abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137725229
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:55 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Als minstens drie satellieten tegelijk één ping opgevangen hebben kun je in elk geval de locatie bepalen. Daar hoeft de 'datastroom' inderdaad niet voor geactiveerd te zijn.
Probleem is dat dit systeem in het vliegtuig verbinding maakt met 1 satelliet, maar goed. Alles is mogelijk nu, lijkt het wel.
pi_137725263
quote:
Dat is Pulau Purak, Malacca Strait.
pi_137725331
quote:
(Reuters) - Military radar-tracking evidence suggests a Malaysia Airlines jetliner missing for nearly a week was deliberately flown across the Malay peninsula towards the Andaman Islands, sources familiar with the investigation told Reuters on Friday.

Two sources said an unidentified aircraft that investigators believe was Flight MH370 was following a route between navigational waypoints - indicating it was being flown by someone with aviation training - when it was last plotted on military radar off the country's northwest coast.

The last plot on the military radar's tracking suggested the plane was flying toward India's Andaman Islands, a chain of isles between the Andaman Sea and the Bay of Bengal, they said.

Waypoints are geographic locations, worked out by calculating longitude and latitude, that help pilots navigate along established air corridors.
http://www.reuters.com/ar(...)witter&dlvrit=992637
pi_137725402
quote:
Breaking.

Zijn er sattelietbeelden van Diego Garcia?
pi_137725520
quote:
Dan zou hij over druk bevolkte gebieden gevlogen moeten zijn zoals boven Thailand en Myanmar. Beide landen zouden dat dan toch wel opgemerkt moeten hebben? Eventueel met militaire radarsystemen. Een land als Myanmar zou dat echt niet zomaar toestaan.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:09:45 #106
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137725529
quote:
These rumours are also not the truth
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_137725556
Dit is gewoon waar natuurlijk. Dat gaat later ook blijken.
pi_137725649
het kan ook dat alles angstvallig stil wordt gehouden omdat hij daadwerkelijk gekaapt is, ze niet exact weten waar hij is en willen voorkomen dat de terroristen iets te weten komen (je kan ze beter laten denken dat je denkt dat ze zijn gecrasht)

althans, dat soort vormen begint dit steeds meer aan te nemen nu :')
pi_137725651
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Dan zou hij over druk bevolkte gebieden gevlogen moeten zijn zoals boven Thailand en Myanmar. Beide landen zouden dat dan toch wel opgemerkt moeten hebben? Eventueel met militaire radarsystemen. Een land als Myanmar zou dat echt niet zomaar toestaan.
Hoezo? Over Maleisië en dan richting de Andaman Islands, dan vlieg je toch alleen over zee?
pi_137725709
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:13 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Hoezo? Over Maleisië en dan richting de Andaman Islands, dan vlieg je toch alleen over zee?
Volgens radar gegevens vloog ie eerst richting Vietnam, daar is het contact kwijt geraakt. Is het dan niet erg onwaarschijnlijk dat ie dan weer richting Maleisië vliegt terwijl over land via Thailand het veel sneller is om daar te komen?
pi_137725745
Als hij een 'geldige' route aan het vliegen was kan niels0 vast wel uitpuzzelen welke route dat geweest kan zijn.
Hij hoeft in elk geval niet over Myanmar gevlogen te hebben, en het noordelijk deel van Maleisië lijkt vol te liggen met national parks, zo druk bevolkt ziet het daar niet uit. De vraag is natuurlijk of daar radars staan die hem opgepikt moeten hebben als hij laag over kwam.
In the coolest little capital of the world
pi_137725917
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:15 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Volgens radar gegevens vloog ie eerst richting Vietnam, daar is het contact kwijt geraakt. Is het dan niet erg onwaarschijnlijk dat ie dan weer richting Maleisië vliegt terwijl over land via Thailand het veel sneller is om daar te komen?
Als je vanaf het punt waar het vliegtuig contact verloor een lijn trekt naar het noordwesten, dan kom je uit bij de Andaman Islands, een geoefend vlieger kan dan een route volgen waarbij je alleen het noorden van Maleisië passeert.
pi_137725950
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:22 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Als je vanaf het punt waar het vliegtuig contact verloor een lijn trekt naar het noordwesten, dan kom je uit bij de Andaman Islands, een geoefend vlieger kan dan een route volgen waarbij je alleen het noorden van Maleisië passeert.
Op welk punt is het contact precies verloren?
pi_137726000
Vreemde wendingen joh, spannender als een serie dit.
pi_137726048
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:23 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Op welk punt is het contact precies verloren?


Laatste contact: "approximate last radar position"

Laatste mogelijke radarwaarneming Maleisische luchtmacht: "unidentified radar target Mar 12th"
pi_137726144
Guys, alles wat er in deze wereld gebeurt, is onder toeziend oog van de hedendaagse hegemonie Amuricah. Maleisie wil niks prijsgeven, de USA gaat nu "het wrak" vinden. Dikke ballen, na al die uren -deliberately en afwijkend-vliegen. Een 772 vlieg je niet in zee na het met moeite ontwijken van de points. Er zit een doel, purpose achter. De 772 staat ergens aan de grond. Dit zeg ik met logisch verstand.

Kan je ergens unibet doen?
pi_137726154
quote:
The last plot on the military radar's tracking suggested the plane was flying toward India's Andaman Islands, a chain of isles between the Andaman Sea and the Bay of Bengal, they said.
Het kan natuurlijk heel goed zijn dat dit nog steeds gebaseerd is op die waarneming van een Unidentified radar target op 12 mrt, afgebeeld op bovenstaande kaart. Aangezien er waarschijnlijk niet veel radars staan tussen Maleisië en die eilanden.

Anders moeten er al toevallig marineschepen op die koers hebben gelegen die het vliegtuig op hun radar hebben opgepikt.

Waarschijnlijk is het niets nieuws dus.
In the coolest little capital of the world
pi_137726166
Ik snap niet dat er alleen met schepen en vliegtuigen gezocht wordt.
Waarom niet ook met drones? kan iedereen online meehelpen.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_137726197
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:31 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ik snap niet dat er alleen met schepen en vliegtuigen gezocht wordt.
Waarom niet ook met drones? kan iedereen online meehelpen.
De reikwijdte misschien niet ver genoeg?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137726209
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:31 schreef Gisteren. het volgende:
[...]
Kan je ergens unibet doen?
Het gaat om mensenlevens hoor :{
Beetje ziek als je geld wil verdienen over de ruggen van onschuldige mensen die in dat vliegtuig zaten.
In the coolest little capital of the world
pi_137726280
Nou Avherald.com weer:

quote:
"Two oil slicks have been discovered near the position of last contact, one of these oil slicks contained jet fuel, however, it is not clear whether this jet fuel comes from MH-370 or not."
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:37:12 #122
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_137726296
Die complotheorieen weer :')
Als dat ding ergens anders was dan onder water dan hadden ze wel al iets opgepikt.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:40:06 #123
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137726361
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:31 schreef Gisteren. het volgende:
Guys, alles wat er in deze wereld gebeurt, is onder toeziend oog van de hedendaagse hegemonie Amuricah. Maleisie wil niks prijsgeven, de USA gaat nu "het wrak" vinden. Dikke ballen, na al die uren -deliberately en afwijkend-vliegen. Een 772 vlieg je niet in zee na het met moeite ontwijken van de points. Er zit een doel, purpose achter. De 772 staat ergens aan de grond. Dit zeg ik met logisch verstand.

Kan je ergens unibet doen?
terwijl een kenner zegt dat hij vrijwel altijd van te voren niet te verklaren is.
Maar met een technisch defect of kaping of zelfmoord zit je al snel goed natuurlijk.
pi_137726711
Het is allemaal een behoorlijk rommeltje aan het worden met al die partijen die weer van iets anders overtuigd zijn.
Waar het vliegtuig ook ligt, als dit verhaal voorbij is zijn er een aantal lessen die we hierdoor geleerd hebben, namelijk
- dat er een hoop rommel in de oceaan drijft waarvan we niet weten wat het is,
- dat een groot deel daarvan oliesporen zijn
- dat er een hoop signalen heen en weer gebeamd worden waarvan niet bekend is wie de zender is,
- dat er een hoop spul op de radar voorbijkomt waarvan onbekend is wat het is,
- dat er brandende dingen in de lucht gespot worden vanaf boorplatforms,
- dat er life rafts in zee drijven,
- dat het valse-paspoorten-detectie-systeem voor geen meter werkt
- dat Malaysian Airlines zich niet abonneert op zaken die de veiligheid van hun vloot ten goede komt.
- dat ons luchtruim een gatenkaas is zelfs rond een van de centrale hubs in zuid oost azië

Het lijkt allemaal zo'n groot raadsel, maar het zou me niets verbazen als het juist de betrokken instanties zijn die er een mysterie van maken en dat de werkelijkheid straks gewoon al die tijd voor de hand heeft gelegen, maar niet is opgemerkt omdat het al snel zo'n warboel was. Iets met door de bomen het bos niet zien.
In the coolest little capital of the world
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:53:04 #125
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137726763
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:36 schreef MartijnA3 het volgende:
Nou Avherald.com weer:

[..]

Nou, de Maleisische overheid heeft weer iets om te ontkennen, volgens mij kennen ze het woord verificatie daar niet.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137726874
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

terwijl een kenner zegt dat hij vrijwel altijd van te voren niet te verklaren is.
Maar met een technisch defect of kaping of zelfmoord zit je al snel goed natuurlijk.
Tsja dat snap ik, maar op een punt kan je niet meer zo denken. Zoveel bewustheid, zo weinig concreet/helder nieuws en zoveel mysterie ;-)
pi_137726939
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:37 schreef Twiitch het volgende:
Die complotheorieen weer :')
Als dat ding ergens anders was dan onder water dan hadden ze wel al iets opgepikt.
Ja natuurlijk. Zelfs in de lucht is hij - volgens de berichtgeving - makkelijk opgepikt.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:00:12 #128
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_137726977
Zaten er nu 20 Experts van de DoD aanboord die expertise hadden over elektrische wapens of is dit onzin?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:05:19 #129
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137727118
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Zaten er nu 20 Experts van de DoD aanboord die expertise hadden over elektrische wapens of is dit onzin?
20 werknemers van Freescale; maar er werd niet gespecificeerd van welke tak binnen het bedrijf ze werkzaam waren. Freescale houdt zich bezig met verschillende applicaties in allerlei industrieen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137727119
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Zaten er nu 20 Experts van de DoD aanboord die expertise hadden over elektrische wapens of is dit onzin?
Wat is DoD? Er waren 20 man aan boord van Texas Instruments in ieder geval.
http://www.abc15.com/news(...)ployees-aboard-mh370

Aangezien op de site van Texas Instruments zelfs een bericht daarover staat, zouden we met zekerheid kunnen zeggen dat dat in ieder geval klopt.
pi_137727180
Er werd hier gezegd dat somalie wel gehaald zou kunnen worden. Hoe zou dat onopgemerkt kunnen gaan dan? Op de maladiven staan geen radars?
pi_137727187
quote:
Twee van de bronnen waar Reuters mee sprak, gaven zeer specifieke informatie over de navigatiepunten die het vliegtuig volgde. Na de laatste officiële waarneming op de radar, zou vlucht MH 370 naar navigatiepunt 'Vampi' zijn gevlogen, ten noordoosten van de Indonesische provincie Atjeh.

Daarna zou het vliegtuig naar navigatiepunt 'Gival' zijn gevolgen, ten zuiden van het Thaise eiland Phuket. Vervolgens zou de Boeing richting 'Igrex' zijn gevlogen, dat vliegtuigen over de Andaman-eilanden leidt. De Andamanen liggen noordwestelijk van Kuala Lumpur.
Dat is hier:
https://www.google.nl/map(...)80055648fccb2c?hl=nl

Volgens de remote viewer zou het vliegtuig hier ergens zijn neergestort, dat ligt wel in de buurt
https://www.google.es/map(...)d=0x0&output=classic
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:10:57 #133
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137727256
Ik zoek iets, maar kijk ik er nou gewoon overheen?
Een kaartje met deze plaatsen:

quote:
Twee van de bronnen waar Reuters mee sprak, gaven zeer specifieke informatie over de navigatiepunten die het vliegtuig volgde. Na de laatste officiële waarneming op de radar, zou vlucht MH 370 naar navigatiepunt 'Vampi' zijn gevlogen, ten noordoosten van de Indonesische provincie Atjeh.

Daarna zou het vliegtuig naar navigatiepunt 'Gival' zijn gevolgen, ten zuiden van het Thaise eiland Phuket. Vervolgens zou de Boeing richting 'Igrex' zijn gevlogen, dat vliegtuigen over de Andaman-eilanden leidt. De Andamanen liggen noordwestelijk van Kuala Lumpur.
pi_137727288
In the coolest little capital of the world
pi_137727325
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:07 schreef RVer het volgende:

[..]

Dat is hier:
https://www.google.nl/map(...)80055648fccb2c?hl=nl

Volgens de remote viewer zou het vliegtuig hier ergens zijn neergestort, dat ligt wel in de buurt
https://www.google.es/map(...)d=0x0&output=classic
Dat ligt dus totaal niet in de buurt :')

Wat is eigenlijk de bron hiervan?
In the coolest little capital of the world
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:16:11 #136
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137727382
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:13 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Dat ligt dus totaal niet in de buurt :')

Wat is eigenlijk de bron hiervan?
http://www.nu.nl/buitenla(...)euwe-informatie.html
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:16:46 #137
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137727400
Dit sluit cabine decompressie dan uit als de vliegtuig daadwerkelijk deze route heeft afgelegd.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137727542
Het rare is dat hij wel bestaande waypoints gebruikt heeft maar niet bestaande flight paths tussen die waypoints in.. of de gegeven informatie is incompleet en ze noemen alleen de grotere waypoints. Misschien dat niels0 hier meer over kan vertellen.

Als dit waar is zou het ook de radar waarneming van vlakbij Phuket kunnen verklaren.

edit: voor mensen die willen 'spelen' met de waypoints: http://skyvector.com/
In the coolest little capital of the world
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:26:32 #139
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137727642
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:22 schreef Drebbelman het volgende:
Het rare is dat hij wel bestaande waypoints gebruikt heeft maar niet bestaande flight paths tussen die waypoints in.. of de gegeven informatie is incompleet en ze noemen alleen de grotere waypoints. Misschien dat niels0 hier meer over kan vertellen.

Als dit waar is zou het ook de radar waarneming van vlakbij Phuket kunnen verklaren.

edit: voor mensen die willen 'spelen' met de waypoints: http://skyvector.com/
en vanaf het laatste punt daar (NO van dat vierkantje) is het signaal dus gestopt, wat mogelijk ook handmatig uitgeschakeld kan zijn.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:30:59 #140
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_137727727
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:05 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Wat is DoD? .
United states departement of defense ;)
pi_137727747
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:05 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Wat is DoD? Er waren 20 man aan boord van Texas Instruments in ieder geval.
http://www.abc15.com/news(...)ployees-aboard-mh370

Aangezien op de site van Texas Instruments zelfs een bericht daarover staat, zouden we met zekerheid kunnen zeggen dat dat in ieder geval klopt.
Department of Defense, en ze zijn niet van Texas Instruments , maar van Freescale Semiconductor
Staat ook gewoon in het artikel:
quote:
Freescale Semiconductor has been developing microprocessors, sensors and other technology for the past 50 years. The technology it creates is commonly referred to as embedded processors, which according to the firm are "stand-alone semiconductors that perform dedicated computing functions in electronic systems."

The technology is used in a variety of things, including smartphones, appliances and automobiles.

The company has more than 18,000 employees and operates manufacturing facilities, design centers and sales offices throughout the world. About 5,900 employees work in the United States; there are about 3,000 in Malaysia and about 4,000 in China.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:33:28 #142
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137727783
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit sluit cabine decompressie dan uit als de vliegtuig daadwerkelijk deze route heeft afgelegd.
Mocht zo'n ding door decompressie uit elkaar vallen dan hadden ze dat nu wel gevonden dunkt mij..

Kaping, tja.. Dan niet door your average terrorist. Eerder vanuit een overheid.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:34:38 #143
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137727814
Als de laatste berichten accuraat zijn, was de vliegtuig in de richting van India / Pakistan / Afghanistan gevlogen. Of ze daadwerkelijk genoeg kerosine hadden om die plekken te bereiken, is een tweede. Maar als je die laatste twee waypoints met een lineaal doortrekt kom je gewoon bij Pakistan/Afghanistan uit. Creepy shit.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137727845
Als hij deze route echt gevlogen heeft kun je er dus vanuit gaan dat de piloot een bewust koers heeft ingezet.
De mogelijkheden vanaf dit laatste waypoint is dat hij ofwel door is gevlogen naar de Andaman eilanden (waar een vliegveld ligt dus waarschijnlijk zou hij daar wel opgepikt zijn door de radar), dit vliegveld bewust ontweken heeft en koers heeft gezet naar India, of naar het noorden is afgebogen en dan kom je in Myanmar uit.

The plot thickens..
In the coolest little capital of the world
pi_137727926
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:36 schreef Drebbelman het volgende:
Als hij deze route echt gevlogen heeft kun je er dus vanuit gaan dat de piloot een bewust koers heeft ingezet.
De mogelijkheden vanaf dit laatste waypoint is dat hij ofwel door is gevlogen naar de Andaman eilanden (waar een vliegveld ligt dus waarschijnlijk zou hij daar wel opgepikt zijn door de radar), dit vliegveld bewust ontweken heeft en koers heeft gezet naar India, of naar het noorden is afgebogen en dan kom je in Myanmar uit.

The plot thickens..
Of de zee ;)
https://www.google.es/map(...)d=0x0&output=classic
pi_137728117
quote:
:')²²²²²²²²²²²²²²²²²² Houd nou toch eens op met die onzin man
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:46:30 #147
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137728131
India is begonnen met het over land zoeken naar het vliegtuig. Dit is waanzin. :o

http://online.wsj.com/new(...)438353923544562.html
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_137728215
Kan bijna niet anders of bepaalde landen weten heel goed wat en waar dat vliegtuig is
Om onduidelijke redenen maken ze dat alleen niet bekend
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:52:05 #149
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137728278
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:49 schreef RVer het volgende:
Kan bijna niet anders of bepaalde landen weten heel goed wat en waar dat vliegtuig is
Om onduidelijke redenen maken ze dat alleen niet bekend
Ik denk dat ie ergens in Hyderabad in Pakistan staat, nieuwe paintjob, even bijtanken en dan richting Israel.. ;)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:53:38 #150
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_137728385
Eindelijk een lijstje gevonden met alle radarstations in Malaysia. :) Dat wordt even intekenen het komende uur. :P
pi_137728409
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:56 schreef niels0 het volgende:
Eindelijk een lijstje gevonden met alle radarstations in Malaysia. :) Dat wordt even intekenen het komende uur. :P
_O_ Held
  vrijdag 14 maart 2014 @ 12:58:32 #153
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137728450
Ik kom er nog steeds niet over uit hoe je nou een vliegtuig in 2014 kan kwijtraken. Die dingen moeten toch gewoon 24/7 worden gemonitord.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:00:55 #154
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_137728521
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:58 schreef xzaz het volgende:
Ik kom er nog steeds niet over uit hoe je nou een vliegtuig in 2014 kan kwijtraken. Die dingen moeten toch gewoon 24/7 worden gemonitord.
Weet niet of dit haalbaar is. Elke dag zijn er meer dan 90.000 vliegbewegingen.
pi_137728541
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:58 schreef xzaz het volgende:
Ik kom er nog steeds niet over uit hoe je nou een vliegtuig in 2014 kan kwijtraken. Die dingen moeten toch gewoon 24/7 worden gemonitord.
En anno 2014 niet eens iets van GPS in bijvoorbeeld de zwarte doos... :')
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:03:21 #156
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_137728588
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:49 schreef RVer het volgende:
Kan bijna niet anders of bepaalde landen weten heel goed wat en waar dat vliegtuig is
Om onduidelijke redenen maken ze dat alleen niet bekend
"Kan bijna niet anders". Euh nee, het kan makkelijk anders. Er zijn 1001 scenario's denkbaar en voor 1001 scenario's is wel wat te zeggen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_137728627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:52 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik denk dat ie ergens in Hyderabad in Pakistan staat, nieuwe paintjob, even bijtanken en dan richting Israel.. ;)
Transponder manipuleren, en je hebt het perfecte stealth wapen
Dat kunnen die Chinezen aan boord wel :P
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:04:22 #158
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_137728631
Als het allemaal zo makkelijk was dan gebeurde het wel.
Weinig dingen zijn erger voor een vliegtuigmaatschappij dan een dodelijke ramp met een van hun toestellen.
pi_137728735
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:01 schreef Infection het volgende:

[..]

En anno 2014 niet eens iets van GPS in bijvoorbeeld de zwarte doos... :')
Hoe gaat GPS onder water werken dan? :')
pi_137728785
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:01 schreef Infection het volgende:

[..]

En anno 2014 niet eens iets van GPS in bijvoorbeeld de zwarte doos... :')
Leg eens uit hoe dat moet werken dan
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137728794
Boh, na een paar uur kijk ik weer eens en weer iets heel anders nieuws.
Wat een film joh.

Laten we van een kant nog hopen op een kaping.
Niet dat dat positief is voor de passagiers en hun familie, maar in iedergeval meer overlevingskans dan een crash.

Wederom dank voor de mensen die zich inzetten voor updates.
Hier is het beter bij te houden dan waar ook.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:12:01 #162
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137728845
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:00 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Weet niet of dit haalbaar is. Elke dag zijn er meer dan 90.000 vliegbewegingen.
Elke zoekopdracht bij Google wordt opgeslagen en volledig geanalyseerd. De hoeveelheid data moet geen probleem zijn.
pi_137728943
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:04 schreef Twiitch het volgende:
Als het allemaal zo makkelijk was dan gebeurde het wel.
Weinig dingen zijn erger voor een vliegtuigmaatschappij dan een dodelijke ramp met een van hun toestellen.
Technisch is het zeker mogelijk, maar waarschijnlijk nooit voor echt noodzakelijk geacht.
Vrijwel altijd heeft de piloot nog tijd om een signaal uit te zenden en in het geval van een plotselinge explosie kan het vliegtuig nooit heel ver van zijn koers af zijn, waardoor hij snel gevonden kan worden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:15:20 #164
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137728944
Iemand meneer banaan al een dm gestuurd met de laatste update?
pi_137728952
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:12 schreef xzaz het volgende:

[..]

Elke zoekopdracht bij Google wordt opgeslagen en volledig geanalyseerd. De hoeveelheid data moet geen probleem zijn.
En hoe moet die data boven zee dan verstuurd worden?

Echt, is een kosten baten verhaal. Hoe vaak komt dit voor?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:16:09 #166
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137728972
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:58 schreef xzaz het volgende:
Ik kom er nog steeds niet over uit hoe je nou een vliegtuig in 2014 kan kwijtraken. Die dingen moeten toch gewoon 24/7 worden gemonitord.
Waarom zou dat moeten?

Het enige wat ik enigzins vreemd vind is dat die onderhoudsberichten wel van elke plek verstuurd kunnen worden. Maarja, de luchtvaart is nou eenmaal een hele conservatieve wereld.
pi_137728976
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:15 schreef Marrije het volgende:
Iemand meneer banaan al een dm gestuurd met de laatste update?
:?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137729017
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:16 schreef Westerling het volgende:

[..]

Waarom zou dat moeten?

Het enige wat ik enigzins vreemd vind is dat die onderhoudsberichten wel van elke plek verstuurd kunnen worden. Maarja, de luchtvaart is nou eenmaal een hele conservatieve wereld.
Zijn hele korte berichtjes via de satelliet of VHF, met een hele lage bandbreedte.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:17:35 #169
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137729022
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:15 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

En hoe moet die data boven zee dan verstuurd worden?

Echt, is een kosten baten verhaal. Hoe vaak komt dit voor?
Bij laatste GPS positie weet je genoeg toch? Het gaat niet om de positie wanneer die niet vliegt die is statisch.
pi_137729076
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:17 schreef xzaz het volgende:

[..]

Bij laatste GPS positie weet je genoeg toch? Het gaat niet om de positie wanneer die niet vliegt die is statisch.
Het lijkt mij ook niet heel moeilijk allemaal. En soiweso...welke achterlijke verzint het dat de piloten alle transponders kunnen uitzetten :')
pi_137729108
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:17 schreef xzaz het volgende:

[..]

Bij laatste GPS positie weet je genoeg toch? Het gaat niet om de positie wanneer die niet vliegt die is statisch.
De GPS positie is bekend in het vliegtuig, niet op de grond.

Die GPS gegevens worden verstuurd via een transponder, dit in dit geval uitgevallen of uitgezet is.

quote:
In the wake of the crash of Air France Flight 447, there has been discussion about making ACARS an "online-black-box."[4] If such a system were in place, it would avoid the loss of data due to: (1) black-box destruction, and (2) inability to locate the black-box following loss of the aircraft. However, due to high bandwidth requirements, the cost would be excessive and there have in fact been very few incidents where the black boxes were not recoverable.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:21:22 #172
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137729114
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:17 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Zijn hele korte berichtjes via de satelliet of VHF, met een hele lage bandbreedte.
Ja oke dat weet ik :) . Ik bedoelde dat het op het eerste oog vreemd is dat luchtverkeersleidingen dit niet gebruiken.

Maar als je er langer over nadenkt wel logisch, deze vorm van communicatie wordt minder betrouwbaar geacht dus volledig overgaan doen ze niet. Dan vervolgens nog een parallel systeem hanteren leidt inderdaad tot hoge kosten.

Zelfde met GPS. Nog steeds moeten vliegtuigen zonder GPS kunnen navigeren, terwijl het het nauwkeurigste navigatiemiddel is. Maar de beschikbaarheid is niet gegarandeerd.
pi_137729148
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook niet heel moeilijk allemaal. En soiweso...welke achterlijke verzint het dat de piloten alle transponders kunnen uitzetten :')
Is al eerder genoemd, basis veiligheidsregel in de luchtvaart: Alle systemen waar spanning op staat dienen te kunnen worden uitgeschakeld om brand te voorkomen in geval van storing/kortsluiting.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:22:18 #174
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137729149
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:21 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

De GPS positie is bekend in het vliegtuig, niet op de grond.

Die GPS gegevens worden verstuurd via een transponder, dit in dit geval uitgevallen of uitgezet is.

[..]

  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:22:33 #175
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137729162
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:20 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook niet heel moeilijk allemaal. En soiweso...welke achterlijke verzint het dat de piloten alle transponders kunnen uitzetten :')
Is waarschijnlijk gewoon de zekeringenkast.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:23:34 #176
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137729212
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:22 schreef Westerling het volgende:

[..]

Is waarschijnlijk gewoon de zekeringenkast.
Waarom hebben ze het niet zo gedaan dan?

GPS -> GPRS om de minuut live tracking van GPS positie (of andere locatie systeem zoals van de Russen of Chinezen). Ikke niet snappe.

Dat ze het systeem kunnen uitzetten lijkt me handig en ook lekker veilig.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:25:04 #177
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137729262
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:16 schreef eight het volgende:

[..]

:?
mr banaan1 als ik het goed heb, user hier, heeft gevraagd om een dm bij een update, maar om niet de zoveelste te zijn dacht ik, kvraag het even...
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:28:05 #178
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137729367
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:23 schreef xzaz het volgende:

[..]

Waarom hebben ze het niet zo gedaan dan?

GPS -> GPRS om de minuut live tracking van GPS positie (of andere locatie systeem zoals van de Russen of Chinezen). Ikke niet snappe.

Dat ze het systeem kunnen uitzetten lijkt me handig en ook lekker veilig.
Ik ben niet helemaal op de hoogte van GPRS, maar heeft dat niet gewoon dezeflde coverage als het GSM netwerk? Dus niet op oceanen?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:28:18 #179
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137729384
http://www.npr.org/blogs/(...)rcraft-during-flight

Met andere woorden: Technieken zijn er maar ze worden niet toegepast vanwege budgettaire aspecten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:28 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik ben niet helemaal op de hoogte van GPRS, maar heeft dat niet gewoon dezeflde coverage als het GSM netwerk? Dus niet op oceanen?
Klopt, maar er zijn 100derden andere technieken die gewoon niet worden toegepast.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:29:56 #180
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137729436
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:28 schreef xzaz het volgende:
http://www.npr.org/blogs/(...)rcraft-during-flight

Met andere woorden: Technieken zijn er maar ze worden niet toegepast vanwege budgettaire aspecten.
Ja, dat sowieso. Maar dat moge duidelijk zijn als die maintenance updates wel wereldwijd verstuurd kunnen worden.
pi_137729522
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

mr banaan1 als ik het goed heb, user hier, heeft gevraagd om een dm bij een update, maar om niet de zoveelste te zijn dacht ik, kvraag het even...
Ah ok. Zou wel vreemd zijn als hij al een dm heeft ontvangen aangezien er geen updates zijn.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:32:24 #182
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137729523
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:29 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ja, dat sowieso. Maar dat moge duidelijk zijn als die maintenance updates wel wereldwijd verstuurd kunnen worden.
Klopt, maar dat wordt gedaan wanneer het vliegtuig daarvoor toestemming krijgt op het land. Raar eigenlijk als fabrikant zal ik Real time willen weten hoe mijn motoren preformen.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:33:03 #183
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137729541
Deze is ook leuk:

quote:
Why, then, does a plane like the MH370 keep all of its secrets locked up in a black box? Why don’t planes constantly transmit all of their black box data, so that we know their exact location, bearing, altitude, and other important factors, at all times?

The short answer is, there’s no good reason.
http://www.extremetech.co(...)plane-can-go-missing
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:33:15 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137729553
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:32 schreef eight het volgende:

[..]

Ah ok. Zou wel vreemd zijn als hij al een dm heeft ontvangen aangezien er geen updates zijn.
deze was nieuw voor mij

quote:
Twee van de bronnen waar Reuters mee sprak, gaven zeer specifieke informatie over de navigatiepunten die het vliegtuig volgde. Na de laatste officiële waarneming op de radar, zou vlucht MH 370 naar navigatiepunt 'Vampi' zijn gevlogen, ten noordoosten van de Indonesische provincie Atjeh.

Daarna zou het vliegtuig naar navigatiepunt 'Gival' zijn gevolgen, ten zuiden van het Thaise eiland Phuket. Vervolgens zou de Boeing richting 'Igrex' zijn gevlogen, dat vliegtuigen over de Andaman-eilanden leidt. De Andamanen liggen noordwestelijk van Kuala Lumpur.
misschien ook voor hem
pi_137729582
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:52 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik denk dat ie ergens in Hyderabad in Pakistan staat, nieuwe paintjob, even bijtanken en dan richting Israel.. ;)
oh, nieuw doelwit? Dus niet meer met zwaaiende f16's naar de nss in den haag, waar hij dan kan worden neergeschoten door nederlandse f16's?
pi_137729615
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:28 schreef xzaz het volgende:

Klopt, maar er zijn 100derden andere technieken die gewoon niet worden toegepast.
En geen van die technieken werkt boven zee.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:34:51 #187
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_137729626
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:28 schreef xzaz het volgende:
http://www.npr.org/blogs/(...)rcraft-during-flight

Met andere woorden: Technieken zijn er maar ze worden niet toegepast vanwege budgettaire aspecten.
Het ontwikkelen in R&D van die satellite transponders, het moeten aanpassen en installeren van dit stuk techniek in bestaande en nieuwe vliegtuigen (de luchtvaartindustrie heeft 150.000+ vliegtuigen), de kosten van het transmitten per vlucht (ervanuitgaande dat er tussen 90.000 en 100.000 vluchten per dag zijn en een gemiddelde vlucht (korte en lange afstand) gemiddeld 4,5 uur is). Daarnaast moet er nieuwe software ontwikkeld worden voor de grond-apparatuur bij Air Traffic Control.

Dan komen de totale kosten van het toepassen van deze techniek makkelijk over 1 miljard. Het in stand houden zal dan zelf al bijna 1 miljard per jaar kosten.

Stel je voor hoeveel duurder vliegtickets zouden worden? En hoeveel onopgeloste incidenten zijn er geweest waarbij de black box niet gevonden is in de laatste 20 jaar? Op 1 hand te tellen. Kosten en baten.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:34:52 #188
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137729629
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:34 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

En geen van die technieken werkt boven zee.
Jawel
pi_137729684
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:32 schreef xzaz het volgende:

[..]

Klopt, maar dat wordt gedaan wanneer het vliegtuig daarvoor toestemming krijgt op het land. Raar eigenlijk als fabrikant zal ik Real time willen weten hoe mijn motoren preformen.
Rolls Royce kríjgt real time updates van hun Boeing 777 motoren, of ze nou boven land of boven zee vliegen. 4 normale berichten per vlucht en meer berichten als er problemen zijn.
pi_137729691
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:34 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]
En hoeveel onopgeloste incidenten zijn er geweest waarbij de black box niet gevonden is in de laatste 20 jaar? Op 1 hand te tellen. Kosten en baten.
Dit inderdaad. Men wil in de zomer altijd voor een tientje naar Spanje, maar nu het hardst roepen om dure, maar in de praktijk praktisch nutteloze maatregelen..
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:32 schreef xzaz het volgende:

[..]

Raar eigenlijk als fabrikant zal ik Real time willen weten hoe mijn motoren preformen.
RR baseert (preventieve) onderhoud op de data die ze binnenkrijgen. Met andere woorden, de data gaat in een programma welke na een tijdje bijvoorbeeld de opdracht geeft de verbrandingskamers te inspecteren omdat er afwijkende temperaturen gemeten zijn...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:37:07 #191
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137729715
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:32 schreef xzaz het volgende:

[..]

Klopt, maar dat wordt gedaan wanneer het vliegtuig daarvoor toestemming krijgt op het land. Raar eigenlijk als fabrikant zal ik Real time willen weten hoe mijn motoren preformen.
Wat bedoel je daar precies mee? Wat voor toestemming? Naar mijn weten worden die berichten gewoon periodiek verstuurd.
pi_137729740
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:37 schreef Westerling het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar precies mee? Wat voor toestemming? Naar mijn weten worden die berichten gewoon periodiek verstuurd.
klopt.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:38:24 #193
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137729759
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:34 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Het ontwikkelen in R&D van die satellite transponders, het moeten aanpassen en installeren van dit stuk techniek in bestaande en nieuwe vliegtuigen (de luchtvaartindustrie heeft 150.000+ vliegtuigen), de kosten van het transmitten per vlucht (ervanuitgaande dat er tussen 90.000 en 100.000 vluchten per dag zijn en een gemiddelde vlucht (korte en lange afstand) gemiddeld 4,5 uur is). Daarnaast moet er nieuwe software ontwikkeld worden voor de grond-apparatuur bij Air Traffic Control.

Dan komen de totale kosten van het toepassen van deze techniek makkelijk over 1 miljard. Het in stand houden zal dan zelf al bijna 1 miljard per jaar kosten.

Stel je voor hoeveel duurder vliegtickets zouden worden? En hoeveel onopgeloste incidenten zijn er geweest waarbij de black box niet gevonden is in de laatste 20 jaar? Op 1 hand te tellen. Kosten en baten.
Weet je hoeveel systemen een vliegtuig heeft die eigenlijk nooit gebruikt worden. Die 3 x dat er per jaar een vliegtuig aan de grond moet zitten en de mensen in het vliegtuig moeten evacueren is eigenlijk te verwaarlozen. Mieter die systemen ook allemaal het vliegtuig uit.

Dit is niet alleen met vliegtuigen maar met ALLE vervoersmiddelen.
pi_137729767
Ik begin toch steeds meer een zelfmoordactie te vermoeden, een van de piloten heeft met opzet alles uitgezet en is in een totaal andere richting doorgevlogen gewoon met als opzet de zoektocht voor iedereen zo moeilijk mogelijk te maken, waarschijnlijk is dan ook een van de piloten die van niets afwist van tevoren op de een of andere manier 'onschadelijk gemaakt'.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137729811
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:38 schreef TLC het volgende:
Ik begin toch steeds meer een zelfmoordactie te vermoeden, een van de piloten heeft met opzet alles uitgezet en is in een totaal andere richting doorgevlogen gewoon met als opzet de zoektocht voor iedereen zo moeilijk mogelijk te maken, waarschijnlijk is dan ook een van de piloten die van niets afwist van tevoren op de een of andere manier 'onschadelijk gemaakt'.
Zou theoretisch kunnen, maar als hij toch zelfmoord wilde plegen, waarom zou hij het dan zo moeilijk mogelijk willen maken?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:39:54 #196
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137729820
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:37 schreef Westerling het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar precies mee? Wat voor toestemming? Naar mijn weten worden die berichten gewoon periodiek verstuurd.
Zoals ik begrepen heb periodiek alleen door de transmitters en dus alleen wanneer het vliegtuig netjes land.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:40:03 #197
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_137729825
quote:
Ja nogmaals, de luchtvaart is een hele conservatieve wereld. Op den duur gaan die nieuwere technieken wel gebruikt worden, maar dat duurt lang.

En dat heeft inderdaad veel met geld te maken. Kosten-baten analyse werd hier al genoemd. Nu zouden de kosten niet heel spectaculair zijn, maar de baten ook niet echt. Er is weinig mee te winnen.
pi_137729830
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:38 schreef xzaz het volgende:

[..]

Weet je hoeveel systemen een vliegtuig heeft die eigenlijk nooit gebruikt worden. Die 3 x dat er per jaar een vliegtuig aan de grond moet zitten en de mensen in het vliegtuig moeten evacueren is eigenlijk te verwaarlozen. Mieter die systemen ook allemaal het vliegtuig uit.

Dit is niet alleen met vliegtuigen maar met ALLE vervoersmiddelen.
Echter die systemen kunnen levens redden. Een realtime datastream levert tijdwinst op bij het zoeken, maar dat heeft tot nu toe niet of nauwelijks geleidt tot het redden van levens.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_137729858
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:39 schreef xzaz het volgende:

[..]

Zoals ik begrepen heb periodiek alleen door de transmitters en dus alleen wanneer het vliegtuig netjes land.
Dan heb je het verkeerd begrepen.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:41:07 #200
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_137729859
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:40 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Echter die systemen kunnen levens redden. Een realtime datastream levert tijdwinst op bij het zoeken, maar dat heeft tot nu toe niet of nauwelijks geleidt tot het redden van levens.
Omdat het ook niet geïmplementeerd is. Misschien hebben die mensen levend op het water gedobberd en is elke seconde een leven waard.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:41 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Dan heb je het verkeerd begrepen.
Dat is interessant, heb je een linkje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')