SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
Gelukkig zijn er ook normale mensen, ik ben al 30 jaar uit Amsterdam weg en heb daar leuke dingen gedaan, maar allemaal zo 1980quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:31 schreef martend het volgende:
[..]
Ik ben een echte provinciaal, inclusief dialectmaar Amsterdam boeit me echt niet
Jongens ophouden, dat wordt huilen!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:32 schreef Baconbus het volgende:
Fittie!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou Jimmy vertrouwen maar ik zou hem nooit kennen. Voor mij wel een no go. Ik zou dan weten dat hij het beste met me voor heeft maar geen idee hebben wat er in zijn kop omgaat. Een beetje mysterie is wel geil, teveel muren een afknapper.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]I Wanna Be Your Dog! (heerlijk nummer van Iggy Pop).
Maar Lotte is wel streetsmart, en Jimmy is een rare dude.. zou jij hem vertrouwen?
Misschien is dat toch wat het is, hij zei een tijd geleden al tegen Lot dat hij daar over wilde praten en dat wimpelde ze af met waar bemoei hij zich mee tegen de anderequote:
Ja, dat is dus de mindere kant van Jimmy. Alcohol uitgewerkt denk ik.quote:
LoL daar zat ik ook aan te denkenquote:
Lijkt me ingewikkeld, vaderlijke gevoelens afgewisseld voor geile gevoelens voor dezelfde persoonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:36 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon vader gevoelens zijn.
Welneequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat wordt hommeles zo, al dat gestoei met die dronken torren
Het belerende toontje maakt het irritant ja. Mee eens.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:37 schreef Jibba het volgende:
Ik vind Jimmy toch iets te dwingend. Ik hou niet zo van die mannen die hun wil opdringen. Ook al is het nog zo verstandig wat hij zegt (niet roken/drinken). Hij doet vaak zo.
hmmm, inkoppertje - honingmosseltjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Lijkt me ingewikkeld, vaderlijke gevoelens afgewisseld voor geile gevoelens voor dezelfde persoon.
Kom vechten dan Jonguhhquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:37 schreef tonja het volgende:
Lekker hoor stoeiende en hijgende mannen onstream
Dan moet ik blij zijn dat ik geen streams heb, zit al tijdje moed te verzamelen om te gaan slapenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:37 schreef tonja het volgende:
Lekker hoor stoeiende en hijgende mannen onstream
Prachtigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:38 schreef frensje het volgende:
Ruud is out en Emil neemt hem over de schouder mee naar bed
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:38 schreef martend het volgende:
zo... laat nu dat keiharde neuken maar eens zien Ruudje !
Aan jou heb ik wat zeg!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:38 schreef martend het volgende:
kusje terugquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:38 schreef frensje het volgende:
echt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:38 schreef frensje het volgende:
En hij wilde anton nog wel op zijn bek slaan lolquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:39 schreef Punkman het volgende:
Lijkt me vrij pijnlijk, als iemand je over de schouders naar bed tilt
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:38 schreef martend het volgende:
Ghehehe die is valsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:40 schreef Flow3r het volgende:
Ruud, als je moet kotsen: aan de rechterkant
quote:
Wat een watje dan zeg , met zijn stoere praatjkes.quote:
Stem, voor! hahahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:40 schreef Flow3r het volgende:
Ruud, als je moet kotsen: aan de rechterkant
ach ja,toont karakter toch,om een oude ziekelijke man van 82 op zn bek te slaan,chapauquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:39 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
En hij wilde anton nog wel op zijn bek slaan lol
Het mysterie laten voortduren, maar wel af en toe wat prijsgeven. Uhuh.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou Jimmy vertrouwen maar ik zou hem nooit kennen. Voor mij wel een no go. Ik zou dan weten dat hij het beste met me voor heeft maar geen idee hebben wat er in zijn kop omgaat. Een beetje mysterie is wel geil, teveel muren een afknapper.
Je zei iets tofs over Lotte.
Dan moet hij zijn 'schoonzuster' ook maar even helpenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:41 schreef Poolhond39 het volgende:
Emil, de grote broer, helpt Ruud nu met uitkleden... skattig
Nu billy er bovenop zettenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:41 schreef Poolhond39 het volgende:
Achja, Ruudwin < Emil.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wat een watje dan zeg , met zijn stoere praatjkes.Zitten jullie zo met een gefrustreerde Billy, Ruud..........Ruuuudddddddd........Ruhuuuuuuuuuuuud wakker wworden, wil wippen
Ik trip straks op slaapgebrek johquote:
.Voor een paar knoppen op de laptop heb je je schouder ook niet nodigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:41 schreef svann het volgende:
Verstandig van Gio met die beschadigde schouder.
Straks kan hij die echt niet meer gebruiken.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:42 schreef johnnyvang het volgende:
Out gemaakt door een vent.
Naar bed gebracht door een vent
Uit gekleed door een vent
ondergestopt door .......................... tja ook een vent (a.k.a. billy )
Goede morgen ruudje
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dan na afloop haar mond afvegen
sweet! sowieso vind ik hem een verstandig iemandquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:41 schreef Poolhond39 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
sweet! sowieso vind ik hem een verstandig iemand
Ik ook..toffe, intelligente vent, hoewel ik weinig heb met dat worstelgedoequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
sweet! sowieso vind ik hem een verstandig iemand
Owwwwww die is erugg maar zit wel hardop te lachenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dan na afloop haar mond afvegen
geen idee... billy loopt met een op haar hangende ruud weer de slaapkamer uitquote:
Verrek! Veel beter zo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:45 schreef Baconbus het volgende:
Wat ik wel leuk vind is dat we nu 4 verschillende streams hebben. Zo kan het dus ook.
Ik ga wel eens naar milshake of feestje westerpark...Ook loveland in mijn achtertuinquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:30 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Die provinciaaltjes hebben het altijd maar over al die clubs en cafe's in Amsterdam. en blowen en slikken, snuiven. En vrije seks. Echte Amsterdammers hebben dat al dertig jaar geleden gehad. Al dat stoere gedoe.
die ligt op bed, morgen om 7 uur weer de koeienquote:
Ik hoor haar anders nog aardig schreeuwen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:47 schreef frensje het volgende:
[..]
die ligt op bed, morgen om 7 uur weer de koeien
awww da's kutquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor haar anders nog aardig schreeuwen.
En de loze kreten die je hier spuit in een schriftje thuis plempen is geen optie?quote:
Ja ik ben ook geheelonthouder en ga naar vooral alternatieve strandfeesten. En festivals. Maar alleen een klein blowtje soms dan. Dat hebben we als Amsterdammers wel gehad. Die stad wordt nu vergeven met lui van buiten, die wat mee willen maken Woon trouwens niet meer in Amsterdamquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ga wel eens naar milshake of feestje westerpark...Ook loveland in mijn achtertuinik blow niet ik drink niet maar heb het reuze naar me zin, je ziet ze lopen met grote ogen schuimbekkend etc.
En toch heb ik als nuchtere het meeste plezier en kan zo de weg weer naar huis vinden
Same herequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:45 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ik ook..toffe, intelligente vent, hoewel ik weinig heb met dat worstelgedoe
Het is ook mijn utopiaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En de loze kreten die je hier spuit in een schriftje thuis plempen is geen optie?
Coole gifquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
Rienk streelt Nico stiekem als ze slaapt, maar werd betrapt
[ afbeelding ]
Ziet er redelijk creepy uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
ze zijn beide wakker ( nuchter weet ik niet zeker )quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw utopia is elke nacht de zelfde onzin uitbraken, ook al is er geen ruk op de streams te zien? Utopia kan dus ook vervangen worden door GGZ?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:50 schreef martend het volgende:
ik zwaai ook af voor nu![]()
laters Cossers......
de nachtstreams zijn me net iets te saai
Welterustenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:50 schreef martend het volgende:
laters Cossers......
Woodstock in de zomer op een warme zomeravond aanrader......heerlijke muziek en ach van de wietlucht wordt je ook een beetje highquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook geheelonthouder en ga naar vooral alternatieve strandfeesten. En festivals. Maar alleen een klein blowtje soms dan. Dat hebben we als Amsterdammers wel gehad. Die stad wordt nu vergeven met lui van buiten, die wat mee willen maken
Kan er niets aan doen, ik krijg de kriebels van hem, en dan heb ik het over geen prettige kriebels lama seggequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wij zijn toch niet saai?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:50 schreef martend het volgende:
laters Cossers......
Wat ben je toch een romanticusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan kan hij net zo goed z'n cactus erin prikken.
Dat komt nog welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan kan hij net zo goed z'n cactus erin prikken.
Ik reageer op de streams dat mag hier volgens mij en anders klaag je mij maar aan bij de modsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jouw utopia is elke nacht de zelfde onzin uitbraken, ook al is er geen ruk op de streams te zien? Utopia kan dus ook vervangen worden door GGZ?
dronken douchen is heel gevaarlijk, je kunt dan verdrinkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:51 schreef johnnyvang het volgende:
Ruud en billy staan zeker in de douche?
ik denk Jim die verkondigde al eerder dat hij nog ging douchenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:51 schreef johnnyvang het volgende:
Ruud en billy staan zeker in de douche?
jongen in de straat viel in slaap met zijn grote teen in het putje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
dronken douchen is heel gevaarlijk, je kunt dan verdrinken
Hoor op 3 het water lopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
dronken douchen is heel gevaarlijk, je kunt dan verdrinken
Emil heeft niet gedronken neem ik aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:53 schreef oma-Nijn het volgende:
wat een verschillen, de ene loopt in haar blote spatlappen en de ander ligt in een skipak
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ben die Giorgio ook wel een beetje zat nu.
Maar eerst Andrea, Lot. Bill en Laura er uit.
Doei!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:53 schreef DaniqueV het volgende:
Truste allemaal, ga verstandig doen, hoop dat jullie nog leuke streams hebben en ik dat terug mag lezen
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:53 schreef isax het volgende:
[..]
jongen in de straat viel in slaap met zijn grote teen in het putje.
binnenshuis waterval
Bij deze, je hebt hebt het om 3 uur 's nachts , elke nacht over Gio die er bij loopt als een kwijlende mongool, terwijl Gio al uren slaapt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik reageer op de streams dat mag hier volgens mij en anders klaag je mij maar aan bij de mods
Oke en de andere stuk voor stuk allemaal nieuwequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ben die Giorgio ook wel een beetje zat nu.
Maar eerst Andrea, Lot. Bill en Laura er uit.
Ik heb niet de avond gezien maar geloof het niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:53 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Emil heeft niet gedronken neem ik aan.
Volgens mij geen druppel... alcohol dan...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:53 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Emil heeft niet gedronken neem ik aan.
Ja daarom, de mensen die gedronken hebben zullen minder aan hebben in bed omdat ze het warm hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:55 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik heb niet de avond gezien maar geloof het niet.
Emil drinkt niet geloof ik...of in ieder geval weinig.
ok als jij dat vind ik zoek geen ruzie hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij deze, je hebt hebt het om 3 uur 's nachts , elke nacht over Gio die er bij loopt als een kwijlende mongool, terwijl Gio al uren slaapt.
Stuur mij dan een kopietje. ik wil een mooie opname van Aikes schaterlach als ringtonequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:44 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
We moeten Aike een cd tje sturen vol met haar lach erop, verplicht luisteren
vandaar dat Isa Gio maant om naar bed te gaan, ze vroeg ook al hoe laat ze ze moest wakker makenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:56 schreef johnnyvang het volgende:
Emil dron niet omdat hij morgen een bootcamp heeft.
Hij wilde daar niet verstrooit staan
HIJ heeft niet gedronken en alle gasten netjes te woord gestaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:55 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik heb niet de avond gezien maar geloof het niet.
Emil drinkt niet geloof ik...of in ieder geval weinig.
Ik zou Emil wel eens katjelam willen zien met zijn agressieve mogelijkhedenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:57 schreef formule het volgende:
[..]
HIJ heeft niet gedronken en alle gasten netjes te woord gestaan
Klopt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:57 schreef frensje het volgende:
[..]
vandaar dat Isa Gio maant om naar bed te gaan, ze vroeg ook al hoe laat ze ze moest wakker maken
lijkt mij eerder dat ze dan in Utopia blijft, kwam volgens mij echt spontaan van Ruud, omdat hij iets had gehoordquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Zou dat verhaal over dat mishandelen van Andrea, niet bedoeld zijn, om haar te pushen eruit te gaan? vond het zo een vreemd moment om erover te beginnen en Dree is sinds die tijd pleite
die ligt gewoon op bed johquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Zou dat verhaal over dat mishandelen van Andrea, niet bedoeld zijn, om haar te pushen eruit te gaan? vond het zo een vreemd moment om erover te beginnen en Dree is sinds die tijd pleite
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:59 schreef isax het volgende:
ik zit nog steeds te wachten tot joey en isa bij elkaar belanden....
ok thanx normaal is het zondag, maar idd dit weekend meerderequote:
Ze heeft het al eens eerder buiten tegen Lot gezegd, maar ja, de verhalen van andrea, wat moet jer er nog van geloven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:59 schreef frensje het volgende:
[..]
lijkt mij eerder dat ze dan in Utopia blijft, kwam volgens mij echt spontaan van Ruud, omdat hij iets had gehoord
Gio legde Ruud in bed en zei tegen Billy: "En, wil je nog een beurt?"quote:
dat vond ik dus echt het ergste tot nu toe van Andrea, de rest wat ze gelogen en bedrogen heeft swa...maar dit gaat gewoon te verquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:01 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]![]()
![]()
En Dre wilde er niet over praten omdat ze het gelogen heeft.
Oh, dat kan ook nog inderdaad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gok dat Andrea best wel eens een mep heeft gehad maar dat nooit tegen haar zin is geweest.
Ja, ik heb er zo een moeite mee. Heb in een blijf van mijn lijfhuis gewerkt en ken dat gekke gedrag, van steeds teruggaan en schaamte en afhankelijkheidquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ze heeft het al eens eerder buiten tegen Lot gezegd, maar ja, de verhalen van andrea, wat moet jer er nog van geloven.
Zul je zien dat dit waar is en dat we nu haar niet geloven door al die leugens.
Zelfbeheersing en zelfdicipline waardeer ik altijd erg bij deelnemers aan RLS.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:56 schreef johnnyvang het volgende:
Emil dron niet omdat hij morgen een bootcamp heeft.
Hij wilde daar niet verstrooit staan
Blijf je het herhalen??? Dre liegt over het mishandelen. Dat heeft Anton gisteren gezegd en Dre ontkende het niet. Trap er nou niet in.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zo een moeite mee. Heb in een blijf van mijn lijfhuis gewerkt en ken dat gekke gedrag, van steeds teruggaan en schaamte en afhankelijkheid
ze heeft het niet gezegd of beaamt alleen een knikje met haar hoofd gegegeven, dus dat zegt niks imedit: Anton confronteerde haar er ook mee en toen... ach jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zo een moeite mee. Heb in een blijf van mijn lijfhuis gewerkt en ken dat gekke gedrag, van steeds teruggaan en schaamte en afhankelijkheid
Is goed joh is ook een guilthy pleasurequote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik was er al klaar mee, Utopia.
Doch, ik bleef nog even hangen op Fok! [guilty pleasure] ...
Ik zie geen verschil meer.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:03 schreef ZodiaX het volgende:
Billy hangt echt helemaal tegen Ruud aan.
Vorige keer vond ik het knap van Isabella, ze had wel gedronken maar met kater stond ze wel vroeg op voor de koeien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef Rica het volgende:
Niet gaan drinken omdat er de volgende dag activiteiten zijn - sterk
Sorryquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:04 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Blijf je het herhalen??? Dre liegt over het mishandelen. Dat heeft Anton gisteren gezegd en Dre ontkende het niet. Trap er nou niet in.
Eigenwaarde en princiepe staat heel hoog bij ze.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Vooral Emil, Isa, Nicoline steken er wmb torenhoog boven uit.
Waren wel mooie beelden toen, bij de koeien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:05 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Vorige keer vond ik het knap van Isabella, ze had wel gedronken maar met kater stond ze wel vroeg op voor de koeien.
Typisch hè.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:06 schreef Punkman het volgende:
Toch wel cru, Isa wou een ruimte apart vanwege het lawaai, lot,andrea gingen er mee vandoor en Isa ligt op een hele lawaaierige kamer.
Midden op de akker !quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:07 schreef johnnyvang het volgende:
Ik bouwde die hut morgen op en ging daar slapen als ik isa was.
Was er niet een zoldertje bij die koeien?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:07 schreef johnnyvang het volgende:
Dat had ik al op dag 1 gedaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:07 schreef johnnyvang het volgende:
Dat gaf een heel amusant filmpje op de site.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:05 schreef ZodiaX het volgende:
Vorige keer vond ik het knap van Isabella, ze had wel gedronken maar met kater stond ze wel vroeg op voor de koeien.
Ze kan niet slapen zonder haar speen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:07 schreef Cactus1 het volgende:
Die Billy he? Die kan het niet laten om elk moment in Ruud proberen te kruipen
Het is een vervelende lamzak.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:09 schreef ZodiaX het volgende:
Gio weet echt niet wanneer op te houden als die dronken is.
Isa is de schopstoel voor iedereenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:06 schreef Punkman het volgende:
Toch wel cru, Isa wou een ruimte apart vanwege het lawaai, lot,andrea gingen er mee vandoor en Isa ligt op een hele lawaaierige kamer.
Ik ben getuige geweest van een meid die het niet kon verkroppen dat haar ex-vriend niets meer met haar te maken wilde hebben. Ze weigerde echter zijn huis te verlaten dus moest hij haar uiteindelijk wel aan haar armen ZIJN huis uittrekken. De volgende dag liep ze in de winter met korte mouwen, zodat de blauwe plek van vingerafdrukken zichtbaar waren. Als iemand vroeg wat heb je daar, zei met zielige piepstem, ik wil er niet over praten. Niet echt liegen, maar wel iemand als mishandelaar te kijk zetten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef frensje het volgende:
[..]
dat vond ik dus echt het ergste tot nu toe van Andrea, de rest wat ze gelogen en bedrogen heeft swa...maar dit gaat gewoon te ver
Kraai niet zo stom, doe eens lief.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef svann het volgende:
[..]
Dat gaf een heel amusant filmpje op de site.
Klopt. Eigenwaarde en grenzen trekken is er ook onderdeel van.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:06 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Eigenwaarde en princiepe staat heel hoog bij ze.
Kun je alleen maar respect voor hebben
Komen ze daar vervelen, zeker gio.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Was er niet een zoldertje bij die koeien?
Hij is pas deze week afgelevert ( hut/werkplaats van paul )quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat had ik al op dag 1 gedaan
Ja, dat lijkt me ideaal na feestjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Was er niet een zoldertje bij die koeien?
bootcamp morgenvroegquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:09 schreef Grunge. het volgende:
Waarvoor moet Isabella hem wakker maken eigenlijk?
Ik heb besloten niet meer te reageren, want ik wil niemand ergerenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:10 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik ben getuige geweest van een meid die het niet kon verkroppen dat haar ex-vriend niets meer met haar te maken wilde hebben. Ze weigerde echter zijn huis te verlaten dus moest hij haar uiteindelijk wel aan haar armen ZIJN huis uittrekken. De volgende dag liep ze in de winter met korte mouwen, zodat de blauwe plek van vingerafdrukken zichtbaar waren. Als iemand vroeg wat heb je daar, zei met zielige piepstem, ik wil er niet over praten. Niet echt liegen, maar wel iemand als mishandelaar te kijk zetten.
Is toch topquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:10 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Komen ze daar vervelen, zeker gio.
[..]
Hij is pas deze week afgelevert ( hut/werkplaats van paul )
is toch erg, verdedig je daar maar tegen, niet slecht bedoelt voor mishandelde mensen, maar dit gaat nergens over, Anton vertelde het ook al dat haar fantasie groot is...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:10 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik ben getuige geweest van een meid die het niet kon verkroppen dat haar ex-vriend niets meer met haar te maken wilde hebben. Ze weigerde echter zijn huis te verlaten dus moest hij haar uiteindelijk wel aan haar armen ZIJN huis uittrekken. De volgende dag liep ze in de winter met korte mouwen, zodat de blauwe plek van vingerafdrukken zichtbaar waren. Als iemand vroeg wat heb je daar, zei met zielige piepstem, ik wil er niet over praten. Niet echt liegen, maar wel iemand als mishandelaar te kijk zetten.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer te reageren, want ik wil niemand ergeren
Ja, en best wel zigzaggend over de wei.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:10 schreef Punkman het volgende:
Kraai niet zo stom, doe eens lief.
Als je kraait kraai dan in ieder geval normaal.
Waren inderdaad mooie beelden.
Zij moet iedere dag, dan zou ze nooit ergens aan mee kunnen doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:05 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kraai niet zo stom, doe eens lief.
Als je kraait kraai dan in ieder geval normaal.
Waren inderdaad mooie beelden.
Gewoon reageren, er zijn gewoon een paar hier die zich overal aan ergeren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Je vergeet de biomarkt, daarmee haalt ze toch een boel op elke maand.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Zij moet iedere dag, dan zou ze nooit ergens aan mee kunnen doen.
Ze houdt de dieren wel vol. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Lot.
Mensen die een normaal leven hebben, met een baan, gezin, kinderen etc. kunnen ook niet een jaar in Utopia gaan zitten. Er zitten dus mensen die er zomaar een jaartje tussenuit kunnen, zonder daardoor iets te verliezen. Dat zijn werklozen, studenten met studievertraging, zelfstandigen (ZZP'ers) met weinig opdrachten en mensen die vluchten voor problemen. Tja, dan krijg je toch een vreemde selectie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Klopt. Eigenwaarde en grenzen trekken is er ook onderdeel van.
We komen er karig af als je de groep in zijn geheel bekijkt.
Ik heb mijn mening ruimschoots geschreven, dus dat geeft niet hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gewoon reageren, er zijn gewoon een paar hier die zich overal aan ergeren.
Zijn we op FOK! wel gewend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening ruimschoots gezegd, dus dat geeft niet hoor
Ow leukquote:
Je kan al mijn comments terug zien ik zou als eerste een slaapplek voor mezelf gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:13 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Zeker.
Daarom morgen eerst de koeien doen, en dan niet terug naar bed maar die hut opbouwen.
Welk straatjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:16 schreef LaCatastrophe het volgende:
Zou Billy soms uit haar straatje ruiken?
Zouden ze die hut niet terugsturen? Maandag erover hebben?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan al mijn comments terug zien ik zou als eerste een slaapplek voor mezelf gemaakt hebben
Er is een handig zoldertje in de stal, boven de kippen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:13 schreef johnnyvang het volgende:
Zeker.
Daarom morgen eerst de koeien doen, en dan niet terug naar bed maar die hut opbouwen.
Met als nadeel dat je buiten de groep komt en op gestemd gaat worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan al mijn comments terug zien ik zou als eerste een slaapplek voor mezelf gemaakt hebben
Na het zien van diverse BB's en SST dan was dat ook het eerste wat ik zou doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Haar mond. Ruud keert zich soms zo af dat dit even door me heen ging.quote:
Nee want ik zou ook bijdragen aan groeps actieviteitenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:17 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Met als nadeel dat je buiten de groep komt en op gestemd gaat worden.
Dat deed hij eens bij Isabella en toen vond ik het creepy. Bij Nicoline niet want die vindt hem ook leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:18 schreef Poolhond39 het volgende:
Rienk is echt creepy.. hij aait Nico in haar slaap telkens over haar arm.. ik vind het net Gollum, of zo
thank youquote:
jij ergert mij nooitquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
HB neemt hem niet terug omdat het speciaal besteld is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zouden ze die hut niet terugsturen? Maandag erover hebben?
Hahahaha, dit is toch ook een reactie. Nemen ze je alles af?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Sowieso. Mensen die graag met hun hele hebben en houden op TV willen. Voor het grootste deel mensen met een enorm opgeblaast ego en grenzeloze zelfoverschatting. Zichzelf geweldig vinden. De meesten lopen daar met zo'n vreselijk scheef zelfbeeld rond, werkelijk verbazingwekkend. En kennelijk gaat dat slecht samen met zelfcontrole.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:14 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Mensen die een normaal leven hebben, met een baan, gezin, kinderen etc. kunnen ook niet een jaar in Utopia gaan zitten. Er zitten dus mensen die er zomaar een jaartje tussenuit kunnen, zonder daardoor iets te verliezen. Dat zijn werklozen, studenten met studievertraging, zelfstandigen (ZZP'ers) met weinig opdrachten en mensen die vluchten voor problemen. Tja, dan krijg je toch een vreemde selectie.
En ik ga nog kijken ook, dat het meest frustrerende ..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:21 schreef Poolhond39 het volgende:
Volgens mij neukt hij haar achterlangs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |