Met als nadeel dat je buiten de groep komt en op gestemd gaat worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan al mijn comments terug zien ik zou als eerste een slaapplek voor mezelf gemaakt hebben
Na het zien van diverse BB's en SST dan was dat ook het eerste wat ik zou doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan al mijn comments terug zien ik zou als eerste een slaapplek voor mezelf gemaakt hebben
Haar mond. Ruud keert zich soms zo af dat dit even door me heen ging.quote:
Nee want ik zou ook bijdragen aan groeps actieviteitenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:17 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Met als nadeel dat je buiten de groep komt en op gestemd gaat worden.
Dat deed hij eens bij Isabella en toen vond ik het creepy. Bij Nicoline niet want die vindt hem ook leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:18 schreef Poolhond39 het volgende:
Rienk is echt creepy.. hij aait Nico in haar slaap telkens over haar arm.. ik vind het net Gollum, of zo
thank youquote:
jij ergert mij nooitquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer te reageren, want ik wil niemand ergeren
HB neemt hem niet terug omdat het speciaal besteld is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zouden ze die hut niet terugsturen? Maandag erover hebben?
Hahahaha, dit is toch ook een reactie. Nemen ze je alles af?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer te reageren, want ik wil niemand ergeren
Sowieso. Mensen die graag met hun hele hebben en houden op TV willen. Voor het grootste deel mensen met een enorm opgeblaast ego en grenzeloze zelfoverschatting. Zichzelf geweldig vinden. De meesten lopen daar met zo'n vreselijk scheef zelfbeeld rond, werkelijk verbazingwekkend. En kennelijk gaat dat slecht samen met zelfcontrole.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:14 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Mensen die een normaal leven hebben, met een baan, gezin, kinderen etc. kunnen ook niet een jaar in Utopia gaan zitten. Er zitten dus mensen die er zomaar een jaartje tussenuit kunnen, zonder daardoor iets te verliezen. Dat zijn werklozen, studenten met studievertraging, zelfstandigen (ZZP'ers) met weinig opdrachten en mensen die vluchten voor problemen. Tja, dan krijg je toch een vreemde selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |