Tsja dat snap ik, maar op een punt kan je niet meer zo denken. Zoveel bewustheid, zo weinig concreet/helder nieuws en zoveel mysterie ;-)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
terwijl een kenner zegt dat hij vrijwel altijd van te voren niet te verklaren is.
Maar met een technisch defect of kaping of zelfmoord zit je al snel goed natuurlijk.
Ja natuurlijk. Zelfs in de lucht is hij - volgens de berichtgeving - makkelijk opgepikt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:37 schreef Twiitch het volgende:
Die complotheorieen weer
Als dat ding ergens anders was dan onder water dan hadden ze wel al iets opgepikt.
20 werknemers van Freescale; maar er werd niet gespecificeerd van welke tak binnen het bedrijf ze werkzaam waren. Freescale houdt zich bezig met verschillende applicaties in allerlei industrieen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Zaten er nu 20 Experts van de DoD aanboord die expertise hadden over elektrische wapens of is dit onzin?
Wat is DoD? Er waren 20 man aan boord van Texas Instruments in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Zaten er nu 20 Experts van de DoD aanboord die expertise hadden over elektrische wapens of is dit onzin?
Dat is hier:quote:Twee van de bronnen waar Reuters mee sprak, gaven zeer specifieke informatie over de navigatiepunten die het vliegtuig volgde. Na de laatste officiële waarneming op de radar, zou vlucht MH 370 naar navigatiepunt 'Vampi' zijn gevlogen, ten noordoosten van de Indonesische provincie Atjeh.
Daarna zou het vliegtuig naar navigatiepunt 'Gival' zijn gevolgen, ten zuiden van het Thaise eiland Phuket. Vervolgens zou de Boeing richting 'Igrex' zijn gevlogen, dat vliegtuigen over de Andaman-eilanden leidt. De Andamanen liggen noordwestelijk van Kuala Lumpur.
quote:Twee van de bronnen waar Reuters mee sprak, gaven zeer specifieke informatie over de navigatiepunten die het vliegtuig volgde. Na de laatste officiële waarneming op de radar, zou vlucht MH 370 naar navigatiepunt 'Vampi' zijn gevlogen, ten noordoosten van de Indonesische provincie Atjeh.
Daarna zou het vliegtuig naar navigatiepunt 'Gival' zijn gevolgen, ten zuiden van het Thaise eiland Phuket. Vervolgens zou de Boeing richting 'Igrex' zijn gevlogen, dat vliegtuigen over de Andaman-eilanden leidt. De Andamanen liggen noordwestelijk van Kuala Lumpur.
Dat ligt dus totaal niet in de buurtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:07 schreef RVer het volgende:
[..]
Dat is hier:
https://www.google.nl/map(...)80055648fccb2c?hl=nl
Volgens de remote viewer zou het vliegtuig hier ergens zijn neergestort, dat ligt wel in de buurt
https://www.google.es/map(...)d=0x0&output=classic
http://www.nu.nl/buitenla(...)euwe-informatie.htmlquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:13 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Dat ligt dus totaal niet in de buurt
Wat is eigenlijk de bron hiervan?
en vanaf het laatste punt daar (NO van dat vierkantje) is het signaal dus gestopt, wat mogelijk ook handmatig uitgeschakeld kan zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:22 schreef Drebbelman het volgende:
Het rare is dat hij wel bestaande waypoints gebruikt heeft maar niet bestaande flight paths tussen die waypoints in.. of de gegeven informatie is incompleet en ze noemen alleen de grotere waypoints. Misschien dat niels0 hier meer over kan vertellen.
Als dit waar is zou het ook de radar waarneming van vlakbij Phuket kunnen verklaren.
edit: voor mensen die willen 'spelen' met de waypoints: http://skyvector.com/
Department of Defense, en ze zijn niet van Texas Instruments , maar van Freescale Semiconductorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:05 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Wat is DoD? Er waren 20 man aan boord van Texas Instruments in ieder geval.
http://www.abc15.com/news(...)ployees-aboard-mh370
Aangezien op de site van Texas Instruments zelfs een bericht daarover staat, zouden we met zekerheid kunnen zeggen dat dat in ieder geval klopt.
quote:Freescale Semiconductor has been developing microprocessors, sensors and other technology for the past 50 years. The technology it creates is commonly referred to as embedded processors, which according to the firm are "stand-alone semiconductors that perform dedicated computing functions in electronic systems."
The technology is used in a variety of things, including smartphones, appliances and automobiles.
The company has more than 18,000 employees and operates manufacturing facilities, design centers and sales offices throughout the world. About 5,900 employees work in the United States; there are about 3,000 in Malaysia and about 4,000 in China.
Mocht zo'n ding door decompressie uit elkaar vallen dan hadden ze dat nu wel gevonden dunkt mij..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit sluit cabine decompressie dan uit als de vliegtuig daadwerkelijk deze route heeft afgelegd.
Of de zeequote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:36 schreef Drebbelman het volgende:
Als hij deze route echt gevlogen heeft kun je er dus vanuit gaan dat de piloot een bewust koers heeft ingezet.
De mogelijkheden vanaf dit laatste waypoint is dat hij ofwel door is gevlogen naar de Andaman eilanden (waar een vliegveld ligt dus waarschijnlijk zou hij daar wel opgepikt zijn door de radar), dit vliegveld bewust ontweken heeft en koers heeft gezet naar India, of naar het noorden is afgebogen en dan kom je in Myanmar uit.
The plot thickens..
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:39 schreef RVer het volgende:
[..]
Of de zee
https://www.google.es/map(...)d=0x0&output=classic
Ik denk dat ie ergens in Hyderabad in Pakistan staat, nieuwe paintjob, even bijtanken en dan richting Israel..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:49 schreef RVer het volgende:
Kan bijna niet anders of bepaalde landen weten heel goed wat en waar dat vliegtuig is
Om onduidelijke redenen maken ze dat alleen niet bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |