Speculeren!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zegt toch niks? Hij wacht geërgerd en moet toch ergens naar kijken? We hebben geen idee hoe de ruimte ziet waar hij naar kijkt en zo kunnen we alles wel een kant op redeneren en interpreteren
Recht in een camera kijken is juist iets wat je niet doet als je iets op je geweten hebt, of gaat hebben. Wat mij dan opvalt is het feit dat ie een andere koffer naar voren lijkt te duwen, wat totaal onnodig is, en vervolgens zijn eigen bagage pakt. Dat zijn wel trekjes die je zou vertonen als je dingen naar binnen wilt smokkelen. Maar goed, speculatie, speculatiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij kijkt ook nog eens recht in de camera, een beetje een rare houding, maar wie weet inderdaad.
Als je zelfmoord gaat plegen, en je hebt zoveel schijt dat je dit doet, is dat wellicht juist wat je doet, jij denkt de macht te hebben, de rest interesseert je weinig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:56 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Recht in een camera kijken is juist iets wat je niet doet als je iets op je geweten hebt, of gaat hebben. Wat mij dan opvalt is het feit dat ie een andere koffer naar voren lijkt te duwen, wat totaal onnodig is, en vervolgens zijn eigen bagage pakt. Dat zijn wel trekjes die je zou vertonen als je dingen naar binnen wilt smokkelen.
ja, die twee dingen vielen mij ook opquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
De detector gaat wel af bij de eerste piloot en hij kijkt recht in de camera?!
Door de slechte kwaliteit van het filmpje is het niet helemaal duidelijk of hij in de camera kijkt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, die twee dingen vielen mij ook op
en dat ze slecht gefouilleerd worden
Maar inderdaad, die blik recht in de camera ontging mij ook niet
Inderdaad, we kunnen zijn ogen niet eens zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Door de slechte kwaliteit van het filmpje is het niet helemaal duidelijk of hij in de camera kijkt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:59 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Nee die blik (voor zover je het een blik kan noemen) doet mij niet zo veel
Hoe hij z'n armen ook laat zakken na de controle.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:59 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Nee die blik doet mij niet zo veel
Piloten hebben ook beschikking over camerabeelden boven de deur, zit zo'n dome camera op het plafond met een groothoek lens.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Behalve als er voer naar binnen wordt getrapt.
Nah.. ik denk dat je dingen wilt zien. Die gast heeft waarschijnlijk al 10001 van die controles achter de rug, hij kent het truucje nu wel, sommige mensen hebben zo'n fysiek. Ik zie daar niet meteen iets in eigenlijk. Lichaamstaal zegt heel veel, maar ik vind dit een beetje vergezocht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoe hij z'n armen ook laat zakken na de controle.
Het lijkt inderdaad meer op routine dan echt iets verdachts.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:01 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Nah.. ik denk dat je dingen wilt zien. Die gast heeft waarschijnlijk al 10001 van die controles achter de rug, hij kent het truucje nu wel, sommige mensen hebben zo'n fysiek. Ik zie daar niet meteen iets in eigenlijk. Lichaamstaal zegt heel veel, maar ik vind dit een beetje vergezocht.
Misschien maar dit is wel een vlucht waarbij uiteindelijk een kaper, wie dat dan ook is, het vliegtuig behoorlijk weg heeft doen laten vliegen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:01 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Nah.. ik denk dat je dingen wilt zien. Die gast heeft waarschijnlijk al 10001 van die controles achter de rug, hij kent het truucje nu wel, sommige mensen hebben zo'n fysiek. Ik zie daar niet meteen iets in eigenlijk. Lichaamstaal zegt heel veel, maar ik vind dit een beetje vergezocht.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ladies and gentlemen, we've got him![]()
[ afbeelding ]
Die co piloot lijkt nog wel ontspannen, als ik het goed zie gaapt ie nog even en kijkt ie wat rond.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien maar dit is wel een vlucht waarbij uiteindelijk een kaper, wie dat dan ook is, het vliegtuig behoorlijk weg heeft doen laten vliegen.
Dus moet je ineens alles als potentieel gaan zien? Ik denk ook dat de vluchtleiding er meer van wist, maar uit dit filmpje is echt niks te halen. Het is mij niet helemaal duidelijk wat de piloot op de achtergrond op het laatst nog in zijn jas stopt, of er juist uithaalt. Ik vind het eventueel apart hoe meneer zijn koffer oppakt. Maar dan zijn we echt aan het mierenneuken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien maar dit is wel een vlucht waarbij uiteindelijk een kaper, wie dat dan ook is, het vliegtuig behoorlijk weg heeft doen laten vliegen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die co piloot lijkt nog wel ontspannen, als ik het goed zie gaapt ie nog even en kijkt ie wat rond.
Ik vind het opvallend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:07 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Dus moet je ineens alles als potentieel gaan zien? Ik denk ook dat de vluchtleiding er meer van wist, maar uit dit filmpje is echt niks te halen. Het is mij niet helemaal duidelijk wat de piloot op de achtergrond op het laatst nog in zijn jas stopt, of er juist uithaalt. Ik vind het eventueel apart hoe meneer zijn koffer oppakt. Maar dan zijn we echt aan het mierenneuken.
Jammer dat het niet wat scherper is allemaal.
nou, het piept en daar wordt weinig acht op geslagen, verder stelt het fouilleren niet veel voor. Ook al is dat voor sommigen geen nieuws, toch wel raar, zeker als je weet hoe het met die vlucht is afgelopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:07 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Dus moet je ineens alles als potentieel gaan zien? Ik denk ook dat de vluchtleiding er meer van wist, maar uit dit filmpje is echt niks te halen. Het is mij niet helemaal duidelijk wat de piloot op de achtergrond op het laatst nog in zijn jas stopt, of er juist uithaalt. Ik vind het eventueel apart hoe meneer zijn koffer oppakt. Maar dan zijn we echt aan het mierenneuken.
dat valt te hopenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is even kut omdat er Chinezen in zaten, maar verder moet je zoiets kunnen begrijpen. VS hadden gewild dat ze die vliegtuigen uit de lucht zouden hebben geschoten en China zou hetzelfde doen.
Volgens mij haalt ie gewoon z'n batch vanonder z'n jas?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:07 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |