SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
Gelukkig zijn er ook normale mensen, ik ben al 30 jaar uit Amsterdam weg en heb daar leuke dingen gedaan, maar allemaal zo 1980quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:31 schreef martend het volgende:
[..]
Ik ben een echte provinciaal, inclusief dialectmaar Amsterdam boeit me echt niet
Jongens ophouden, dat wordt huilen!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:32 schreef Baconbus het volgende:
Fittie!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou Jimmy vertrouwen maar ik zou hem nooit kennen. Voor mij wel een no go. Ik zou dan weten dat hij het beste met me voor heeft maar geen idee hebben wat er in zijn kop omgaat. Een beetje mysterie is wel geil, teveel muren een afknapper.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]I Wanna Be Your Dog! (heerlijk nummer van Iggy Pop).
Maar Lotte is wel streetsmart, en Jimmy is een rare dude.. zou jij hem vertrouwen?
Misschien is dat toch wat het is, hij zei een tijd geleden al tegen Lot dat hij daar over wilde praten en dat wimpelde ze af met waar bemoei hij zich mee tegen de anderequote:
Ja, dat is dus de mindere kant van Jimmy. Alcohol uitgewerkt denk ik.quote:
LoL daar zat ik ook aan te denkenquote:
Lijkt me ingewikkeld, vaderlijke gevoelens afgewisseld voor geile gevoelens voor dezelfde persoonquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:36 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon vader gevoelens zijn.
Welneequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat wordt hommeles zo, al dat gestoei met die dronken torren
Het belerende toontje maakt het irritant ja. Mee eens.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:37 schreef Jibba het volgende:
Ik vind Jimmy toch iets te dwingend. Ik hou niet zo van die mannen die hun wil opdringen. Ook al is het nog zo verstandig wat hij zegt (niet roken/drinken). Hij doet vaak zo.
hmmm, inkoppertje - honingmosseltjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Lijkt me ingewikkeld, vaderlijke gevoelens afgewisseld voor geile gevoelens voor dezelfde persoon.
Kom vechten dan Jonguhhquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:37 schreef tonja het volgende:
Lekker hoor stoeiende en hijgende mannen onstream
Dan moet ik blij zijn dat ik geen streams heb, zit al tijdje moed te verzamelen om te gaan slapenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:37 schreef tonja het volgende:
Lekker hoor stoeiende en hijgende mannen onstream
Prachtigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:38 schreef frensje het volgende:
Ruud is out en Emil neemt hem over de schouder mee naar bed
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:38 schreef martend het volgende:
zo... laat nu dat keiharde neuken maar eens zien Ruudje !
Aan jou heb ik wat zeg!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:38 schreef martend het volgende:
kusje terugquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:38 schreef frensje het volgende:
echt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:38 schreef frensje het volgende:
En hij wilde anton nog wel op zijn bek slaan lolquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:39 schreef Punkman het volgende:
Lijkt me vrij pijnlijk, als iemand je over de schouders naar bed tilt
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:38 schreef martend het volgende:
Ghehehe die is valsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:40 schreef Flow3r het volgende:
Ruud, als je moet kotsen: aan de rechterkant
quote:
Wat een watje dan zeg , met zijn stoere praatjkes.quote:
Stem, voor! hahahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:40 schreef Flow3r het volgende:
Ruud, als je moet kotsen: aan de rechterkant
ach ja,toont karakter toch,om een oude ziekelijke man van 82 op zn bek te slaan,chapauquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:39 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
En hij wilde anton nog wel op zijn bek slaan lol
Het mysterie laten voortduren, maar wel af en toe wat prijsgeven. Uhuh.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou Jimmy vertrouwen maar ik zou hem nooit kennen. Voor mij wel een no go. Ik zou dan weten dat hij het beste met me voor heeft maar geen idee hebben wat er in zijn kop omgaat. Een beetje mysterie is wel geil, teveel muren een afknapper.
Je zei iets tofs over Lotte.
Dan moet hij zijn 'schoonzuster' ook maar even helpenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:41 schreef Poolhond39 het volgende:
Emil, de grote broer, helpt Ruud nu met uitkleden... skattig
Nu billy er bovenop zettenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:41 schreef Poolhond39 het volgende:
Achja, Ruudwin < Emil.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wat een watje dan zeg , met zijn stoere praatjkes.Zitten jullie zo met een gefrustreerde Billy, Ruud..........Ruuuudddddddd........Ruhuuuuuuuuuuuud wakker wworden, wil wippen
Ik trip straks op slaapgebrek johquote:
.Voor een paar knoppen op de laptop heb je je schouder ook niet nodigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:41 schreef svann het volgende:
Verstandig van Gio met die beschadigde schouder.
Straks kan hij die echt niet meer gebruiken.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:42 schreef johnnyvang het volgende:
Out gemaakt door een vent.
Naar bed gebracht door een vent
Uit gekleed door een vent
ondergestopt door .......................... tja ook een vent (a.k.a. billy )
Goede morgen ruudje
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dan na afloop haar mond afvegen
sweet! sowieso vind ik hem een verstandig iemandquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:41 schreef Poolhond39 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
sweet! sowieso vind ik hem een verstandig iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |