Geen naaktfoto's aubquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:44 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zit in een genereuze stemming.
Maximo Park is toch niet gezapig?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij gezapig denk ik aan dingen als Maximo Park
Girls Who Play Guitarsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij gezapig denk ik aan dingen als Maximo Park
Eerste wat me te binnen schoot, maar ken ze eigenlijk niet goedquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maximo Park is toch niet gezapig?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef Kerftminister het volgende:
Maar dit wordt een best of topic? Gaan we nu heldige quotes opvissen uit oudere Indiedelen?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eerste wat me te binnen schoot, maar ken ze eigenlijk niet goed
Was mijn 11e verjaardag overigens, deze post.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Extra motivatie om dit topic eens flink snel vol te spammen!
Maximo Park was trouwens erg goed. Redelijk zuiver geluid, zanger goed bij stem. Alleen jammer weer dat we meteen naderhand halsoverdekop weg moesten om de laatste trein richting Nijmegen te halen, maar dat blijf je houden.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:48 schreef Kerftminister het volgende:
Eerste topic dat ik open
[..]
Was mijn 11e verjaardag overigens, deze post.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:29 schreef Grobbel het volgende:
Trouwens pfaf, dit is deel XI, niet deel X. Aldus.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zit nu na te denken over iets echt gezapigs.
Snow Patrol?
The Policequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Snow Patrol?
Keanequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Snow Patrol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |