ok als jij dat vind ik zoek geen ruzie hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij deze, je hebt hebt het om 3 uur 's nachts , elke nacht over Gio die er bij loopt als een kwijlende mongool, terwijl Gio al uren slaapt.
Stuur mij dan een kopietje. ik wil een mooie opname van Aikes schaterlach als ringtonequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:44 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
We moeten Aike een cd tje sturen vol met haar lach erop, verplicht luisteren
vandaar dat Isa Gio maant om naar bed te gaan, ze vroeg ook al hoe laat ze ze moest wakker makenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:56 schreef johnnyvang het volgende:
Emil dron niet omdat hij morgen een bootcamp heeft.
Hij wilde daar niet verstrooit staan
HIJ heeft niet gedronken en alle gasten netjes te woord gestaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:55 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik heb niet de avond gezien maar geloof het niet.
Emil drinkt niet geloof ik...of in ieder geval weinig.
Ik zou Emil wel eens katjelam willen zien met zijn agressieve mogelijkhedenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:57 schreef formule het volgende:
[..]
HIJ heeft niet gedronken en alle gasten netjes te woord gestaan
Klopt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:57 schreef frensje het volgende:
[..]
vandaar dat Isa Gio maant om naar bed te gaan, ze vroeg ook al hoe laat ze ze moest wakker maken
lijkt mij eerder dat ze dan in Utopia blijft, kwam volgens mij echt spontaan van Ruud, omdat hij iets had gehoordquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Zou dat verhaal over dat mishandelen van Andrea, niet bedoeld zijn, om haar te pushen eruit te gaan? vond het zo een vreemd moment om erover te beginnen en Dree is sinds die tijd pleite
die ligt gewoon op bed johquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Zou dat verhaal over dat mishandelen van Andrea, niet bedoeld zijn, om haar te pushen eruit te gaan? vond het zo een vreemd moment om erover te beginnen en Dree is sinds die tijd pleite
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:59 schreef isax het volgende:
ik zit nog steeds te wachten tot joey en isa bij elkaar belanden....
ok thanx normaal is het zondag, maar idd dit weekend meerderequote:
Ze heeft het al eens eerder buiten tegen Lot gezegd, maar ja, de verhalen van andrea, wat moet jer er nog van geloven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:59 schreef frensje het volgende:
[..]
lijkt mij eerder dat ze dan in Utopia blijft, kwam volgens mij echt spontaan van Ruud, omdat hij iets had gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |