Dat vind ik dan ook weer zoiets, ik heb zelf ook "slechts" vmbo gedaan, maar ik beheers de spelling (op wat lullige D/T dingen na) gewoon wel aardig..quote:
Dat is zeker waar, de boodschap is sowieso duidelijk, maar het staat niet ..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef madeliefff het volgende:
ach zolang de boodschap maar duidelijk is toch
haha lekker voor jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer zoiets, ik heb zelf ook "slechts" vmbo gedaan, maar ik beheers de spelling (op wat lullige D/T dingen na) gewoon wel aardig..
Wat kut verwoord.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Braddie het volgende:
"
Verschrikkelijk.
Ik maak zelf ook wel eens wat taalfouten, ben zelf absoluut geen spellingkoning, maar dit soort taalfouten leer je in groep 3/4...
Zou trio aanraden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:05 schreef adnapekkid het volgende:
is blondje_93 misschien een match voor braddie
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
TS, ik hoop dat je met een open woordenboek klaar zit.
Je vindt me nu vast niet sympathiek?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mij leerden ze trouwens helemaal geen taalfouten op school.
Sorry
En eigenlijk ben ik het ook wel met je eens ts, ik kan me soms ook opwinden over dat soort dingen. Het ligt meestal aan de persoon die het doet, als ik die niet sympathiek vindt, stoort het me enorm. Anders boeit het me niet zo.
Ninja edit vervoegingsfout.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Sorry
En eigenlijk ben ik het ook wel met je eens ts, ik kan me soms ook opwinden over dat soort dingen. Het ligt meestal aan de persoon die het doet, als ik die niet sympathiek vind, stoort het me enorm. Anders boeit het me niet zo.
Gramaticliousquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien kun je er liedjes over gaan schrijven om de mensen er op te attenderen. Als je het een beetje catchy maakt, blijft het nog hangen ook. Braddie & The Spellcheckers of iets dergelijks, moet de band dan heten.
Braddie, even serieus, dit is gewoon een heel goed idee. Denk aan alle spellingsgerelateerde merchandise alleen al!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien kun je er liedjes over gaan schrijven om de mensen er op te attenderen. Als je het een beetje catchy maakt, blijft het nog hangen ook. Braddie & The Spellcheckers of iets dergelijks, moet de band dan heten.
nee je wilt niet bij me zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is hier op FOK! niet zo moeilijkquote:
Hahaha, gooi hier een Doe Maar achtig stuk zang en gitaar overheen en je hebt een hitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:17 schreef hoink581 het volgende:
Wij zijn de stam + en!
En als jij de jij bent, ben ik de +t
Ga je mee op het kofschip?
Ga je mee op het kofschip?
Of ben je liever m'n fokschaap?
Wie is dat in je UI?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:10 schreef poker4lifee het volgende:
wel recht van spreken als je 20x over je theorie examen doet ja
Hopelijk pas je op het podiumquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hahaha, gooi hier een Doe Maar achtig stuk zang en gitaar overheen en je hebt een hit
Wat een ongewoon harde diss van je.quote:
Welnee ik ben gewoon vriendelijk dat is aan dequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Wat een ongewoon harde diss van je.
Je hebt gelijk, mijn excuses, ik zag dequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Welnee ik ben gewoon vriendelijk dat is aan dete zien. En een hopelijk bedoelt dat ik voor hem duim, dat het gaat lukken. Niet dan goeie wil van mijn kant uit.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:41 schreef Braddie het volgende:
Klacht: Computer die vast slaat terwijl het liedje al af is en ge-exporteert word.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie die klaagt over taalfouten.
[..]
Geen probleem je zag het vast aan voor eenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn excuses, ik zag deover het hoofd.
Even gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Braddie het volgende:
ben zelf absoluut geen spellingkoning, maar dit soort taalfouten leer je af in groep 3/4...
Haten op braddiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Je hebt gelijk, je hebt gelijk maar stel dat... Stel dat Braddie kicked op backfires en gewoon keihard op fapt. Dat dit zeg maar zijn fetisj is. Spelen we hem dan nu niet in de hand?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:57 schreef hoink581 het volgende:
We hebben toch wel een ergere backfire nodig.
Dat maakt mij niet uit, ik kom hier voor mijn eigen plezier, niet het zijne. Dus als hij hier ook plezier uithaalt dan zal dat mij een worst wezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je hebt gelijk maar stel dat... Stel dat Braddie kicked op backfires en gewoon keihard op fapt. Dat dit zeg maar zijn fetisj is. Spelen we hem dan nu niet in de hand?
Duidelijk, bedankt Hoinkvijfhonderdëneenëntachtig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit, ik kom hier voor mijn eigen plezier, niet het zijne. Dus als hij hier ook plezier uithaalt dan zal dat mij een worst wezen.
Dat je ondertussen minder, of helemaal niet, serieus wordt genomen, omdat je als een randdebiel overkomt, doet er daarbij natuurlijk helemaal niet toe.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef madeliefff het volgende:
ach zolang de boodschap maar duidelijk is toch
haha, groot, gelijk, wateenpoepisdat he,, keihard agressief worden, sla alles maar na de tering..!!...!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan serieus woest worden als ik zulke fouten tegenkom, al vind ik spatiemisbruik en apostrofmisbruik vele malen irritanter
Eh, ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, groot, gelijk, wateenpoepisdat he,, keihard agressief worden, sla alles maar na de tering..!!...!
ga bietje vingerequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Welnee ik moet toch iets te doen hebben met m'n verneukte slaapritme.
denk gwn aan mij dushiiquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Met dat hoofd van Braddie in gedachten gaat dat niet lukken.
Lesbiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Met dat hoofd van Braddie in gedachten gaat dat niet lukken.
quote:
Nee maar dat je daar niet nat ban word dat betekent gewoon dat je lesbisch bentquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is Braddie 'n vrouw dan?![]()
deadprez en basisinkomen, jah supergeil idd.
Ik ben serieus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]___________________________________________________
Snap echt niet waar DeLonge mee bezig was/isquote:
Blink182 is nog meerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap echt niet waar DeLonge mee bezig was/is
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Blink182 is nog meerwaardig vind ik.
true datquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:59 schreef BlueMage het volgende:
Hetzelfde geldt tegenwoordig voor Green Day.
niet gezienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:51 schreef BlueMage het volgende:
Of gewoon ff foto van Braddie in de Fiat 500 oid posten dan is dit topic ook weer dicht.
oud wijfquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:00 schreef BlueMage het volgende:
Kerplunk en Dookie waren fantastische albums, echt goeie jeugdherinneringen.
watquote:
Boeit verder niks dit is gewoon nachtbagger.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:04 schreef chroestjov het volgende:
Braddie heeft zijn schuurtje allang verlaten en is naar zijn tweedehands bedje gemarcheerd.
Woon je in een tehuis?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik ben 'n FOK!ker dus kinderen krijgen is er voor mij niet bij.
Wees niet getreurd, morgen weer een nieuwe dag vol met nieuwe kansen en potentiële drama's.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:04 schreef BozeHaas het volgende:
Dit is braddies kutstr topic ooit, geen drama niks
echt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan de term "beschermde woongroep".
Bedenkt voor deze woorden, nu kan ik weer rustig slapen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, morgen weer een nieuwe dag vol met nieuwe kansen en potentiële drama's.
.....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...of misschien is 't wel allemaal flauwekul wat ik nu typ.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...of misschien is 't wel allemaal flauwekul wat ik nu typ.
Net als 'ik wordt' en 'zowiezo' zeker.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Net als 'ik wordt' en 'zowiezo' zeker.
Net als je hoofd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, de boodschap is sowieso duidelijk, maar het staat niet ..
niet iedereen die slecht is in spelling is een randdebiel maar zo lijkt het helaas wel snel over te komen. Mensen die zich er echt flink aan irriteren reageren nog geen eens op het feit dat het slecht gespeld is maar omdat het hun eigen issues oproept haha, wie is er dan eigenlijk de echte debiel denk ik danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat je ondertussen minder, of helemaal niet, serieus wordt genomen, omdat je als een randdebiel overkomt, doet er daarbij natuurlijk helemaal niet toe.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet iedereen die slecht is in spelling is een randdebiel maar zo komt het helaas wel snel over inderdaad. Mensen die zich er echt flink aan irriteren reageren nog geen eens op het feit dat het slecht gespeld is maar omdat het hun eigen issues oproept haha, wie is er dan eigenlijk de echte debiel denk ik danlol
mijn spelling is ook niet 100%, in welke categorie val ik?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Sorry
En eigenlijk ben ik het ook wel met je eens ts, ik kan me soms ook opwinden over dat soort dingen. Het ligt meestal aan de persoon die het doet, als ik die niet sympathiek vind, stoort het me enorm. Anders boeit het me niet zo.
Jawel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Ben ik de enige Grammar Nazi hier? Vast niet.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Waar ik me ook vreselijk aan kan irriteren* is het feit dat Engelsen altijd dingen door elkaar halen, zoals:
- your / you're
- there / their
- beautifull in plaats van beautiful
- etc.
En het ergste is dan nog dat ik, met Nederlands als moedertaal, zo af en toe de Engelse taal nog beter beheers als** sommige Engelse mensen. En dan bedoel ik met name de mensen uit 'Murica.
EDIT: Irritatiefactor 8214934: Mensen die 'ch' vervangen met 'g' en 'ij' vervangen met 'y', zoals:
- sgool
- eigenlyk
- wy
-agterlijk
Echt..
Och, er zijn ook genoeg immigranten hier, die beter Nederlands kennen dan de gemiddelde Nederlander.. Spijtig, maar waar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Waar ik me ook vreselijk aan kan irriteren is het feit dat Engelsen altijd dingen door elkaar halen, zoals:
- your / you're
- there / their
- beautifull in plaats van beautiful
- etc.
En het ergste is dan nog dat ik, met Nederlands als moedertaal, zo af en toe de Engelse taal nog beter beheers als sommige Engelse mensen. En dan bedoel ik met name de mensen uit 'Murica.
EDIT: Irritatiefactor 8214934: Mensen die 'ch' vervangen met 'g' en 'ij' vervangen met 'y', zoals:
- sgool
- eigenlyk
- wy
-agterlijk
Echt..
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:34 schreef Rodawa het volgende:
Och, maak je niet dik. Iedereen maakt fouten, ook jij Braddie. Til er niet zo zwaar aan.
Niet weten wie dat isquote:
Inderdaad!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan serieus woest worden als ik zulke fouten tegenkom, al vind ik spatiemisbruik en apostrofmisbruik vele malen irritanter
Zeg het danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Niet weten wie dat is![]()
Ga je schamen!
Emilia Clarkequote:
Dat is eigenlijk nog veel erger. "Wilt" waar "wil" moet staan, is de ergste taalziekte van het moment in Nederland.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
TS kan het werkwoord 'willen' niet eens vervoegen.
PTA / HELP! Mijn neef wilt een Alfa Romeo aanschaffen.
Blijft leuk, grammar nazis verbeterenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En verder:
* Je ergert je aan dingen
** dan
En zo zijn er ook een heleboel Nederlanders die het verschil tussen kennen en kunnen niet weten.quote:Och, er zijn ook genoeg immigranten hier, die beter Nederlands kennen dan de gemiddelde Nederlander.
Wij kenne het nie uitstaan dat hullie het verschil tussen kenne en kunne niet kunne.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:03 schreef gelepino het volgende:
En zo zijn er ook een heleboel Nederlanders die het verschil tussen kennen en kunnen niet weten.
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:35 schreef Inverted_World het volgende:
Lekker de hele dag klagen op andere mensen, vanuit je zolderkamertje het tuinhuisje van je moeder 24/7 op internet, met je onterecht verkregen wajong-uitkering. Nee dan ben je een voorbeeld voor de maatschappij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |