Nee er zijn er 6, maar die overige 5 worden nog steeds geanalyseerd....of zijn in elk geval niet vrijgegeven.quote:
Niels0 weet daar wel meer van denk ikquote:Op maandag 17 maart 2014 22:27 schreef oompaloompa het volgende:
Is er iets bekend over de betrouwbaarheid van de pings & radar data? Hoeveel false positives/negatives zijn er over het algemeen. Hoe accuraat is in het geval van radar de herkenning, etc.
Niet heel betrouwbaar lijkt me, anders waren die rode lijnen wel korterquote:Op maandag 17 maart 2014 22:27 schreef oompaloompa het volgende:
Is er iets bekend over de betrouwbaarheid van de pings & radar data? Hoeveel false positives/negatives zijn er over het algemeen. Hoe accuraat is in het geval van radar de herkenning, etc.
m.a.w. ze weten of kunnen berekenen waar het vliegtuig is.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee er zijn er 6, maar die overige 5 worden nog steeds geanalyseerd....of zijn in elk geval niet vrijgegeven.
Nee, dat heeft er meer mee te maken dat je maar 1 satellietmeting hebt, dan kom je automatisch op een cirkel uit. Je hebt nou eenmaal 3 verschillende metingen nodig om een accurate positie te bepalen. Vraag me alleen wel af, als hij op de grond stond, waarom niet meer satellieten hem opgepikt hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Niet heel betrouwbaar lijkt me, anders waren die rode lijnen wel korter
De rode lijnen zouden volgens mij korter zijn als meer satelieten het signaal opgepikt zouden hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Niet heel betrouwbaar lijkt me, anders waren die rode lijnen wel korter
Die pings zijn volgens mij van dezelfde satelliet, maar van steeds een uur terug.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:34 schreef fespo het volgende:
[..]
m.a.w. ze weten of kunnen berekenen waar het vliegtuig is.
IJsselmeer mag ook hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 20:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Collateral damage. In zo'n situatie ga je niet weg kunnen komen met 0 slachtoffers. Dan moet je de op dat moment minst vervelende optie kiezen en dat is dat vliegtuig boven zee of boven Flevoland, Groningen, Friesland ofzo uit de lucht schieten.
Volgens mij gewoon omdat die ping niet bedoeld is om locatie te bepalen en er dus geen reden is om naar meerdere satelieten uit te zenden?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er meer mee te maken dat je maar 1 satellietmeting hebt, dan kom je automatisch op een cirkel uit. Je hebt nou eenmaal 3 verschillende metingen nodig om een accurate positie te bepalen. Vraag me alleen wel af, als hij op de grond stond, waarom niet meer satellieten hem opgepikt hebben.
Sorry?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:44 schreef Diedelientje81 het volgende:
Dakkie1984 mijn inbreng is al gegeven .....
Oh je bedoelt of hij iets pingt wat er eigenlijk niet is.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon omdat die ping niet bedoeld is om locatie te bepalen en er dus geen reden is om naar meerdere satelieten uit te zenden?
Maar om mijn vraag iets duidelijker te maken, ik bedoel dus niet precisie, maar accuraatheid.
Is dat wel toeval dat er zoveel aan boord isquote:Op maandag 17 maart 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
Voor degene die zich afvroegen hoe overlevenden zich wellicht in leven houden, er schijnt 2.000-3.000 kg mangoestan aan boord te zijn (vrucht voor degene die niet bekend zijn met tropische vruchten)
http://www.euronews.com/2(...)s-for-missing-plane/
DaKKiE1981 mijn inbreng is toch al gegeven??quote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Komop manspeculeren is ok, maar kaarten kunnen niet speculeren. Als zijn vriendin zelf een idee heeft wat er gebeurd is hoor ik het graag.
Ja of dat de ping verkeerd ge-analyseerd kan worden etc. Zelfde voor de radar.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh je bedoelt of hij iets pingt wat er eigenlijk niet is.
Dat is een goede vraag.
Nee, de piloot is eigenlijk een clandestiene fruitsmokkelaar, die de sancties tegen NK overtrad.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:48 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Is dat wel toeval dat er zoveel aan boord is
Weet ik niet? Ik heb gelezen wat er uit de kaarten kwam, heb liever dat het gewoon uit je hoofd komtquote:Op maandag 17 maart 2014 22:48 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
DaKKiE1981 mijn inbreng is toch al gegeven??
Ja, dat zou ook kunnen verklaren waarom de analyse van overige pings zo lang duren.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja of dat de ping verkeerd ge-analyseerd kan worden etc. Zelfde voor de radar.
Dus eigenlijk hoe veel waarde moeten we aan die informatie hechten?
Vooral ook in het licht dat er net gebleken is dat de tijd waarop de co-piloot communiceerde blijkbaar een stuk eerder was dan vermeld werd.
Geprobeerd typt beetje lastigquote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Weet ik niet? Ik heb gelezen wat er uit de kaarten kwam, heb liever dat het gewoon uit je hoofd komt
Bij de vorige pings had de satelliet nog geen software update ontvangenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook kunnen verklaren waarom de analyse van overige pings zo lang duren.
239 passagiers uit je hoofd lopen ?????quote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
Geprobeerd typt beetje lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |