SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
Gelukkig zijn er ook normale mensen, ik ben al 30 jaar uit Amsterdam weg en heb daar leuke dingen gedaan, maar allemaal zo 1980quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:31 schreef martend het volgende:
[..]
Ik ben een echte provinciaal, inclusief dialectmaar Amsterdam boeit me echt niet
Jongens ophouden, dat wordt huilen!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:32 schreef Baconbus het volgende:
Fittie!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou Jimmy vertrouwen maar ik zou hem nooit kennen. Voor mij wel een no go. Ik zou dan weten dat hij het beste met me voor heeft maar geen idee hebben wat er in zijn kop omgaat. Een beetje mysterie is wel geil, teveel muren een afknapper.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]I Wanna Be Your Dog! (heerlijk nummer van Iggy Pop).
Maar Lotte is wel streetsmart, en Jimmy is een rare dude.. zou jij hem vertrouwen?
Misschien is dat toch wat het is, hij zei een tijd geleden al tegen Lot dat hij daar over wilde praten en dat wimpelde ze af met waar bemoei hij zich mee tegen de anderequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |