Nee klopt dat fouilleren slaat echt compleet nergens op. Maar wij hadden het hoe meneer zich opstelde en gedroeg. Ik had al gezegd dat die security echt compleet nergens over gaat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, het piept en daar wordt weinig acht op geslagen, verder stelt het fouilleren niet veel voor. Ook al is dat voor sommigen geen nieuws, toch wel raar, zeker als je weet hoe het met die vlucht is afgelopen.
ook daar zie ik dus wel wat in, maar dat is inderdaad maar een korte indruk en een vrije interpretatie, wat er mijlenver naast kan zitten. En ja, misschien kijk ik niet helemaal objectief omdat ik inderdaad denk dat de piloot meer weetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:10 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Nee klopt dat fouilleren slaat echt compleet nergens op. Maar wij hadden het hoe meneer zich opstelde en gedroeg. Ik had al gezegd dat die security echt compleet nergens over gaat.
Ik heb het werkelijk nog nooit gehad, nou ja, een paar keer in het begin. Maar verder echt zelden tot nooit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:54 schreef eight het volgende:
[..]
Oh, bij mij zijn ze vaak zat afgegaan. Het ligt er maar net aan hoe nauwkeurig het is afgesteld.
Je zou dan op zijn minst willen weten hoe ie andere keren is ingechecked lijkt me... En anders kan je daar gewoon niets over zeggen. Ik vertrouw hem ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
ook daar zie ik dus wel wat in, maar dat is inderdaad maar een korte indruk en een vrije interpretatie, wat er mijlenver naast kan zitten. En ja, misschien kijk ik niet helemaal objectief omdat ik inderdaad denk dat de piloot meer weet
Die piep-verbinding met de satelliet had hij ook kunnen uitzetten maar dat heeft hij niet gedaan wat ook opvallend is voor een piloot met veel ervaring.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:17 schreef MartijnA3 het volgende:
Denk ook dat de crew er meer van weet. Op airliners.net lees ik dat iemand met heel veel verstand van de 777 schreef dat je ACARS alleen vanuit de cockpit compleet kan uitschakelen door door vele menu's te lopen op de MFD's (Multi Function Displays). Je moet 3 verbindingen uitschakelen (1x data & 2x voice). Schijnt door een leek echt niet te doen te zijn.
Dan was het de piloot met een wapen op zijn hoofd. Maar de manier hoe er verder is gevlogen is iets te perfect voor handige harrie die een keer flight simulator gespeeld heeft.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Jullie hebben het allemaal over die piloot die losgeslagen is maar ergens gaat het er bij mij niet in.
Ik houd het op een kaping door (een paar) passagiers. Ook omdat met het laatste contact tussen de twee vliegtuigen er (extra?) stemmen in de cockpit te horen zouden zijn.
Of hij vond dat niet zo erg dat dat aan bleef omdat je met zo'n ping zonder een subscription toch niet veel kunt - zoals nu wel blijkt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die piep-verbinding met de satelliet had hij ook kunnen uitzetten maar dat heeft hij niet gedaan wat ook opvallend is voor een piloot met veel ervaring.
Die is alleen uit te schakelen vanuit de electronics bay, dus schuin onder de cockpit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die piep-verbinding met de satelliet had hij ook kunnen uitzetten maar dat heeft hij niet gedaan wat ook opvallend is voor een piloot met veel ervaring.
Nou dat is vooralsnog niet helemaal duidelijk in ieder geval, daarnaast door die ping is de verdenking op hem gevallen, dus wat dat betreft valt er nog best wat te zeggen om dat ding uit te zetten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of hij vond dat niet zo erg dat dat aan bleef omdat je met zo'n ping zonder een subscription toch niet veel kunt - zoals nu wel blijkt.
Daar had hij uren voor om het alsnog te doen, als hij het heeft gedaan heeft hij zich echt wel goed voorbereid, lijkt me niet dat je dan dat gaat vergeten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Die is alleen uit te schakelen vanuit de electronics bay, dus schuin onder de cockpit.
Kan ook zijn dat hij deze vergeten was natuurlijk.
Mij ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik denk dat we het toestel nooit meer gaan terugvinden. Het toestel heeft nog 7 uur gevlogen nadat het verdween, de richting waarin is niet duidelijk en het zoekgebied veel te groot. Als je alleen al kijkt naar hoe lang het heeft geduurd voordat AF447 was gevonden (en daar wist men waar er gezocht moest worden) lijkt deze zoekoperatie onmogelijk.
De piloot heeft waarschijnlijk wel geweten dat Maleisië Airlines niet geabonneerd is op de satelliet service. Maar het kan goed zijn dat hij niet heeft geweten dat er alsnog zo nu en dan een ping bericht wordt verzonden, dat vereist hele specifieke technische kennis van het mechanisme.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die piep-verbinding met de satelliet had hij ook kunnen uitzetten maar dat heeft hij niet gedaan wat ook opvallend is voor een piloot met veel ervaring.
Ik denk dat 'ze' misschien weten welke organisatie erachter zitten en deze niet willen laten merken dat ze ze op het spoor zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mij ook.
Maar ik denk ook dat 'ze' nog wel meer weten en heb toch de hoop dat ze nav die info gerichter kunnen zoeken. Al is het maar omdat ze een idee hebben wie het vliegtuig heeft gekaapt en door bepaalde achtergrond(en) eea kunnen vinden of raden.
True.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De piloot heeft waarschijnlijk wel geweten dat Maleisië Airlines niet geabonneerd is op de satelliet service. Maar het kan goed zijn dat hij niet heeft geweten dat er alsnog zo nu en dan een ping bericht wordt verzonden, dat vereist hele specifieke technische kennis van het mechanisme.
vergeten geloof ik nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Die is alleen uit te schakelen vanuit de electronics bay, dus schuin onder de cockpit.
Kan ook zijn dat hij deze vergeten was natuurlijk.
Heb zo het gevoel dat hij dat wel wist. Wat ik heb gelezen moesten er heel rare dingen gebeuren mocht hij het niet meer weten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De piloot heeft waarschijnlijk wel geweten dat Maleisië Airlines niet geabonneerd is op de satelliet service. Maar het kan goed zijn dat hij niet heeft geweten dat er alsnog zo nu en dan een ping bericht wordt verzonden, dat vereist hele specifieke technische kennis van het mechanisme.
Dat lijkt me sterk. Er is wereldwijd zoveel aandacht en er zijn zoveel betrokken partijen. Om zoiets geheim te houden zou dan maar een select aantal mensen die informatie moeten hebben want anders wordt het gelekt naar de media.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ze' misschien weten welke organisatie erachter zitten en deze niet willen laten merken dat ze ze op het spoor zijn.
Tenzij ze Clippy gebruikten natuurlijk, daarmee zijn de moeilijkere functies veel eenvoudiger te bereiken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:17 schreef MartijnA3 het volgende:
Denk ook dat de crew er meer van weet. Op airliners.net lees ik dat iemand met heel veel verstand van de 777 schreef dat je ACARS alleen vanuit de cockpit compleet kan uitschakelen door door vele menu's te lopen op de MFD's (Multi Function Displays). Je moet 3 verbindingen uitschakelen (1x data & 2x voice). Schijnt door een leek echt niet te doen te zijn.
Tsja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De piloot heeft waarschijnlijk wel geweten dat Maleisië Airlines niet geabonneerd is op de satelliet service. Maar het kan goed zijn dat hij niet heeft geweten dat er alsnog zo nu en dan een ping bericht wordt verzonden, dat vereist hele specifieke technische kennis van het mechanisme.
nou, de bronnen die hebben gemeld dat ze overtuigd zijn van een kaping melden geen van allen uit welke hoek de kaper dan komt. Ok, het hoeft niet zo te zijn dat als je overtuigt bent van een kaping dat je ook weet bij wie je dan (ongeveer) moet zijn, maar een vermoeden zullen ze vast wel hebben. En niks gelekt. Na dat gestolen paspoorten gedoe werd vooral gemeld dat het om asielzoekers ging. Daarna geen woord meer over wie er dan wel aangewezen kan worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Er is wereldwijd zoveel aandacht en er zijn zoveel betrokken partijen. Om zoiets geheim te houden zou dan maar een select aantal mensen die informatie moeten hebben want anders wordt het gelekt naar de media.
Een geheime dienst kan dat best verborgen houden. Tevens zijn aziatische culturen ook wat meer gesloten dan westerse. Ik heb het idee dat daar toch minder naar de media gelekt wordt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Er is wereldwijd zoveel aandacht en er zijn zoveel betrokken partijen. Om zoiets geheim te houden zou dan maar een select aantal mensen die informatie moeten hebben want anders wordt het gelekt naar de media.
Sowieso weten wij niet alles. Dat is altijd het geval. Maar het feit dat amerika zegt dat ze indications hebben... Meestal als zij indications hebben kan je er vanuit gaan dat ze het vrij zeker weten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een geheime dienst kan dat best verborgen houden. Tevens zijn aziatische culturen ook wat meer gesloten dan westerse. Ik heb het idee dat daar toch minder naar de media gelekt wordt.
Oh dat er vanuit de VS melding is gemaakt van indications, heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:34 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Sowieso weten wij niet alles. Dat is altijd het geval. Maar het feit dat amerika zegt dat ze indications hebben... Meestal als zij indications hebben kan je er vanuit gaan dat ze het vrij zeker weten.
Je komt er alleen via een luik in het halletje bij de voorste deur. Dus dan zou hij uit de cockpit moeten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daar had hij uren voor om het alsnog te doen, als hij het heeft gedaan heeft hij zich echt wel goed voorbereid, lijkt me niet dat je dan dat gaat vergeten.
Dailymailquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:38 schreef Proximo het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ying-experience.html
Ze zijn er hier al compleet zeker van
Heb stond op Reuters, ik heb het gepost. Vraag me niet in welk deel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat er vanuit de VS melding is gemaakt van indications, heb ik even gemist.
Hij had het eerder kunnen uitzetten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Je komt er alleen via een luik in het halletje bij de voorste deur. Dus dan zou hij uit de cockpit moeten.
En dat luik valt achter je dicht, ook is het een erg kleine ruimte waar je niet echt handig kan bewegen.
Het 1e kaartje is wel de moeite waardquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:38 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
DailymailDan is de telegraaf nog geloofwaardig
En dat was niet opgevallen.........quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hij had het eerder kunnen uitzetten.
http://www.dailymail.co.u(...)ying-experience.htmlquote:Radar coverage of the area where flight MH370 went missing is patchy and often not even switched on, according to aviation experts.
It has emerged today that civilian systems do not cover large swatches of the areas the plane could have gone, and that military systems are often left off to save money.
Air Vice Marshal Michael Harwood, a former RAF pilot, said: ‘Too many movies and Predator [drone] feeds from Afghanistan have suckered people into thinking we know everything and see everything.
‘You get what you pay for. And the world, by and large, does not pay.'
Air traffic control teams rely transponders signals to track planes- but investigators believe that the device was intentionally switched off on the missing aircraft.
Military systems, meanwhile, are often limited, switched off , or routinely ignore aircraft they do not think are suspicious.
A Rear Admiral in the Indian armed forces, which are aiding search efforts over the Andaman Islands, said: ‘It's possible that the military radars were switched off as we operate on an "as required" basis.’
However, experts have suggested that a disappearing transponder signal would be treated more seriously over Europe or America, and that a parallel situation would be unlikely to develop.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz2w4PX1kip
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Nee aangezien ze er bijna een week over te doen om de piepjes uit de stroom informatie te destilleren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:42 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
En dat was niet opgevallen.........
Tussen 13u en 20u was ik een echt leven aan het veinzenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:39 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Heb stond op Reuters, ik heb het gepost. Vraag me niet in welk deel.
Ja dat moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tussen 13u en 20u was ik een echt leven aan het veinzen
Vandaar!
Tja, ik had beloofd te koken voor mijn ouders. Dus om ze nou te laten verhongeren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:47 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Ja dat moet je ook niet doenHet was sowieso niet vandaag.
Goede keuzequote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tja, ik had beloofd te koken voor mijn ouders. Dus om ze nou te laten verhongeren.
Je had moeten zeggen, denk maar eens aan wat die arme mensen in die MH370 vlucht te eten hebben. Now scoot!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tja, ik had beloofd te koken voor mijn ouders. Dus om ze nou te laten verhongeren.
Duurt nog zeker een week voor we die MH370 opons hoofd krijgen, dus nog even genieten van leuke dingen.quote:
Niet echt, had je de simulator van kapitein Zaharie al gezien?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:51 schreef El_Matador het volgende:
Holy cow, bijna een nieuwe OP. Gaat hard.
Is er nieuws? Ff met wat anders bezig...
Ok, zal ff checken zo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Niet echt, had je de simulator van kapitein Zaharie al gezien?
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines ruim een week vermist #18
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |