En de loze kreten die je hier spuit in een schriftje thuis plempen is geen optie?quote:
Ja ik ben ook geheelonthouder en ga naar vooral alternatieve strandfeesten. En festivals. Maar alleen een klein blowtje soms dan. Dat hebben we als Amsterdammers wel gehad. Die stad wordt nu vergeven met lui van buiten, die wat mee willen maken Woon trouwens niet meer in Amsterdamquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ga wel eens naar milshake of feestje westerpark...Ook loveland in mijn achtertuinik blow niet ik drink niet maar heb het reuze naar me zin, je ziet ze lopen met grote ogen schuimbekkend etc.
En toch heb ik als nuchtere het meeste plezier en kan zo de weg weer naar huis vinden
Same herequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:45 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ik ook..toffe, intelligente vent, hoewel ik weinig heb met dat worstelgedoe
Het is ook mijn utopiaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En de loze kreten die je hier spuit in een schriftje thuis plempen is geen optie?
Coole gifquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
Rienk streelt Nico stiekem als ze slaapt, maar werd betrapt
[ afbeelding ]
Ziet er redelijk creepy uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
ze zijn beide wakker ( nuchter weet ik niet zeker )quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw utopia is elke nacht de zelfde onzin uitbraken, ook al is er geen ruk op de streams te zien? Utopia kan dus ook vervangen worden door GGZ?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:50 schreef martend het volgende:
ik zwaai ook af voor nu![]()
laters Cossers......
de nachtstreams zijn me net iets te saai
Welterustenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:50 schreef martend het volgende:
laters Cossers......
Woodstock in de zomer op een warme zomeravond aanrader......heerlijke muziek en ach van de wietlucht wordt je ook een beetje highquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook geheelonthouder en ga naar vooral alternatieve strandfeesten. En festivals. Maar alleen een klein blowtje soms dan. Dat hebben we als Amsterdammers wel gehad. Die stad wordt nu vergeven met lui van buiten, die wat mee willen maken
Kan er niets aan doen, ik krijg de kriebels van hem, en dan heb ik het over geen prettige kriebels lama seggequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wij zijn toch niet saai?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:50 schreef martend het volgende:
laters Cossers......
Wat ben je toch een romanticusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan kan hij net zo goed z'n cactus erin prikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |