abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137782019
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

nou, het piept en daar wordt weinig acht op geslagen, verder stelt het fouilleren niet veel voor. Ook al is dat voor sommigen geen nieuws, toch wel raar, zeker als je weet hoe het met die vlucht is afgelopen.
Nee klopt dat fouilleren slaat echt compleet nergens op. Maar wij hadden het hoe meneer zich opstelde en gedroeg. Ik had al gezegd dat die security echt compleet nergens over gaat.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:13:39 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137782123
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:10 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Nee klopt dat fouilleren slaat echt compleet nergens op. Maar wij hadden het hoe meneer zich opstelde en gedroeg. Ik had al gezegd dat die security echt compleet nergens over gaat.
ook daar zie ik dus wel wat in, maar dat is inderdaad maar een korte indruk en een vrije interpretatie, wat er mijlenver naast kan zitten. En ja, misschien kijk ik niet helemaal objectief omdat ik inderdaad denk dat de piloot meer weet
pi_137782136
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:54 schreef eight het volgende:

[..]

Oh, bij mij zijn ze vaak zat afgegaan. Het ligt er maar net aan hoe nauwkeurig het is afgesteld.
Ik heb het werkelijk nog nooit gehad, nou ja, een paar keer in het begin. Maar verder echt zelden tot nooit.
pi_137782184
Zouden de kapers het vliegtuig willen gebruiken om straks te botsen met de air force one als deze onderweg is naar Schiphol?
pi_137782206
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

ook daar zie ik dus wel wat in, maar dat is inderdaad maar een korte indruk en een vrije interpretatie, wat er mijlenver naast kan zitten. En ja, misschien kijk ik niet helemaal objectief omdat ik inderdaad denk dat de piloot meer weet
Je zou dan op zijn minst willen weten hoe ie andere keren is ingechecked lijkt me... En anders kan je daar gewoon niets over zeggen. Ik vertrouw hem ook niet trouwens.
pi_137782291
Denk ook dat de crew er meer van weet. Op airliners.net lees ik dat iemand met heel veel verstand van de 777 schreef dat je ACARS alleen vanuit de cockpit compleet kan uitschakelen door door vele menu's te lopen op de MFD's (Multi Function Displays). Je moet 3 verbindingen uitschakelen (1x data & 2x voice). Schijnt door een leek echt niet te doen te zijn.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:20:01 #257
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137782370
Jullie hebben het allemaal over die piloot die losgeslagen is maar ergens gaat het er bij mij niet in.
Ik houd het op een kaping door (een paar) passagiers. Ook omdat met het laatste contact tussen de twee vliegtuigen er (extra?) stemmen in de cockpit te horen zouden zijn.
pi_137782376
Ik denk dat we het toestel nooit meer gaan terugvinden. Het toestel heeft nog 7 uur gevlogen nadat het verdween, de richting waarin is niet duidelijk en het zoekgebied veel te groot. Als je alleen al kijkt naar hoe lang het heeft geduurd voordat AF447 was gevonden (en daar wist men waar er gezocht moest worden) lijkt deze zoekoperatie onmogelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2014 22:20:33 ]
pi_137782411
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:17 schreef MartijnA3 het volgende:
Denk ook dat de crew er meer van weet. Op airliners.net lees ik dat iemand met heel veel verstand van de 777 schreef dat je ACARS alleen vanuit de cockpit compleet kan uitschakelen door door vele menu's te lopen op de MFD's (Multi Function Displays). Je moet 3 verbindingen uitschakelen (1x data & 2x voice). Schijnt door een leek echt niet te doen te zijn.
Die piep-verbinding met de satelliet had hij ook kunnen uitzetten maar dat heeft hij niet gedaan wat ook opvallend is voor een piloot met veel ervaring.
pi_137782443
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Jullie hebben het allemaal over die piloot die losgeslagen is maar ergens gaat het er bij mij niet in.
Ik houd het op een kaping door (een paar) passagiers. Ook omdat met het laatste contact tussen de twee vliegtuigen er (extra?) stemmen in de cockpit te horen zouden zijn.
Dan was het de piloot met een wapen op zijn hoofd. Maar de manier hoe er verder is gevlogen is iets te perfect voor handige harrie die een keer flight simulator gespeeld heeft.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:23:09 #261
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137782480
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Die piep-verbinding met de satelliet had hij ook kunnen uitzetten maar dat heeft hij niet gedaan wat ook opvallend is voor een piloot met veel ervaring.
Of hij vond dat niet zo erg dat dat aan bleef omdat je met zo'n ping zonder een subscription toch niet veel kunt - zoals nu wel blijkt.
pi_137782498
quote:

[..]

Die is alleen uit te schakelen vanuit de electronics bay, dus schuin onder de cockpit.

Kan ook zijn dat hij deze vergeten was natuurlijk.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:24:16 #263
163231 Dentiwan
Denk aan je tanden !
pi_137782518
Er piept wel van alles bij die gezagvoerder als ie door de detectie poortjes loopt.
En echt goed gecontroleerd is hij ook niet.
De zwarte wolf komt eraan !
pi_137782524
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Of hij vond dat niet zo erg dat dat aan bleef omdat je met zo'n ping zonder een subscription toch niet veel kunt - zoals nu wel blijkt.
Nou dat is vooralsnog niet helemaal duidelijk in ieder geval, daarnaast door die ping is de verdenking op hem gevallen, dus wat dat betreft valt er nog best wat te zeggen om dat ding uit te zetten.
pi_137782561
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Die is alleen uit te schakelen vanuit de electronics bay, dus schuin onder de cockpit.

Daar had hij uren voor om het alsnog te doen, als hij het heeft gedaan heeft hij zich echt wel goed voorbereid, lijkt me niet dat je dan dat gaat vergeten.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:25:36 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137782581
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik denk dat we het toestel nooit meer gaan terugvinden. Het toestel heeft nog 7 uur gevlogen nadat het verdween, de richting waarin is niet duidelijk en het zoekgebied veel te groot. Als je alleen al kijkt naar hoe lang het heeft geduurd voordat AF447 was gevonden (en daar wist men waar er gezocht moest worden) lijkt deze zoekoperatie onmogelijk.
Mij ook.
Maar ik denk ook dat 'ze' nog wel meer weten en heb toch de hoop dat ze nav die info gerichter kunnen zoeken. Al is het maar omdat ze een idee hebben wie het vliegtuig heeft gekaapt en door bepaalde achtergrond(en) eea kunnen vinden of raden.
pi_137782637
quote:

[..]

De piloot heeft waarschijnlijk wel geweten dat Maleisië Airlines niet geabonneerd is op de satelliet service. Maar het kan goed zijn dat hij niet heeft geweten dat er alsnog zo nu en dan een ping bericht wordt verzonden, dat vereist hele specifieke technische kennis van het mechanisme.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:27:49 #268
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137782644
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Mij ook.
Maar ik denk ook dat 'ze' nog wel meer weten en heb toch de hoop dat ze nav die info gerichter kunnen zoeken. Al is het maar omdat ze een idee hebben wie het vliegtuig heeft gekaapt en door bepaalde achtergrond(en) eea kunnen vinden of raden.
Ik denk dat 'ze' misschien weten welke organisatie erachter zitten en deze niet willen laten merken dat ze ze op het spoor zijn.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137782659
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De piloot heeft waarschijnlijk wel geweten dat Maleisië Airlines niet geabonneerd is op de satelliet service. Maar het kan goed zijn dat hij niet heeft geweten dat er alsnog zo nu en dan een ping bericht wordt verzonden, dat vereist hele specifieke technische kennis van het mechanisme.
True.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:28:33 #270
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137782671
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:23 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

vergeten geloof ik niet
Of hij heeft onder dwang gevlogen en heeft braaf uitgezet wat hem is opgedragen en die dus niet.
Of hij vloog zelf en dacht daar kunnen ze toch niet genoeg mee.
Of hij vloog zelf en dacht laat die maar aan dan denken ze misschien nog aan een kaping.
Of....er is wel meer te bedenken natuurlijk. Maar vergeten geloof ik niet.
pi_137782693
quote:

[..]

Heb zo het gevoel dat hij dat wel wist. Wat ik heb gelezen moesten er heel rare dingen gebeuren mocht hij het niet meer weten.
pi_137782706
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:27 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik denk dat 'ze' misschien weten welke organisatie erachter zitten en deze niet willen laten merken dat ze ze op het spoor zijn.
Dat lijkt me sterk. Er is wereldwijd zoveel aandacht en er zijn zoveel betrokken partijen. Om zoiets geheim te houden zou dan maar een select aantal mensen die informatie moeten hebben want anders wordt het gelekt naar de media.
  Donald Duck held zaterdag 15 maart 2014 @ 22:30:10 #273
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_137782731
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:17 schreef MartijnA3 het volgende:
Tenzij ze Clippy gebruikten natuurlijk, daarmee zijn de moeilijkere functies veel eenvoudiger te bereiken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_137782775
Overigens een van die mannelijke stewards heeft ook een vliegsimulator thuis staan:

http://www.sharelor.net/1(...)t-steward-mh370.html

Dus wat dat betreft.
pi_137782786
quote:

[..]

Tsja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')