Ja, prcs. Heb ze niet allemaal gezien ws, maar die van lucky was de slechtste.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
De slechtste untergang persiflage?
quote:Verkiezingsdebat EenVandaag: Sywert van Lienden, Joost Vullings en Claudia de Breij
Vanavond wordt het EenVandaag verkiezingsdebat gehouden, waarbij ook enkele landelijke kopstukken aanwezig zullen zijn. Dit debat is misschien wel een van de belangrijksten, aangezien we over twee dagen al naar de stembussen moeten voor de Gemeenteraadsverkiezingen.
Vanavond aan tafel komen Sywert van Lienden, Joost Vullings en Claudia de Breij praten over het debat, wie er allemaal furore heeft gemaakt of wie er juist helemaal niks van bakte.
Rocky de musical: Joop van den Ende
Op donderdag 13 maart ging de musical Rocky van Joop van de Ende op Broadway in première. Op de rode loper in New York was, naast Whoopi Goldberg en Wesley Snipes, ook Sylvester Stallone aanwezig. De musicalversie van de film is geproduceerd in samenwerking met Rocky-acteur Stallone. De film uit 1976 won drie Oscars. Wordt de musical Rocky ook een groot succes? Te gast: Joop van den Ende.
Beetje een geacke dame.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:45 schreef OProg het volgende:
Claudia de Breij gaat een verkiezingsdebat duiden.
Gelet op wat Joop inmiddels op de bank heeft staan heeft hij wel gelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt OVERAL ook een musical over maken he? Verzin zelf eens wat.
Ja en blijkbaar vindt men het nog leuk ook. Sommige musicals vind ik echt belachelijk, Soldaat van Oranje en Anne Frankquote:Op maandag 17 maart 2014 18:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Gelet op wat Joop inmiddels op de bank heeft staan heeft hij wel gelijk.
Ik houd er ook niet van. De enige die ik wel leuk vind is Westside Story. Nou ja of Greasequote:Op maandag 17 maart 2014 19:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind alle musicals eigenlijk extreem gay.
En Degeen die alle snacks heeft opgegeten: Emiel.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:00 schreef borisz het volgende:
Debatje duiden. Winnaars: Pechtold & Slob. Verliezers: Didi en Buma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |