Dat vind ik dan ook weer zoiets, ik heb zelf ook "slechts" vmbo gedaan, maar ik beheers de spelling (op wat lullige D/T dingen na) gewoon wel aardig..quote:
Dat is zeker waar, de boodschap is sowieso duidelijk, maar het staat niet ..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef madeliefff het volgende:
ach zolang de boodschap maar duidelijk is toch
haha lekker voor jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook weer zoiets, ik heb zelf ook "slechts" vmbo gedaan, maar ik beheers de spelling (op wat lullige D/T dingen na) gewoon wel aardig..
Wat kut verwoord.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Braddie het volgende:
"
Verschrikkelijk.
Ik maak zelf ook wel eens wat taalfouten, ben zelf absoluut geen spellingkoning, maar dit soort taalfouten leer je in groep 3/4...
Zou trio aanraden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:05 schreef adnapekkid het volgende:
is blondje_93 misschien een match voor braddie
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
TS, ik hoop dat je met een open woordenboek klaar zit.
Je vindt me nu vast niet sympathiek?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mij leerden ze trouwens helemaal geen taalfouten op school.
Sorry
En eigenlijk ben ik het ook wel met je eens ts, ik kan me soms ook opwinden over dat soort dingen. Het ligt meestal aan de persoon die het doet, als ik die niet sympathiek vindt, stoort het me enorm. Anders boeit het me niet zo.
Ninja edit vervoegingsfout.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mij leerden ze trouwens helemaal geen taalfouten op school.
Sorry
En eigenlijk ben ik het ook wel met je eens ts, ik kan me soms ook opwinden over dat soort dingen. Het ligt meestal aan de persoon die het doet, als ik die niet sympathiek vind, stoort het me enorm. Anders boeit het me niet zo.
Gramaticliousquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien kun je er liedjes over gaan schrijven om de mensen er op te attenderen. Als je het een beetje catchy maakt, blijft het nog hangen ook. Braddie & The Spellcheckers of iets dergelijks, moet de band dan heten.
Braddie, even serieus, dit is gewoon een heel goed idee. Denk aan alle spellingsgerelateerde merchandise alleen al!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien kun je er liedjes over gaan schrijven om de mensen er op te attenderen. Als je het een beetje catchy maakt, blijft het nog hangen ook. Braddie & The Spellcheckers of iets dergelijks, moet de band dan heten.
nee je wilt niet bij me zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is hier op FOK! niet zo moeilijkquote:
Hahaha, gooi hier een Doe Maar achtig stuk zang en gitaar overheen en je hebt een hitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:17 schreef hoink581 het volgende:
Wij zijn de stam + en!
En als jij de jij bent, ben ik de +t
Ga je mee op het kofschip?
Ga je mee op het kofschip?
Of ben je liever m'n fokschaap?
Wie is dat in je UI?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:10 schreef poker4lifee het volgende:
wel recht van spreken als je 20x over je theorie examen doet ja
Hopelijk pas je op het podiumquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hahaha, gooi hier een Doe Maar achtig stuk zang en gitaar overheen en je hebt een hit
Wat een ongewoon harde diss van je.quote:
Welnee ik ben gewoon vriendelijk dat is aan dequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Wat een ongewoon harde diss van je.
Je hebt gelijk, mijn excuses, ik zag dequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Welnee ik ben gewoon vriendelijk dat is aan dete zien. En een hopelijk bedoelt dat ik voor hem duim, dat het gaat lukken. Niet dan goeie wil van mijn kant uit.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:41 schreef Braddie het volgende:
Klacht: Computer die vast slaat terwijl het liedje al af is en ge-exporteert word.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie die klaagt over taalfouten.
[..]
Geen probleem je zag het vast aan voor eenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn excuses, ik zag deover het hoofd.
Even gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Braddie het volgende:
ben zelf absoluut geen spellingkoning, maar dit soort taalfouten leer je af in groep 3/4...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |