Oei, heb ik de humor-seconde gemist.quote:
Voor mij van mijn leven.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:50 schreef Stickertje het volgende:
Zo, dat was mijn hoogtepunt van de week...
Ik vond het wel een goede uitvoering van een uitgemolken concept.quote:
Ja, van hoe belachelijk die gast zichzelfquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:52 schreef alors het volgende:
Volgens mij moest de nieuwslezer ook gniffelen
Ik vond het veruit de slechtste die ik tot op heden heb gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede uitvoering van een uitgemolken concept.
De slechtste lucky? Dan kijk je niet vaak.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:54 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vond het veruit de slechtste die ik tot op heden heb gezien.
Nee, lezen...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
De slechtste lucky? Dan kijk je niet vaak.
TV / [TV SC #1249] Vol gas op de dinsdagavond.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tot die tijd kunnen we naar verkeersovertreders in 1996 kijken.
Dat zei veruit ook met je hoofdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:54 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vond het veruit de slechtste die ik tot op heden heb gezien.
Ja, prcs. Heb ze niet allemaal gezien ws, maar die van lucky was de slechtste.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
De slechtste untergang persiflage?
quote:Verkiezingsdebat EenVandaag: Sywert van Lienden, Joost Vullings en Claudia de Breij
Vanavond wordt het EenVandaag verkiezingsdebat gehouden, waarbij ook enkele landelijke kopstukken aanwezig zullen zijn. Dit debat is misschien wel een van de belangrijksten, aangezien we over twee dagen al naar de stembussen moeten voor de Gemeenteraadsverkiezingen.
Vanavond aan tafel komen Sywert van Lienden, Joost Vullings en Claudia de Breij praten over het debat, wie er allemaal furore heeft gemaakt of wie er juist helemaal niks van bakte.
Rocky de musical: Joop van den Ende
Op donderdag 13 maart ging de musical Rocky van Joop van de Ende op Broadway in première. Op de rode loper in New York was, naast Whoopi Goldberg en Wesley Snipes, ook Sylvester Stallone aanwezig. De musicalversie van de film is geproduceerd in samenwerking met Rocky-acteur Stallone. De film uit 1976 won drie Oscars. Wordt de musical Rocky ook een groot succes? Te gast: Joop van den Ende.
Beetje een geacke dame.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:45 schreef OProg het volgende:
Claudia de Breij gaat een verkiezingsdebat duiden.
Gelet op wat Joop inmiddels op de bank heeft staan heeft hij wel gelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt OVERAL ook een musical over maken he? Verzin zelf eens wat.
Ja en blijkbaar vindt men het nog leuk ook. Sommige musicals vind ik echt belachelijk, Soldaat van Oranje en Anne Frankquote:Op maandag 17 maart 2014 18:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Gelet op wat Joop inmiddels op de bank heeft staan heeft hij wel gelijk.
Ik houd er ook niet van. De enige die ik wel leuk vind is Westside Story. Nou ja of Greasequote:Op maandag 17 maart 2014 19:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind alle musicals eigenlijk extreem gay.
En Degeen die alle snacks heeft opgegeten: Emiel.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:00 schreef borisz het volgende:
Debatje duiden. Winnaars: Pechtold & Slob. Verliezers: Didi en Buma.
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind alle musicals eigenlijk extreem gay.
Hoi alors.quote:
afgekeken van DeMartquote:Op maandag 17 maart 2014 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft die man een pen in zijn hand?
kappertjequote:Op maandag 17 maart 2014 19:12 schreef Cynix ® het volgende:
Er is iets anders aan Seabert. Kappertje? Geschoren?
Interessant doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Dan kan hij aantekeningen maken als Sywert spreektquote:Op maandag 17 maart 2014 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Om de interessantdoenerige journalist uit te hangen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Derksen heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:14 schreef RensAjacied het volgende:
Zoals Derksen altijd zegt: "Als je met een mooi pak aan tafel gaat zitten op de Nederlandse televisie en je houdt dan anderhalf uur je mond kan je beter thuis blijven".
Derksengod heeft gelijkquote:Op maandag 17 maart 2014 19:14 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom geef je niet je mening?![]()
Zoals Derksen altijd zegt: "Als je met een mooi pak aan tafel gaat zitten op de Nederlandse televisie en je houdt dan anderhalf uur je mond kan je beter thuis blijven".
AMEN!
Ik ook écht niet. ik ga morgen maar eens wat kieswijzers invullen en dan nog eens nadenken.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet dit keer gewoon écht niet waar ik op moet stemmen.
Ik heb gister de tijd genomen de verkiezingsprogramma's te lezen van de partijen in dit dorp.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet dit keer gewoon écht niet waar ik op moet stemmen.
quote:
Ik dacht dat ik de enige ben.quote:
Irritant, maar hij heeft helaas alle reden om het te mogen zijn.quote:
Hij heeft musicals populair gemaakt. In z'n eentje.quote:
Jammer dat Super Mario er niet is.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:30 schreef Mani89 het volgende:
De onvermijdelijke mevrouw van den Ende zit er natuurlijk ook weer bij.
Je bent zeker niet de enige.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige ben.
Het is geen Pinkpop.quote:
Je kijkt pas DWDD?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:33 schreef superniger het volgende:
Schaamteloos reclame gemaakt voor een kutmusical bij de PO
matroesjka grapjequote:
quote:
Eveline Vroonlandquote:
Ik had nog nooit van lumineusvleugel gehoord.quote:
Terwijl er toch zat slechte programma's op de Nederlandse tv zijn waar je iets uit kunt halen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef -0- het volgende:
Wordt met de dag slechter de tv draait door.
Alleen maar fragementen uit Amerikaanse non-humor shows
Ow ik bedoelde de invalidenplekquote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van lumineusvleugel gehoord.
Tja maar die zou ik ook niet willen kijken als ik de redactie was...quote:Op maandag 17 maart 2014 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Terwijl er toch zat slechte programma's op de Nederlandse tv zijn waar je iets uit kunt halen.
Die Amerikaanse zut wel dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja maar die zou ik ook niet willen kijken als ik de redactie was...
Ditquote:
Maar tochquote:
nee maar die wordt voorgeselecteerd door amerikaanse redactiesquote:
Ja ze zijn dus nog lui ook bij DWDDquote:Op maandag 17 maart 2014 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee maar die wordt voorgeselecteerd door amerikaanse redacties
iddquote:Op maandag 17 maart 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
het voorstukje duurt inmiddels langer dan het hele item
Zijn uitvoering van Weekend wasquote:
quote:
Nee.quote:
Wat.quote:
When I say.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |