Gio legde Ruud in bed en zei tegen Billy: "En, wil je nog een beurt?"quote:
dat vond ik dus echt het ergste tot nu toe van Andrea, de rest wat ze gelogen en bedrogen heeft swa...maar dit gaat gewoon te verquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:01 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]![]()
![]()
En Dre wilde er niet over praten omdat ze het gelogen heeft.
Oh, dat kan ook nog inderdaad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik gok dat Andrea best wel eens een mep heeft gehad maar dat nooit tegen haar zin is geweest.
Ja, ik heb er zo een moeite mee. Heb in een blijf van mijn lijfhuis gewerkt en ken dat gekke gedrag, van steeds teruggaan en schaamte en afhankelijkheidquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ze heeft het al eens eerder buiten tegen Lot gezegd, maar ja, de verhalen van andrea, wat moet jer er nog van geloven.
Zul je zien dat dit waar is en dat we nu haar niet geloven door al die leugens.
Zelfbeheersing en zelfdicipline waardeer ik altijd erg bij deelnemers aan RLS.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:56 schreef johnnyvang het volgende:
Emil dron niet omdat hij morgen een bootcamp heeft.
Hij wilde daar niet verstrooit staan
Blijf je het herhalen??? Dre liegt over het mishandelen. Dat heeft Anton gisteren gezegd en Dre ontkende het niet. Trap er nou niet in.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zo een moeite mee. Heb in een blijf van mijn lijfhuis gewerkt en ken dat gekke gedrag, van steeds teruggaan en schaamte en afhankelijkheid
ze heeft het niet gezegd of beaamt alleen een knikje met haar hoofd gegegeven, dus dat zegt niks imedit: Anton confronteerde haar er ook mee en toen... ach jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zo een moeite mee. Heb in een blijf van mijn lijfhuis gewerkt en ken dat gekke gedrag, van steeds teruggaan en schaamte en afhankelijkheid
Is goed joh is ook een guilthy pleasurequote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik was er al klaar mee, Utopia.
Doch, ik bleef nog even hangen op Fok! [guilty pleasure] ...
Ik zie geen verschil meer.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:03 schreef ZodiaX het volgende:
Billy hangt echt helemaal tegen Ruud aan.
Vorige keer vond ik het knap van Isabella, ze had wel gedronken maar met kater stond ze wel vroeg op voor de koeien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef Rica het volgende:
Niet gaan drinken omdat er de volgende dag activiteiten zijn - sterk
Sorryquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:04 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Blijf je het herhalen??? Dre liegt over het mishandelen. Dat heeft Anton gisteren gezegd en Dre ontkende het niet. Trap er nou niet in.
Eigenwaarde en princiepe staat heel hoog bij ze.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Vooral Emil, Isa, Nicoline steken er wmb torenhoog boven uit.
Waren wel mooie beelden toen, bij de koeien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:05 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Vorige keer vond ik het knap van Isabella, ze had wel gedronken maar met kater stond ze wel vroeg op voor de koeien.
Typisch hè.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:06 schreef Punkman het volgende:
Toch wel cru, Isa wou een ruimte apart vanwege het lawaai, lot,andrea gingen er mee vandoor en Isa ligt op een hele lawaaierige kamer.
Midden op de akker !quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:07 schreef johnnyvang het volgende:
Ik bouwde die hut morgen op en ging daar slapen als ik isa was.
Was er niet een zoldertje bij die koeien?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:07 schreef johnnyvang het volgende:
Dat had ik al op dag 1 gedaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:07 schreef johnnyvang het volgende:
Dat gaf een heel amusant filmpje op de site.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:05 schreef ZodiaX het volgende:
Vorige keer vond ik het knap van Isabella, ze had wel gedronken maar met kater stond ze wel vroeg op voor de koeien.
Ze kan niet slapen zonder haar speen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:07 schreef Cactus1 het volgende:
Die Billy he? Die kan het niet laten om elk moment in Ruud proberen te kruipen
Het is een vervelende lamzak.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:09 schreef ZodiaX het volgende:
Gio weet echt niet wanneer op te houden als die dronken is.
Isa is de schopstoel voor iedereenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:06 schreef Punkman het volgende:
Toch wel cru, Isa wou een ruimte apart vanwege het lawaai, lot,andrea gingen er mee vandoor en Isa ligt op een hele lawaaierige kamer.
Ik ben getuige geweest van een meid die het niet kon verkroppen dat haar ex-vriend niets meer met haar te maken wilde hebben. Ze weigerde echter zijn huis te verlaten dus moest hij haar uiteindelijk wel aan haar armen ZIJN huis uittrekken. De volgende dag liep ze in de winter met korte mouwen, zodat de blauwe plek van vingerafdrukken zichtbaar waren. Als iemand vroeg wat heb je daar, zei met zielige piepstem, ik wil er niet over praten. Niet echt liegen, maar wel iemand als mishandelaar te kijk zetten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:02 schreef frensje het volgende:
[..]
dat vond ik dus echt het ergste tot nu toe van Andrea, de rest wat ze gelogen en bedrogen heeft swa...maar dit gaat gewoon te ver
Kraai niet zo stom, doe eens lief.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef svann het volgende:
[..]
Dat gaf een heel amusant filmpje op de site.
Klopt. Eigenwaarde en grenzen trekken is er ook onderdeel van.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:06 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Eigenwaarde en princiepe staat heel hoog bij ze.
Kun je alleen maar respect voor hebben
Komen ze daar vervelen, zeker gio.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Was er niet een zoldertje bij die koeien?
Hij is pas deze week afgelevert ( hut/werkplaats van paul )quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat had ik al op dag 1 gedaan
Ja, dat lijkt me ideaal na feestjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Was er niet een zoldertje bij die koeien?
bootcamp morgenvroegquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:09 schreef Grunge. het volgende:
Waarvoor moet Isabella hem wakker maken eigenlijk?
Ik heb besloten niet meer te reageren, want ik wil niemand ergerenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:10 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik ben getuige geweest van een meid die het niet kon verkroppen dat haar ex-vriend niets meer met haar te maken wilde hebben. Ze weigerde echter zijn huis te verlaten dus moest hij haar uiteindelijk wel aan haar armen ZIJN huis uittrekken. De volgende dag liep ze in de winter met korte mouwen, zodat de blauwe plek van vingerafdrukken zichtbaar waren. Als iemand vroeg wat heb je daar, zei met zielige piepstem, ik wil er niet over praten. Niet echt liegen, maar wel iemand als mishandelaar te kijk zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |