Probleem is dat dit systeem in het vliegtuig verbinding maakt met 1 satelliet, maar goed. Alles is mogelijk nu, lijkt het wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:55 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Als minstens drie satellieten tegelijk één ping opgevangen hebben kun je in elk geval de locatie bepalen. Daar hoeft de 'datastroom' inderdaad niet voor geactiveerd te zijn.
Dat is Pulau Purak, Malacca Strait.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:42 schreef daeiron het volgende:
Iemand een idee welk eiland dit is? http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014/map/93739
http://www.reuters.com/ar(...)witter&dlvrit=992637quote:(Reuters) - Military radar-tracking evidence suggests a Malaysia Airlines jetliner missing for nearly a week was deliberately flown across the Malay peninsula towards the Andaman Islands, sources familiar with the investigation told Reuters on Friday.
Two sources said an unidentified aircraft that investigators believe was Flight MH370 was following a route between navigational waypoints - indicating it was being flown by someone with aviation training - when it was last plotted on military radar off the country's northwest coast.
The last plot on the military radar's tracking suggested the plane was flying toward India's Andaman Islands, a chain of isles between the Andaman Sea and the Bay of Bengal, they said.
Waypoints are geographic locations, worked out by calculating longitude and latitude, that help pilots navigate along established air corridors.
Breaking.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:02 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/ar(...)witter&dlvrit=992637
Dan zou hij over druk bevolkte gebieden gevlogen moeten zijn zoals boven Thailand en Myanmar. Beide landen zouden dat dan toch wel opgemerkt moeten hebben? Eventueel met militaire radarsystemen. Een land als Myanmar zou dat echt niet zomaar toestaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:02 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/ar(...)witter&dlvrit=992637
These rumours are also not the truthquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:02 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/ar(...)witter&dlvrit=992637
Hoezo? Over Maleisië en dan richting de Andaman Islands, dan vlieg je toch alleen over zee?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dan zou hij over druk bevolkte gebieden gevlogen moeten zijn zoals boven Thailand en Myanmar. Beide landen zouden dat dan toch wel opgemerkt moeten hebben? Eventueel met militaire radarsystemen. Een land als Myanmar zou dat echt niet zomaar toestaan.
Volgens radar gegevens vloog ie eerst richting Vietnam, daar is het contact kwijt geraakt. Is het dan niet erg onwaarschijnlijk dat ie dan weer richting Maleisië vliegt terwijl over land via Thailand het veel sneller is om daar te komen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:13 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Hoezo? Over Maleisië en dan richting de Andaman Islands, dan vlieg je toch alleen over zee?
Als je vanaf het punt waar het vliegtuig contact verloor een lijn trekt naar het noordwesten, dan kom je uit bij de Andaman Islands, een geoefend vlieger kan dan een route volgen waarbij je alleen het noorden van Maleisië passeert.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:15 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Volgens radar gegevens vloog ie eerst richting Vietnam, daar is het contact kwijt geraakt. Is het dan niet erg onwaarschijnlijk dat ie dan weer richting Maleisië vliegt terwijl over land via Thailand het veel sneller is om daar te komen?
Op welk punt is het contact precies verloren?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:22 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Als je vanaf het punt waar het vliegtuig contact verloor een lijn trekt naar het noordwesten, dan kom je uit bij de Andaman Islands, een geoefend vlieger kan dan een route volgen waarbij je alleen het noorden van Maleisië passeert.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Op welk punt is het contact precies verloren?
Het kan natuurlijk heel goed zijn dat dit nog steeds gebaseerd is op die waarneming van een Unidentified radar target op 12 mrt, afgebeeld op bovenstaande kaart. Aangezien er waarschijnlijk niet veel radars staan tussen Maleisië en die eilanden.quote:The last plot on the military radar's tracking suggested the plane was flying toward India's Andaman Islands, a chain of isles between the Andaman Sea and the Bay of Bengal, they said.
De reikwijdte misschien niet ver genoeg?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:31 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ik snap niet dat er alleen met schepen en vliegtuigen gezocht wordt.
Waarom niet ook met drones? kan iedereen online meehelpen.
Het gaat om mensenlevens hoorquote:
quote:"Two oil slicks have been discovered near the position of last contact, one of these oil slicks contained jet fuel, however, it is not clear whether this jet fuel comes from MH-370 or not."
terwijl een kenner zegt dat hij vrijwel altijd van te voren niet te verklaren is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:31 schreef Gisteren. het volgende:
Guys, alles wat er in deze wereld gebeurt, is onder toeziend oog van de hedendaagse hegemonie Amuricah. Maleisie wil niks prijsgeven, de USA gaat nu "het wrak" vinden. Dikke ballen, na al die uren -deliberately en afwijkend-vliegen. Een 772 vlieg je niet in zee na het met moeite ontwijken van de points. Er zit een doel, purpose achter. De 772 staat ergens aan de grond. Dit zeg ik met logisch verstand.
Kan je ergens unibet doen?
Nou, de Maleisische overheid heeft weer iets om te ontkennen, volgens mij kennen ze het woord verificatie daar niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |