abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137780993
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

watvoor indruk heb jij dan na het zien van dat tubeje dat de piloot en copiloot door de detectiepoortjes gaan voor de vlucht?
Link????
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:43:51 #202
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137780997
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:43 schreef Drebbelman het volgende:
Kun je wel piloot zijn in het dagelijks leven, neemt niet weg dat je het nog steeds enorm leuk kan vinden om cirkeltjes rond hawai te vliegen, de Himalaya te kruisen of een beetje te stunten etc. Dat is eens iets anders dan je standaard rondje om de kerk.
extra rondje bij de evenaar
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:45:02 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137781052
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:40 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Zou ook zeker dom zijn als ze dat niet zouden doen, maar ik vind het niet verdacht dat hij er één heeft.
Mee eens.

Is een deur die toegang geeft tot de cockpit eigenlijk standaard altijd gesloten?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:45:58 #205
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137781070
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Net gecheckt haha jij staat dik bovenaan met jouw posts kunnen meer dan 2 hele topics worden gevuld :P :P.

[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist" van 08-03-2014 t/m 15-03-2014

nr / aantal posts / gebruiker
01 689 El_Matador
02 350 DeParo
03 238 MrBanaan1
04 211 Marrije
05 161 MartijnA3
06 149 Draailamp
07 124 matthijst
08 121 eight
09 115 niels0
10 106 DaKKiE1984
11 102 Arthur_Spooner
11 102 Halcon
13 101 Toto69
14 100 gijsman
14 100 OEM
16 082 Loekie1
17 077 Speculant.
18 070 Me_Wesley
18 070 Drebbelman
20 065 RVer
21 060 mschol
22 053 Red_85
23 050 MrTorture
24 048 TLC
25 044 Gisteren.
26 043 Kowloon
27 042 Eyjafjallajoekull
28 041 Asskicker14
29 040 DS4
30 037 iksnaperniksvan
31 035 Uccie
32 031 Intellectueel
32 031 APK
34 030 remlof
34 030 U.N.K.L.E.
34 030 Infection
34 030 kanovinnie
38 029 Co_OL
39 028 Kleffe_Dop
39 028 Nieuwschierig
41 027 Waterdrinker
41 027 xzaz
43 025 Pleun2011
44 023 oompaloompa
44 023 kurk_droog
46 022 Crazy-M
46 022 Yuri_Boyka
48 021 poemojn
48 021 Merkie
48 021 HiZ
51 020 Re
51 020 MaJo
53 019 opgebaarde
53 019 Leatherface
53 019 Falco
56 018 arjan1112
56 018 gebrokenglas
56 018 Proximo
56 018 onlogisch
60 017 Gloorbek
60 017 SpecialK
60 017 Soury
60 017 The_stranger
60 017 hmmmz
65 016 Razor21
65 016 cemeteryslut
67 015 Nemephis
67 015 alpeko
69 014 __Saviour__
69 014 Awsom
71 013 static
71 013 d4v1d
71 013 bedachtzaam
71 013 jaco
75 012 kree
75 012 Westerling
77 011 Tha_Duck
77 011 arj1o1
77 011 gelezwembroek
77 011 ATuin-hek
81 010 Brighteyes
82 009 wickedmen
82 009 Woods
82 009 Trebo
82 009 starla
82 009 kawotski
82 009 kalinhos
82 009 LelijKnap
82 009 videonatic
82 009 nummer_zoveel
82 009 Take2
92 008 Straatcommando.
92 008 Ener-G
92 008 koffiegast
92 008 Fierce.
92 008 FANNvanhetlaatsteuur
92 008 Jorwol
92 008 Ludacriss
92 008 eigendeegcookie
92 008 Ferry_76

gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats

Haha.
The fuck, ik heb al 54 posts in dit topique!!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137781092
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

[..]

De detector gaat wel af bij de eerste piloot en hij kijkt recht in de camera?!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:46:38 #207
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137781094
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

extra rondje bij de evenaar
Rondje van de zaak?

(55)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137781106
Overigens, die piloot hoeft echt niet moeilijk te doen om een wapen het vliegtuig in te smokkelen:

quote:
Kill or incapacitate your fellow pilot. “We have a deadbolt on the inside of the cockpit door,” says Rich Solan, who flies 777-200s for American Airlines.
http://www.slate.com/blog(...)plane_have_been.html
In the coolest little capital of the world
pi_137781107
Heb ik daar zo'n 1000 blokken op tomnod onderzocht en blijkt dat nu het verkeerde gebied te zijn..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_137781123
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

watvoor indruk heb jij dan na het zien van dat tubeje dat de piloot en copiloot door de detectiepoortjes gaan voor de vlucht?
Naast het feit dat die controle geen ruk voorstelt? Ik ben meer van de audio en gezichten. En dat zijn 2 dingen die ik hier niet zie en/of hoor :P
pi_137781158
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:46 schreef Drebbelman het volgende:
Overigens, die piloot hoeft echt niet moeilijk te doen om een wapen het vliegtuig in te smokkelen:

[..]

http://www.slate.com/blog(...)plane_have_been.html
En ook nog een geluidsdemper meenemen dan aangezien het hele vliegtuig dat kan horen?!?!
pi_137781181
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:47 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Naast het feit dat die controle geen ruk voorstelt? Ik ben meer van de audio en gezichten. En dat zijn 2 dingen die ik hier niet zie en/of hoor :P
De metaaldetector gaat wel af bij de eerste piloot.
pi_137781230
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:47 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Naast het feit dat die controle geen ruk voorstelt? Ik ben meer van de audio en gezichten. En dat zijn 2 dingen die ik hier niet zie en/of hoor :P
Die detectiepoortjes kun je op sterkte afstellen dus daar kunnen we niets over zeggen. De controle die daar gelijk daarna plaatsvindt gaat idd. nergens over.
Ik neem aan dat het detectiepoortje geen signaal gaf
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137781240
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:34 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

In de slaapruimte?
Jump seat?

Medewerkers van dezelfde vliegmaatschappij mogen vaak op die manier mee vliegen. Soms staan ze alleen op de passagierslijkst als "+1 jumpseat".
pi_137781244
Omgomgomgfck die beelden van die twee piloten bij de scanner. Schokkend!!
pi_137781246
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef eight het volgende:

[..]

Die detectiepoortjes kun je op sterkte afstellen dus daar kunnen we niets over zeggen. De controle die daar gelijk daarna plaatsvindt gaat idd. nergens over.
Ik neem aan dat het detectiepoortje geen signaal gaf
Je hoort het toch??
pi_137781254
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

De metaaldetector gaat wel af bij de eerste piloot.
Klopt dat is raar. Neem aan dat ze denken dat het om zijn badge gaat. Maar voor hetzelfde geld was het wat anders... Maar goed, dat de security daar niet al te hoog is lijkt me niet echt nieuws? :P
pi_137781277
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Klopt dat is raar. Neem aan dat ze denken dat het om zijn badge gaat. Maar voor hetzelfde geld was het wat anders... Maar goed, dat de security daar niet al te hoog is lijkt me niet echt nieuws? :P
Hij kijkt ook nog eens recht in de camera, een beetje een rare houding, maar wie weet inderdaad.
pi_137781330
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je hoort het toch??
Verrek, nu hoor ik het.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137781340
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:50 schreef eight het volgende:

[..]

Die detectiepoortjes kun je op sterkte afstellen dus daar kunnen we niets over zeggen. De controle die daar gelijk daarna plaatsvindt gaat idd. nergens over.
Ik neem aan dat het detectiepoortje geen signaal gaf
Detectiepoortjes gaan inderdaad af op een bepaalde sterkte, maar als je gewoon zorgt dat je niks bij hebt waardoor ie piept, gaat ie ook niet af. Ik kom met enige regelmaat in gevangenissen en rechtbanken en poortjes hebben bij mij nog nooit gepiept. Zou me niet verwonderen dat die badge een manier is geweest om met andere spullen verder te komen.
pi_137781347
De piloot heeft ook kinderen, zegt niet veel, maar met een gezin wordt het misschien wat onwaarschijnlijker wat er is gebeurd, of hij wilde zijn gezin juist de pijn besparen, van wat hun vader gedaan zou kunnen hebben.
pi_137781356
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:45 schreef eight het volgende:

[..]

Is een deur die toegang geeft tot de cockpit eigenlijk standaard altijd gesloten?
Tijdens de vlucht wel ja.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:54:06 #223
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137781389
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:53 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Tijdens de vlucht wel ja.
Behalve als er voer naar binnen wordt getrapt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137781392
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hij kijkt ook nog eens recht in de camera, een beetje een rare houding, maar wie weet inderdaad.
Zegt toch niks? Hij wacht geërgerd en moet toch ergens naar kijken? We hebben geen idee hoe de ruimte ziet waar hij naar kijkt en zo kunnen we alles wel een kant op redeneren en interpreteren
pi_137781399
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:53 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Detectiepoortjes gaan inderdaad af op een bepaalde sterkte, maar als je gewoon zorgt dat je niks bij hebt waardoor ie piept, gaat ie ook niet af. Ik kom met enige regelmaat in gevangenissen en rechtbanken en poortjes hebben bij mij nog nooit gepiept. Zou me niet verwonderen dat die badge een manier is geweest om met andere spullen verder te komen.
Oh, bij mij zijn ze vaak zat afgegaan. Het ligt er maar net aan hoe nauwkeurig het is afgesteld.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137781440
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zegt toch niks? Hij wacht geërgerd en moet toch ergens naar kijken? We hebben geen idee hoe de ruimte ziet waar hij naar kijkt en zo kunnen we alles wel een kant op redeneren en interpreteren
Speculeren!!
pi_137781451
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hij kijkt ook nog eens recht in de camera, een beetje een rare houding, maar wie weet inderdaad.
Recht in een camera kijken is juist iets wat je niet doet als je iets op je geweten hebt, of gaat hebben. Wat mij dan opvalt is het feit dat ie een andere koffer naar voren lijkt te duwen, wat totaal onnodig is, en vervolgens zijn eigen bagage pakt. Dat zijn wel trekjes die je zou vertonen als je dingen naar binnen wilt smokkelen. Maar goed, speculatie, speculatie
pi_137781473
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:56 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Recht in een camera kijken is juist iets wat je niet doet als je iets op je geweten hebt, of gaat hebben. Wat mij dan opvalt is het feit dat ie een andere koffer naar voren lijkt te duwen, wat totaal onnodig is, en vervolgens zijn eigen bagage pakt. Dat zijn wel trekjes die je zou vertonen als je dingen naar binnen wilt smokkelen.
Als je zelfmoord gaat plegen, en je hebt zoveel schijt dat je dit doet, is dat wellicht juist wat je doet, jij denkt de macht te hebben, de rest interesseert je weinig.
pi_137781483
Ladies and gentlemen, we've got him :7

  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:57:09 #230
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137781495
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:46 schreef DeParo het volgende:

[..]

De detector gaat wel af bij de eerste piloot en hij kijkt recht in de camera?!
ja, die twee dingen vielen mij ook op
en dat ze slecht gefouilleerd worden
Maar inderdaad, die blik recht in de camera ontging mij ook niet
pi_137781515
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja, die twee dingen vielen mij ook op
en dat ze slecht gefouilleerd worden
Maar inderdaad, die blik recht in de camera ontging mij ook niet
Door de slechte kwaliteit van het filmpje is het niet helemaal duidelijk of hij in de camera kijkt.
pi_137781571
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Door de slechte kwaliteit van het filmpje is het niet helemaal duidelijk of hij in de camera kijkt.
Inderdaad, we kunnen zijn ogen niet eens zien.
pi_137781579
Nee die blik doet mij niet zo veel :)
pi_137781589
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:59 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Nee die blik (voor zover je het een blik kan noemen) doet mij niet zo veel :)
pi_137781593
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:59 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Nee die blik doet mij niet zo veel :)
Hoe hij z'n armen ook laat zakken na de controle.
pi_137781596
Was deze al gepost?

Kapitein Zaharie's simulator:

pi_137781605
jaaa n000b in de bocht. mezelf gequote :D :')
pi_137781611
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Behalve als er voer naar binnen wordt getrapt.
Piloten hebben ook beschikking over camerabeelden boven de deur, zit zo'n dome camera op het plafond met een groothoek lens.
pi_137781641
mss had die wel een stanlyemes in zijn binnenzak
pi_137781677
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:59 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hoe hij z'n armen ook laat zakken na de controle.
Nah.. ik denk dat je dingen wilt zien. Die gast heeft waarschijnlijk al 10001 van die controles achter de rug, hij kent het truucje nu wel, sommige mensen hebben zo'n fysiek. Ik zie daar niet meteen iets in eigenlijk. Lichaamstaal zegt heel veel, maar ik vind dit een beetje vergezocht.
pi_137781727
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:01 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Nah.. ik denk dat je dingen wilt zien. Die gast heeft waarschijnlijk al 10001 van die controles achter de rug, hij kent het truucje nu wel, sommige mensen hebben zo'n fysiek. Ik zie daar niet meteen iets in eigenlijk. Lichaamstaal zegt heel veel, maar ik vind dit een beetje vergezocht.
Het lijkt inderdaad meer op routine dan echt iets verdachts.
pi_137781733
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:01 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Nah.. ik denk dat je dingen wilt zien. Die gast heeft waarschijnlijk al 10001 van die controles achter de rug, hij kent het truucje nu wel, sommige mensen hebben zo'n fysiek. Ik zie daar niet meteen iets in eigenlijk. Lichaamstaal zegt heel veel, maar ik vind dit een beetje vergezocht.
Misschien maar dit is wel een vlucht waarbij uiteindelijk een kaper, wie dat dan ook is, het vliegtuig behoorlijk weg heeft doen laten vliegen.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:05:21 #243
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_137781818
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ladies and gentlemen, we've got him :7

[ afbeelding ]
_O_
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:05:55 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137781839
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Misschien maar dit is wel een vlucht waarbij uiteindelijk een kaper, wie dat dan ook is, het vliegtuig behoorlijk weg heeft doen laten vliegen.
Die co piloot lijkt nog wel ontspannen, als ik het goed zie gaapt ie nog even en kijkt ie wat rond.
pi_137781893
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:03 schreef DeParo het volgende:

[..]

Misschien maar dit is wel een vlucht waarbij uiteindelijk een kaper, wie dat dan ook is, het vliegtuig behoorlijk weg heeft doen laten vliegen.
Dus moet je ineens alles als potentieel gaan zien? Ik denk ook dat de vluchtleiding er meer van wist, maar uit dit filmpje is echt niks te halen. Het is mij niet helemaal duidelijk wat de piloot op de achtergrond op het laatst nog in zijn jas stopt, of er juist uithaalt. Ik vind het eventueel apart hoe meneer zijn koffer oppakt. Maar dan zijn we echt aan het mierenneuken.

Jammer dat het niet wat scherper is allemaal.
pi_137781928
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:05 schreef Marrije het volgende:

[..]

Die co piloot lijkt nog wel ontspannen, als ik het goed zie gaapt ie nog even en kijkt ie wat rond.
Inderdaad.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:07 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Dus moet je ineens alles als potentieel gaan zien? Ik denk ook dat de vluchtleiding er meer van wist, maar uit dit filmpje is echt niks te halen. Het is mij niet helemaal duidelijk wat de piloot op de achtergrond op het laatst nog in zijn jas stopt, of er juist uithaalt. Ik vind het eventueel apart hoe meneer zijn koffer oppakt. Maar dan zijn we echt aan het mierenneuken.

Jammer dat het niet wat scherper is allemaal.
Ik vind het opvallend.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:09:32 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137781982
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:07 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Dus moet je ineens alles als potentieel gaan zien? Ik denk ook dat de vluchtleiding er meer van wist, maar uit dit filmpje is echt niks te halen. Het is mij niet helemaal duidelijk wat de piloot op de achtergrond op het laatst nog in zijn jas stopt, of er juist uithaalt. Ik vind het eventueel apart hoe meneer zijn koffer oppakt. Maar dan zijn we echt aan het mierenneuken.

Jammer dat het niet wat scherper is allemaal.
nou, het piept en daar wordt weinig acht op geslagen, verder stelt het fouilleren niet veel voor. Ook al is dat voor sommigen geen nieuws, toch wel raar, zeker als je weet hoe het met die vlucht is afgelopen.
pi_137781987
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is even kut omdat er Chinezen in zaten, maar verder moet je zoiets kunnen begrijpen. VS hadden gewild dat ze die vliegtuigen uit de lucht zouden hebben geschoten en China zou hetzelfde doen.
dat valt te hopen :)
China is geen fan van Israel, dus het zou het prettigst zijn als ze jouw redenatie zouden volgen.
Maarja. Het vliegtuig kan ook nog ergens neergestort zijn, ofzo.
pi_137781988
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:07 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Dus moet je ineens alles als potentieel gaan zien? Ik denk ook dat de vluchtleiding er meer van wist, maar uit dit filmpje is echt niks te halen. Het is mij niet helemaal duidelijk wat de piloot op de achtergrond op het laatst nog in zijn jas stopt, of er juist uithaalt. Ik vind het eventueel apart hoe meneer zijn koffer oppakt. Maar dan zijn we echt aan het mierenneuken.

Jammer dat het niet wat scherper is allemaal.
Volgens mij haalt ie gewoon z'n batch vanonder z'n jas?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:10:14 #250
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137782007
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:08 schreef DeParo het volgende:

Ik vind het opvallend.
ik ook
pi_137782019
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

nou, het piept en daar wordt weinig acht op geslagen, verder stelt het fouilleren niet veel voor. Ook al is dat voor sommigen geen nieuws, toch wel raar, zeker als je weet hoe het met die vlucht is afgelopen.
Nee klopt dat fouilleren slaat echt compleet nergens op. Maar wij hadden het hoe meneer zich opstelde en gedroeg. Ik had al gezegd dat die security echt compleet nergens over gaat.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:13:39 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137782123
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:10 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Nee klopt dat fouilleren slaat echt compleet nergens op. Maar wij hadden het hoe meneer zich opstelde en gedroeg. Ik had al gezegd dat die security echt compleet nergens over gaat.
ook daar zie ik dus wel wat in, maar dat is inderdaad maar een korte indruk en een vrije interpretatie, wat er mijlenver naast kan zitten. En ja, misschien kijk ik niet helemaal objectief omdat ik inderdaad denk dat de piloot meer weet
pi_137782136
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:54 schreef eight het volgende:

[..]

Oh, bij mij zijn ze vaak zat afgegaan. Het ligt er maar net aan hoe nauwkeurig het is afgesteld.
Ik heb het werkelijk nog nooit gehad, nou ja, een paar keer in het begin. Maar verder echt zelden tot nooit.
pi_137782184
Zouden de kapers het vliegtuig willen gebruiken om straks te botsen met de air force one als deze onderweg is naar Schiphol?
pi_137782206
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

ook daar zie ik dus wel wat in, maar dat is inderdaad maar een korte indruk en een vrije interpretatie, wat er mijlenver naast kan zitten. En ja, misschien kijk ik niet helemaal objectief omdat ik inderdaad denk dat de piloot meer weet
Je zou dan op zijn minst willen weten hoe ie andere keren is ingechecked lijkt me... En anders kan je daar gewoon niets over zeggen. Ik vertrouw hem ook niet trouwens.
pi_137782291
Denk ook dat de crew er meer van weet. Op airliners.net lees ik dat iemand met heel veel verstand van de 777 schreef dat je ACARS alleen vanuit de cockpit compleet kan uitschakelen door door vele menu's te lopen op de MFD's (Multi Function Displays). Je moet 3 verbindingen uitschakelen (1x data & 2x voice). Schijnt door een leek echt niet te doen te zijn.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:20:01 #257
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137782370
Jullie hebben het allemaal over die piloot die losgeslagen is maar ergens gaat het er bij mij niet in.
Ik houd het op een kaping door (een paar) passagiers. Ook omdat met het laatste contact tussen de twee vliegtuigen er (extra?) stemmen in de cockpit te horen zouden zijn.
How can I make this topic about me?
pi_137782376
Ik denk dat we het toestel nooit meer gaan terugvinden. Het toestel heeft nog 7 uur gevlogen nadat het verdween, de richting waarin is niet duidelijk en het zoekgebied veel te groot. Als je alleen al kijkt naar hoe lang het heeft geduurd voordat AF447 was gevonden (en daar wist men waar er gezocht moest worden) lijkt deze zoekoperatie onmogelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2014 22:20:33 ]
pi_137782411
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:17 schreef MartijnA3 het volgende:
Denk ook dat de crew er meer van weet. Op airliners.net lees ik dat iemand met heel veel verstand van de 777 schreef dat je ACARS alleen vanuit de cockpit compleet kan uitschakelen door door vele menu's te lopen op de MFD's (Multi Function Displays). Je moet 3 verbindingen uitschakelen (1x data & 2x voice). Schijnt door een leek echt niet te doen te zijn.
Die piep-verbinding met de satelliet had hij ook kunnen uitzetten maar dat heeft hij niet gedaan wat ook opvallend is voor een piloot met veel ervaring.
pi_137782443
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Jullie hebben het allemaal over die piloot die losgeslagen is maar ergens gaat het er bij mij niet in.
Ik houd het op een kaping door (een paar) passagiers. Ook omdat met het laatste contact tussen de twee vliegtuigen er (extra?) stemmen in de cockpit te horen zouden zijn.
Dan was het de piloot met een wapen op zijn hoofd. Maar de manier hoe er verder is gevlogen is iets te perfect voor handige harrie die een keer flight simulator gespeeld heeft.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:23:09 #261
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137782480
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Die piep-verbinding met de satelliet had hij ook kunnen uitzetten maar dat heeft hij niet gedaan wat ook opvallend is voor een piloot met veel ervaring.
Of hij vond dat niet zo erg dat dat aan bleef omdat je met zo'n ping zonder een subscription toch niet veel kunt - zoals nu wel blijkt.
How can I make this topic about me?
pi_137782498
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Die piep-verbinding met de satelliet had hij ook kunnen uitzetten maar dat heeft hij niet gedaan wat ook opvallend is voor een piloot met veel ervaring.
Die is alleen uit te schakelen vanuit de electronics bay, dus schuin onder de cockpit.

Kan ook zijn dat hij deze vergeten was natuurlijk.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:24:16 #263
163231 Dentiwan
Denk aan je tanden !
pi_137782518
Er piept wel van alles bij die gezagvoerder als ie door de detectie poortjes loopt.
En echt goed gecontroleerd is hij ook niet.
De zwarte wolf komt eraan !
pi_137782524
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Of hij vond dat niet zo erg dat dat aan bleef omdat je met zo'n ping zonder een subscription toch niet veel kunt - zoals nu wel blijkt.
Nou dat is vooralsnog niet helemaal duidelijk in ieder geval, daarnaast door die ping is de verdenking op hem gevallen, dus wat dat betreft valt er nog best wat te zeggen om dat ding uit te zetten.
pi_137782561
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Die is alleen uit te schakelen vanuit de electronics bay, dus schuin onder de cockpit.

Kan ook zijn dat hij deze vergeten was natuurlijk.
Daar had hij uren voor om het alsnog te doen, als hij het heeft gedaan heeft hij zich echt wel goed voorbereid, lijkt me niet dat je dan dat gaat vergeten.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:25:36 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137782581
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik denk dat we het toestel nooit meer gaan terugvinden. Het toestel heeft nog 7 uur gevlogen nadat het verdween, de richting waarin is niet duidelijk en het zoekgebied veel te groot. Als je alleen al kijkt naar hoe lang het heeft geduurd voordat AF447 was gevonden (en daar wist men waar er gezocht moest worden) lijkt deze zoekoperatie onmogelijk.
Mij ook.
Maar ik denk ook dat 'ze' nog wel meer weten en heb toch de hoop dat ze nav die info gerichter kunnen zoeken. Al is het maar omdat ze een idee hebben wie het vliegtuig heeft gekaapt en door bepaalde achtergrond(en) eea kunnen vinden of raden.
pi_137782637
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Die piep-verbinding met de satelliet had hij ook kunnen uitzetten maar dat heeft hij niet gedaan wat ook opvallend is voor een piloot met veel ervaring.
De piloot heeft waarschijnlijk wel geweten dat Maleisië Airlines niet geabonneerd is op de satelliet service. Maar het kan goed zijn dat hij niet heeft geweten dat er alsnog zo nu en dan een ping bericht wordt verzonden, dat vereist hele specifieke technische kennis van het mechanisme.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:27:49 #268
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137782644
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Mij ook.
Maar ik denk ook dat 'ze' nog wel meer weten en heb toch de hoop dat ze nav die info gerichter kunnen zoeken. Al is het maar omdat ze een idee hebben wie het vliegtuig heeft gekaapt en door bepaalde achtergrond(en) eea kunnen vinden of raden.
Ik denk dat 'ze' misschien weten welke organisatie erachter zitten en deze niet willen laten merken dat ze ze op het spoor zijn.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137782659
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De piloot heeft waarschijnlijk wel geweten dat Maleisië Airlines niet geabonneerd is op de satelliet service. Maar het kan goed zijn dat hij niet heeft geweten dat er alsnog zo nu en dan een ping bericht wordt verzonden, dat vereist hele specifieke technische kennis van het mechanisme.
True.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:28:33 #270
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137782671
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Die is alleen uit te schakelen vanuit de electronics bay, dus schuin onder de cockpit.

Kan ook zijn dat hij deze vergeten was natuurlijk.
vergeten geloof ik niet
Of hij heeft onder dwang gevlogen en heeft braaf uitgezet wat hem is opgedragen en die dus niet.
Of hij vloog zelf en dacht daar kunnen ze toch niet genoeg mee.
Of hij vloog zelf en dacht laat die maar aan dan denken ze misschien nog aan een kaping.
Of....er is wel meer te bedenken natuurlijk. Maar vergeten geloof ik niet.
pi_137782693
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De piloot heeft waarschijnlijk wel geweten dat Maleisië Airlines niet geabonneerd is op de satelliet service. Maar het kan goed zijn dat hij niet heeft geweten dat er alsnog zo nu en dan een ping bericht wordt verzonden, dat vereist hele specifieke technische kennis van het mechanisme.
Heb zo het gevoel dat hij dat wel wist. Wat ik heb gelezen moesten er heel rare dingen gebeuren mocht hij het niet meer weten.
pi_137782706
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik denk dat 'ze' misschien weten welke organisatie erachter zitten en deze niet willen laten merken dat ze ze op het spoor zijn.
Dat lijkt me sterk. Er is wereldwijd zoveel aandacht en er zijn zoveel betrokken partijen. Om zoiets geheim te houden zou dan maar een select aantal mensen die informatie moeten hebben want anders wordt het gelekt naar de media.
  Donald Duck held zaterdag 15 maart 2014 @ 22:30:10 #273
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_137782731
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:17 schreef MartijnA3 het volgende:
Denk ook dat de crew er meer van weet. Op airliners.net lees ik dat iemand met heel veel verstand van de 777 schreef dat je ACARS alleen vanuit de cockpit compleet kan uitschakelen door door vele menu's te lopen op de MFD's (Multi Function Displays). Je moet 3 verbindingen uitschakelen (1x data & 2x voice). Schijnt door een leek echt niet te doen te zijn.
Tenzij ze Clippy gebruikten natuurlijk, daarmee zijn de moeilijkere functies veel eenvoudiger te bereiken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_137782775
Overigens een van die mannelijke stewards heeft ook een vliegsimulator thuis staan:

http://www.sharelor.net/1(...)t-steward-mh370.html

Dus wat dat betreft.
pi_137782786
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De piloot heeft waarschijnlijk wel geweten dat Maleisië Airlines niet geabonneerd is op de satelliet service. Maar het kan goed zijn dat hij niet heeft geweten dat er alsnog zo nu en dan een ping bericht wordt verzonden, dat vereist hele specifieke technische kennis van het mechanisme.
Tsja.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:32:36 #276
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137782812
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk. Er is wereldwijd zoveel aandacht en er zijn zoveel betrokken partijen. Om zoiets geheim te houden zou dan maar een select aantal mensen die informatie moeten hebben want anders wordt het gelekt naar de media.
nou, de bronnen die hebben gemeld dat ze overtuigd zijn van een kaping melden geen van allen uit welke hoek de kaper dan komt. Ok, het hoeft niet zo te zijn dat als je overtuigt bent van een kaping dat je ook weet bij wie je dan (ongeveer) moet zijn, maar een vermoeden zullen ze vast wel hebben. En niks gelekt. Na dat gestolen paspoorten gedoe werd vooral gemeld dat het om asielzoekers ging. Daarna geen woord meer over wie er dan wel aangewezen kan worden.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:34:02 #277
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137782861
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk. Er is wereldwijd zoveel aandacht en er zijn zoveel betrokken partijen. Om zoiets geheim te houden zou dan maar een select aantal mensen die informatie moeten hebben want anders wordt het gelekt naar de media.
Een geheime dienst kan dat best verborgen houden. Tevens zijn aziatische culturen ook wat meer gesloten dan westerse. Ik heb het idee dat daar toch minder naar de media gelekt wordt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137782892
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:

[..]

Een geheime dienst kan dat best verborgen houden. Tevens zijn aziatische culturen ook wat meer gesloten dan westerse. Ik heb het idee dat daar toch minder naar de media gelekt wordt.
Sowieso weten wij niet alles. Dat is altijd het geval. Maar het feit dat amerika zegt dat ze indications hebben... Meestal als zij indications hebben kan je er vanuit gaan dat ze het vrij zeker weten.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:37:23 #279
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137782982
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:34 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Sowieso weten wij niet alles. Dat is altijd het geval. Maar het feit dat amerika zegt dat ze indications hebben... Meestal als zij indications hebben kan je er vanuit gaan dat ze het vrij zeker weten.
Oh dat er vanuit de VS melding is gemaakt van indications, heb ik even gemist.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137783007
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

Daar had hij uren voor om het alsnog te doen, als hij het heeft gedaan heeft hij zich echt wel goed voorbereid, lijkt me niet dat je dan dat gaat vergeten.
Je komt er alleen via een luik in het halletje bij de voorste deur. Dus dan zou hij uit de cockpit moeten.

En dat luik valt achter je dicht, ook is het een erg kleine ruimte waar je niet echt handig kan bewegen.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:38:05 #281
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137783016
http://www.dailymail.co.u(...)ying-experience.html

Ze zijn er hier al compleet zeker van :')
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_137783045
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:38 schreef Proximo het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ying-experience.html

Ze zijn er hier al compleet zeker van :')
Dailymail :') Dan is de telegraaf nog geloofwaardig
pi_137783092
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef Uccie het volgende:

[..]

Oh dat er vanuit de VS melding is gemaakt van indications, heb ik even gemist.
Heb stond op Reuters, ik heb het gepost. Vraag me niet in welk deel.
pi_137783143
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Je komt er alleen via een luik in het halletje bij de voorste deur. Dus dan zou hij uit de cockpit moeten.

En dat luik valt achter je dicht, ook is het een erg kleine ruimte waar je niet echt handig kan bewegen.
Hij had het eerder kunnen uitzetten.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:42:17 #285
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137783196
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:38 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Dailymail :') Dan is de telegraaf nog geloofwaardig
Het 1e kaartje is wel de moeite waard ;)
.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_137783209
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:40 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hij had het eerder kunnen uitzetten.
En dat was niet opgevallen.........
pi_137783224
Toch vind ik stukje interessant:

quote:
Radar coverage of the area where flight MH370 went missing is patchy and often not even switched on, according to aviation experts.
It has emerged today that civilian systems do not cover large swatches of the areas the plane could have gone, and that military systems are often left off to save money.
Air Vice Marshal Michael Harwood, a former RAF pilot, said: ‘Too many movies and Predator [drone] feeds from Afghanistan have suckered people into thinking we know everything and see everything.
‘You get what you pay for. And the world, by and large, does not pay.'
Air traffic control teams rely transponders signals to track planes- but investigators believe that the device was intentionally switched off on the missing aircraft.

Military systems, meanwhile, are often limited, switched off , or routinely ignore aircraft they do not think are suspicious.

A Rear Admiral in the Indian armed forces, which are aiding search efforts over the Andaman Islands, said: ‘It's possible that the military radars were switched off as we operate on an "as required" basis.’
However, experts have suggested that a disappearing transponder signal would be treated more seriously over Europe or America, and that a parallel situation would be unlikely to develop.

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz2w4PX1kip
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
http://www.dailymail.co.u(...)ying-experience.html

Laat maar zien dat het vliegtuig wel degelijk ongezien over land heeft kunnen vliegen zeker in die regio.
pi_137783240
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:42 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

En dat was niet opgevallen.........
Nee aangezien ze er bijna een week over te doen om de piepjes uit de stroom informatie te destilleren.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:44:40 #289
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137783283
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:39 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Heb stond op Reuters, ik heb het gepost. Vraag me niet in welk deel.
Tussen 13u en 20u was ik een echt leven aan het veinzen ;)
Vandaar!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137783394
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:

[..]

Tussen 13u en 20u was ik een echt leven aan het veinzen ;)
Vandaar!
Ja dat moet je ook niet doen :P Het was sowieso niet vandaag.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:50:00 #291
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137783511
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:47 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Ja dat moet je ook niet doen :P Het was sowieso niet vandaag.
Tja, ik had beloofd te koken voor mijn ouders. Dus om ze nou te laten verhongeren.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137783546
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:

[..]

Tja, ik had beloofd te koken voor mijn ouders. Dus om ze nou te laten verhongeren.
Goede keuze ;) ;).
pi_137783565
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:

[..]

Tja, ik had beloofd te koken voor mijn ouders. Dus om ze nou te laten verhongeren.
Je had moeten zeggen, denk maar eens aan wat die arme mensen in die MH370 vlucht te eten hebben. Now scoot!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:51:43 #294
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137783588
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

Goede keuze ;) ;).
Duurt nog zeker een week voor we die MH370 opons hoofd krijgen, dus nog even genieten van leuke dingen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137783597
Holy cow, bijna een nieuwe OP. Gaat hard.

Is er nieuws? Ff met wat anders bezig...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137783649
Nopz geen nieuws. Ik weet niet hoe een nieuw topic moet. Dus ik zeg niks meer :')
pi_137783654
Is het al bekend of het de gezagvoerder is?

Hij had een flight simulator thuis...
pi_137783655
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef El_Matador het volgende:
Holy cow, bijna een nieuwe OP. Gaat hard.

Is er nieuws? Ff met wat anders bezig...
Niet echt, had je de simulator van kapitein Zaharie al gezien?
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines ruim een week vermist #18
pi_137783679
edit
pi_137783694
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Niet echt, had je de simulator van kapitein Zaharie al gezien?
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines ruim een week vermist #18
Ok, zal ff checken zo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')