in welke richting moet dan gezocht worden?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ze weet soms/vaak dingen daar sta je versteld van... tot in de details wat ze echt niet kan weten, zelfs op afstand
je moet de sms-jes die je naar je secret lover stuurt wel wissen uit je verzonden items natuurlijkquote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ze weet soms/vaak dingen daar sta je versteld van... tot in de details wat ze echt niet kan weten, zelfs op afstand
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:22 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
je moet de sms-jes die je naar je secret lover stuurt wel wissen uit je verzonden items natuurlijk
als ze niets vinden zegt dat misschien meer over de piloot dan over de maleisiers/ozziesquote:Op maandag 17 maart 2014 21:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ieder geval mooi dat de ozzies het onderzoek in de Indische Oceaan gaan leiden, in de Maleisische autoriteiten heb ik weinig vertrouwen meer.
Weet jij hoe immens groot en uitgestrekt Australië is?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ze niets vinden zegt dat misschien meer over de piloot dan over de maleisiers/ozzies
oosten, noordoostquote:Op maandag 17 maart 2014 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
in welke richting moet dan gezocht worden?
Ja, dit. Een goed staaltje navigeren is dit geweest.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ze niets vinden zegt dat misschien meer over de piloot dan over de maleisiers/ozzies
Die 45000 wordt wel in twijfel getrokken.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nog een mooie infographic:
[ afbeelding ]
Hoe weten ze die flightlevels?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nog een mooie infographic:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:22 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
je moet de sms-jes die je naar je secret lover stuurt wel wissen uit je verzonden items natuurlijk
Via de military radar toch? Van een reflectie Waarvan ze denken dat het MH370 moet zijn geweest.quote:
Dat komt volgens dat plaatje pas na laatste waarneming op de militairy radar.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Via de military radar toch? Van een reflectie Waarvan ze denken dat het MH370 moet zijn geweest.
nou, ik ben er nog nooit geweest, maar kan een beetje kaart kijkenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weet jij hoe immens groot en uitgestrekt Australië is?
Het zou botsen met de vriendin van C.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:33 schreef Marrije het volgende:
Ik denk trouwens dat ze in de indian ocean moeten zoeken
idem en als er dan nog wrakstukken oid afdrijven dan kan dat zo verspreid terecht komen dat ze alsnog niet echt weten waar ze de zwarte dozen kunnen vindenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Het zou botsen met de vriendin van C.
Waarom denk jij indische oceaan?
Ik denk dat ook overigens, ivm diepte en moeilijk te vinden
je hebt gelijk dat hoort in het BNW topicquote:Op maandag 17 maart 2014 21:37 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Het wordt wel heel erg nu he hierjezus.
Kaarten leggen? Ik gooide net een dobbelsteen, 6 gooide ik, dat wil zeggen 6km diep in de Indische Oceaan.
De piloten waren ook niet de enige die een vliegtuig konden besturen, er zat ook een flight engineer tussen de passagiers die ze aan het onderzoeken zijnquote:Op maandag 17 maart 2014 21:35 schreef Uccie het volgende:
Ik lees nu bij The Guardian, dat de FBI en Interpol er al meteen bij betrokken zijn geweest, was dat vanwege de paspoorten die gestolen waren, of zou er toen al meer bekend zijn geweest?
Ja, en op 9 maart is het huis van de piloot en co-piloot dus al doorzocht.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:39 schreef TLC het volgende:
[..]
De piloten waren ook niet de enige die een vliegtuig konden besturen, er zat ook een flight engineer tussen de passagiers die ze aan het onderzoeken zijn
Inderdaad, en klimmen gaat niet zo snel op die hoogte. Met een zwaai aan de luchtdrukknop kan die 45.000ft ook gewoon gefaked zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die 45000 wordt wel in twijfel getrokken.
Dus je kunt de hoogte faken?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad, en klimmen gaat niet zo snel op die hoogte. Met een zwaai aan de luchtdrukknop kan die 45.000ft ook gewoon gefaked zijn.
Jep. vanaf 7.000ft hoort 'ie geloof ik op 29.92 inches Hg te staan, geef je een draai aan die knop dan wordt een andere hoogte aangegeven.quote:
De transponder stond al uit, dus neem aan dat de primaire radar die hoogte heeft gemeten. Dan kan je draaien aan die knop tot je een ons weegtquote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad, en klimmen gaat niet zo snel op die hoogte. Met een zwaai aan de luchtdrukknop kan die 45.000ft ook gewoon gefaked zijn.
Mja, da's waar, maar feit blijft dat klimmen van 37.000ft naar 45.000ft heel langzaam gaat. Maximaal 500ft/minuut denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
De transponder stond al uit, dus neem aan dat de primaire radar die hoogte heeft gemeten. Dan kan je draaien aan die knop tot je een ons weegt
Ah ok, we houden het op onzuivere metingen ipv fake metingen danquote:Op maandag 17 maart 2014 21:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
De transponder stond al uit, dus neem aan dat de primaire radar die hoogte heeft gemeten. Dan kan je draaien aan die knop tot je een ons weegt
Bedankt!quote:Op maandag 17 maart 2014 21:58 schreef oompaloompa het volgende:
dit is wat er over gezegd wordt:
bah copy paste werkt niet, iig midden in artikel van de link
http://www.nytimes.com/20(...)tary-radar.html?_r=0
Dan kom je er denk ik ook nooit meer achter wat er nu precies gebeurd is.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de maand voorbij is en er is dan nog geen glimp van het toestel opgevangen (of iets als een bekentenis van een groepering dat er gekaapt is), dan kun je er vanuit gaan dat de kans om het ding te vinden tot 0% is gedaald. Geen blackbox ping signaal meer, dus it's anybody's guess. Een crash in de bergen kan nog vindbaar zijn maar iets vinden 20.000 voet onder water is uitgesloten.
Ik ben benieuwd als ze allemaal nog leven hoe hun lot is...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan kom je er denk ik ook nooit meer achter wat er nu precies gebeurd is.
Het vliegtuig of een deel zal ooit in zee nog wel gevonden worden, wat iemand van de week zei, de komende 50jr zullen daar wel technieken voor gevonden worden, maar tegen die tijd is alles aangetast door het water.
Echt he. Het eerste wat ik dacht is dat ik in het topic van bnw zat..quote:Op maandag 17 maart 2014 21:37 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Het wordt wel heel erg nu he hierjezus.
Kaarten leggen? Ik gooide net een dobbelsteen, 6 gooide ik, dat wil zeggen 6km diep in de Indische Oceaan.
Ik vind de kaartleg inbreng beter dan 95% van jou inbreng.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef eight het volgende:
Echt he. Het eerste wat ik dacht is dat ik in het topic van bnw zat..
Dan zijn er ondertussen misschien ook wel technieken om er alsnog enige data uit te halen, ik weet niet hoe goed die FDR bestand is tegen zout water. Van AF447 was nog erg goed, maar dat was 2 jaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan kom je er denk ik ook nooit meer achter wat er nu precies gebeurd is.
Het vliegtuig of een deel zal ooit in zee nog wel gevonden worden, wat iemand van de week zei, de komende 50jr zullen daar wel technieken voor gevonden worden, maar tegen die tijd is alles aangetast door het water.
Die zijn stiekem opgelucht dat het (hoogstwaarschijnlijk) geen technisch mankement is geweest.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Boeing heeft nog steeds een sympathy tekst op hun website staan.
Dat zal afschuwelijk zijn. Indien geen eten en drinken (als het een kaping betreft en er is niet voor voedsel gezorgd) gaan ze een vreselijke dood sterven.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd als ze allemaal nog leven hoe hun lot is...
Komop manquote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Ik vind de kaartleg inbreng beter dan 95% van jou inbreng.
Ja, ook van mijn inbreng inderdaad
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Komop man speculeren is ok, maar kaarten kunnen niet speculeren. Als zijn vriendin zelf een idee heeft wat er gebeurd is hoor ik het graag.
Logisch, jij hoort ook meer in bnw thuis..quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Ik vind de kaartleg inbreng beter dan 95% van jou inbreng.
Ja, ook van mijn inbreng inderdaad
Ja, of als ze ergens anders zijn beland dan de bedoeling was.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal afschuwelijk zijn. Indien geen eten en drinken (als het een kaping betreft en er is niet voor eten gezorgd) gaan ze een vreselijke dood sterven.
Nee er zijn er 6, maar die overige 5 worden nog steeds geanalyseerd....of zijn in elk geval niet vrijgegeven.quote:
Niels0 weet daar wel meer van denk ikquote:Op maandag 17 maart 2014 22:27 schreef oompaloompa het volgende:
Is er iets bekend over de betrouwbaarheid van de pings & radar data? Hoeveel false positives/negatives zijn er over het algemeen. Hoe accuraat is in het geval van radar de herkenning, etc.
Niet heel betrouwbaar lijkt me, anders waren die rode lijnen wel korterquote:Op maandag 17 maart 2014 22:27 schreef oompaloompa het volgende:
Is er iets bekend over de betrouwbaarheid van de pings & radar data? Hoeveel false positives/negatives zijn er over het algemeen. Hoe accuraat is in het geval van radar de herkenning, etc.
m.a.w. ze weten of kunnen berekenen waar het vliegtuig is.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee er zijn er 6, maar die overige 5 worden nog steeds geanalyseerd....of zijn in elk geval niet vrijgegeven.
Nee, dat heeft er meer mee te maken dat je maar 1 satellietmeting hebt, dan kom je automatisch op een cirkel uit. Je hebt nou eenmaal 3 verschillende metingen nodig om een accurate positie te bepalen. Vraag me alleen wel af, als hij op de grond stond, waarom niet meer satellieten hem opgepikt hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Niet heel betrouwbaar lijkt me, anders waren die rode lijnen wel korter
De rode lijnen zouden volgens mij korter zijn als meer satelieten het signaal opgepikt zouden hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Niet heel betrouwbaar lijkt me, anders waren die rode lijnen wel korter
Die pings zijn volgens mij van dezelfde satelliet, maar van steeds een uur terug.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:34 schreef fespo het volgende:
[..]
m.a.w. ze weten of kunnen berekenen waar het vliegtuig is.
IJsselmeer mag ook hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 20:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Collateral damage. In zo'n situatie ga je niet weg kunnen komen met 0 slachtoffers. Dan moet je de op dat moment minst vervelende optie kiezen en dat is dat vliegtuig boven zee of boven Flevoland, Groningen, Friesland ofzo uit de lucht schieten.
Volgens mij gewoon omdat die ping niet bedoeld is om locatie te bepalen en er dus geen reden is om naar meerdere satelieten uit te zenden?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er meer mee te maken dat je maar 1 satellietmeting hebt, dan kom je automatisch op een cirkel uit. Je hebt nou eenmaal 3 verschillende metingen nodig om een accurate positie te bepalen. Vraag me alleen wel af, als hij op de grond stond, waarom niet meer satellieten hem opgepikt hebben.
Sorry?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:44 schreef Diedelientje81 het volgende:
Dakkie1984 mijn inbreng is al gegeven .....
Oh je bedoelt of hij iets pingt wat er eigenlijk niet is.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon omdat die ping niet bedoeld is om locatie te bepalen en er dus geen reden is om naar meerdere satelieten uit te zenden?
Maar om mijn vraag iets duidelijker te maken, ik bedoel dus niet precisie, maar accuraatheid.
Is dat wel toeval dat er zoveel aan boord isquote:Op maandag 17 maart 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
Voor degene die zich afvroegen hoe overlevenden zich wellicht in leven houden, er schijnt 2.000-3.000 kg mangoestan aan boord te zijn (vrucht voor degene die niet bekend zijn met tropische vruchten)
http://www.euronews.com/2(...)s-for-missing-plane/
DaKKiE1981 mijn inbreng is toch al gegeven??quote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Komop manspeculeren is ok, maar kaarten kunnen niet speculeren. Als zijn vriendin zelf een idee heeft wat er gebeurd is hoor ik het graag.
Ja of dat de ping verkeerd ge-analyseerd kan worden etc. Zelfde voor de radar.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh je bedoelt of hij iets pingt wat er eigenlijk niet is.
Dat is een goede vraag.
Nee, de piloot is eigenlijk een clandestiene fruitsmokkelaar, die de sancties tegen NK overtrad.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:48 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Is dat wel toeval dat er zoveel aan boord is
Weet ik niet? Ik heb gelezen wat er uit de kaarten kwam, heb liever dat het gewoon uit je hoofd komtquote:Op maandag 17 maart 2014 22:48 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
DaKKiE1981 mijn inbreng is toch al gegeven??
Ja, dat zou ook kunnen verklaren waarom de analyse van overige pings zo lang duren.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja of dat de ping verkeerd ge-analyseerd kan worden etc. Zelfde voor de radar.
Dus eigenlijk hoe veel waarde moeten we aan die informatie hechten?
Vooral ook in het licht dat er net gebleken is dat de tijd waarop de co-piloot communiceerde blijkbaar een stuk eerder was dan vermeld werd.
Geprobeerd typt beetje lastigquote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik heb gelezen wat er uit de kaarten kwam, heb liever dat het gewoon uit je hoofd komt
Bij de vorige pings had de satelliet nog geen software update ontvangenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook kunnen verklaren waarom de analyse van overige pings zo lang duren.
239 passagiers uit je hoofd lopen ?????quote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
Geprobeerd typt beetje lastig
Voor niks een ping-obsessie gekweektquote:Op maandag 17 maart 2014 22:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Bij de vorige pings had de satelliet nog geen software update ontvangen![]()
Bij ping 6 zit er een bug in de software...
Ja....ach klein koppie.....quote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef Co_OL het volgende:
[..]
239 passagiers uit je hoofd lopen ?????
Ben je wel je dag weer doorgekomenquote:
Dat wel, en heb een hoop geleerd de afgelopen dagen.....heb er niets aan, maar ik weet het nu welquote:Op maandag 17 maart 2014 22:56 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
Ben je wel je dag weer doorgekomen
Bedoel maar.....wijsheid komt niet met de jaren....maar met een mysterieus verdwenen vliegtuigquote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wel, en heb een hoop geleerd de afgelopen dagen.....heb er niets aan, maar ik weet het nu wel
Alleen zijn we nog steeds niets wijzer geworden de laatste weekquote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
Bedoel maar.....wijsheid komt niet met de jaren....maar met een mysterieus verdwenen vliegtuig
Hopelijk is dat het enige dat deze kant opkomt van het mysterieus verdwenen vliegtuig.....ik woon in Den Haagquote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
Bedoel maar.....wijsheid komt niet met de jaren....maar met een mysterieus verdwenen vliegtuig
Mooie stad onder het water straksquote:Op maandag 17 maart 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopelijk is dat het enige dat deze kant opkomt van het mysterieus verdwenen vliegtuig.....ik woon in Den Haag
Toe ga mee naar Snorkelland, in de diepe zeequote:Op maandag 17 maart 2014 23:06 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Mooie stad onder het water strakshoef ik er niet meer heen voor me werk
Ik ga alleen mee als Toeter dr isquote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toe ga mee naar Snorkelland, in de diepe zee
Noemen ze ook wel weer iemand op......quote:Op maandag 17 maart 2014 23:11 schreef SlugGuts het volgende:
http://m.rollingstone.com(...)ysian-plane-20140317
Dat bedoel ik niet, ik zelf heb veel geleerd ja wat dat betreft. Maar ik bedoel in de zaak waar het om gaat zijn we niet veel wijzer geworden.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef Diedelientje81 het volgende:
Hebbie helemaal niks geleerd dan de afgelopen week DaKKiE? Maar goed ik zeg noord oosten net niet in water ...gewoon op de wieltjes
Het verbaast me dat die nog genoeg hersencellen heeft om te weten wat een vliegtuig is.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:13 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
Noemen ze ook wel weer iemand op......
En wat zouden ze dan precies anders moeten doen?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Diedelientje81 het volgende:
De "hulpdiensten" zouden eens outside de box moeten denken ipv volgens de systeempjes ook daar kunnen foutjes in zitten
Een kaartje leggen met z'n allenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef Starm het volgende:
[..]
En wat zouden ze dan precies anders moeten doen?
Allemaal dus nog even jodiumtabletten inslaan deze week.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat ding komt volgende week gewoon op Den Haag afvliegen joh... is dat nu zo spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |