Voor niks een ping-obsessie gekweektquote:Op maandag 17 maart 2014 22:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Bij de vorige pings had de satelliet nog geen software update ontvangen![]()
Bij ping 6 zit er een bug in de software...
Ja....ach klein koppie.....quote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef Co_OL het volgende:
[..]
239 passagiers uit je hoofd lopen ?????
Ben je wel je dag weer doorgekomenquote:
Dat wel, en heb een hoop geleerd de afgelopen dagen.....heb er niets aan, maar ik weet het nu welquote:Op maandag 17 maart 2014 22:56 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
Ben je wel je dag weer doorgekomen
Bedoel maar.....wijsheid komt niet met de jaren....maar met een mysterieus verdwenen vliegtuigquote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wel, en heb een hoop geleerd de afgelopen dagen.....heb er niets aan, maar ik weet het nu wel
Alleen zijn we nog steeds niets wijzer geworden de laatste weekquote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
Bedoel maar.....wijsheid komt niet met de jaren....maar met een mysterieus verdwenen vliegtuig
Hopelijk is dat het enige dat deze kant opkomt van het mysterieus verdwenen vliegtuig.....ik woon in Den Haagquote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
Bedoel maar.....wijsheid komt niet met de jaren....maar met een mysterieus verdwenen vliegtuig
Mooie stad onder het water straksquote:Op maandag 17 maart 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopelijk is dat het enige dat deze kant opkomt van het mysterieus verdwenen vliegtuig.....ik woon in Den Haag
Toe ga mee naar Snorkelland, in de diepe zeequote:Op maandag 17 maart 2014 23:06 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Mooie stad onder het water strakshoef ik er niet meer heen voor me werk
Ik ga alleen mee als Toeter dr isquote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toe ga mee naar Snorkelland, in de diepe zee
Noemen ze ook wel weer iemand op......quote:Op maandag 17 maart 2014 23:11 schreef SlugGuts het volgende:
http://m.rollingstone.com(...)ysian-plane-20140317
Dat bedoel ik niet, ik zelf heb veel geleerd ja wat dat betreft. Maar ik bedoel in de zaak waar het om gaat zijn we niet veel wijzer geworden.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef Diedelientje81 het volgende:
Hebbie helemaal niks geleerd dan de afgelopen week DaKKiE? Maar goed ik zeg noord oosten net niet in water ...gewoon op de wieltjes
Het verbaast me dat die nog genoeg hersencellen heeft om te weten wat een vliegtuig is.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:13 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
Noemen ze ook wel weer iemand op......
En wat zouden ze dan precies anders moeten doen?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef Diedelientje81 het volgende:
De "hulpdiensten" zouden eens outside de box moeten denken ipv volgens de systeempjes ook daar kunnen foutjes in zitten
Een kaartje leggen met z'n allenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef Starm het volgende:
[..]
En wat zouden ze dan precies anders moeten doen?
Allemaal dus nog even jodiumtabletten inslaan deze week.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat ding komt volgende week gewoon op Den Haag afvliegen joh... is dat nu zo spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |