vooralsnog heb ik geen enkele clone. Wil het graag zo houden. Als ik een shiny lvl 100 Groudon krijg, dan gooi ik hem op Wonder Trade. Vind het minder tof om te weten dat iets gehackt is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:57 schreef Syntos het volgende:
Er zijn onderhand tig klonen van dezelfde Diancie.
Maakt mij verder niet zo veel uit.
Ik wil er ook eenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef SGYENZO het volgende:
Vaporeon sowiesoquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:17 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga vandaag een nieuwe run met HG doen. Noem eens 5 pokémons voor in mijn team.
Ik ben laatst ook met HG begonnen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:17 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga vandaag een nieuwe run met HG doen. Noem eens 5 pokémons voor in mijn team.
specs weedlequote:Op maandag 11 augustus 2014 20:17 schreef Roburtt het volgende:
Klinkt niet volkomen legaal. Diancies kunnen namelijk niet geruild worden momenteel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:30 schreef SGYENZO het volgende:
Kan prima hoor. Een tijdje geleden is een legit Japanse Diancie gekloond/t en verspreid via wifi trading.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:14 schreef MhZero het volgende:
Klinkt niet volkomen legaal. Diancies kunnen namelijk niet geruild worden momenteel.
Welke is dit ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hier screenshots van mijn mobiel (S4):
[ afbeelding ]
Tot aan gen 5 werkt het perfect
Vanaf gen 6 is emulaten niet met mogelijk. 3DS spellen kan men blijkbaar niet cracken.
[ afbeelding ]
DraStic voor de DS. Is normaal en betaalde app maar als je goed kan googlen dan is die gratis.quote:
Een moment stilte voor onze gesneuvelde broeder.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:20 schreef Danter het volgende:
Ik wilde vandaag een nieuwe HG playthrough doen.. doe ik mn doosje open.. zit hij er niet in
en ook nergens te vinden in huis.. ouders gebeld.. daar ook niks.. ben bang dat hij samen met mijn PHATds die kapot was is weggegooid.. ik vroeg of mn vader toen nog wilde kijken of er een spel in zat.. toen vond hij nog emerald in de GBA slot en ik ben nu bang dat hij geen idee had dat er ook een andere "spel ingang" was
en dit is al 2 jaar geleden.. dus RIP mijn HG game
Hoe draai je de tegels in de ruins of alph op een emulator in heartholg of soulsilver?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:12 schreef Syntos het volgende:
[..]
Bovenste is HeartGold/SoulSilver.
Onderste FireRed/LeafGreen.
Geen idee. Ik gebruik geen emulator.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe draai je de tegels in de ruins of alph op een emulator in heartholg of soulsilver?
Al gevonden, spelen op normale snelheid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:26 schreef Syntos het volgende:
[..]
Geen idee. Ik gebruik geen emulator.
Gewoon op het touch screen gedeelte klikken?
Coolquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:09 schreef Hermanna het volgende:
Pokken Fighters aka Pokemon x Tekken.
Ik heb je toegevoegd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:18 schreef dikkedaniel het volgende:
Welke oude knar met een electric safari met Luxio wil me ff frienden?
448500277150
Bvd
Voeg me toe en geef me even een paar minuten.quote:Op maandag 1 september 2014 14:28 schreef sweetlady-o het volgende:
Hoi kan iemand hier mij helpen mijn safari zone type te achterhalen?
Naam: Mandy
Code 2552-2839-6887
Gedaan. Alvast bedanktquote:Op maandag 1 september 2014 14:46 schreef Syntos het volgende:
[..]
Voeg me toe en geef me even een paar minuten.![]()
1418-7097-6280
Mijn dank is groot. Jammer genoeg niet echt pokemon waar men om zal vragen maar ach....quote:Op maandag 1 september 2014 14:58 schreef Syntos het volgende:
Je hebt een Poison safari, met Venomoth, Kakuna en Muk.
Gratis?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:46 schreef johannesvank het volgende:
Nintendo 2DS + Pokemon X. Ongeveer 2/3 weken gebruikt, maar ben er mee uitgespeeld. Kan ik hier iemand mee verblijden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je meer mensen bereikt in het V&A subforumquote:Op donderdag 4 september 2014 15:46 schreef johannesvank het volgende:
Nintendo 2DS + Pokemon X. Ongeveer 2/3 weken gebruikt, maar ben er mee uitgespeeld. Kan ik hier iemand mee verblijden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook, maar ik wil het breeden versnellen :pquote:Op donderdag 4 september 2014 19:32 schreef zoem het volgende:
Als het alleen om de togepi gaat heb ik die nog wel liggen volgens mij.
Hebje luxio liggen yo thanks manquote:Op donderdag 4 september 2014 19:32 schreef zoem het volgende:
Als het alleen om de togepi gaat heb ik die nog wel liggen volgens mij.
Wachten op Omega Ruby/Alpha Sapphire.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:46 schreef johannesvank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had em nog niet, maar kon zojuist traden op GTS tegen een Bouffalant. Even wat eggs uitbroeden.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:31 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Hebje luxio liggen yo thanks man
Thanks super vet. Heb je geadd.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Had em nog niet, maar kon zojuist traden op GTS tegen een Bouffalant. Even wat eggs uitbroeden.
Heb nu 2 Shinx uitgebroed die je kunt levelen naar een Luxio. FC: 5258-0049-1668.
Ligt aan de prijs, ben al een tijdje aan het zoeken voor een nieuwe nintendo handheld, die van mij is gesneuveld tijdens Pokemon Black. V&A topic/PM?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:46 schreef johannesvank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh ik kwam alleen dedenne en pikachu tegen, maar miss niet lang genoeg gezochtquote:Op vrijdag 5 september 2014 08:00 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ja, in mijn Friend Safari. Dat was je punt toch juist?
Ja hoor. Niet zo heel veel, wacht vooral op de nieuwe games over 2 maanden.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:52 schreef Roburtt het volgende:
Zo, ik heb X maar opnieuw gekocht. Jammer dat ik nu wel opnieuw moet beginnen. Spelen er uberhaupt nog mensen?
Ah okay. Ja ik ook, maar ik denk dat het online battle gedeelte vooral op X en Y blijftquote:Op woensdag 10 september 2014 18:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja hoor. Niet zo heel veel, wacht vooral op de nieuwe games over 2 maanden.
Als je even hebt, ik zal vast wel weer een dozijn van WT krijgen straks.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:20 schreef Roburtt het volgende:
Heeft iemand een protean froakie voor me?
Top, ben aan het werk tot 5, maar rond half 6/6 uur heb ik wel even tijd.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:54 schreef Syntos het volgende:
[..]
Als je even hebt, ik zal vast wel weer een dozijn van WT krijgen straks.![]()
Timid Protean Froakie staat voor je klaar.![]()
1418-7097-6280. IGN=Simon.
Quote me maar wanneer je tijd hebt.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:13 schreef Roburtt het volgende:
edit: Nee helemaal niet, ik werk tot 2 en heb school tot 6
Ben thuis en heb gegeten, hoop schoolwerk te doen maar kan uiteraard tussendoor!quote:Op donderdag 11 september 2014 17:20 schreef Syntos het volgende:
[..]
Quote me maar wanneer je tijd hebt.
Fc staat wat posts hierboven. Ik ben er over een half uurtje I guess.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:04 schreef Syntos het volgende:
Ik ben de komende twee uur aan het WTen, dus stuur maar een trade request wanneer je wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |