Volgende wordt Rotterdamquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:54 schreef Tem het volgende:
Gelukkig heb ik niet in dat Amsterdam topicjen gepost.
Ik vermoed dat dat gewoon de slogan is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Peunage het volgende:
De slogan van Utrecht heb ik nooit verstaan. Meestal geschreeuwd door dronken Fc utreg supporters. Het klinkt in ieder geval zo 'Utreeeeeeg HEEEUJEEUEUUEEEEEEJ AH KFJEEJEEJEJEEJEEUUEUE'.
Dat laatste deel komt voor in alle voetbal-gerelateerde slogans.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Peunage het volgende:
De slogan van Utrecht heb ik nooit verstaan. Meestal geschreeuwd door dronken Fc utreg supporters. Het klinkt in ieder geval zo 'Utreeeeeeg HEEEUJEEUEUUEEEEEEJ AH KFJEEJEEJEJEEJEEUUEUE'.
Die is wel leuker ja. Ik zocht eigenlijk iets met een Utreg slogan erop maar die bestaat zeker niet.quote:
De FC,quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Peunage het volgende:
Mijn broer, één van de leukste mensen ter wereld.quote:
Is ie vrijgezel?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn broer, één van de leukste mensen ter wereld.
Ja precies....ik wacht maar gewoon tot de leuke mannen hun huidige vrouw zat zijn ofzo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
Tja als hij zo leuk is dan is dat niet zo gek natuurlijk.
Of je zorgt er voor dat ze hun vrouw zat zijn...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja precies....ik wacht maar gewoon tot de leuke mannen hun huidige vrouw zat zijn ofzo.
Ja maar ja, of ze dan op mij zitten te wachten... meestal zoeken ze dan een jonge blomquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja precies....ik wacht maar gewoon tot de leuke mannen hun huidige vrouw zat zijn ofzo.
Nee, hoe je eraan komt....kom je er ook weer vanafquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Of je zorgt er voor dat ze hun vrouw zat zijn...
Ik behoor inmiddels ook niet meer tot die categorie hoor....maar ik blijf stug hoop houdemquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ja, of ze dan op mij zitten te wachten... meestal zoeken ze dan een jonge blom
Size doesn't matter Adriaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
is een vakantie in Afrika niks voor je dan Karina ?
Nee gek, zo desperate ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
is een vakantie in Afrika niks voor je dan Karina ?
Nee, Egypte enzo is het Rusland voor vrouwen.quote:
Dat lijkt me best pijnlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:19 schreef Tem het volgende:
En roer je daar wel eens mee in de koffie.
Zou ik wel een keer doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef arjan1112 het volgende:
heb hem nog nooit in een kopje koffie gestopt
Zwart met suuker en mijn pener is gigantisch.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe drink jij je koffie en heb je een lange pener?
Wil Corrie weten.
Vergeet de suiker en je bent perfect.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zwart met suuker en mijn pener is gigantisch.
De suiker is voor zijn gigantische pener.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Vergeet de suiker en je bent perfect.
Ik ook niet, ik drink koffie uit mokken. Als ik hem in een kopje zou hangen heeft mijn dop meteen een rare helm die gelijk klem zit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef arjan1112 het volgende:
heb hem nog nooit in een kopje koffie gestopt
pics!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik drink koffie uit mokken. Als ik hem in een kopje zou hangen heeft mijn dop meteen een rare helm die gelijk klem zit.
Ah daar groeit ie van zekerquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
De suiker is voor zijn gigantische pener.
Dat is wel apart inderdaad. In slaapstand is mijne zeker 20.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:26 schreef arjan1112 het volgende:
Dan drink jij rare kopjes, hoe kan je lul nou 15 cm breed zijn ?
Ow dan kun je hem ook niet gebruiken zeker?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:31 schreef YokiKater het volgende:
Geen pics, is classified. Mijn pener valt onder de biologische wapens.
je hebt een soaquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:31 schreef YokiKater het volgende:
Geen pics, is classified. Mijn pener valt onder de biologische wapens.
Deze man...wizzkid.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:31 schreef arjan1112 het volgende:
dan is ie maar 2,5 keer zo lang als ie dik is
Jawel, de bediening is alleen een beetje complex en men dient rekening te houden met veiligheidsvoorschriften.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan kun je hem ook niet gebruiken zeker?
Nee, maar van mijn yokidrink krijg je sterke kindsoldaatjes.quote:
Haha klinkt wel intigrerendquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, de bediening is alleen een beetje complex en men dient rekening te houden met veiligheidsvoorschriften.
Oh OK ik schrok al man.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel te kutten, ging ff niet goed.
Heeft je mobiel nu een soa? AHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel te kutten, ging ff niet goed.
Yokidrink is zoete meukquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, maar van mijn yokidrink krijg je sterke kindsoldaatjes.
Ik zit Humberto te kijken en zometeen maar weer P&Wquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga zo nog wel ff op de laptop denk, is toch weinig op tv.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit Humberto te kijken en zometeen maar weer P&W
Ik zeg nu al flopshowquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie vraag ik heb nog niet eens gekeken wie er komen
[ afbeelding ]
Uh misschien kijk ik toch maar niet![]()
Weet niet wat er zou komen. Ik heb niks over Suriname gezien iig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:55 schreef arjan1112 het volgende:
hebben ze dat suriname topic nou overgeslagen??
Die komt regelmatig op tv de laatste tijd. Heeft inmiddels ook niks nieuws meer te melden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik laat Humberto nog wel even opstaan. Andre Kuiper is er nu.
Nou ja beter dan saaie politici.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Die komt regelmatig op tv de laatste tijd. Heeft inmiddels ook niks nieuws meer te melden.
Ja dat is echt vet. Russen zijn echt stoere mensen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef arjan1112 het volgende:
Op fox heb je 'the russians' dat gaat over rijke russen die in londen wonen
Hier heb je een itemquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat itempje hoef ik niet te zien. Echt niet grappig.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier heb je een item
[ afbeelding ]
Klopt, dat is Spangas niveau. Waarom ben je trouwens niet bij P&W?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu een stukje van dat Johan, godsamme wat slecht.
Ik zat nog even bij Humberto. Kom er aan. Zeker saai he?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Klopt, dat is Spangas niveau. Waarom ben je trouwens niet bij P&W?
Natuurlijk. Gaat ook niet beter worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat nog even bij Humberto. Kom er aan. Zeker saai he?
Het is de laatste tijd echt bar en boos met P&W.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Natuurlijk. Gaat ook niet beter worden.
Het zijn de nadagen van Paul, zal niet lang meer duren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd echt bar en boos met P&W.
Knevel & vdB is beter, tijd dat dat weer komt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Het zijn de nadagen van Paul, zal niet lang meer duren.
Dat is helemaal niet beter.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Knevel & vdB is beter, tijd dat dat weer komt.
Laat ik het anders zeggen: leuker. Komt misschien idd wel door het 2e scherm ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet beter.
Die hebben alleen het tweede scherm.
Het tweede scherm is wel goed, door die stellingen voel ik mij extra serieus genomen door de redactie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet beter.
Die hebben alleen het tweede scherm.
Ze zijn vooral leuk als de stagiaires een lollige bui hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Het tweede scherm is wel goed, door die stellingen voel ik mij extra serieus genomen door de redactie.
Die mogen volgens mij gewoon zuipen tijdens werktijd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn vooral leuk als de stagiaires een lollige bui hebben.
Ik denk niet dat iemand daar naar kijkt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:22 schreef arjan1112 het volgende:
er is een docu over koningin Juliana in de jaren 70 op holland doc
Ik ga toch eens kijken of ze vacatures hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Die mogen volgens mij gewoon zuipen tijdens werktijd.
Vooral die hilarische spelfouten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn vooral leuk als de stagiaires een lollige bui hebben.
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral die hilarische spelfouten.
Wijntje erbij, gniffelend de reacties lezen op FOK!.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga toch eens kijken of ze vacatures hebbenLijkt me wel wat, stellingen bedenken.
Wat inside jokes ertussen zettenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Wijntje erbij, gniffelend de reacties lezen op FOK!.
Toevallig, van de FB.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga toch eens kijken of ze vacatures hebbenLijkt me wel wat, stellingen bedenken.
quote:Knevel en Van den Brink zoekt redacteuren voor het zomerseizoen! Ben jij een ervaren talkshowredacteur? Meld je aan! www.eo.nl/vacatures
Is dat recentquote:
Van vandaag volgens mij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat recentIk ga gewoon solliciteren kan mij het schelen. Al heb ik natuurlijk nul ervaring.
Schijt, gewoon doen. Je bent FOK! moderator, autoriteit heb je dus al.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat recentIk ga gewoon solliciteren kan mij het schelen. Al heb ik natuurlijk nul ervaring.
Ik denk wel dat je lid moet zijn vd EOquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze maar niet vragen of je gelovig bent, dan moet ik liegen
Ik doe het ook gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Schijt, gewoon doen. Je bent FOK! moderator, autoriteit heb je dus al.
Oh ik ben wel lid van de Vara vinden ze vast ook wel goedquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je lid moet zijn vd EO
Jij bent lid van de Vara?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben wel lid van de Vara vinden ze vast ook wel goed
Eindelijk weer normaal internet na 298 dagen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:35 schreef Specularium het volgende:
Kentoet is terug mensen.
Ik ga nu keihard zuipen.
Kan ik al die klootzakken karl noten in POL.quote:
Goed zo, toch alleen maar klootzakken daar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan ik al die klootzakken karl noten in POL.
Hoe is het op de boerderij? Heb je al kippen en geitjes?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:39 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Goed zo, toch alleen maar klootzakken daar.
Nice, alles een beetje af nu?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:45 schreef Kentoet het volgende:
3 kippen heb ik, geen geiten.
Ik zou nog wel andere dieren erbij willen hebben, een varken ofzo.
Verder heel relaxed hier. Alleen gaan sommige dingen hier wat minder gesmeerd, zoals internet aansluiten bv.
#plattelandstruggles
Nee, nog lang niet.quote:
Ga je naar familie? wel relaxt, beetje vreten en zuipen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:55 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Nee, nog lang niet.
Over 3 weken ga ik een maand naar Spanje, voor die tijd wil ik een aantal dingen af hebben. Dat wordt nog hard werken.
Over een half jaar hoop ik klaar te zijn met alles.
Ja, combinatie van familiebezoeken en vrienden die langskomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga je naar familie? wel relaxt, beetje vreten en zuipen.
Goed plan, ik slaap gewoon in de achterbak van m'n volvo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:59 schreef Kentoet het volgende:
Als alles af is, kampeermeet in het weiland hier.
quote:
Lief zijn tegen Voorbips.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:04 schreef Kentoet het volgende:
[..]![]()
Ik ga lepeltje lepeltje in een Finse zweethut met Voorstink.
Lekker alles laten lopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:11 schreef Tem het volgende:
Lekker de hele dag in de vrije natuur in je blote jodokus rondlopen.
Kentoetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:59 schreef Kentoet het volgende:
Als alles af is, kampeermeet in het weiland hier.
Beetje volleyballen en alles.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:11 schreef Tem het volgende:
Lekker de hele dag in de vrije natuur in je blote jodokus rondlopen.
Hopelijk heb je het nu over 'echte' briequote:
Ik ga voor het naakt zwemmenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Badminton in je blote anus op witte sportschoenen.
Yoki is een zelfkaaser.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het nu over 'echte' brie
[..]
Ik ga voor het naakt zwemmen
laters. Leuk dat je er weer even wasquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:26 schreef Kentoet het volgende:
Goeie plannen allemaal.
Ik ga even wat doen. Later.
Hmm, de Duitsers nemen schnitzel.. die ga ik dan ook maar even halen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:27 schreef Karina het volgende:
Wisten jullie dit al:
Het is vandaag Biefstuk & Blowjobday!
Inderdaad. Dirk bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bijna al die typetjes zijn wel goed.
Ik zorg zelf wel voor vlees, zorg jij dan voor die blowjob? Ik las laatst dat je een grote bek hebt dus dat moet goed komenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:29 schreef Karina het volgende:
Ik heb net al boodschappen gedaan, geen biefstuk gehaald.
Moet je dat vlees wel zelf bakken want ik kan er niks vanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zorg zelf wel voor vlees, zorg jij dan voor die blowjob? Ik las laatst dat je een grote bek hebt dus dat moet goed komen
14 februari?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hoorde het. Wanneer is cunnilingusdag?
14 februari. Nog 11 maanden wachten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hoorde het. Wanneer is cunnilingusdag?
Groene asperges bestaan ookquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef arjan1112 het volgende:
Asperges zijn wit volgens mij, zijn dit geen bonen ofzo
Groene aspergesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef arjan1112 het volgende:
Asperges zijn wit volgens mij, zijn dit geen bonen ofzo
Jouw eten heeft nooit zulke mooie asperges gehad hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:13 schreef Peunage het volgende:
Het is eten wat mijn eten eet![]()
Groen eten
Zelfs koeien eten het nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jouw eten heeft nooit zulke mooie asperges gehad hoor.
Over het algemeen niet. Spruitjes, broccoli, sla, etc.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:45 schreef arjan1112 het volgende:
ow maar ff de tv aanzetten dan, wil wel ff weten wie je bedoeld.
Afgelopen week zette ik hem toch maar weer eens aan, meteen dat hoofd van Sylvana in beeld. Dat was het moment dat ik voorgoed afscheid nam van DWDD.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:44 schreef Specularium het volgende:
Weer een reden erbij om niet meer te kijken, gaat makkelijk zo.
Ja toen had ze die belachelijke slavenpruik weer uit de kast gehaald.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:52 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Afgelopen week zette ik hem toch maar weer eens aan, meteen dat hoofd van Sylvana in beeld. Dat was het moment dat ik voorgoed afscheid nam van DWDD.
Linkje?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef arjan1112 het volgende:
Dacht dat ik veel rookte totdat er iemand een topic hier opende met 'ik rook 9 pakjes shag per week'
Ging ze gister in 32 topics zitten vertellen dat ze er niet is, wilde ze niet zeggen wat.quote:
wie kwam er langs ?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ging ze gister in 32 topics zitten vertellen dat ze er niet is, wilde ze niet zeggen wat.
Na een hoop doorvragen kwam aan het licht dat ze, jawel, visite heeft!!@
Johquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:19 schreef Specularium het volgende:
Ze leest dit natuurlijk ook gewoon nu.
Aambeien en zulksquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:27 schreef Specularium het volgende:
Vroeg of laat scheurt elk sterretje door.
Aldus die kerel van de Carglass reclame.
Thuis halfzware van Nelle. Als ik wegga haal ik Marlboro ofzo maar dat vind ik smerig.quote:
baasquote:
Je hebt nu wel genoeg ruimte voor een mooie eigen oogst.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:54 schreef Kentoet het volgende:
[..]
baas
Ik kan morgenavond pas weer jointjes roken, daar baal ik van.
Ik heb nog steeds van vorig jaar. Als ik er nog meer neem krijg ik het niet op denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt nu wel genoeg ruimte voor een mooie eigen oogst.
Nee, geen planten voor mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:59 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds van vorig jaar. Als ik er nog meer neem krijg ik het niet op denk ik.
Neem jij planten dit jaar?
Het wietwereldje hier in de omgeving is vooral in handen van Marokkanen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:19 schreef arjan1112 het volgende:
ok vroeger was de helft van Hollanders ?
weet ik niet preciesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:49 schreef Specularium het volgende:
Waarom edit jij de helft van je berichten steeds?
Vind het wel goed dat je ook niet nadenkt voor je op invoeren drukt.quote:
Volgens mij lig ik nooit zo op de bank. Of bijna niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lig je al zo op de bank?
[ afbeelding ]
Wat ga jij stemmen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij lig ik nooit zo op de bank. Of bijna niet.
Weet ik nog niet. Meestal stem ik op de eerste vrouw op de lijst van de SP, heb ook wel eens op de eerste vrouw van Groen Links gestemd.quote:
Als je 1 LT hebt gezien, heb je ze allemaal gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:26 schreef Peunage het volgende:
Wie heeft trouwens Louis Theroux gezien? Met die ultrazionisten
Met een half oog, het andere oog zat ik te streamen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:26 schreef Peunage het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Meestal stem ik op de eerste vrouw op de lijst van de SP, heb ook wel eens op de eerste vrouw van Groen Links gestemd.
Lijken mij buren waar je weinig last van hebt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:26 schreef Peunage het volgende:
Jij zou ook molotov cocktails gooien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijken mij buren waar je weinig last van hebt.
Je bent zelf een speciaal gasfonds voor onderwijs.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:33 schreef arjan1112 het volgende:
d66 speciaal gasfonds voor onderwijs.. wat een onzin, dat is gewoon de onderwijsuitgaven verhogen, dat geld van het gas gaat gewoon naar de begroting
Ik zou hier een topic over maken hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:33 schreef arjan1112 het volgende:
d66 speciaal gasfonds voor onderwijs.. wat een onzin, dat is gewoon de onderwijsuitgaven verhogen, dat geld van het gas gaat gewoon naar de begroting
Als dat andere oog naar een Utopia stream aan het kijken was, dan raad ik aan om dringend pyschologische hulp in te gaan schakelen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met een half oog, het andere oog zat ik te streamen.
Mogen jullie ook best om lachen.
Jouw moeder stemde vroeger op Ria Beckers?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
Zo stemt mijn moeder ook altijd, eerste vrouw op de Groen Links lijst en het is wel goed.
Ik zou lekker bier drinken op de bank.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij zou ook molotov cocktails gooien.
Ik vind Utopia wel een topshow.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als dat andere oog naar een Utopia stream aan het kijken was, dan raad ik aan om dringend pyschologische hulp in te gaan schakelen.
Zeker....Helmudt Schmidt....de baas!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:36 schreef arjan1112 het volgende:
een half jaar geleden ofzo had ik toch een topic over die duitse ex kanselier die alle menthol sigaretten in heel duitsland aan het opkopen was geopend...
Zal wel, toen ik klein was werd er nooit gesproken over wie wat stemde.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw moeder stemde vroeger op Ria Beckers?
Deze dus:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:37 schreef arjan1112 het volgende:
van de EU mag je alleen shag roken
blijven maar 3 merken peuken over ofzo
Toen ik klein was mocht ik met rood potlood een vakje inkleuren wat ik wilde als mijn vader ging stemmen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel, toen ik klein was werd er nooit gesproken over wie wat stemde.
Kan ik me ook nog herinneren maar ik moest wel zijn keuze inkleuren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:39 schreef Kingstown het volgende:
Toen ik klein was mocht ik met rood potlood een vakje inkleuren wat ik wilde als mijn vader ging stemmen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
Zo stemt mijn moeder ook altijd, eerste vrouw op de Groen Links lijst en het is wel goed.
Vrouwen,.
Ik vind RLS gewoon leuk, er zijn vreemdere hobby'squote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als dat andere oog naar een Utopia stream aan het kijken was, dan raad ik aan om dringend pyschologische hulp in te gaan schakelen.
quote:
Ja, dat vond ik ook leuk. Ging ook altijd mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze dus:
NWS / Helmut Schmidt (94) koopt 38.000 metholsigaretten
[..]
Toen ik klein was mocht ik met rood potlood een vakje inkleuren wat ik wilde als mijn vader ging stemmen.
Welke TT?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:41 schreef Kingstown het volgende:
Wat een enorme typo trouwens in die TT .... methol.
Ja? Mocht je het potlood van Harm1979 vasthouden?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook leuk. Ging ook altijd mee.
Oh ik heb ook helemaal niets met talentenjachtshows. En als Utopia alleen tv uitzendingen had gehad had ik het denk ik ook niet gevolgd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:44 schreef arjan1112 het volgende:
ik kijk er echt nooit na, ja de eerste aflevering na een kwartier was ik het wel zat
van big brother had ik de laatste aflevering gezien van de eerste serie ofzo
en die andere helemaal niet
al die zangshows haat ik ook
alleen toen Jamai meedeed keek ik weleens
NWS / Helmut Schmidt (94) koopt 38.000 metholsigarettenquote:
Arjanus topic, je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
NWS / Helmut Schmidt (94) koopt 38.000 metholsigaretten
Ik mis een "n". Maar het topic is al ruim een half jaar oud.
Ik kijk alleen maar de tv uitzendingen, als ik ga streamen dan ga ik zeker te vaak zitten kijken. Nu 5 dagen per week een update vind ik leuk genoeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik heb ook helemaal niets met talentenjachtshows. En als Utopia alleen tv uitzendingen had gehad had ik het denk ik ook niet gevolgd.
Wat maakt speciefiek het streamen dan zo leuk, als je het op TV niet zou volgen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik heb ook helemaal niets met talentenjachtshows. En als Utopia alleen tv uitzendingen had gehad had ik het denk ik ook niet gevolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |