Ja, en op 9 maart is het huis van de piloot en co-piloot dus al doorzocht.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:39 schreef TLC het volgende:
[..]
De piloten waren ook niet de enige die een vliegtuig konden besturen, er zat ook een flight engineer tussen de passagiers die ze aan het onderzoeken zijn
Inderdaad, en klimmen gaat niet zo snel op die hoogte. Met een zwaai aan de luchtdrukknop kan die 45.000ft ook gewoon gefaked zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Die 45000 wordt wel in twijfel getrokken.
Dus je kunt de hoogte faken?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad, en klimmen gaat niet zo snel op die hoogte. Met een zwaai aan de luchtdrukknop kan die 45.000ft ook gewoon gefaked zijn.
Jep. vanaf 7.000ft hoort 'ie geloof ik op 29.92 inches Hg te staan, geef je een draai aan die knop dan wordt een andere hoogte aangegeven.quote:
De transponder stond al uit, dus neem aan dat de primaire radar die hoogte heeft gemeten. Dan kan je draaien aan die knop tot je een ons weegtquote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Inderdaad, en klimmen gaat niet zo snel op die hoogte. Met een zwaai aan de luchtdrukknop kan die 45.000ft ook gewoon gefaked zijn.
Mja, da's waar, maar feit blijft dat klimmen van 37.000ft naar 45.000ft heel langzaam gaat. Maximaal 500ft/minuut denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
De transponder stond al uit, dus neem aan dat de primaire radar die hoogte heeft gemeten. Dan kan je draaien aan die knop tot je een ons weegt
Ah ok, we houden het op onzuivere metingen ipv fake metingen danquote:Op maandag 17 maart 2014 21:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
De transponder stond al uit, dus neem aan dat de primaire radar die hoogte heeft gemeten. Dan kan je draaien aan die knop tot je een ons weegt
Bedankt!quote:Op maandag 17 maart 2014 21:58 schreef oompaloompa het volgende:
dit is wat er over gezegd wordt:
bah copy paste werkt niet, iig midden in artikel van de link
http://www.nytimes.com/20(...)tary-radar.html?_r=0
Dan kom je er denk ik ook nooit meer achter wat er nu precies gebeurd is.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de maand voorbij is en er is dan nog geen glimp van het toestel opgevangen (of iets als een bekentenis van een groepering dat er gekaapt is), dan kun je er vanuit gaan dat de kans om het ding te vinden tot 0% is gedaald. Geen blackbox ping signaal meer, dus it's anybody's guess. Een crash in de bergen kan nog vindbaar zijn maar iets vinden 20.000 voet onder water is uitgesloten.
Ik ben benieuwd als ze allemaal nog leven hoe hun lot is...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan kom je er denk ik ook nooit meer achter wat er nu precies gebeurd is.
Het vliegtuig of een deel zal ooit in zee nog wel gevonden worden, wat iemand van de week zei, de komende 50jr zullen daar wel technieken voor gevonden worden, maar tegen die tijd is alles aangetast door het water.
Echt he. Het eerste wat ik dacht is dat ik in het topic van bnw zat..quote:Op maandag 17 maart 2014 21:37 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Het wordt wel heel erg nu he hierjezus.
Kaarten leggen? Ik gooide net een dobbelsteen, 6 gooide ik, dat wil zeggen 6km diep in de Indische Oceaan.
Ik vind de kaartleg inbreng beter dan 95% van jou inbreng.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef eight het volgende:
Echt he. Het eerste wat ik dacht is dat ik in het topic van bnw zat..
Dan zijn er ondertussen misschien ook wel technieken om er alsnog enige data uit te halen, ik weet niet hoe goed die FDR bestand is tegen zout water. Van AF447 was nog erg goed, maar dat was 2 jaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan kom je er denk ik ook nooit meer achter wat er nu precies gebeurd is.
Het vliegtuig of een deel zal ooit in zee nog wel gevonden worden, wat iemand van de week zei, de komende 50jr zullen daar wel technieken voor gevonden worden, maar tegen die tijd is alles aangetast door het water.
Die zijn stiekem opgelucht dat het (hoogstwaarschijnlijk) geen technisch mankement is geweest.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Boeing heeft nog steeds een sympathy tekst op hun website staan.
Dat zal afschuwelijk zijn. Indien geen eten en drinken (als het een kaping betreft en er is niet voor voedsel gezorgd) gaan ze een vreselijke dood sterven.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd als ze allemaal nog leven hoe hun lot is...
Komop manquote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Ik vind de kaartleg inbreng beter dan 95% van jou inbreng.
Ja, ook van mijn inbreng inderdaad
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Komop man speculeren is ok, maar kaarten kunnen niet speculeren. Als zijn vriendin zelf een idee heeft wat er gebeurd is hoor ik het graag.
Logisch, jij hoort ook meer in bnw thuis..quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Ik vind de kaartleg inbreng beter dan 95% van jou inbreng.
Ja, ook van mijn inbreng inderdaad
Ja, of als ze ergens anders zijn beland dan de bedoeling was.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal afschuwelijk zijn. Indien geen eten en drinken (als het een kaping betreft en er is niet voor eten gezorgd) gaan ze een vreselijke dood sterven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |