Boeit verder niks dit is gewoon nachtbagger.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:04 schreef chroestjov het volgende:
Braddie heeft zijn schuurtje allang verlaten en is naar zijn tweedehands bedje gemarcheerd.
Woon je in een tehuis?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik ben 'n FOK!ker dus kinderen krijgen is er voor mij niet bij.
Wees niet getreurd, morgen weer een nieuwe dag vol met nieuwe kansen en potentiële drama's.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:04 schreef BozeHaas het volgende:
Dit is braddies kutstr topic ooit, geen drama niks
echt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan de term "beschermde woongroep".
Bedenkt voor deze woorden, nu kan ik weer rustig slapen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, morgen weer een nieuwe dag vol met nieuwe kansen en potentiële drama's.
.....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...of misschien is 't wel allemaal flauwekul wat ik nu typ.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...of misschien is 't wel allemaal flauwekul wat ik nu typ.
Net als 'ik wordt' en 'zowiezo' zeker.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Net als 'ik wordt' en 'zowiezo' zeker.
Net als je hoofd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, de boodschap is sowieso duidelijk, maar het staat niet ..
niet iedereen die slecht is in spelling is een randdebiel maar zo lijkt het helaas wel snel over te komen. Mensen die zich er echt flink aan irriteren reageren nog geen eens op het feit dat het slecht gespeld is maar omdat het hun eigen issues oproept haha, wie is er dan eigenlijk de echte debiel denk ik danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat je ondertussen minder, of helemaal niet, serieus wordt genomen, omdat je als een randdebiel overkomt, doet er daarbij natuurlijk helemaal niet toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |