Boeit verder niks dit is gewoon nachtbagger.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:04 schreef chroestjov het volgende:
Braddie heeft zijn schuurtje allang verlaten en is naar zijn tweedehands bedje gemarcheerd.
Woon je in een tehuis?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik ben 'n FOK!ker dus kinderen krijgen is er voor mij niet bij.
Wees niet getreurd, morgen weer een nieuwe dag vol met nieuwe kansen en potentiële drama's.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:04 schreef BozeHaas het volgende:
Dit is braddies kutstr topic ooit, geen drama niks
echt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan de term "beschermde woongroep".
Bedenkt voor deze woorden, nu kan ik weer rustig slapen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, morgen weer een nieuwe dag vol met nieuwe kansen en potentiële drama's.
.....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...of misschien is 't wel allemaal flauwekul wat ik nu typ.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...of misschien is 't wel allemaal flauwekul wat ik nu typ.
Net als 'ik wordt' en 'zowiezo' zeker.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Net als 'ik wordt' en 'zowiezo' zeker.
Net als je hoofd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, de boodschap is sowieso duidelijk, maar het staat niet ..
niet iedereen die slecht is in spelling is een randdebiel maar zo lijkt het helaas wel snel over te komen. Mensen die zich er echt flink aan irriteren reageren nog geen eens op het feit dat het slecht gespeld is maar omdat het hun eigen issues oproept haha, wie is er dan eigenlijk de echte debiel denk ik danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat je ondertussen minder, of helemaal niet, serieus wordt genomen, omdat je als een randdebiel overkomt, doet er daarbij natuurlijk helemaal niet toe.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet iedereen die slecht is in spelling is een randdebiel maar zo komt het helaas wel snel over inderdaad. Mensen die zich er echt flink aan irriteren reageren nog geen eens op het feit dat het slecht gespeld is maar omdat het hun eigen issues oproept haha, wie is er dan eigenlijk de echte debiel denk ik danlol
mijn spelling is ook niet 100%, in welke categorie val ik?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mij leerden ze trouwens helemaal geen taalfouten op school.
Sorry
En eigenlijk ben ik het ook wel met je eens ts, ik kan me soms ook opwinden over dat soort dingen. Het ligt meestal aan de persoon die het doet, als ik die niet sympathiek vind, stoort het me enorm. Anders boeit het me niet zo.
Jawel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Ben ik de enige Grammar Nazi hier? Vast niet.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Waar ik me ook vreselijk aan kan irriteren* is het feit dat Engelsen altijd dingen door elkaar halen, zoals:
- your / you're
- there / their
- beautifull in plaats van beautiful
- etc.
En het ergste is dan nog dat ik, met Nederlands als moedertaal, zo af en toe de Engelse taal nog beter beheers als** sommige Engelse mensen. En dan bedoel ik met name de mensen uit 'Murica.
EDIT: Irritatiefactor 8214934: Mensen die 'ch' vervangen met 'g' en 'ij' vervangen met 'y', zoals:
- sgool
- eigenlyk
- wy
-agterlijk
Echt..
Och, er zijn ook genoeg immigranten hier, die beter Nederlands kennen dan de gemiddelde Nederlander.. Spijtig, maar waar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:22 schreef iPancakeMix het volgende:
Waar ik me ook vreselijk aan kan irriteren is het feit dat Engelsen altijd dingen door elkaar halen, zoals:
- your / you're
- there / their
- beautifull in plaats van beautiful
- etc.
En het ergste is dan nog dat ik, met Nederlands als moedertaal, zo af en toe de Engelse taal nog beter beheers als sommige Engelse mensen. En dan bedoel ik met name de mensen uit 'Murica.
EDIT: Irritatiefactor 8214934: Mensen die 'ch' vervangen met 'g' en 'ij' vervangen met 'y', zoals:
- sgool
- eigenlyk
- wy
-agterlijk
Echt..
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:34 schreef Rodawa het volgende:
Och, maak je niet dik. Iedereen maakt fouten, ook jij Braddie. Til er niet zo zwaar aan.
Niet weten wie dat isquote:
Inderdaad!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan serieus woest worden als ik zulke fouten tegenkom, al vind ik spatiemisbruik en apostrofmisbruik vele malen irritanter
Zeg het danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Niet weten wie dat is![]()
Ga je schamen!
Emilia Clarkequote:
Dat is eigenlijk nog veel erger. "Wilt" waar "wil" moet staan, is de ergste taalziekte van het moment in Nederland.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
TS kan het werkwoord 'willen' niet eens vervoegen.
PTA / HELP! Mijn neef wilt een Alfa Romeo aanschaffen.
Blijft leuk, grammar nazis verbeterenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En verder:
* Je ergert je aan dingen
** dan
En zo zijn er ook een heleboel Nederlanders die het verschil tussen kennen en kunnen niet weten.quote:Och, er zijn ook genoeg immigranten hier, die beter Nederlands kennen dan de gemiddelde Nederlander.
Wij kenne het nie uitstaan dat hullie het verschil tussen kenne en kunne niet kunne.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:03 schreef gelepino het volgende:
En zo zijn er ook een heleboel Nederlanders die het verschil tussen kennen en kunnen niet weten.
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:35 schreef Inverted_World het volgende:
Lekker de hele dag klagen op andere mensen, vanuit je zolderkamertje het tuinhuisje van je moeder 24/7 op internet, met je onterecht verkregen wajong-uitkering. Nee dan ben je een voorbeeld voor de maatschappij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |