Je bent uit 1980... Zou je moeten wetenquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:44 schreef stavromulabeta het volgende:
Misschien is de kans hem te vinden nog wel het grootst als je je zelf in de piloot inleeft en nagaat wat je zelf zou doen, dus:
Je bent piloot en je wilt niet door radar gedetecteerd worden. Wat kies je dan als landingsplek? Juist, eentje waarvan je zeker weet dat de radar je niet opmerkt en dat in het verleden ook al nadrukkelijk bewezen is. Misschien zelfs door een van je jeugdhelden. Dat beperkt het aantal mogelijk plekken ter wereld al enorm.
En zie daar wat we op google maps tegenkomen.Hij was te oud om Mattias Rust als jeugdheld te hebben, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij was te oud om Mattias Rust als jeugdheld te hebben, maar
Landde in de jaren '80 met een twee(?)-motorig vliegtuigje op het Rode Plein.quote:
Klinkt als een grote baas!quote:Op maandag 17 maart 2014 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Landde in de jaren '80 met een twee(?)-motorig vliegtuigje op het Rode Plein.
Het was nog in de Koude Oorlog, dus dat was nogal opmerkelijk.
Helderziende Ouija bord afstandskijken shaman, wat hebben we nog meer?quote:Los Angeles, California - Aviation search parties would be better off scouring the Malaysian runway a clairvoyant Los Angeles shaman said today accusing airport authorities of using a cloak 'n' dagger cloaking device and other high tech stuff.
Pomona Hexoplasm, 69, has alerted NORAD, the US Coast Guard and NCIS HQ Special Agent Jethro Gibbs about the theory including results of a Ouija board message pointing the finger at an elaborate hoax.
pendel...quote:Op maandag 17 maart 2014 20:57 schreef bedachtzaam het volgende:
http://www.thespoof.com/n(...)rmac-says-la-psychic
[..]
Helderziende Ouija bord afstandskijken shaman, wat hebben we nog meer?
Iemand al met kaarten bezig geweest? of heeft iemand een glazen bol in huis?
Hij heeft daarmee bijgedragen aan het begin van het einde van de Koude Oorlog.quote:
Mijn vriendin heeft kaarten gelegd gisterenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:57 schreef bedachtzaam het volgende:
http://www.thespoof.com/n(...)rmac-says-la-psychic
[..]
Helderziende Ouija bord afstandskijken shaman, wat hebben we nog meer?
Iemand al met kaarten bezig geweest? of heeft iemand een glazen bol in huis?
En?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:06 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft kaarten gelegd gisteren
Het is wel spannend wat dan de reactie zou zijnquote:Op maandag 17 maart 2014 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat ding komt volgende week gewoon op Den Haag afvliegen joh... is dat nu zo spannend
Jaquote:Op maandag 17 maart 2014 21:13 schreef Starm het volgende:
[..]
Het is wel spannend wat dan de reactie zou zijn
DAT is juist het probleem. Veel mensen willen het spannend hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:13 schreef Starm het volgende:
Het is wel spannend wat dan de reactie zou zijn
Dat ze hem boven Flevoland, de lucht dan maar uitschieten.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die van mij zal niet zo vrolijk zijn dan trouwens
Vliegtuig staat in één stuk aan de grond, iedereen leeft nog, ze zoeken in de verkeerde richting en volgend weekend pikt een schip een signaal van hun op... niet een signaal van het vliegtuig maar een ander intern signaal van een portofoon of iets dergelijksquote:
http://www.nytimes.com/20(...)-extensive-help.htmlquote:In the days after the plane went missing on March 8, American investigators scoured their huge intelligence databases for information about those on board but came up dry.
“We just don’t have the right to just take over the investigation,” said a senior American official who, like others, spoke on the condition of anonymity because the investigation was continuing. “There’s not a whole lot we can do absent of a request from them for more help or a development that relates to information we may have.”
Als je vriendin gelijk heeft, mag ze voor mij ook wel kaarten leggenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:16 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Vliegtuig staat in één stuk aan de grond, iedereen leeft nog, ze zoeken in de verkeerde richting en volgend weekend pikt een schip een signaal van hun op... niet een signaal van het vliegtuig maar een ander intern signaal van een portofoon of iets dergelijks
Het zou zomaar kunnenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:16 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Vliegtuig staat in één stuk aan de grond, iedereen leeft nog, ze zoeken in de verkeerde richting en volgend weekend pikt een schip een signaal van hun op... niet een signaal van het vliegtuig maar een ander intern signaal van een portofoon of iets dergelijks
Ze weet soms/vaak dingen daar sta je versteld van... tot in de details wat ze echt niet kan weten, zelfs op afstandquote:Op maandag 17 maart 2014 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je vriendin gelijk heeft, mag ze voor mij ook wel kaarten leggendaar betaal ik dan wel voor!
Ik sluit ook echt niet uit dat ze gelijk heeft.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:18 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ze weet soms/vaak dingen daar sta je versteld van... tot in de details wat ze echt niet kan weten, zelfs op afstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |